دستِ بیگانه

  • ۲۲:۳۴

سندرم دست بی قرار، فقط اونجایی که دست های همیشه فعّالت توی دهان مردم، تو این شرایط قرنطینه ازت حساب نمی بره و از حوزه ی کیک پزی می ره توی سبزی پاک کنی و آش پزی و آشپزی و بازم دنبال یه کار دیگه است تا حوصله اش سر نره. 

خدایااااا دلِ دست هام، دندون کشیدن و عصب کشی می خواد!


پی نوشت: راه دیگه ای که برای پرت کردن حواسشون به ذهنم رسیده، یادگیری انواع بافت مو و خط چشمه! هوم؟! :-/

  • ۴۴۰
شارمین امیریان

عزیزم 😂

 

با انبردستای بابامم میتونم بکشماااا، بیا و دندوناتو در اختیار من بذار :-/
یه نفر(Arezooo)

کی فکرشو می کرد یه ویروس جغله اینجوری مردمو

خونه نشین کنه...

من دست بی قرار ندارم ولی پاهای بی قرار من پاساژگردی و دانشگاهو می خواد....

قبل از قرنطینه لاک میزدم از این ور اون ور میزد بیرون الان طراحی می کنم با لاک رو ناخونام که بیا و ببین😎😎😎

 

توی زندگی کوتاه ما چنین چیزی سابقه نداشته.
پای بی قرار :-))) پای منم می خواد!
ایول، آرهههه از بس وقتمون زیاده سر فرصت و حوصله هر کاری رو انجام میدیم و نتیجه اش عالی میشه
صنما ‌ ‌

نمی‌دونم چرا از خط چشم خوشم نمیاد :|

من هم فقط توی مهمونیای جینگول مستون و عروسیا اونم یه نوع ساده اش رو که بلدم می کشم! خداروشکر داره از مد میوفته، ولیییی خیلی دوست دارم اون خفن هاشو یاد بگیرم.
آقای سر به هوا ...

این سندروم دیگه از تاریخ خارج نمیشه :))

نه بابا کجا بره؟ تازه باهاش آشنا شدیم :-)))
شاعر میگه: 
دل بی قرار دارم من
فکر فرار دارم من
تو سرزمین خوبم
یه یادگار دارم من و 
....
نرگس بیانستان

نظری ندارم

من دلم مافیا میخواد ولی فعلا یار فعال ندارم :(

آخ آخ آخ منم به شدت دلم میخواد با اینکه آخرین بار یک سال پیش بازی کردم و همممممممیشه ی خدا نقش دکتر میوفتاد بهم :-)))
اریانه

هوممم🤔🤔

برگرد به دوران خوش دانشجویی و اگه مولاژات مونده رو اونا کار کن🦷🦷🦷🦷

من دل انگشتام کلاویه میخواد☹️☹️☹️

معدشون،لاک میخواد🙄🙄

ساق پاشون،انگشتر🧐🧐

بعله،ارایه های به جا😑😑😑

باید بگم من رفتم خونمون،یکی دوساعت،خجالتم کشیدم،دیگه خودت سوت زدی ،بپر توپ جدید گرفتم،😒😒زمان نمیدی دیگه،به من چه؟؟😎😎

ولی باید بگم تو باید به خودت ببالی😍😍بعله،از ۲۶تا کامنتت ۱۱تاش مال منه،کم چیزی که نیست😂😂برو ببال ،بروو😎😎

 

امممم... تنها چیزی که میتونم کار بکنم کار کردن روی گچه که یه بسته اضافه دارم ولی قدیمیه مال ٦-٧ سال پیشه. یا اینکه میتونم روی صابون کار کنم 🧐🧐🧐 پیشنهاد خوبی بود دخترم
پیانو می زنی یا بالقوه میخواد؟ شعرت رو حتما چاپ کن 😅😅
خو خودتو کنترل کن حرفاتو تو پستای جدید بزن، دهه
راتا *

خط چشمم خوبه ولی یه همت زیاد میخاد که اعصابت به هم نریزه! 

کیک پزی و آشپزیم خیلی مورد علاقمه میپسندم 😄😍

غیر از اون فقط بلدم با ماژیکی بکشم که یه بار که بکشی بخوای اصلاح کنی، انگار خشک میشه قلمش! حیف قلمویی ندارم! 
من هم موردعلاقم شده شدیداااا
شارمین امیریان

بیا من که حاضرم! حتی اگه متخصص جداحی قلب هم بودی من قلبمو در اختیارت میذاشتم! البته الانم که نیستی قلبم در اختیارته!!!! 🤣🤣🤣

 

(وای چی گفتم!!!! خودم تحت تاثیر قرار گرفتم 😂😂😂)

او لا لا! کفم برید در واقعا! :-******
ای جانم، بوووووووووووق [بقیه صحبت ها و اعمال، سانسور می شود] 
😍😍😍😍
اریانه

اره،باید حتما رو یه چیزی کار کنیم،مخصوصا شما،دستات یادشون نره😭😭گچ و مولاژو فکر کنم بشه انلاین سفارش داد🤔🤔بگو بیارن واستاگه اشنا داری🧐🧐

اقاااا،اینجا خانواده رفت و امد داره😐😐دیگه محتوای کامنتا مثبت۱۸ شده😑😑😑خب یعنی چییییییی🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️تو کی میخوای خودتو اصلاح کنی ،خدا میدونه🧐🧐واه واه واه🙄🙄

الان مانته بخواد یه بک بده،باید کجاشو در اختیارت بذاره ؟؟؟یا خدا کجا رو بذاره بالاتر از قلب؟؟😳😳😂😂😂

من صفحه صدف بیوتی درو کردم این چند وقت😑😑😑

شعرم یه قل قل نصفه شبی بود ،که جوشید،ارزشش رو با چاپ پایین نمیارم😎😎😎

چرا باید دل انگشتام یهویی کلاویه بخواد🤔🤔🤔چرا تار نمیخواد🤔🤔🤔میزنم😁🤦🏻‍♀️

 

 

دوستم میگف هوپ تازه دستمون راه افتاده بودا، یادمون نره :-((
وقتی سانسور میکنم ینی میخوام بچه مچه ها نخونن، کجا مثبت هیژده شده؟
تو مسائل زوجین دخالت نکن افرین :-))
احسنت برو تو کار بتهوون
اریانه

دخترمو با کی بودی هوپ😐😐😐😐نکن دیگه اه😑😑میدونه بدم‌میاد هی میگه😒😒😒

بابا تو فکر نکن سنت رو به روت میارم. من به خیلیا میگم دخترم! :-/
نسرین ⠀

تنها کسی که بی‌هنر وارد قرنطینه شده و بی‌هنر ازش خارج می‌شه منم!

اختیار داری، احتمالا کلاسای انلاینت اجازه نمیده هنرهاتو شکوفا کنی.
راتا *

قلمویی افتضاحه خیلیییی سخته من دستم میگیرم خود ب خود دستم دچار لرزش میشه ،میخای خط چشم خوشگل بکشی ب نظرم با مداد مشکی تمرین کن هم تسلط بیشتری داری هم اینک خراب شه راحت میتونی اصلاحش کنی

قلمویی خیلی سخته ولی قشنگ تر از آب درمیاد زودم تموم نمیشه. این ماژیکیا راحته به نسبت ولی سریع خشک میشه ؛-//
آرههه باید همون با مداد تمرین کنم دوباره
yasna sadat

منم دل دندون هم تو این اوضاع شدیدا عصب کشی میخواد🤦‍♀️🤦‍♀️

 

هیچ وقت نتونستم خط چشم کشیدن یاد بگیرم...

وای دندون درد داری؟ :-(
من با مداد چشم شروع کردم الان دست و پا شکسته بلدم :-))
نرگس بیانستان

خصوصی بود یادم رفت تیک بزنم

 

 

اکی، من جای اونی که گفتی میگم خررررر! دوستامم یاد گرفتن!
مرسی که درک میکنی 
x

پیشنهادات قرنطینه ای و بسیار ساده مالاکیتی 

1.درست کردن کراکت سیب زمینی

2 . درست کردن این اوریگامی 

استقبال می شود :-))
بانوچـه ⠀

یعنی سندروم دست‌های بی‌قرار فقط واسه خودت

آره بابا اون بهبود الکی به نام خودش زده!
اریانه

به به به ،رخو بین،به به به،فتبارک الله احسن الخالقین😂😂😂چه خوشگل شده اواتار بعضیا😍😍به به به🤩

بابااا ،تازه دستتون راه افتاده بود؟؟؟🤔🤔

شما که از سال ۲دارید رو  دندون قر میدین🤨🤨

اخه ژزابیت دخالتش تو اینه زوجین نیستین😂😂یه ایل دنبالتن هوپ،تو هم که تنوع طلب،به یکی رازی نیستی اخه😎😎

 

پسندیدی؟ دیگه زد به سرم و گفتم بذار عوض کنم آواتارو :-)) احسن الخالقینش واسه چی بود خدایی وقتی هیچی معلوم نیس؟
راه افتادن ینی اینکه بدون استرس و با اعتماد به نفس هر کاری رو انجام بدیم. مخصوصا روکش و عصب کشی.
ایل :-))))) یعنی شارمین رو خون به جگر کردم با تنوع طلبیام :-))
فامس

سلاممم...

هووم 

خب گفتنی ها رو گفتن  و ماهم خوندیم  فک نکنم چیز مونده  باشه هاا...

ولی فک کنم یکم به هنر هایی ک تو گذشته ام  داشتی  سر بزن مثلا  نقاشیت خوبه بود حالا  باز  شروع   کن برا دل بی قرار دستاتم شد  یه طراحی کن  هوم؟!!

یا مثلا نمی دونم واقعا  می خونی یانه مقالات دندونپزشکی بخون.. بعد انالیز شون کن  قورتشون بده نمی دونم واقعا  این یکی چقدر درسته...

 

حیف ک  نیسم اونجا  وگرنه  میدادم ۲۴ ساعت  رو دندونام  کار کنی  .. در طبق  اخلاص:)

همین.:)

 

سلاممم بر تو 
نقاشیم خوبه؟! :-)))))) در حد هوپ ٧ ساله اره خوبه :-))
راستشو بخوای خیلی تو مود درس نیستم این روزا، ولی پیشنهاد خوبیه و اینکه از دست هام کار نمیکشه این کار. احتمالا تا آخر ماه باید تک و توک شیفت قبول کنم و برگردم سرکار.
ای جان! ای جان، عاشقای واقعی نمایان شدن.
فامس

یادم  تو   کامنتای  پست  هوپا  تکرار ..

گفتی بود راهنمایی و اینا  طراحی می کردی  نقاشیت خوبه بود  واینا یه چند سال دیگ  نیس

برگرده  اون زمان  اون  حس هنر ی خاموش رو روشن کن:))

خیلی دوره   زمانش  تا روشن  شه ایشالا  کرونا هم  رفتع هاا:)

 اره می دونم گفتم حداقل   یکم   به اون  بالا رفتن  سطح علمی و تجربه  کمک کنه  و  نکات  رو بلد  شی ک  همکا رای  با سابقت  ندون  فک کن  چ کیفی میده   بر تر بودن  :/ :))یکم  شاید با حس کتابا  ارومشن هر چند  تجربه های دندون پزشکی  بیشتر با کار عملیش   اتفاق میوفته فک کنم..:)

خب  اره وقتی عادت  به چیزی می کنیم  و  برامون  میشه  زندگی   خیلی  سخته  در برابرش مقاومت  کنی و بخوای با  شرایطی  وفقش بدی

همش  یه  جور  خور  تو وجودت  پیدا میشه.... و دلت   و ذهنت  یه چیز میخوان  همون منبع  ارامش قبلی رو...  

خب اگ کمکت  می کنه اروم  تر  شی برو

ولی  خیلی خیلی  مراقب  باش هوپ  جان:)

 

با خط اخر  کیفور شدم😍

خب تنها کاری  ک  اگ  پیشت  بودم  از م  بر میومد.:)

واقعا   همین   عکس تاریک  گویا ی  خیلی چیزا ست  فتبار ک ا...:)

طراحی در حد همون هنر دوره راهنمایی، نه به صورت حرفه ای که. :-)) 
این روزا دارم نکات عملی که به درد کارم میخوره رو میخونم و یاد میگیرم. مقاله خوندن خیلی خوبه ولی حوصله اش رو ندارم بی تعارف :-))
منیع آرامش قبلی... شما رو به دیدن این کلیپ دعوت می کنم:

مرسی عزیزم تعارفش هم خوشحالم میکنه :-))
نه خدایی
פـریـر بانو

من بیشترین کاری که این روزها با دستام کردم ورق زدن کتاب‌ها بود و کار با کیبورد لپ‌تاپ و گوشی و مرتب کردن اتاق و کلیک روی لینک دانلود فیلم و سریال! :دی

منم تمام این کارها رو انجام دادم. مخصوصا امروز که کلا لش کرده بودم نه آشپزی و نه ورزش نکردم و فقط استراحت کردم، از چی خسته بودم؟ خدا داند
فامس

می گم از ۷ سالم  شروع کنی  هم خوبه در نهایت میشی  خواهر پیکاسو:)

قرنطینه تموم بشه نهایت میرسم به هوپ هشت ساله و دوباره رهاش میکنم :-))
اریانه

عشقم،من واسه چی بپسندم؟؟؟

به قولی علف باید به دهن بزی شیرین بیاد!!!

خدارو شکر که نه من بزم،نه تو علف😎😂

عکس اولی که دیشب گذاشتی،یه هوا نزدیک تر بود،میشد یه احسن هایی دید😈😈

دیگه داره خانم دکتر همه فن حریف میبره خونش،باید تنوع طلبیشم تحمل کنه😎😎😂😂

آخه جوری تبارک الله میگی گفتم حتما پسندیدی! :-//
یکم دیگه گیر بدین عوضش میکنما، دختر خوبی باش
انه

سلام...من که اصلا ارایش بلد نیستم ته هنرم زدن یه ضدافتاب و رژ زدنه و خیلی بخوام به خودم برسم ریمیل!خط چشم که اصلا بلد نیستم حالا بقیه چیزا پیشکش همیشه میگم خوشبحال اینایی که اینقد خوب بلدن ارایش کنن من که بی هنرم😂

سلام
خب اگه واقعا علاقه داشته باشی به آرایش به راحتی میشه یاد گرفت. کلی کلیپ آموزشی هست. به نظرم مسئله اینه که بدون آرایش راحت تری و نیازی بهش احساس نکردی که بخوای بری یاد بگیری.
*زهرا*

برای پرت کردن حواست سریال هانیبال رو معرفی میکنم! خودم تازه شروع کردم و بسی جذذذابه! :))))

همون سریال قدیمیه که توی مایه ی سکوت بره هاست؟ ندیدمش
פـریـر بانو

خستگی بخشی از این روزهاست انگار؛ با دلایل معلوم و نامعلوم...

همون خستگی و خمودگی روحی اثر میذاره روی جسممون
اریانه

یعنی بعد از صدای قیژ قیژ وسایل تمیز وقتی میسابیشون،مزخرف ترین صدایی که ازش بدم میاد ،صدای دستگاهای تراش دندونه😖😖😖😖

مخصوصا وقتی تو دهن باشه و رو دندونت ،صداش ده برابر بدتره،با اخلاف زیاد از صدای ناخن روی تخته هم بالاتره😩😩😩😩😩😩😩

منبع ارامشو عشقه🤥😑😶😂

لشتم ژژژژزااابه😂😂😂خستگیت در رفت؟؟؟

من وقتی روی دندونم کار میشه صداش رو دوست ندارم ولی بقیه اوقات عشق میکنم با صداش. 
نه هنوز :-(
یه نفر(Arezooo)

من تو آرایش  از هر دختری بی استعدادترم. خداروشکر سایه چشم از مد افتاد. فقط رژ و ریمل. خط چشم؟؟؟ آرزومه یه بار درست حسابی بکشم...

آواتار نو مبارک🙃

خصوصی رسید🤔🤔🤔

من وقتایی که حوصلم زیاد باشه سایه می زنم انقدر هم ملو و کمرنگ که هیچی معلوم نیس! 
مرسی :-)
بله رسید
اریانه

افرین،گل.

دقیقا خمودگی روحی داره رو جسممون هم تاثیر میذاره☹️

مثل خرس میخوابیم،پامیشیم،انگار زمین بیل زدیم😩

استراحت هایی که ارزوشو داشتم بکنم،شورشونو در اوردم،ولی اینقدر دلهره دارم،یه دقیقه هم ذهنم درگیر نمیشه تا ازشون لذت ببرم😩😩

میدونی،کاش یه پریود داشت،میگفتن ۲ماه بعد تمومه،۲سال بعد تمومه،....اینکه هر تصمیمی میخوام بگیرم،بسته شده به تموم شدن این دوران،حالمو میگیره،و هیچ چیزی هم مشخص نمیکنه که کی تمومه ☹️

امید است ،بتونیم بگذرونیم 🙏🙏

هوپ،بری کلینیک،خودتو قرنطینه میکنی بعدش؟؟؟

بیل زدن رو خوب اومدی. 
اگه اخرش مشخص بود خیلی خوب بود ولی هر روز داره عقب تر میوفته. 
فکر نمیکنم برم، فقط موافقت ظاهری کردم که پول چند ماهم که دستشونه رو بهم بدن! :-/
*زهرا*

خیلی قدیمی نیست. سال ۲۰۱۳ فصل اولش ساخته شده

آهان باشه مرسی زهرا جان
نگار

سلام چه باحالی شما..وب ات هم باحال اس

بیا پروتزای مامانمو بزار..مامانم کل دو تا فکش رو ایمپلنت کرده تاحالا فقط ایمپلنت اش 60میلیون شده پروتزش رو به شما میسپاریم..60 راضی میشی؟؟خخخخ

یعنی یه مدته حس میکنم بابام خیلی پولداره

سلام مرسی باحالی از خودتونه.
٦٠ ملیون؟!!! چند واحد کار گذاشتن واسشون مگه؟؟ :-//
احتمالا با پروتزش این قیمت شده. 
:-))) خدا نگه دارشون باشه
میس تیچر

وی دهنی در دسترسش نیس ک سرویس کند😂😂😂😂😂

 

من رسمن ریدم ب فلسفه زندگانی! سه شب خواب ۱۲ ظهر بیدار دوباره ۳ ظهر خواب شلم و نهارم ک فراموش نباید بشه 

تایم اینستاگردی قبلا ۲۰دیقه یه ربع بود الان سه ساعت و ۵۹دقیقه! تعداد دوس پسر یابی و ول کنیمم رسیده آدم بر ساعت

راضیم ا این حجم ریدمان😂😂😂

غیر از دهان، وسیله مسیله هم تو دستم نیست!
ساعت ١٢ خوابیدی تازه؟ من دیرتر تایم خوابم ٤/٥ بوده بعدش واقعا غش کردم. 
من حالم از اینستا بهم میخوره دیگه /-:
دوست پسر؟ اوووو پسندیدم راضیم ازت
انه

البته واقعا هیچ تلاشی هم در این زمینه نکردم...ریمل زدن فقط دوس دارم اونم صدسالی یه بار محض تنوع ولی رژ عشقه نمیشه ازش گذشت😂

یادش بخیر زمان طرح همون یه ضدافتاب بود و یه رژ برای من هم. بعد از طرحم واسم عادت شد و اکثر روزای هفته همون طور می رم سرکار. ولی خب شده روزهایی که کلی به خودم رسیدم :-)
** سیلاک **

یک ماه و نیمه که اصلا آرایش نکردم .. دست و دلم به هیچی نمیره حتی به بافتن مو و آشپزی .. دلم می خواد برم بیرون برم سره کار و خسته و له و لورده برم کلاس زبان برم پیلاتس برم پارک بدوم برم کوه .. کاش زودتر تموم بشه 

من توی این مدت قرنطینه چندین بار شده که شبانه روز دست و دلم به قول تو به هیچ چیزی نرفته. ولی اینطوری ساکن بمونم یه گوشه بیشتر اعصابم رو خرد میکنه. ناچاریم کنار بیایم با این شرایط.
yasna sadat

اره تو این اوضاع نصف دندونم شکسته  و گه گداری اذیت میکنه🤦‍♀️🤦‍♀️

 

من که یاد نمیگرم یعنی امیدی ندارم به خودم در این مورد کاش قدیمی میشد یا خز میشد بقیه هم نمیزدن منم راحت میشدم:)))

خیلی شرایط سختیه. ایشالا دووم میاره 

خب ارایش نچرال مد شده. یعنی اینکه کلی چیز میز میمالن به خودشون ولی انگار نمالیدن!
نگار

سلام مامانم کلا15ایمپلنت کرد..هر ایمپلنت چهار میلیون بددن پروتز..پروتز بعداز عید میکنه 

چقدر زیاد :-)) وقتی هر واحدی ٤ ملیون بوده طبیعتا باید با پروتزش باشه. 
ایشالا به سلامتی بتونن استفاده کنن ازش
فامس

 شاید باورش برات  سخت  باشه

ولی  من اصن  این  صدای   دستگاه  های  تراش های دندون  اذیتم نمی کنه !!!!!!

فقط  با اب دهان  .اببب دهان   کنار نمیام  ://حالم  بهم  میخوره... 

:))

طبیعیه. خیلیا این مشکل رو دارن :-))
نگار

نه عزیز..ایمپلنت سویسی بود فکرکنم یا المانی همون که بهترین نوعه بعد خب ما پیش بهترین جراح فک اهواز رفتیم...پروتز سه چهار ماه بعداز ایمپلنت انجام میدن دیگه..مامانم الان فقط ایمپلنت داره تا بعد عید که پروتربزاره..خخخخ

وای هوپ خندم میگیره اصرار داری که مامانم الان پروتز داره..خخ یعنی یه لحظه حس کردم مامانم رو نمیبینم البته اینم بگم که پودر استخوان هم دکتربراش گذاشت..وجمعاشد60..تازه خاهرم اصرار داشت که ایمپلنت دیجیتاال انجام بدیم هرواحدیش 15میلیون..دیگه من خساستم نزاشت خخ

در کل تعرفه درمان متخصص ها و مناطق جنوبی کشور بالاست. 
من نگفتم مادرتون الان پروتز هم دارن. گفتم با این قیمت احتمالا پروتزش هم پیشاپیش حساب شده. که اینطور که میگین نشده. اکی
نگار

هوپ منظورم از 15 ..تعداد واحدهای ایمپلنت بوداااا

فکرکنم بدنوشتم فکرکردی قیمت هرواحده...

7ایمپلنت فک پایین و8تا فک بالا ..فکرکن هرواحدی 15 میلیون دیگه باید شبا تو چادر میخوابیدیم..

نه متوجه شدم. من کلینیک هایی رو سراغ دارم متخصص ایمپلنت میکنه با پروتزش واحدی ٣/٨ برای همین برام عجیب بود. 
نگار

هوپ جان ببخشید اگه من بدنوشتم یامنظورم رو جوری دیگه القا کرده باشم اونجا کعه گفتم اصرار دارین منظورمه..باورکنین من به لحن شوخی گفتم کلا من همیشه تو فاز شوخیم..اکثرجنوبیا اینطوریم دیگه..یکم زود راحت میشیم..امیدوارم از من دلگیرنباشی خواهرجاان..مطمعن باش خیلی دوستت دارم  و الگوی بسیارخوبی هستین برای من..(وای چقدر شیک نوشتم خخخ..)

ای بابا :-))
جنوبیا رو دوست دارم. دلگیری کجا بود؟ توی نوشته ها این سوتفاهم ها پیش میاد.
نگار

هوپ منم شهریور پیش یه متخصص جرم گیری کردم  ازم 450گرفت..نرخ شما هم همینطوره؟؟من فکرمیکنم اگه میرفتم عمومی با نرخ کمتر و کیفیت همون میشدولی خاهرم خیلی حساسه نزاشت یعنی از وقتی وارد رشته پزشکی شده من واسه سرماخوردگی باید برم فلوشیپ..خخخخ

نه من تا جایی که میدونم عمومی ها ١٥٠ان. اگر جرم زیاد از حد و زیر لثه نداشته باشین، واقعا خیلی تفاوتی نداره کارشون. اصلا جرم گیری کار انچنان تخصصی نیست.
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan