یه سوزن به خودم

  • ۱۵:۲۶

دو ماه اول تابستون، نصفه نیمه و با رعایت فاصله اجتماعی و دو روز برو، سه روز بشین تو خونه رفتم باشگاه. کمردردی که توی شرایطِ ورزشِ غیراصولیِ خونگیِ اوایلِ قرنطینه دچارش شده بودم، رفت پیِ کارش.

ولی هفته پیش که خانوادگی شک داشتیم مبتلا شده باشیم و خداروشکر نشده بودیم، از عذاب وجدان رو به موت بودم که نکنه من مبتلاشون کرده باشم؟!

تا اینکه دقایقی پیش که داشتم لباس می پوشیدم و آماده می شدم برای شروع ترم جدید، گفتم: هوپ؟ خیالت راحت شد سالمی، باز شروع کردی؟!

و بعد گوشیم رو برداشتم و به مربیم پیام دادم: عزیزم شرایط کلاس آنلاین شهریور ماه رو بهم میگین؟

 لباسم رو عوض کردم و منتظر جواب مربی شدم. و در آخر کوفت بگیری کروناااز


+ من نخوام وبلاگ قیمت تیرآهن دنبالم کنه و هر دو سه روز آنفالو و فالو نکنه که بیاد صدر دنبال کننده ها. کیو باید ببینم؟! :-/

  • ۴۸۹
آرزو ﴿ッ﴾

منم یه وبلاگی که عنوانش مثبت هجدهه دنبالم می‌کرد و یه مدت واقعا روی اعصابم بود و دوست داشتم یه امکانی باشه که بشه حذف کرد دنبال‌کننده‌ها رو :/

 

من واقعا دوست دارم این امکان وجود داشت و تبلیغاتی ها رو حذف میکردم. نمیدونی چطوری میتونم پنهان کنم افراد دنبال کننده رو بدون اینکه مجبور شم باکس رو بردارم؟
بیست و دو

خدایی همه چیمون رو گرفت این کرونا. لعنت بهش.

باید بری تیرآهن بخری ازش:|

بذار تیکه خواهرشوهری بندازم بهت: ولی به شما یه گل اضافه کرد! :-))
خیلی نیازمه واقعا باید بگیرم ازش :-))
نسرین ⠀

چیزی که من می‌خوام اینه که هم امکان دنبال کردن خاموش برداشته بشه هم امکان آنفالو کردن گذاشته بشه:(

اهان ایول! خیلییییی دوست دارم این امکانم برداشته شه. 27 نفر خاموش میخونن من رو. خیلی دوست دارم بدونم کین!
اقای ‌ میم

وبلاگ های تبلیغاتی دیگه رو میتونید ببینید:))

اصلا دوست ندارم هیچ کدوم رو ببینم. این تیراهنیه سمج تر بقیه است!
Alireza z.i

به نظرم کلاً ببند اون قسمت نمایش آواتارهای دنبال‌کننده‌ها رو، یه عمر خلاص می‌شی. :)

برای راحتی دنبال کردن گذاشتم وگرنه که اگر بلد بودم کدنویسی رو جوری تنظیم میکردم که فقط باکس بمونه و دنبال کننده ها نشون داده نشن
صخره نورد

چرا کوفت نمیگیره بره پی کارش واقعا :| 

خسته شدم از ماسک زدن و استرس امروز گرفتم؟ نکنه به بقیه منتقل کنم؟ نکنه از فلان همکار گرفته باشم، نکنه از درمانگاه بگیرم، نکنه  نکنه نکنه. بخاطر الکل و ماسک پوست و ریه و چشمامون که به فنا رفت. کم کم داریم دچار جنون میشیم :))

تمومم بشه به حالت عادی برنمیگردیم حالا حالاها. البته ماهایی که رعایت کردیم نه اونایی که الانم براشون عادیه شرایط
پا ییز

چه چیزا را چک می کنی من زمانی آدرسم را عمومی میذاشتم هم هر دو سه روز یک بار چک نمی کردم کی منو دنبال می کرده 

 

من که اهل هم هیچی نیستم، نه باشگاه نه استخر نه پیاده روی نه کوه نه کوفت و مرگ و زهرمار 

یه لش بی ریخت بودم و الانم هستم

کرونا در این مسائل تغییری روی زندگی من نگذاشته :/

منم که هر روز چک نمیکنم. ولی چند روز یه بار میبینم عدد رو. و شاید دوست دارم ببینم کی به ٥٠٠ میرسم! که ترجیح میدم این تبلیغاتیا انفالو کنن و نرسم اصلا بهش.

لش بیریخت؟ چقدر نامهربونی با خودت پاییز
بیست و دو

آره ولی خب باعث شده ترس و لرزمونم بیشتر بشه مخصوصا هنگام حضور در آزمایشگاه ها و مطب ها. البته واقعا خداروشکر مطب هایی که من میرم دکتراش به شدت رعایت میکنن. دیگه هیچ همراهی راه نمیدن. حتی میگن ملافه هم خودتون بیارید .درکل وضعیت سختیه:|

میفهمم سخته واقعا. ولی ایشالا به خوبی و خوشی میگذره این دوران.
ربولی حسن کور

سلام 

حتما فکر میکنه چون دندون پزشکین حتما وضعتون توپه و میخواین خونه بسازین 

سلام
:-)))) نه فکر نکنم. برای دیده شدن این کارو میکنن! اصلا مطالبم رو نمیخونن که بشناسن من رو
سبز

اجازه من هی میام میخونم

سلام خوش اومدین :-)
جولیک ‌‌‌‌‌

می‌تونی دکمه دنبال‌کنید رو نگه داری و نمایش آواتار‌ها رو حذف کنی. مثل وبلاگ من می‌شه، این‌طوری دیگه کسی برای این‌که عکسش بیاد سر لیست دنبال‌کننده‌ها، شامورتی‌بازی در‌نمیاره.

باید برم یه سر به css بزنم و مجموع راهکارهاتون رو به کار ببندم. 
شامورتی بازی :-))
Alireza z.i

خب، برای مخفی کردن آواتارها می‌تونی بری به این لینک؛ آموزشش هم هست و دانش چندانی برای کدنویسی نیاز نداره. اگه بازهم مشکل داری کل کدهای CSS قالبت رو توی یک فایل text برای من بفرست تا ویرایشش کنم. ولی باز هم می‌گم، واقعاً این کار دانش چندانی نیاز نداره...

:)

خیلی ممنونم برای راهنماییتون :-)
آرزو ﴿ッ﴾

http://erfanwd.blog.ir/1395/02/12/hazf-tasavir-donbal-konandegan-az-jabe-donbal-konandegan

اینجا آموزشش هست :)


+ من همین امروز پستی خوندم که با فوت نویسندۀ این وبلاگ ارتباط داشت. برام جالبه که توی این چهار سال، همین امروز پیش اومد که به وبلاگش ارجاع بدم. یک صلواتی دعایی چیزی، اگر شما هم خواستین براش بفرستین. :)

بله مثل اینکه اکثرا میدونستین. دستت مرسی آرزو

+ فوت کرده عرفان؟ جدی؟ البته اینطور نبودش فقط با فوتش توجیه میشه. میشه پستش رو منم بخونم؟ 
Faez eh

سلام :)

هوم مال من افراد دنبال کننده پنهان 

توی وبلاگ عرفان توضیح داده

سلام
بله ممنونم میرم چک میکنم حتما :-)
سالار سپهری

-نگـو دکتر!! اون(کرونا) بنده خدا هم یه موجود زنده اس و دوس داره زنده بمونه و تا میتونه یه سری از رفتارهارو به آدما گوشزد کنه تا من بعد درست وشیک عمل کنن!!

-به رئیس بلاگستون آهن فروشان!! اون حتما میتونه یه کاری بکنه(خنده) شایدم یکی دو کیلو آهن بخری،دس از سرت برداره خخخخخخ

:-/ اینم نظریه برای خودش


انه

کرونا که گند زد به زندگی من یکی 😪

باز خوبه تو حداقل میدونی کیا میخوننت تقریبا وبلاگ من روزی حدود۵۰ نفر میان با نزدیک ۲۰۰ بازدید یعنی هر نفر ۴ بار میان ببینن چه خبره ولی فقط چند نفرو میدونم کین بقیه کلا خاموش ساکت و شایدم کنحکاوی بیش از حد....ای بابا تیراهن فروش هم دل داره چکارش داری😁😁😁😁

زندگی همه رو کن فیکون کرده نالوطی!
منم همه وو نمیدونم که. تعدادی دنبال کننده خاموشن، سرویس های دیگه و خوانندگان بی بلاگ خاموش رو هم خبر ندارم.
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

چرا این کرونا از رو نمیره واقعا؟ -_-

چون خر و گاوه و پای جونمون وایساده :-((
Fahimeh ^_^

وبلاگ تیرآهن خیلی بهتر از وب آهنگ های امیر تتلوئه:~| 

وای وای اونم رو مخ بود. 
Fahimeh ^_^

:(

مامان طلا خانوم

سلام هوپ جان 

منم خاموش میخونمتون

  فقط وبلاگهایی که دوستشون دارم رو میخونم 

و شما یکی از اون وبلاگهای دوست داشتنی هستین

ولی متاسفانه تو کامنت گذاشتن تنبلم

خلاصه ارادت داریم دکتر جان

 

سلام مامان طلاخانوم
خوش اومدین. خوشحال میشم هر از چند گاهی کمی رخ نشون بدین.
به همچنین 
** سیلاک **

منم چند جلسه است میرم .. هر بار میام خونه حس می کنم گوش و گلوم همزمان درد می گیره .. کوفت بگیری کروناااز :)))

خب ممکنه به خاطر آلرژی باشه. واسه من که آلرژیم پرقدرت امسال شروع شده و بیچاره شدم.
ایشالا بمیرهههه 
اریانه

بیرون رفتن خودش یه مصیبته،عذاب وجدان بعدش مصیبت جدا...

میرم بیرون و جای شلوغ که حس میکنم خطرناکه،میام خونه هم،ماسک میزنم و ناهار و شام رو جدا میخورم:-/

یه حس غریبی بهم میگه حالا حالا هست...

عذاب وجدانه پیل افکنه ها! من دیگه نتونستم خودمو قانع کنم برای رفتن به باشگاه چون شلوغ شده بود. 
اره من میگم ١٤٠٠ هم هست
لیلی

دکتر گیان سلام خاسی؟ منم چند سالی هست میخونمت ولی خیلی کم کامنت میذارم. خیلی نوشته هاتو دوس دارم خانم دکتر . 

سلام گیانکم، ملانکانه چونه؟ :-))
چند ساااال؟! خجالت بکش واقعا که!
:-)))
سایه نوری

کرونا، اونقدرا هم بد نیستاااا ... 

بالاخره جای ما رو که تنگ نکرده هیچ،، بازترم کرده با اون فاصله گذاریش ! 😊

هیچ جوری نمیتونم به نکات مثبت کرونا گوش کنم. انقدر بدی داشته که نخوایم بگیم فلان جنبش خوب بود 
لیلی

منالکانیش خاسن ،سلام اگینن😂😂. از ۹۵ میخونمتون 😊

ای به قربان زبان قشنگتون ^_^
٤ ساله و انقدر کم کامنت دادی که من یادم نمیاد! ای بابا
حوریا ش (رسا)

گفتی عذاب وجدان

مادر دوستم اردیبشهت فوت کرد

و من به عنوان صمیمی ترین دوستش باید میرفتم ، حالش واقعا خوب نبود و دیدن من خوبش می کرد

اینکه رفتم و تا سه هفته با نگرانی و استرس سپری کردم که کرونا رو با خودم ب خونه نیاورده باشم رو فک کنم شما درک می کنی

از کرونا فوت شدن؟  خدا رحمتشون کنه.
آره واقعا درک میکنم این استرس رو
حوریا ش (رسا)

نه بخاطر کرونا نبود 

سرطان داشت

خدا رو شکر هیچکدوم از اعضای خانواده ش کرونا نگرفتن الحمدالله 

ولی خب استرسه دیگه

آها، بنده خدا
متوجهم، حتی به دلیل غیرکرونایی هم فوت بشن مردم نمیشه با دل راحت عزاداری کرد براشون
حوریا ش (رسا)

ان شاالله به زودی سلامتی برگرده

ایشالا
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan