میژن کامپلیتد؟!

  • ۱۸:۱۴

بله دوستان به نظر می رسه بنده با کوتاه کردن موهام، وارد فاز بعدی قرنطینه شدم

عادت کرده بودم که هر پنج شش ماه یک بار برم آرایشگاه پایین موهامو صاف کنم و موخوره هاشو بگیرم. اسفند که کلا همه کاسه کوزه هامون بهم ریخت، نشد. چند روز اخیر پایین موهام به شدت رو مخم بود. دیگه امروز چند تا کلیپ یوتیوپ دیدم و دلو زدم به دریا و ده سانت موهامو کوتاه کردم. خیلی خوب شد. قشنگ موهام زنده شدن انگار. 

تزریق عضلانی رو هم که چند هفته پیش روی خودم امتحان کردم و متوجه شدم دستم واقعا سبکه! دیروز بالاخره صدای دو نفر از اعضای خانواده درومد که از بس کیک و شیرینی درست کردی، داریم پهلو درمیاریم و چاق میشیم. که البته به من ربطی نداره، می تونن جلوی شکمشون رو بگیرن!

منتظرم ببینم با ادامه این وضع، کدوم قابلیت های پنهانم، آشکار میشن؟!


  • ۹۵۱
انه

سلام هوپ هنرمند😁

هوپ بیا درباره برند لوازم ارایشیت و تجربه های استفاده ازشون بگو 😅 یه ادمی که دلش الان لوازم ارایش میخواد😶

سلام دکتر انه. اقا شرمنده من رمزت رو گم کردم میشه دوباره عایا؟ :-)
برند؟ هر کدومش یه مدله. ولی بخوام به تفکیک بگم ازین موارد راضی بودم، سوال جالبی بود. رفتم کیف لوازم ارایشم رو گذاشتم جلو ببینم چی دارم!
ضدآفتاب رنگی اوریاژ: از سال ٨٧ تا به حال مرتب استفاده میکنم، که نشون میده چقدر راضیم ازش.
ضدافتاب لامینین(ایرانیه) بدون رنگ: این رو هم تقریبا یک ساله می گیرم استفاده می کنم. راضیم
کرم لب اوریاژ: بدک نیست ولی خواهرم QV داره بیشتر راضیه.
کرم دئودرانت cliven: برای منی که به مام آلرژی دارم، عااااالیه
سرم انتی فریز سینره (ایرانی) چند ساله استفاده میکنم و راضیم.
کرم مرطوب کننده comeon: مرطوب کننده دست و صورت و کیفیت خیلی خوب با توجه به قیمت مناسبش
برای لوازم ارایشی چشم برند ottie رو خیلی دوست دارم. مخصوصا برای چشم های حساس من. کرم دور چشم چای سبز، ریمل و مداد چشمش رو استفاده میکنم.
ریمل خیلی سبک loreal برای وقتی که میخوای دلت خوش باشه ارایش کردی ولی اصلا اصلا اصلا معلوم نباشه! :-))
پاک کننده ارایش چشم پریم (ایرانی) رو اخیرا گرفتم. واسه ارایش سبک چشم خوبه ولی واسه سنگین نه. 
صابون شستشوی صورت sebamed
رژ گونه مارک مای، از سال ٩٤ تا حالا هنوز تموم نشده. خسته شدم ازش دیگه! :-//
رژ لب مارکای مختلف دارم. کلاسیک، فلورمار، رژ ایرانی اینلی (راضی بودم)، note که همشون رو حاوی ویتامین E و جامد چرررب می گیرم.
بی بی کرم gabrini رو از شهر طرحیم گرفتم به نسبت قیمت کمش خیلی خوب بود.
کرم پودر بسیااااار سبک با پوشش متوسط piere Rene به همراه پرایمرش. زیاد استفاده نمی کنم کرم پودر. پرایمر رو دوست دارم ولی کرم پودرش رو نه.
دیگه دو تا ست سایه دارم. یکی توناژ کرم قهوه ای ٤ رنگه مارک گلدن رز، یکی توناژ خاکستری سه رنگه مارک arcancil
کانسیلر جامد arcancil رو هم دارم. راضی نیستم ازش. به ندرت استفاده می کنم. 
خط چشم هم ماژیکی میگیرم که همشون از دم سریع خشک میشن. مارک خوب پیدا نکردم.

احسان ..

کیک خامه ای هم بلدید؟

منظورتون ازون نون خامه ای هاست؟ تا حالا درست نکردم. 
ولی این مدلی بلدم: لینک
sepid.v ~|

منم تابستون موهامو پسرونه زدم تا زیر کمرم بود... 🙃

 

منم کیک و شیرینی و اینجوریم😂😂

پسرونه؟! خودت زدی؟ ایول داری بابا

شارمین امیریان

🙄😶

جانم شارمین؟ دوباره قهر کردی؟ بابا فقط ده سانت زدم. چیه آخه بلند بی قواره؟ :-)))
احسان ..

آره منظورم همون لینک بود

چه چیزایی بلدید:)

همشو از اینترنت یاد گرفتم. :-))
نیمچه مهندس ...

منم هفته ی پیش آموزش چتری نگاه کردم و موهامو زدم.خوب شد ولی فهمیدم از این مدل چتری کامل خوشم نمیاد.بهم نیومد.چتری با فرق چپ و راست بهتره برام.

دیروز هم برادرم ازم خواست کچلش کنم تا موهاش پرتر دربیاد.فهمیدم آرایشگری عجب کار کمرشکنیه.حقیقتا کمردرد گرفتم.

من هفت هشت سال پیش رفتم واسم چتری کامل زدن. از زندگی سیر شده بودم انقدر که بهم اومده بود :-///
داداش من زیر بار نمیره. می ترسه دست بزنم به موهاش

یه نفر(Arezooo)

چند روزه مامانم میگه بیا موهاتو کوتاه کنم ولی مگه من زیر بار میرم. جالبه خیلی اصرار داره رو من امتحان کنه ببینه بلده یا نه. تازه نه فقط پایین موهام میگه کلا 😳😳😳 حالا خوبه من چندساله موهامو کوتاه نکردم تا بلند بشه...

آمپول عضلانی؟؟؟؟؟ خودتون به خودتون؟؟؟؟ مگه داریم؟؟؟

 

کلا؟! واسه دفعه اول خیلی ریسکه ها :-))))
زیر بار نرو، بگو روی موی مردای خونه امتحان کنن!
واکسن بود. زدم به بازوم. زیاد سخت نبود :-))
انه

فدای صبر وحوصلت مرسی بخاطر راهنماییت😘❤

خواهش میکنم واسه خودم هم تنوع بود :-))
mary maryiaie

آقا من دنبال ریملیم که خیلی طبیعی باشه که کامتن اینجا رو خوندم گفتی لورال میشه اسم کاملشو بگی ؟

ببین این با نزدنش خیلی فرق نمیکن ها! من به فروشنده گفتم طبیعی، دیگه اونم نامردی نکرد این مدلو معرفی کرد: مدلmega valume /miss hippie
آبان ...

به نظرم همه هنرات را رو نکن 

احتمالا با این شلوغی ها ..بعد یه مدت موج دوم کرونا و قریطینه شدید تر اعمال بشه !

 

نه یکم کوتاه کردم. طول بکشه انقد کوتاه میکنم تا برسه به مدل مردونه :-/
هانا :)

خیلی خوبه کوتاه کردن قشنگ موها و صورت جون میگیرن:)))

دقیقا! جون گرفتن موهام. روحمم تازه شد
اریانه

اخ اخ اخ،من سره یه خون نرسیدن به مغز،به این نتیجه رسیده بودم،موهای جلوی سرمو،کوتاه کنم،دیگه نیازی به گیره مو اینا ندارم،خودش وای میسه،و پرپشت تر هم میشه:///

میدونستمم موی خیس خودشو بلندتر نشون میده،باید یکم بلند تر نگه داشت موقع کوتاه کردن!!!

بعد تصور کن،فقط یک لاین از جلوی موهامو ،از این‌ گوش تا اون گوش،کوتاه کردم،تا بالای ابرو://///

صبح خوب مدل میگرفت نسبتا،شبیه پسرونه بود،ولی تا ظهر غش میکرد،میومد پایین،:///

دوستان هم لطف داشتن صبح صدام میکردن اناناس ،ظهر،توت فرنگی:///

تازه بعد یه هفته، همون فنچه مورو باز با گیره میدادم بالا://///

حالا اینا هیچ،پشتش تا کمرم دراز دراز اویزون بود،ترکیب اسطوره ای شده بود:///

از اون به بعد مامانم هر وقت مدت زیاد تر از حد معمول تو جای اینه دار میمیونم ،میاد حالمو میپرسه://///

وای :-))))) نمیدونم چی به سر مغزمون میاد وقتی تصمیم میگیریم چتری بزنیم و بدتر از اون خودمون بزنیم. یاد خواهرم افتادم وقتی ٤ سالش بود موهای جلوشو کوتاه کرده بود در حد دو سانت!! توی عکسای تولد داداشم موهاش تو ذوق میزنه و هر بار می بینیم غش میکنیم از خنده
x

شاید باورت نشه ولی دلم می خواد کله کسی که این حرف رو میزنه بونم تو خونمون

"به من ربطی نداره، می تونن جلوی شکمشون رو بگیرن

برگرفته شده از وبلاگ خودت باش رفیق! be-brave.blog.ir """

پی نوشت: خودت میتونی کم بخووری ازشون ؟؟؟یا از هر چیز خوشمزه ای که باب نسلت باشه 

:-)))))))
نه والا. ببین دو روز پیش کیک سیب پخته بودم. مامانم اعتراض که چاقم کردی! گفتم خب نخور مامان جان، گفت نمیشه نخوری!بعد فرداش گفتم امروز حلوا درست میکنم ولی درست نکردم. 
الان گفت پس چرا حلوا درست نکردی؟ گفتم رودل میکردین اجازه دادم قبلی هضم شه بعد :-)))
هانا :)

پرایمر برای چیه؟؟:))) 

عاقا کامنت اولو خوندم :))) من چقد چیز ندارم:/ 

ببین اخری مشکل منم بود!من با خط چشم مایع بلد نیستم بکشم دنبال ماژیک اینا بودم! منم خشک شد همون اولی ب دومی نرسید چون نوکشو میزنم توی اکوا سیاه :))) بعد باهاش خط میزارم 😂😂عالیه:دی

برای آماده سازی پوست قبل کرم پودر زدن. منافذ پوست رو میبنده و کرم پودر بهتر روی پوست میشینه. بی بی کرم هم ضدافتاب داره هم پرایمر هم کرم پودر. بیشتر پسندیدمش.
جدی؟! جواب میده؟ خوبه بخرم امتحان کنم.
x

وقتی جمله ی " خب شماها جلوی شکمتون رو بگیرید " می شنوم دلم میخواد کله ی طرف مقابل رو بکنم :دی

خودت میتونی در مقابل خوراکی که خیلی دوست داری خودت رو کنترل کنی ؟؟؟

آقا قول میدم دیگه نگم چرا انقدر عصبی شدی دوباره تاکید کردی؟ :-))
sepid.v ~|

اره اندازه بند انگشت...حالم خراب بود

پس درسته که میگن اگه دیدی زنی موهاش رو خیلی کوتاه کرده بدون زده به سرش و میخواد تغییری توی زندگیش ایجاد کنه! :-)
حامد سپهر

کرونا خیلی مزیت های زیادی داشته تا حالا ، از مرگ و میرش که بگذریم همش خیر بوده

کاش منم بتونم موهامو کوتاه کنم:)

همه اش نه واقعا! ولی خب آره با دید مثبت نگاه کنیم خیلی فواید داشته، استعدادهای نهانمون رو اشکار کرد :-))
کوتاهی موی شما سخت تره. دیدم کلیپ هاشو داداشم راضی نمیشه دست بزنم به موهاش :-))
نگار

هوپ عزیز با تاخیر روزت مبارک..هوپ جان میشه کامنت خصوصی من رو اینجا جواب بدین بعنوان یه خواهر بزرگتر خیلی به کمکت نیاز دارم..ممنون میشم

سلام نگار جان، مرسی عزیزم. 
گفتی من چطور آدم چند بعدی هستم؟ راستش من هم یه زمانی فقط درس میخوندم و تفریح خاصی به جز تک و توک رمان خوندن نداشتم. بعد از اینکه قبول شدم و شرایطم استیبل تر شد شروع کردم به اینکه تو جنبه های مختلف به خودم برسم. پس عجله ای نداشته باش. هر چیزی به وقتش.
ببین قبول دارم الان توی شرایط سختی هستی. استرس داری. نمیدونی آینده ات چی میشه. انتظارات ازت بالاست. ولی چاره ای جز درس خوندن برای رسیدن به اهدافت داری؟ کاش خودتو رها کنی از مقایسه های نا به جا. آدم ها متفاوتن. 
 من هم سال کنکورم خیلی استرس می گرفتم ولی خداروشکر مشاورم خدای انگیزه دادن بهم بود. یعنی هر وقت افسرده و خسته میشدم مشاورم بهم انرژی تزریق می کرد. ولی مثلا دقت کردم مشاور خواهرم خیلی معروف تر بود و استرس میداد به خواهرم. روانشناسم امتحان کن چرا که نه؟ چند جلسه انلاین صحبت کن باهاش. حتما نباید حضوری باشه که ویدئو کال هم میشه. مطمئنا تاثیرگذاره.
آرزو ﴿ッ﴾

ضمن عرض سلام و تبریک باتاخیر سال نو، روز دندون‌پزشک رو هم با تاخیر تبریک می‌گم😶 اون روز یادم اومدا ولی باز تا شب یادم رفت که بیام و بگم :(

جا داره مثل قدیمام فقط همون تکۀ دکتری و ترسناک پست رو دریابم. یعنی جدی‌جدی به خودتون آمپول زدین؟😶 

 

همه تبریک ها رو یکی کردی؟! :-/ قبول نیست اصن! :-))
مرسی عزیزمممم، عید شمام با تاخیر مبارک باشه.
یاد خاطرات دندونپزشکیت افتادم :-)) آره زدم واقعا درد نداشت. :-)))
آرزو ﴿ッ﴾

آواتار جدید رو یادم رفت :دی

اونم باز باتاخیر مبارکه. میاد به صاحبش :))

تبریک داره اینم؟ 
بازم مرسی :-)))) خب خودمم باید بیاد بهم 
فامس

😂 ما شالا... احسنت

ان شالله  همین  طور پیش  بری  تا وقتی اوضاع  تموم  شد

بعد مطب  زدی  کنارش  قنادی اریشگاه  خودتم  باز کن :)

خودم  قول میدم  مشاوره  بر نامه  ریزی هات  در جهت  مدیریت  این  سه  سامانه   راهبردی  باشم 😂😂😎😎

 

ولی  تو جه  کردی  وقتی مو کوتاه  می کنی  یه  حس  سبک  بودن     و ارامش بهت  تو جه  میشه:)

 

حالا قنادی رو شاید بتونم بزنم با تمرینای زیاد. ولی آرایشگریم کار خاصی نکردما. مدل خفنی نزدم. صاف کوتاه کردم :-))
اصن محشره. روح و روانم تازه شد. جالبه برام با اینکه ١٠-١٢ سانت کوتاه کردم به نظرم خودم اصلا بلندیش تغییر نکرده، نشون میده اونایی که زدم واقعا دم موشی و بیخود بودن!
سالار سپهری

سلام بر هوپ فعال و خلاق

اولا خدا قوت وتبریک سال نو

ثانیا چند تا پرسش مرتبط و غیر مرتبط از محضرتون دارم:

- نسبت دندان عقل با عقل چیست؟ (چرا دندانی را به این اسم نامگذاری کرده اند و چه کارکردی این دندان دارد؟)

- آیا دندانی به اسم "قلب" هم داریم؟(آیا رابطه ای بین دندان و قلب وجود دارد؟)

- نسبت شهرکرد با کرد چیست؟( چرا این شهر را که بیشترشان لر هستند را شهرکرد می گویند؟)

- پرسش آخر را اگر اجازه فرمایید خصوصی بپرسم.(اجازه هست؟)

 

سلام
سال نوی شما هم مبارک باشه
- چون اکثرا دندون عقل بعد از هجده سالگی درمیاد، و توی فرهنگ عامه و قانون از هجده سال به بعد سن قانونیه، یه طورایی به دندون عقل میشناسن.
- قلب؟ نه والا. ولی شکل اناتومیک دندان هفت و هشت بالا ( اسیاب بزرگ دوم و دندون عقل) بعضی اوقات قلب شکله.
- :-// نمیدونم حقیقتا. چرا از من می پرسین این سوالو؟!
- می دونین که ترجیحم اینه خصوصی نباشه. اگر سوال دندونپزشکی داشته باشین، در خدمتم.
سالار سپهری

+ حیف موهای بلند نیست!!!!

خیر. وقتی نیاز به اصلاح داشته باشه باید کوتاه بشه.
موژان

هوپ میگم راجع به اینکه میگی خانواده میگن چاق میشیم  بخاطر چیزایی که درست میکنی نمیخوای به کادر درمان روحیه بدی مثلا هرچی درست میکنی بدی به ما 

ما قول میدیم اینقدر بخوریم که تو لباس ایزوله جا نشیم هیچ اعتراضی هم نکنیم :))

از اتفاق یه پست دیدم تو اینستا، یه کافی شاپ کلی قهوه یک درجه بیرون بر فرستاده بود واسه یه بیمارستان! 
ادرس بیمارستانو بده پست کنم واست هنرمند. من که میدونم انگشت کوچیکه تو هم نمیشم.
نیمچه مهندس ...

از پشت گردن شروع کن.اولین بار چند سال پیش بابام ازم خواست پشت سرش رو درست کنم.مگه داداشت به درجه ای نائل شده باشه که خودش بتونه این کارو انجام بده و نخواد.

+به قنادی جدی فکر کن به نظرم.در کنار شغلت میشه علاقه ت.

اره همین کارو باید بکنم. هی بهش هررروز دارم میگم پشت گردنت نامرتبه. باید برم روی مخ بابام :-))
+ فعلا قدم های اولم. ولی جدی علاقه دارم بهش :-)
پا ییز

بهم می گفتی تا لَیِر را یادت بدم 

کمرتو خم می کنی جوری که سرت کامل بیاد پایین (چپلکی یعنی بشی و سرت پایین باشه)

تمام موهاتو از پشت سرت شونه می کنی به سمت جلو که رو صورتت بریزن 

بعد همه را صاف و یکدست قیچی می کنی 

وقتی بدنتو صاف کنی لَیِر شده 

نمیدونستم که بلدی. به این سادگیه؟ چقدر خوب. این سری صاف صاف کوتاه کردم. موهامو نصف کردم اوردم جلو. با انگشتام جوری مو رو گرفتم که جلو بلندتر از عقب باشه. وقتی موهامو فرستادم عقب صاف شد. 
x

جدیدا خیلی غلط تایپی پیدا کردم :)) کامنت اول رو گزینه ارسال زدم دیدم خیلی غلط غولوطه دکمه بک رو زدم فکر کردم دیگه پیام نیومد 

یکم بعداز نو تایپ کردم بنابراین دو تا دیدی :))

 

 

 

آره متوجه شدم :-)) بیا و نصف شب کامنت نده :-)))
sepid.v ~|

اره حداقل واسه من که این بوده

عجب :-(
هانا :)

اها پس من کرم پودرم ندارم:))) 

اره خیلی عالیه من که دوساله اینکارو کردم:))

منم این اولین کرم پودری که خریدم. دو ساله دارمش تموم نشده انقدر که استفاده نمیکنم.
میرم تو کارش
فامس

خب  قنادی هم  اولش با چیزای  ساده  شروع  اریشگریم  همونه:)

رو هر  سه  حساب  باز کردم  ایده هام گذاشتم بعدا  بگم  الکی  مثلا:/ :)))

 همین  بیخود و دم  موشی ها هم  لذت داره

و یکی دیگ  از لحظه ها لذت  بخش   دیگ برا  جلا روحم  دستمو می برم  زیر  موهام  دست می کشم  و  یا کسی  اینکارو کنه  انگار  یخ   در بهشته  لامصب:))

یکم امروز با بابام صحبت کردم. بذار ببینم اجازه میدن مدل اولم بشن یا نه :-)))
باشه حواسم هست بهت :-)) 
وای خیلی خوبه به قول تو لامصب
صخره نورد

قرنطینه چیکارا که نمیکنه!

حالا چون میگن ممکنه بیشتر از یک سال طول بکشه، خیلی عجله نکنید فرصت برای همه کاری هست :دی

خب نمیشه که بشینیم یه گوشه! من دیپلم شیرینی پزیمو میخوام بگیرم تو این مدت، چطوره؟
پا ییز

نه بابا فقط همین یکیو اونم از بچه های دانشجو یاد گرفتم 

مدل جذابیه. :-))
شارمین امیریان

خیلی کار خوبی میکنه تازه همه م تشویقش می کنن! یکی ام اون وسط اومده لیر یادش داده! ایششش &(

:)))

 

ولی جدا من اصلا نمی تونم درک کنم چطور کسی دلش میاد موهاش رو کوتاه کنه. وقتی یکی میگه موهای بلندم رو کوتاه کردم، واسم مث اینه که بگه بیست تا انگشت داشتم یه چندتاییش رو زدم انداختم دور =/

شارمین کاری نکن لج کنم قارچی بزنما :-))))))

منم حساسم روی موهام ولی نه اندازه تو. فکر کنم گیسوکمندی نه، بیا پی وی
شارمین امیریان

اصلا برو کچل کن، اون وقت منم... لا اله الا الله! نمیشه هم حرفی زد بهت که! تا شش ماه بعدش باید هی از خودم عشقولانه در کنم جریحه های قلبت پاک بشه =))))

 

من همین که گیسو کمند میشم، موخوره میشه با دلی پر خون و قلبی پاره پاره کوتاه میکنم =/

خوشحالم اخلاقم دستت اومده :-))

خب منم واسه جلوگیری از پیشروی موخوره هی کوتاه میکنم. 
صخره نورد

شیرینی پزی عالیه، چرا که نه!!!

منم دارم دیپلم نجات از دست کرونا در محل کار با همکاران فاقد شعور میگیرم:دی

 الله وکیلی کار تو سخت تره :-))))
یه نفر(Arezooo)

رو مردای خونه امتحان کنن😱😱😱

والا اونقدر که مردای خونه رو موهاشون حساسن من که دخترم نیستم...

خدایی اون کامنت لوازم آرایشی خیلی بجا بود با اجازه منم استفاده کردم☺️☺️☺️

مقسی❤

ایشالا فردا 😈😈😈
اره ولی بحثو کامل منحرف کرد به قول نرگس :-))
نرگس بیانستان

هوپ‌میدونی تو خود پستی که میذاری یه طرفه. کامنت ها و جواب ها یه طرف دیگه😁

 

یعنی بعضی وقتا از جواب کامنتم یا یه کامنت کلا بحث منحرف میشه :-//
علی

در مطلب لب مرز که نوشتید لاک زدن ایا برای نماز استون استفاده می کنید یا الکل؟

سوالتون خیلی شخصی نیست از نظر خودتون؟! از نظر من شخصیه
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

اینجوری که پیش میره یه روز هم تو گوگل سرچ می‌زنیم: طرز تهیه سوپ خفاش:|

به خانواده بگو ورزش در کنار شیرینیD:

من به مامانم یاد دادم حالا اون بیشتر و با اراده‌تر از من ورزش میکنه:-)))

خدا اون روز رو نیاره!
مامانم جلوش دو تا اسکوات بزنم غش میکنه از خنده ://
سامان

چند تا از پست هاتون رو خوندم خیلی خیلی زیبا مینویسد ...

مثل نوشته ی : من تا قیامتم، حتی ببخشمت از یاد نمی برم...

 

تشکر

مرسی از حسن نظرتون :-)
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan