سرطان

  • ۰۱:۰۰

اونایی که از سرطان میمیرن ادمای خاصی ن.

خدا دوستشون داره.

بهشون مهلت میده واسه انجام کارایی که ناتموم گذاشتن.

کسی که از یه حمله ی قلبی یا تصادف ماشین میمیره، شاید کمتر زجر بکشه اما الزاما خوشبخت تر نیست.

اونایی که از مرگ میترسن، ممکنه ادمای خوبی باشن چون کارهای ناتموم دارن.

ممکنه ادمای بدی باشن چون دل به این دنیا بستن.

من فکر میکردم هیچ تعلق خاطری ندارم. فکر میکردم آماده ی مرگم؛ اما وقتی خواب دیدم سرطان دارم اوضاع فرق می کرد. نمیدونم از چی میترسیدم اما مرگ رو نمیخواستم.


#ارسالی_از_یکی_از_دوستان

  • ۷۷۳
واران :)
':(((


این پستت اشک منو رسما الان درآورد فقط بخاطر عنوان پست و خط اول و دوم :'(((


عزیزم :-(
دنیای کامپیوتر ...
بیماری بدی هست.
بلی
آسـوکـآ آآ
انشاالله واسه کسی پیش نیاد...

ان شاالله :-(
soolin :)
ترسوندی ما رِ،عهههه
بعله،مادربزرگم سرطان داشت و از جز به جز زجر کشیدنش باخبرم....
:-)
آخی...
حامد سپهر
از سرطان نگو که هعییییییی....


ایشالا تعبیر خوابتون سلامتی و طول عمر باعزت باشه
ایشالا ولی خواب من نبودها
خانم کوچیک
منم همیشه به این می‌اندیشم که ایا ترجیح می‌دم بدونم زمان مرگم رو یا خیلی اتفاقی و ناگهانی باشه و به این نتیجه شما رسیدم.
.
دور از جان.
.

نتیجه دوستمه البته
من مرگ ناگهانی رو ترجیح میدم
گندم بانو
یه دوره‌ای بود که خیییلی غمگین بودم، خیلی زیاد. یه لحظه از ذهنم گذشت که کاش تا یکی دو ماه دیگه تموم میشدم!!! بعد از اون هزار بار توبه کردم!!! :/ ترسیدم یهو خدا تو لحظه‌های خوب زندگیم، تو روزایی که واقعا دلم نمیخواد، بهم بگه دو ماه دیگه تمومی :((((
هنوزم یادم میاد نگران میشم :((
من هنوزم بعضی وقتا میگم اگه بمیرم همین الانم مشکلی ندارم! بعد دلم واسه مامانم میسوزه منصرف میشم.
البته که آرزوی مرگ ندارم
عینکی عینکی
😔😔😔
:-(
آقای صاد
یکی از معصومین میفرمان همیشه جوری زندگی کنید که انگار فردایی رو نخواهید دید. خیلیا تفسیرای منفی دارن نسبت به این نگاه اما مشاهده های میدانی و تجربه های شخصی نشون میده که این نگاه کیفیت زندگی رو میبره بالا چون آدم کارهایی که دوست داره و کارهایی که لازم میدونه انجام بده رو براشون زمان میذاره و اول از همه انجام میده و هر لحظه شو زندگی میکنه :) 

+ الهی همه ی بیمارا شفا پیدا کنن 
+ الهی که این نگاه به وجود بیاد تا به راحتی دل نشکنیم آدما رو نرنجونیم و کلا گند نزنیم :) 
بله این بهترین دیدگاهه :-)
+ ان شاالله
+ آمین
فامس
سلام..  سر طان واژه ی نام آشنای دروان جوانی من واژه ای برای عزیزمان و عزیز ترین فرد زندگیم که دیگر نیست چه راحت پر کشید.. نگذاست هیچ گاه درک کنم سخنی هایش را تا حداقل تلاش کنم برای درمانش مثل یک مرد آمد مثل یک مرد... ۲۳ روز .. فقط ۲۳ روز شد که فهمیدم... و تمام شد تایمر زندگیش فقط ۲۳روز شد... حتی اینقدر خوب بود که نخواست بیشتر از این درد بکشیم..........  زمستانم بارفتنش زمستانی تر شد... ... بزرگ مرد من روحت شاد....
سلام
چقدر غم انگیز، تسلیت میگم...
حوا بانو
سزطان...هعی... :(
:-( هعی روزگار
گل نرگس
ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا امام رضا (علیه السلام) مبارکباد.

سلام

مریضی خیلی بده، یهویی مردن بهتره از این که ذره ذره رو تخت هر روز هزار بار بمیری 
:'(

التماس دعا
ممنونم به همچنین :-)
سلام
موافقم یهویی مردنم رو بیشتر دوست دارم.
محتاجیم
صبح
فقط یهدخواب بوده همین:)
خداوند عمر بلند و سلامتی به شما و همه بده آمین!
کابوس دوستم بوده دیگه
آمین
étoile
من تا حالا از نزدیک با مریض سرطانی سر و کار نداشتم، ولی فکر میکنم کسی که درگیر همچین مریضی سختی هست و روز به روز داره ضعیف تر و درد و رنجش بیشتر میشه (در مورد کسایی که دیر تشخیص داده میشن یا خیلی بدخیم هستش که اکثرا هم اینجورین) دیگه انگیزه و امیدی برای انجام کارهای ناتمامش نداشته باشه. 
درست میگی، فقط وقتی بیماریش رو کاملا بپذیره شاید دنبال تموم کردن کارهای ناتمامش بیوفته.
سارین
یک ماه قبل خواب دیدم با ماشین به ته دره ای رفتم در قبر خوابیده بودم کسی با من صحبت میکرد به حالت نجوا گونه ای یکبار دیگر نجاتت میدهم ...صبح احساس فردی را داشتم که دوباره به زندگی برگشته ...
گرخیدم من هم از خوابتون :-(
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من همیشه کلی کار نکرده دارم:| البته به جز یه بار! که حادثه ای رخ داد و فکر کردم اگه بمیرم کار نکرده ای ندارم!
واقعا چی میشه بعضی وقتا که به مرگمون راضی میشیم؟
شاداب ....
ولی چقدر خوبه که بدون اینکه چنین فشاری رومون باشه ؛ خودمون حواسمون به وقت محدودی که داریم باشه... 
در کل من مرگ ناگهانی رو ترجیح میدم و ذره ذره با پایان نزدیک شدن برام سخت تره
اصلش همین باید باشه ولی ما معمولا حواسمون نیست.
من هم
morealess ..
طاقت فرسودگی‌ام هیچ نیست
در پی ویران شدنی آنی‌ام... (:
وای چه شعر خوب و مرتبطی بود، احسنت
بانوچـ ـه
وقتی به مرگ فکر میکنم چقدر سرم شلوغ میشه...
من نمیشه، می بینم کاری ندارم برای انجام اکثرا :-)))
سارا :)
سرطان تلخه! و بسیار زجر آور.
بله متاسفانه :-(
وجدان
سلام هوپ 
میدونی !
مرگ ترسناکه 
چون ناشناختست !
مرگ من بزرگترین ترس و بزرگترین هیجان زندگی منه!
بالاخره مرگ روزی فرا خواهد رسید
روزی از این تلخ و شیرین روزها 
من تواون روز دیگه کتاب نمیخونم 
تو اون روز دیگه دندون نمیکشی 
مگه اینکه اضافه کاری 
ببرنت دم در جهنم 
دندونای فراعنه رو بدون بی حسی بکشی 
اون موقع قوی باش رفیق!
راستی لینک خواهی شد!  


سلام
کلا در هر شرایطی قوی باش رفیق
ممنون
تی رکس
سرطان البته همیشه یاداور مرگ نیست؛ دیروز مریض بهبود یافته از سرطانمون کیک آورد برامون و خبر بچه دار شدنش رو :)
وای عزیزدلم چقدر خوب، خداروشکر خداروشکر :-)
dream girl
گاهی وقتا بهش فک می کنم
تازگیا بیشتر هم شده
شاید بهترین گزینه نباشه ولی بدترین گزینه هم نیست
سرطان؟ 
دوستش ندارم اصلا
dream girl
اگه قرار باشه یه روز بهش دچار شم هیچ تلاشی برای درمان نمی کنم
فقط سعی می کنم تموم نگفته هام رو که تا زنده ام جرات گفتنش رو ندارم، از یه طریقی بعد از مرگم به اطلاع همه برسونم...
دردناکه تو 20 سالگی آرزوی مرگ
واقعا دردناکه :-(
من اصلا نمیخوام حتی بهش فکر کنم.
مرد مُفرد
متن قابل تاملی بود
بله
میچکا. آبی
خب میدونی، فرمایش شما متین ولی من یاد پسری افتادم که سه سال از زمان سرطان گرفتنش زنده بود ولی روی تخت زخم بستر گرفته بود و همونقدر نتونست قبل از مرگش هیچ کاری بکنه که یک فرد تصادفی.
نه. آدمی که سرطان می گیره خاص نیست. اون مال فیلماس که طرف سُر و ُر و گنده س و میره حساباشو تسویه می کنه و از همه حلالیت می گیره و با آرامش و لبخند روی لبش می میره.
سرطانی درد میکشه. دردی که ما هیچوقت نمی فهمیم.
فرمایش نویسنده متنه که از دوستانم هست.
بله درست میگین
آقای کرم
از زندگی الان و آدمایی که توش دارم اصلا بدم نمی آد.
ولی ماجراجویی توی دنیای بعد از مرگ همیشه هیجان زده ام می کنه. :)
ماجراجویی؟ 
دیدگاه جالبیه
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan