بنگاه شادمانی ٢

  • ۱۶:۳۷

یه جورایی انگار شدم دلال ازدواج

بدین صورت که هر کسی رو بهم معرفی می کنن، میگم خودم که نمی خوام ولی فلانی رو می شناسم دختر خوبیه و قصد ازدواج داره، بعد عکس و شرایط پسره رو می فرستم واسه دختره، اگه دختره اکی نداد که هیچی ولی اگه خوشش اومد عکس دختر رو میدم به خانواده پسر. بعد اونا می بینن و نظرشون رو میگن ولی تا الان همه موارد در مرحله عکس و شرایط متوقف شدن و پیش نرفتن. چقدر جوونا این دوره زمونه سخت گیر و پرتوقع شدن! نمی ذارن به سکه مون برسیم...

  • ۵۶۹
واران ..

😂😂😂

 

خدا خیرت بده با پستت  یک کم حال این روزهای منو خوب کردی :))

 

سلام :)

ایشالا دلت همیشه شاد و لبت همیشه خندون باشه :)

 

کاش حال همه روزت خوب باشه عزیزم
سلام علیکم
مچکرم :-*
x

سکه مبارک باد بهت میدن هوپ:))  

هوپ دندونم مشکل پیدا کرده ببین "آااااا" 

نمیشه سندروم ترس برای اشنا رو کنار بذاری بیام پیشت؟ :( می ترسم :(((( 

 

 

اره بابا یا کارت صد آفرین! تو این گرونی همین که میخوان ازدواج کنن یعنی ریسک کردن بذار ما بیشتر اذیتشون نکنیم :-)))
عه عه نرسیدی بهش! 
تا حالا واسه دوستای بیانی کار نکردم /-)))
اریانه

خوبه عکس تورو پیدا کنم،نشون این و اون بدم:///نکن بی تربیت://بذار خودش اتفاق بیوفته،به زور که نباید وصل کرد ملت رو به هم...روند طبیعیشو باید طی کنه!!

الان مگه ازدواج میکنن اخه؟؟...بشینیم تو خونه،اگه نمردیم باید کلامونو بندازیم هوا،یار به چه درد میخوره...نگرانی بیخود میذاره رو دستمون:///

نتیجه اخلاقی داستان،بابااااا،تو سخاوت مند کی بودی لعنتی؟؟...کیس هاشو دستی دستی پر میده واسه رفیقاش...جوووونم،لارج من*-*

خودم اولین کیس چشم دل گیر رو کشون کشون میارم دم در کلینیکت...میزنم تو کلش بیاد بگیرتت...فقط سلیقه من قبوله دیگه؟؟...اگه قبوله که برم پیدا کنم بیارمش واست،هووم؟؟

خودشون قصد ازدواج دارن به من چه؟ تازه خودشون عکس قشنگاشون رو بهم میدن که نشون بدم!! 
چمی دونم من اگه میخواستم خودم شوهر کرده بودم. چون شرایطش خوب بود پسره.
اصن کی مث منه؟ هیششششش کی هیششش کی :-)))
به قول مامانم تو یکیو میخوای که نیست در جهانه! هنوز خلق نشده. 
پلڪــــ شیشـہ اے

😂👌

:-))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

من همیشه فاتتزی اینو داشتم خواستگارهای دوست‌هام بیان ازم بخوان که با دوستم حرف بزنم و نظرش رو بگمD:

ولی متاسفانه همه‌شون ترجیح دادند مستقیم با دوست‌هام حرف بزنن:|

اممم، تا به حال واسه من پیش نیومده و البته نمی پسندم این روش رو که به یه دختر مجرد بگن برو با دوستت حرف بزن، بهتره طرف متاهل باشه.

sepid.v ~|

😄👍

؛-))
معلوم الحال

اتفاقا بنظرم توی کرونا امار عقد و ازدواج رفته بالا. نصف بیشتر دوستای من (اکثرا از کادر خسته ی درمانن!) اسماشون رو زدن توی شناسنامه های همدیگه :)

عجیبه که شما نمیتونی جوونا رو به هم جوش بدی د: البته بنظرم دیگه جوش ندین. سکه شد 9 تومن :(( عااااااه 

میشه گفت از فشار روحی این دوران اینطوری فرار میکنن.
خیلی سخته جوش خوردنشون، مقاومت میکنن! خوبه که ٩ تومن کاسب بشم
مهدی ­­­­

به به

 به به :-)))
الی
پس بی زحمت اسم مارو هم وارد لیست تون کنید ;))))))))
شرایط و عکس رو دایرکت کنین، یه ربع سکه هم بفرستین
سالار سپهری

سلام.

خدا خیرت بده جوان!!!!

سلام، خیلی ممنون
حامد سپهر

شما که دستت تو کاره یه کیس خوب هم واسه ما کنار بذار:))))

شما نیم سکه رو بذار کنار و بیا خصوصیات خودت و معیارهاتو بگو ببینم چیکار میتونم بکنم 
بیست و دو

من با عکس نشون دادن موافق نیستم چون هرچی تجربه عکس داشتم یا مثل تو شاهدش بودم هیچکدومش نشده:| چون ادما باید همو ببینن و عکس قابلیت دل بردن نداره:/ جدی. ادما حرف زدنشون، ادبیاتشون، ظاهرشون، طرز فکرشون و هزاران چیز ریز و درشته که همه با هم مجموع یک انسانه برای همون حضوری خیلی هاش میشه ولی عکسی نه.

حالا یه خاطره هم بگم. من با همسرم وقتی آشنا شدیم برای اولین دیدار یه روز تعیین کردیم همو ببینیم . بعد قبل اینکه همو ببینیم خب عکسای اون توی پروفایلش بود منم گفتم حالا که قراره همو بیینیم دوتام عکس از من بیینه. بعدکه عکس فرستادم گفتم البته من با عکسام خیلی فرق دارما( منظورم این بود خودم از عکسام بهترم). همسرم برعکسش رو برداشت کرده بود فکر کرده بود من منظورم اینه عکسام از خودم خوشگل ترن و توو واقعیت من مثل عکسام خوب نیستم:| بعد که منو دید یدفعه گفت شما که از عکساتون خیلی ماشالله خوشگل تر و بهترید البته عکسا هم خوبنا ولی چرا اونجوری درباره خودتون گقتید؟:/ 

فلذا میشه اینم نتیجه گرفت که همه اینا دست خداست بابا بخواد بشه میشه نخواد نمیشه:دی

من تا به حال نشده یکی از این مواردی که معرفی میکنم به ازدواج برسه! هی ناامید میشم میگم دیگه بی خیال شو دوباره گول میخورم.
درست میگی واقعا، اخه از یه عکس که نمیشه قضاوت کرد. باید مجبورشون کنم همو ببینن!
خوب کردی دلبری کردی از همسر
انه

اااا مخالفت از طرف دختر بود یا پسر!

دقیقا مامان منم میگه اونی که شماها میخواین هنوز خلق نشده 😁

هر دو صورت بوده. 
خب پس بهتره که مجرد بمونیم!! :-))
صخره نورد

به دوستاتون برنمیخوره؟! من باشم بهم برمیخوره که اون شخص خودش نخواسته داره میندازه به من😂

جالب تر از اون پسره است که به این پیشنهاد فکر میکنه! یعنی فرقی نمیکنه کی باشه😂

هیچکدومم که به نتیجه نمیرسه، چه کاریه این همه عکس رد و‌بدل میکنید؟ 😁

راستشو بخوای به خودم برمیخوره و اکثرا هر کیو معرفی میکنن میگم نمیخوام. به اونایی که معرفی میکنم هم اولش میگم اگه مشکلی نداری و قصد ازدواج داری معرفی کنم.
من خودم این طرز ازدواج رو متنفرم! بدم میاد. قبلا مشکلی نداشتم ها ولی الان بدم میاد.
انه

ااا کامنت من کو!؟

 

تایید شد صبور باش
x

سلام 

وبلاگ خوبی دارید 

از وبلاگ منم دیدن کنید 

 

 

:)))))

 

 

 

 

 

به نظرت می تونم بازاریاب شم ؟!!!! 

خودم که بعید میدونم 😂

ساام وای تعجب کردم دیدم چنین کامنتی گذاشتی! 
نه اصلا شغل قبلیتو ادامه بده
الی
دکتر عکس و خصوصیاتمو میفرستم ولی نیم سکه رو معذورم زیاده,پارسیان باشه کارمو راه میندازی?????
چون گرونیه تخفیف قائل میشم ربع سکه اخرشه خدا بده برکت!
الی
ببینم چیکار میکنیا...کیس خوب باشه سه چهارم باقی سکه هم پس پرداخت میشه,بعنوان شیرینیت ;)
باشه نهایت تلاشمو میکنم :-)))
ربولی حسن کور

سلام 

خیلی مراقب باشید 

مورد داشتیم توی فامیل که دختر و پسر از هم جدا شدن و هردوشون گفتن ما که اینهارو نمیشناختیم فلانی معرفی شون کرد!

سلام
درست میگین خیلی کار ریسکی هست این مسئله، ولی به بهشون میگم اصلا نمی شناسم طرف رو و خودتون باید تحقیق کنین و بررسی کنین. هیچ کدوم هم به مرحله اشنایی حضوری نرسیده تا حالا

میس تیچر

با منم پیداکن خب! خالت نمیشماااااااااااااا  :))

واسه تو پیدا میکنم! خاله چرا؟! 
فامس

سلااااااممم

هوپکم

خوبی?

 

😂😂😂

پس تو کار خیرم هستی

 

سبد مو گذاشتم  تو نوبت  حواست  بهم  باشه  دیگه😅😅😂😂

سلام علیکم، به دلیل اینکه تلاش هام اصلا موفقیت امیز نبوده، بستم بنگاهمو! دیر رسیدی
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan