دیدی چی شد؟! + کیک!

  • ۱۶:۱۲

دقت کردین تو بحبوحه ی حبس خونگی، روز پدر داره میاد و اصلا حواسمون بهش نبوده؟! حتی نمیشه رفت بیرون جوراب خرید و تقدیم با عشق کرد!

تنها ایده ای که دارم اینه که واسه بابام کیک بپزم؛ که در مقایسه با کادوی روز مادر (البته کرونا اومد بقیه جلسات ماساژ رو نتونستن برن!) طبق معمول خیلی کمه، پیشنهاد بهتری دارین آیا؟! 


+بعدا نوشت: من عشق کیک کاکائوییم ولی والدین گرام دوست ندارن؛ این شد که کیک وانیل با خرده های گردو درست کردم همراه با کمی کاکائو و بین لایه های کیک کرم خامه ای مخلوط با موز گذاشتم. آخر سر هم مثل شیرینی برش دادم! در کل خوب شد ولی باز هم بافت کیک جای کار داره. 

  • ۸۵۸
معلوم الحال

همون کیک عالیه :)

به تنهایی کمه.
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

من هم میخوام کیک درست کنم. در ضمن یه هفته است لیست خرید هم دادم دست بابا که اومدنی مواد لازم رو برای کیکم بگیره:-)))

آره من هم یه هفته است هر بار پدرجانم میرن بیرون دو سه قلم از مواد لازم رو بهشون میگم بخرن! :-))
رومی زنگی

خب اینترنتی یه چی سفارش میدادی 😊

انقدر توی استرس کروناییم که تازه امروز با دیدن مولودی تی وی یادم اومد یکشنبه عیده!
mr point

من که قبلا هدیه رو خریده بودم

چون رفته بودم مسافرت و از اونا قیمت و جنسش خوب بود گرفتم

کارت هدیه هم جواب میده

شرایط بهمن ماه ما بخاطر بیماری پدرم اکی نبود. ازون طرف دو هفتس قرنطینه ایم نشد واقعا. 
کلا از هدیه نقدی خوشم نمیاد چه واسه هدیه دادن چه گرفتن. دیگه طرف بابام باشن بدتر! به باباها نمیشه پول داد.
اریانه

یه پیشنهاد میدم،بین خودمون بمونه،لوثش نکنید:////

بردار تمام عکسایی که تاحالا گرفتینو جدا کن،یه البوم مجازی گوگولی با محوریت وجود پدر درست کن،از ازدواجشون به اینور یا از وقتی خودت به دنیا اومدی ،عکسای مسافرتا،دورهمیا و ......،البوم موبایل خودتو ،خواهر برادرتو ،و مال پدرو مادرتم یواشکی کش برو:)))

یه پلی لیست ده تا ترکی هم از اهنگایی که دوست دارن بزار روش،بشنین در محفل گرم خانواده،عکسای قدیمی و جیگر ببین و موزیکی خاطره انگیز گوش کنید،کیک و چایی دبش بزنید:))

*این قدر این چندین سال همش با گوشی عکس گرفتیم ،همرو یه جا نداریم،فکر کنم بد نباشه،تمام عکس خوشگلامون رو با این نیت راست و ریست کنیم

*روزشون مبارک ،بوسشونم بکن،از رو شونه•_•

میگن طرف ترشی نخوره یه چی میشه ها، الان تو همونی! پیشنهادت عالیه دختر! :-***
از اتفاق روز پدر سه چار سال پیش چند تا از عکسای تکی بابا و خانوادگی رو کنار هم قرار دادم و زدم رو شاسی و کادو دادم بهش. خعلی خوبه.
چشم :-)
واران ..

ما هم همین وضع رو دارم اول خانوادگی گفتیم مشترکا یه چیزی سفارش بدیم که به دردشون بخوره !

همه به اتفاق آرا یه مورد هدیه خوب بعد از سالها :دی  پیدا کردیم منتهی مراتب ریسکش بالا بود سفارش میدادیم !!

چون باید بمدت ۲۰ روز حداکثر اون کالا/ هدیه رو قرنطینه میکردیم بعد بهش میدادیم :|

بعد دیگه نتیجه این شد روزه شک دار نگیریم و بیخیال خرید اون هدیه بشیم چون ممکنه همون هدیه به سلامتی پدرم آسیب برسونه بخاطر همین داستان کرونای بوووققق :|

 

دیگه هیچی نتیجه این شد بزاریم یه وقت دیگه خرید اون هدیه و بجاش خواهرم کیک بپزه منم غذا یا غذاهای مورد علاقه اش رو :)) 

و بعد در آخر هم گفتم من یه نقاشی /طراحی مثل بچگی هام براش میکشم و بهش هدیه میدم :)))))

 

هر هدیه ی  بخریم باید حداقل ۹ روز قرنطینه خونگی بشه پس بیخیال این موضوع شدیم :دی

جوراب هم ریسکه خریدش :|:))

 

 

یعنی روزی نیست این کرونا رو مورد لطف خودم قرار ندم با نثار فحش :|

 

 

:))

 

سلام :)

همون کیک خوبه :)

 ولی من همین الان یه ایده برات یافتم که در کامنت بعدی بهت میام میگم ؛)

خب دقیقا مشکل ما هم همینه. قبلش درگیر بیماریشون بودیم الان که خداروشکر خوب شدن قرنطینه ایم حتی جورابم نمیشه بخریم.
سلام
بیا بگو واران گیان
محمد ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

سلام:)

کیک رو که بپزید,یه چی(ترجیحا جوراب ) هم اینترنتی سفارش بدید بگید فقط چند روز دیگه میرسه,اینجوری خودتونم بیرون نمیرید هدیه هم میدید:)

سلام
خب مشکل اینه هدیه همون روزش یا قبلش میچسبه نه بعدش. 
یه نفر

یعنی به حدی خودتونو حبس کردین که چند دیقه نمی تونین برین بیرون؟؟؟؟

من که همیشه مادرم به زور برای خرید و مهمونی می برد منو بیرون این چند روز به قدری حوصلم سر رفت که دیروز ماسک زدم و دستکش دستم کردم و سوار ماشین شدم و رفتم چرخیدم🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ اینقدر خیابونا خلوت بود انگار نه انگار دوهفته دیگه عیده....

حالا اگه نمی خواین برین بیرون شاید در حالت عادی کار چیپی باشه  اما تو این شرایط همه درک می کنن دیگه میتونین هزینه رو به صورت نقدی بدین من که پدرم سخت پسنده و ترجیح میده خودش خرید کنه و مطمئنم بهش برنمی خوره. حالا پدر شما رو نمی دونم شاید ناراحت بشن....

 

 

توی این دو هفته دو بار اونم شاید در حد کمتر از یه ساعت رفته باشم بیرون. که خرید هم نکردم. 
اصلا کادوی نقدی اونم به بابام رو دوست ندارم. 
شارمین امیریان

سلام.

بشین جورابهایی که پارسال برای بابا خریدی رو وصله کن 🤭

سلام شارمین
باورت میشه یادم نیست پارسال چی دادم به بابام؟ ولی یادمه واسه مامانم از ده روز قبل سفارش اینترنتی داده بودم؟ :-//
مظلومن باباها 
صخره نورد

خرید اینترنتی و ضدعفونی کردن هدیه و تقدیمش به پدر گرامی :)

خب مشکل اینه که تا پس فردا هیچ کادویی به دستمون نمیرسه. اونم تو این وضع.
دُردانه ‌‌

دیجی‌کالا!

البته باید کالای آمادهٔ ارسال بخری

کیک هم فکر خوبیه البته

مشکل اینه الان خیییییلی دیره و از طرفی رفتم تو کمپین تحریم دیجی کالا! یک بخاطر احتکار بی شرمانه شون دو بخاطر اینکه کلی از کارمنداش رو توی این بحران بیکار کرده.

*زهرا*

خرید آنلاین میشد کرد! که البته یه کم دیره فک کنم.

یکم نه عزیزم خیییییلی دیره! بعد از طرفی کادوهای باباها چیز دندونگیری نمیشه معمولا همش تکراریه! :-))
Twinkle

سرچ کن تو سایت فروشگاه انلاینای شهر خودتون

اصولا الان فروش اینترنتی خیلی وسیع تر شده مغازه هاام سایتاشونو پیشرفته ترکردن 

پیشنهاد خوبی هم بود این مسئله. اگه قرنطینه ادامه دار بود واسه مناسبت های بعدی حواسم به خرید انلاین خواهد بود
واران ..

گیانم ونذرت روله  💙💙

ممنونم😘

 

یه بلیط مسافرتی رزو کن و بگیر به هر شهری که پدر و مادرتون دوست دارن برن سفر البته نه برای الان برای تابستون که هوا گرمه و میگن کرونا نیست ایشالا

 

اون بلیط رزو شده  سفر رو همون روز پدر هدیه بدین به پدر :)

مطمئن باش خوشحال میشن :)

 

 

 

فدا مدایت نازارکم :-)))
اوه نمیشه این مسئله واقعا. من واقعا امید ندارم این بحران تا اون موقع هم تموم شده باشه. ریسکه.
معلوم الحال

عجالتا همون کیک رو بدید. بعدا که وضعیت سفید شد باز یه کیک دیگه برای روز پدر درست کنید و یه کادو هم بدید :)) اینجوری سوپِشون ریز میشه (surprise)!

دیگه تو این وضعیت کاری نمیشه کرد. باباها منطقین :) این شما خانما نیستن که اگه سالگرد ازدواج/آشنایی/اولین قرار/ اولین بوق/ یا هر چی یادت بره قهر کنن د:

کیک بهدی رو واسه شب عید درست میکنم. هوم؟ 
آره خدایی احتمالا با همین کیک راضی بشن و انتظاری نداشته باشن دیگه :-)))
نیــ روانا

من کتاب سفارش دادم اینترنتی

کتاب قدیمی احمد محققی

5 عدد

الان هر روز داره یکیش به دستش میرسه

فعلا دو تای دیگه تو راهه :))

میدونی انقدرررر بابای من کتاب دارن که میترسم کتابی بخرم و داشته باشن. سال های اخیر زیاد کتاب خریدم ولی از ترسم همیشه زنگ زدم پرسیدم فلان کتاب رو داری بابا؟
البته نمیرسم الان دیگه. شب عیده
اریانه

من ترشی خوردمم خوب چیزیه•_•

کیه که قدر بدونه!!!ایشش:///

نه جدا جالب میشه،بعد که رها گشتید از بند خونه نشینی،برو بده چاپش کنن،البومش کن،یادگاریه خوبیه ،برای نوادگان:))))،

#ایده دزد(شیطون بنفش)

#خرج فسفرهایی که سوزنده شد ،داده شود

هیش کی! :-)
دلم واسه عکسای البومی تنگ شده.
خودت ایده رو گفتی! :-/
اریانه

واس گل هم،اوریگامی درست کن،موندگارم هست،زیبا ،مطمین....پودر کیک رشد:///

#فرار از زندان :))

چه چیزایی بلدی! حوصلم نمیکشه دختر :-))
فتل فتلیان

بستگی به پدرتونه ، مثلا بابای من براش گل بخری زرت میخوره تو ذوقش 

کادو بش بدی یا بری یه شامی چیزی تدارک ببینی بسی کیفوره

تازه میونه کادوش طلبش باشه ، از قدیم میگن طلب گنجه 🤪

آره منم تا حالا واسه بابام گل نگرفتم! 
کیک با روکش خامه درست کردم الان توی یخچال دیدن میگن الویه درست کردی؟ :-//
نیمچه مهندس ...

جوراباشو بشور.هیچی یادم نمیاد.

اگه میتونی خودت ماساژش بده تا با کادوی مامانت یه جوری برابر بشه:)

:-)))))) عالی بود
ماساژ پدر؟ خجالت میکشم :-/
فتل فتلیان

هوم ، اخرین بار که بش گل دادیم اخرررر شب یهو گفت خیلیییی ممنونااا ولی خب این گلا فردا پژمرده میشن که !!!

😂😂😂😐

باباها کلا همینن قدرت تشخیص خیلییی پایینه 🤣🤣 ولی خو کیکه چشکلی بوده یعنی 🤔😂😅

 

باید گل آپارتمانی بگیرین واسشون که فرداش پژمرده نشه بمونه کلا :-))))
گفتم به آریانه چه شکلی بود :-))))
اریانه

مدیونی عکس کیکتو نزاری ،الویه خداییش:)))چی درست کردی تو!!!!

مناسبت بدون گل نمیشه:))

ولی اینکه تو بینهایت بی حوصله ای،جای بحث نداره•_•

نهههه نمیذارم نقدم نکنین :-))) تو کیک وانیلی با خامه کشی و تزیین توت فرنگی تصور کن! البته نه خیلی خفن معمولی :-)))
هیش کی اندازه تو حوصله نداره جان خودم. هنوز موندم چرا وبلاگ نمیزنی
نیمچه مهندس ...

حالا نه ماساژ لختی.شونه ها و دستاشو ماساژ بده. قولنجشو بشکون.کرم بزن به دستاش.این کارای بی خطر و تازه که مطمئنا یادش می مونه.

خیلی ایده ی خوبیه ها، ولی میدونی عارفه؟ روم نمیشه چون تا حالا انقدر نزدیک نشدم به پدرم :-))))
بیست و دو

ما که جلو تر کادومون رو دادیم. 

بابای من از بس از همه چیز به مقدار فراوان داره از ساعت بگیر تا عطر و کت و کفش و ... واقعا همیشه آدم میمونه چی بخره برای همون معمولا پولش رو میدیم

خب تو کلا حواست به همه چیز هست من بودم که یادم نبود به روز پدر :-/
بابای منم همین طور، ولی پول دادن رو دوست ندارم!
علی علوی

به عنوان یه پدر خرید هیچ چیز منو خوشحال نمیکنه ، دوست دارم فقط دخترم بشینه یه کم باهم حرف بزنیم هر چند هنوز خیلی کوچیکه ولی خیلی خوشگل حرف میزنه . 

آخه مشکل اینه خرید براتون سخته خیلی، تنوع کادو کمه برای آقایون :-)
ای جانم خدا حفظ کنه خانواده ی قشنگتون رو
یه نفر

اتفاقا پدرا برخلاف ظاهرشون خیلی احساساتی ان. یه سری برا پدرم گل خریده بودم و گذاشت روگلدون اپن هرسری می رفت آشپزخونه گل بو می کرد و می گفت دستت درد نکنه بابا. حتی بیشتر از مامانم وقتی براش گل می خرم ذوق کرد. 

حالا باز خوبه شما بلدی کیک درست کنی من که نهایت استعدادم کیک پختن با این پودر کیک های آماده اس. حتی با اونا هم نود درصد مواقع یا خامه یا سوخته. یه همچین با استعدادی ام🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

بستگی به پدرش داره. کامنت فتل فتلیان رو ببین.
خب من هم دفعه های اولیه دارم با آرد کار میکنم! :-))) قبلش همش با پودر آماده درست میکردم
اریانه

چون ایده واسه نوشتن ندارم!!!!

چون هنوز اونقدر مطمین نیستم بتونم مثل شماها چند سال یه همچین فضایی رو بگردونم!!!!

چون تا وقتی کسی موضوع بده منم پابه پاش میام،وگرنه موضوعات خودم ،خب زیاد فازش به این محیط نمیخوره!!!!

چون مسیولیت داره،من از جمله وب خودمه میتونی نخونی متنفرم!!!شرمنده ،ولی از اونام که فکر میکنم اگه مال خودته تو دفترت بنویس !!، نه اینجا که کبیر و ثقیل میخونن و ممکنه الگو برداری کنن!!!!!

من هنوز امادگی بیشتر از 3 ،4 نفر مخاطب داشتن واسه درگیری هامو ندارم،نمیتونم تضمین کنم چیزی که مینویسم صد در صد درسته،صد در صد به درد خوندن میخوره یا ممکنه کژفهمی ایجاد کنه!!!

وب داشتن به خودیه خود خیلی ساده و اسون به نظر میرسه!!ولی پشتش فکر لازمه●_●

من اینجا فکرامو میگم ،چون اصل رو بر این میذارم تو مخاطب اصلیم هستی(مخاطب خاص خودمی*_*)

ولی تو وب ،معلوم نیست چند نفر دیگه بخونن،تو چه شرایطی،تو چه احوالی،و نوشته تو احوالشون رو ممکنه بهتر یا بد تر کنه؟؟؟؟

من حتی گاهی واسه کامنتای دپی که میذارم عذاب وجدان میگیرتم،چرا باید خودمو اذیت کنم با نشخوار فکری؟؟؟؟

از اون دسته از خود ازارا هستم که واسه دل خودم مینوسم رو قبول ندارم!!!!

اینه که من وب نمیزنم:////

ولی اره کلاااا حوصلم تو همه چی زیاده،یا بهتره بگم صبرم واسه چیزی که بخوام زیاده:)))

عکس کیکتو نمیذاری؟؟؟؟تازه قرار بود عکس کتابخونتم بذاری!!!!

همچین میگه نقدم نکن انگار واسه پسرم میخوامش:////اخه کیک پزیم نقد داره ،به اشپزیت چی کار داریم ما▪_▪فوقش یه چه زشته میگیم،نترس عزیزم،از من بدتر که اینجا نداریم:///قول میدم الویه تو نقد نکنم،نترس ،افرین نترس گلم،بذار عمو ببینه چه دختر نازی هستی تو ،افرین:////

من با دیدگاهت مخالفم واقعا. همون طور که زندگی اکثر ما رو امروزه فضای مجازی گرفته، نوشتن خاطراتمون هم مجازی شده. نمیگم از خواننده هام تاثیر نگرفتم این سال ها ولی واقعا الان واسه دل خودم می نویسم. و این عقیده رو دارم وبلاگ خودمه هر کس مشکلی داره باهاش نخونه!
البته از خوندن نظراتتون راهنمایی هاتون واقعا خوشحال میشم ولی حتی اگه نبودین هم می نوشتم. 
زندگی رو ساده بگیر دختر. باشه الان عکس کیک رو اضافه میکنم به پست. مسخرم کردی بلاکت میکنم!
خصوصی هاتم خوندم عزیزم :-**
x

دوستان توجه 

کیکش این شکلی شده :) 

 

 

https://otp1.sarashpazpapion.com/2015/05/bb31ebc525554e39676e88979df18362.jpg

 

 

 

 

بابا در این حد حرفه ای که نه. لینک عکست رو میذارم چون بچه ها نمیتونن کپی کنن. 
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

کیک منم کج و کوله پف کرد:/ با تزئین جمع و جورش کردمD:

عکسش

این قسمت برش مال کنار کیکه واسه همین وسطش بیشتر پف داره :-)) بافت کیک من یکم خمیر شد واسه همین رو مخمه! 
کیک تو که خیلی خوب شده به نظرم، نه خسته
tiktik tiki

چشمام قلبی قلبی شدن

ببخشین خلاصه تو این وضع قرنطینه عکس گذاشتم بچه ها مجبورم کردن! :-//
آبان ...

راضیم ازت ..خدا ازت راضی باشه 

کیک ات خوشگل شده :))

چاکرررریم آبجی :-**
اریانه

خب دقیقا فرقمون همینه!!!

تو از تاثیری که ممکنه از خواننده بگیری حرف میزنی،من از تاثیری که خواننده ممکنه بگیره!!!میتونم حس کنم زیاد حواست هست به تاثیر روی خواننده ،ولی بنظرم جای فکر داره وبلاگ زدن:///

حداقل اینجور که ملت تا به خودشون میان ،انشا دوران دبستانشون خوب بوده،میپرن یه بلاگ میزنن،هرچیم فاز سنگین تر  باشه به نظرشون بهتره رو قبول ندارم:///

ای بابااااا بحث پیچیدست،واقعا بخوام بحث کنم به همین برکت قانعت میکنم،ولییییی،تو بنویس همین مدلی ،!!شایدم واقعا من سخت میگیرم:///

چه مهربون شدی تو:////عوض نشو هوپ،تو همون جور بداخلاقت خوبه*_*

*عبارات بعدی فقط برای بلاک نشدن است،به عقل کامنتر شک نکنید*

کیکتو عشقه:))من اوصولا طرفدار طعم های اصیلم،یه چیزی که نوستالژیک باشه،قشنگ یاد کیک های جمعه عصرای مامانم بندازه منو:))

این جور که از فیسش معلومه ،عصر جمعه ایه:))

حرف گوش کن خودمی ولی*_*

مرسی عکسو فرستادی(دست و گل و اینا)

من حواسم به جفتش هست ولی تصمیم گرفتم به خودم بیشتر بها بدم. :-)
اینجا میگی بحث نمیکنم میری میای تو خصوصی بحث میکنی :-)))))))
خودت بداخلاقی :-پی
عصر شنبه ای بود :-)))
اگه کسی دلش خواست تخصیر توعه
نیــ روانا

واو چه کیک خوشگلی

چه دندونپزشک هنرمندی

نمیشه تو فریز شی پسر من بزرگ شه عروسم بشی؟

قول میدم خوب تربیتش کنم و بفرستمش هر شغلی که تو بگی :دی

ولی جدی دمت گرم

خوش به حال بابا

من که عاشق کادوهایی هستم که براشون وقت صرف شده باشه خانوم دکتر گل :*

جدی میگی؟ ^_*
نه بابا هنر کجا بود اینا واسه فرار از سررفتن حوصله است :-)))) 
ولی من میرم تو فریزر پسرت رو واسم بزرگ کن :-)))
من هم دقیقا اینطور کادوها رو عاشقم
بیست و دو

چرا با یه آدم که رژیمه این کارارو میکنی؟ تو مسلمون نیستی!

نوش جان:)

بابا تو یک ماهه داری در و دیوار خونتون رو میسابی، ازونور هم رژیم گرفتی؟! اخه این انصافه انقدر کوزت باشی؟
مرسی
یه نفر

خعییییییلییییی هم کیک زیباییه

واقعا تو خونه بهتر از این نمی شه درست کرد....

اگه تمرین و تلاش بیشتری بکنم، که اینطور که مشخصه وقت زیاد داریم اگر زنده بمونیم! بهترش میکنم ایشالا :-))
اریانه

اصلا همه چی تقصیر من!!!

اصلا من بد اخلاق!!!!

اصلا من دورو و حیله گر ،میام میگم بحث نمیکنم،میرم خصوصی دعوا میکنم!!!!

اصلا همه هزینه ها با من!!!

تو رو که میدونم حواست هست،شفاف کردم که توخصوصی:///

اصلا تو فقط خودت باش!!!!

اصلا میخوای منم تو باشم اصلا؟؟؟؟؟

خب میدونم میمونی رو دستمون دیگه،،حالا بعد یه عمری یه کار کردی واسم،هی غر بزن(شیطون بنفش)

الان بد شد بدون اینکه پست بزاری ،الکی الکی یه خروار انرژی مثبت داری میگیری:))

الان بد شد ،شوشو نی نی باز پیدا کردی؟؟؟

الان بد شد الکی الکی چالش درست کردی؟؟؟

باید قدردان من باشی*_*

*عکس کیک مالاکیتی ویروسیه!!!قشنگ معلومه پزنده کیک بعد اتمام کار با انگشت افتاده به جون ظرف زیر کیک!!!خوشگل و خشمزه !!

به دوستات که غر نمیزنی،عکس کیک خوشگلاشونو میزارن!!!به جون من هی نق بزن*

مرسی ، اه●_●

جو نده بابا! نخیر فقط خودم خودم میباشم! :))))
میام میزنمتا دختر، سسسس ساکت بشبن ببینم بلدی؟ :-))))
ولی کیکش خیلی خوشگله ها، خب اونو که همه نمیبینن.
بانوچـه ⠀

عیدتون مبارک، کیک خوشگلیه منم به مناسبت روز مرد برای اولین بار کیک درست کردم :دی

عه عه چه کیکی؟ ببینیم عکسشو؟ :-))
پا ییز

روی کیکت چی کشیدی؟ نمی فهمم 

خوش بحالت بلدی من که بلد نیستم 

فر هم ندارم امتحان کنم 

بیخیال 

لایه کشی خامه داشت، بعد توی مایع خامه اش موز هم قاطی کردم. کیکه طعم موز گرفت کلا :-))
منم بلد نیستم چندان، از دستورای اینترنتی درست کردم، توی قابلمه میتونی درست کنی، یه زمانی انقدر کاپ کیک قابلمه ای درست میکردم یادش بخیر :-))
میم

نه نه دکتر

 کیک پز هم که هستی!

واکنش پدر چی‌بود؟

 

هنوز به اون مقام قائل نشدم، رده های پایینم فعلا.
گفتم که اولش که تو یخچال دیدن چون تا حالا کیک خامه ای درست نکرده بودم گفتم الویه درست کردی؟ :-)))
بعد هم دادم قاچ کردن یه ذره و منتظر موندم ببینم نظرشون چیه؟ گفتن خوشمزه است :-))
دچارِ فیش‌نگار

یه جا خوندم پدر مظهر بی نیازیه...

چی ما میخواییم بهش بدیم؟

جالب بوده جمله هه واسه همینه ما غیر جوراب چیزی نمیتونیم بخریم براشون واقعا :-))
Alireza Hakimifar

سلام

اتفاقا منم این چند روز خیلی فکرم درگیر هدیه روز پدر بود چون واقعا همین حس رو داشتم! دست روی هرچیزی میذاشتم میگفتم کمه و تا به امروز هنوز هیچ هدیه ای ندادم البته توی روز مادر هم همین حس رو داشتم و برای همین هدیه روز مادر هم با تاخیر اهدا شد :)

سلام
من دیگه با کیک خونگی و کلیپ عکسای خانوادگی جریان رو تموم کردم چون هم دیر متوجه شدم هم چیزی به ذهنم نمیرسید واسه خرید.

مهربان

ست چرم و یه کیف چرم سفارش دادم .حالا کی میرسه؟

شنبه هفته ی بعد

کاش جوراب هم سفارش داده بودم

خسته نباشی تو هم! تو هم دیر یادت اومد روز پدره؟
هیچ وقت قوانین روز پدر رو زیر پا نذار، جوراب الزامیه
اریانه

یاااا خدااا!!!

دست بزنم داری؟؟؟؟

دیگه چیا رو نکرده بودی•_•

باید برم دنبال دبه و سرکه (نیش خیلی باز)

میرم یه جایی پیدام نکنیا!!!بری در به در دنبالم بگردی ،هق هق گریه کنی (شیطون بنفش)

من عروس همه فن حریفم :-))
نمیری، از در بیرون کنم از پنجره میای تو! :-))
انه

چه خوب به نظر میاد کیکت💪❤

من اصلا بلد نیستم و اصلا حوصله اشپزی و کیک و اینا ندارم تنبلم😰

مرررسی
من این روزها حوصله عجیب غریبی واسه اشپزی پیدا کردم. همین چند ساعت گذشته ام به پاک کردن اسفناج، شستنشون با مایع ضدعفونی، ابپز کردنشون و در نهایت پختن مقداری کوکو اسفناج گذشت! :-)))
بانوچـه ⠀

اینقدر قیافه‌ش زشت بود (برعکس مزه‌ش) که تصمیم گرفتیم چشم بسته فقط بخوریمش :دی

حالا کیک من قیافش قشنگ تر بود :-)) مهم باطنه دختررر
فامس

افرین... :))

ترشی نخوری چیزی میشی:))

کاش میشد  مزه ها رو هم چشید:)

دلم خواست...

 

و سایشون مستدام...

 

 

 

 

وسلام 

خوبی؟

قیافه اش بهتر بود :-)))) کیک فقط کاکائویی
سلام عزیزم مرسی شکر ایشالا تو هم خوب باشی
فامس

اره منم کلا هر چیزی با کا کائو باشه دوست دارم البته بگم کلا همه چیز رو دوست دارم  خوراکی به شرط  خوشمزگی:)))

مثلا  یکی رو دوست  یکی رو دوست تر:))

خوراکی خوشمزه ی کاکائویی ^_^
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan