هزار و چهارصد

  • ۱۱:۵۷

چند دقیقه پیش نشستم درآمد سال گذشته‌ام رو حساب کردم و بعد پولی که توی حساب‌هام دارم رو جمع زدم و خنده‌ام گرفت. کمتر از یک ششم سیو داشتم و یا خدا که چقدر خرج کردم پارسال ولی بازم شکر. ایشالا خرجم سال دیگه کمتر باشه و بتونم برم تو فاز صاف کردن کامل بدهی‌هام. 

سال عجیبی بود هزار و‌ چهارصد. نمی‌تونم بگم بد بود واسم که نبود. نقطه عطفی بود برام از لحاظ کاری. پوست انداختم قشنگ زیر بار استرس کارها و به جایی رسیدم از زمستون به بعد که وقتی مشکلی پیش میومد، به جای حرص خوردن می‌خندیدم و سریع می‌رفتم دنبال حلش و واقعا این روش بهتر جواب می‌داد برام. 

از کار بگذرم، توی این سال با خودم روراست‌تر شدم و چند تا از تابوهای ذهنیم رو مثل یک زنجیره به هم پیوسته شکستم و میشه گفت پشیمون نیستم! 

هیچ وقت راحت نبودم از حس‌های عاطفیم بی‌پرده اینجا بنویسم؛ الان دیگه بدتر شده و باز هم نمی‌خوام چیزی بگم ولی فقط خودم می‌دونم که هزار و چهارصد از لحاظ عاطفی هم واسم خیلی خیلی عجیب غریب و در کل بد بود. 

سه بار واکسن زدم. از ناامیدی که آخر پارسال داشتم که کرونا تموم نمیشه، رها شدم و امیدوارم روزی برسه توی ۱۴۰۱ که بدون ماسک بیرون برم. 

دیگه چیزی یادم نمیاد که اضافه کنم. :-)

  • ۳۶۶
نسرین ⠀

ایشالله بترکونی امسال، از لحاظ کاری، عاطفی و هرچیزی که فکرش رو می‌کنی.

ایشالااااا ٦ ماه دیگم بیاد و من دهه بیستم تموم شه از استرس و هولش دربیام :-))
ربولی حسن کور

سلام

امیدوارم از این به بعد هر سال براتون بهتر از سال پیش باشه

سلام عیدتون مبارک
مرررسی به همچنین دکترجان
وبلاگتون باز نمیشه!
x

یکسال اولی که ادم کار مستقل راه میندازه خیلی هزینه ها وحشتناکه از طرفی انقدر مراجع /مشتری ممکنه کم باشه که شخص ناامید شه و قید مستقل بودن رو بزنه 

میخوام بگم سخت سختش رو رد کردی بعد از این شرایط کاری بهتر میشه :) 

شرایط عاطفی هم به نظرم خودش پیش میاد نباید کار خاصی واسه اش کرد قابل برنامه ریزی نیست :)) 

این درجه ای که به مشکلات به دید فان نگاه می کنی نکته خییییلی ارزشمندی هست ... و خودش کلی جلو میندازتت :) 

 

اوووم گفتی از زمستون به این دیدگاه رسیدی که فان بشه مسائل :دی ناخوداگاه یه لبخند بزرگ پررنگ اومد روی لبم . اگر گفتس دلیلش چیه؟!

 

واسه من هنوز یک سال نشده، یعنی قراره شش ماه دیگم پاره شم؟ :-))) همون یکی دو ماه اول به شدت پشیمون شده بودم. ولی ادامه دادم.

خب اره پیش میاد ولی منیج شرایط و اعصاب خوردی‌هاش، سخته.

آره خب، البته واست گفتم از وقتی اون فشار بزرگ از روی دوشم برداشته شد، شرایط استرسیم کمتر شد و به مشکلات فان‌طور نگاه کردم.

نمیخوای بگم که بخاطر دیدار تو بوده خوشگلم؟ :-))
حامد سپهر

تجربه‌ی شخصیم میگه پول با سیو کردن زیاد نمیشه:)

ایشالا ۱۴۰۱ پر از اتفاقهای خوب باشه برات:)

آره دقیقا باید پول در جریان باشه ولی چون چند سال نسبتا کم خرج کردم و پول تو حسابم بود، الان سعی میکنم نبینم چقدر سیو دارم :-))
ایشالا مستر سپهر، ایشالا واسه شما
نرگس بیانستان

عه متولد چندم شهریوری؟

مهریم نه شهریوری 
یاسی ترین

سلام :) 

عیدت بازم مبارک عزیزم 

ایشالا که هر روز پیشرفتت توی کارت بیشتر باشه خانم دکتر کوچولو 😘 خدایا سی سالشم نیست :) 

 

همیشه اولش سختی داره، بعدش کم‌کم روی روال می‌افتی و چه خوبه که تو جسارت شروع رو داشتی 💪

من فکر می‌کنم تا حد قابل توجهی خودمون با تصمیمامون مسیرمون رو مشخص می‌کنیم، امیدوارم تصمیم‌های خوبی بگیری :) عاطفی، کاری و ...

سلام ماما یاسی :-*
مرررسی
چرا دیگه راه فراری نیست نزدیکه :-))) فدای تو 

منتظر اون رسیدن روال کارم :-) 
دقیقا درسته. من تا جایی که میتونم نقش خودم رو نادیده نمیگیرم.
واران ..

امیدوارم روزی برسه تو ۱۴۰۱ که همه مون بدون ماسک و بدون نگرانی و ترس و لرز بریم بیرون :)

آمین :)

 

 

سلام 

ایشالا امسال رزق و روزیت پر برکت بشه و نه تنها بدهی هات رو تمام و کمال بدی بلکه کلی پس انداز هم داشته باشی ❤🙏

آمین رو بلند تر ختم کنیم ❤❤❤

 

الهی آمین 

سلام عزیزممم
مرسی خیلی امیدوارم خودم هم :-*
نرگس بیانستان

عخی... 

چ سعادتی رو از دست دادی هوپ...

شهریوری بودی؟
والا کل سعادت دو عالم با منه
نرگس بیانستان

بله

 

که یه دوست شهریوری داری؟

نخیر که متولد ماه بعدشم!
نرگس بیانستان

غصه نخور... تو رو هم خدا آفریده... پیش میاد دیگه...

اخه واقعا ماه خاصی متولد نشدی نرگس، مخصوصا که نصف هم ماهیات فیکن واسه خاطر نیمه اولی شدن!
سین

واقعا آفرین بهت که تو این شرایط و با وجود سن کمت چنین زیستی کردی و روی تو دل ماجرا :) خیلی قابل احترامه به نظرم

امیدوارم در سال جدید روز به روز پیشرفت کنی و عید سال دیگه بگی چقدر جیبت پر از پوله و چقدر حس خوب داری از تجربیات جدیدت :) 

کلی آرزوی خوب

مرررسی ولی همچین سنم کم نیست که :-)))
قربانت ایشالا واسه همه سال پربرکتی باشه
واران ..

فقط مکالمه تو و نرگس 😂😂😂😂

از دست هردوتون  😂😂😂😂😂😃

چاکریم :-))
Reyhane R .

عیدت پساپس مبارک هوپ جان.

یه آهنگ خیلی قدیمی هست مارتیک خونده میگه😁

بهار بازم بیا عشق و بیارش

بده هر یاری رو دست نگارش

ایشالا که خیر باشه برات سال جدید🙂

ممنونم ریحانه جان :-*
وای عاشق این اهنگم ایشالا واسه هر کسی که یار میخواد همین طور باشه :-)
x

هی یه چیزی میخوام مطرح کنم نمیشه :(((

 

بذار اگر روزی دوباره همدیگه رو دیدیم میگم 😉

میخوای بگی عاشقم شدی؟! خجالت نکش. اعتراف کن


x

خداییش به قیافه پوکر فیس من عاشق شدن میاد ؟؟؟؟!!! 

نه وجدانا بگوووو :))))

نه خدایی نمیاد :-)))))
سین

ای وای لعنت به اتو کورکت!

منظورم این بود: چنین ریسکی کردی و رفتی تو دل ماجرا :)))

در مورد سن هم، خوب هرکسی از ظن خود و این صحبتها! :D

متوجه نشدم اشتباه تایپ کردی واقعا :-)))) زیست بهش میخورد. 
اها ینی سن خودت زیاده نسبت به من؟
نرگس بیانستان

اونایی ک میگی نصف هم ماهیام و بهشون میگی فیک، یه عده شبیه به خودتن که دوس داشتن خودشون رو ب شهریوری ها بچسبونن

بنده های خدا تلاششون رو کردن دیگه هوپ... زحمت شون رو بی ارج نکن :)))))

نه والا نه جونم! میخوام بگم در این حد غیرخاص هستین. دیگه خدایی بالیدن نداره شهریوری بودن :-)) ( دوستای شهریوری من کل کله به خودتون نگیرین!)

x

آخیش خیالم راحت شد ! _که گفتی نه خدایی نمیاد_

 

 

خب بذار وقتی همدیگه رو می بینیم حرف واسه گفتن داشته باشیم صحبت ها تموم نشه :))))

بعدا در این مورد باهات حرف میزنم من هم :-))
گندم بانو

دختر زیبا 🥰♥

اولا عیدت مبارک:*

بعدشم، برات خوشحالم. این پوست انداختنا آدمو خیلی قوی‌تر میکنه. یه روزی میاد که بزرگترین سختیا هم خم به ابرود نمیاره. :) 

خودت دختر زیبایی :-**
اولا مرررررسی به همچنین
بعدشم قربون تو برم من مرسی که انقدر حامی هستی 
سین

آره حسابی زیاده ؛)

فکر کنم ۵-۶ سالی ازت بزرگ‌ترم B-) :D

5-6 سال که چیزی نیست، چشم به هم بزنم منم شدم ٣٥ :-))

فامس

سال ۰۱ برات سال خیلی خیلی خوب باشه  همونی سالی باشه که مدنظرته و آخر سال ۰۱ کلی لبخند شادی رو لبت و قلبت ببینی و همچنین در طول سال امیدوارم راضی باشی ازش.🌼 

مرسی فامس جانم
ایشالا تک تک ارزوهات برای خودت هم محقق شه.
سوالی که پیش میاد با تایمی که سیو کردی از ننوشتن ۱۴ چکار قراره بکنی؟ :-))
فامس

کار خاصی نمی خوام انجام بدم:)) ولی خب مسافرت بودم:) درگیر حضوری شدن دانشگاه و کار اموزی و...

 

 

مرسی ازت هوپ🥰

اها خب تو مسافرت طبیعیه تایم کم باشه :-)
قربانت :-*
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan