اصلا چیزی می‌شه گفت؟

  • ۲۲:۰۲

به همین راحتی دختری رو جوون‌مرگ کردن رفت. واسم سواله چرا فقط ایر.ان تنها کشوریه که حجا.ب رو اجباری کرده و این‌طور وحشیانه زنان رو وادار به رعایت می‌کنه؟ واقعا این‌قدر درکشون کمه که دارن روز به روز اونایی هم که اعتقاد نصفه نیمه‌ای براشون مونده، از دین زده می‌کنن؟

  • ۴۸۰
آبان ...

می دونی هوپ چی حالم بد می کنه 

اون مذهبی هایی که دارن حرف از قانون میزنن 

انگاری چاقو میره تو قلبم 

 

آره همچین قانون قانون میکنن که کشور اسلامیه و قانونه. 
من که لج کردم حسابی. احتمالا منم بگیرن!
حامد سپهر

سوال اینجاست که با اینهمه بگیر و ببندها حتی یک نفر رو تونستن هدایت کنن به مسیری که باب میلشون هست؟!!

یا اینکه بدتر باعث نفرت پراکنی و چنددستگی بین مردم شدن!؟؟

نه واقعا نه. من حتی یک نفر رو ندیدم که بگه فلانی بهم تذکر داد یا گشت گرفتم و از فرداش رعایت کردم. فقط ترس رو تو دلشون کاشتن که جاهایی که اونا هستن نرن..

اصلا نمی‌فهمن که خیلی از ماها خانواده‌های مذهبی داریم و داریم به خوبی زندگی می‌کنیم و وقتی چنین اتفاقی رخ میده حتی نسبت به مادر یا مادربزرگ‌های مدهبی ما هم گارد می‌گیرن.
S

مگه فیلمی که پلیس منتشر کرده رو ندیدی؟؟ 

رو چه حسابی اینطور نتیچه گرفتی؟! 

من حرفی با امثال شما ندارم.
پی‌نوشت: الان که فکرشو میکنم دوست دارم جواب با عصبانیتم رو ویرایش کنم. ولی می‌دونم هر چی من بگم یا شما بگی نمیتونیم هم دیگه رو قانع کنیم. پس نمیگم رو چه حساب.
واران ..

S

یکبار با خودت فکر کردی چرا این فیلم زمان و ساعت و تاریخ نداشت؟!

هر فیلمی از دوربین های مدار بسته هر جای دنیا بخوای ببینی زمان و ساعت اینا داره !

برای اینکه از حرف من مطمئن بشین برین یه مغازه از سطح شهرتون و بگین فیلم های دوربین های مدار بسته شون یا نشون تون بدن یا ازشون بپرسین فیلم هاتون تاریخ ساعت و زمان داره؟!

این فیلمی که صدا و سیما  گذاشت تاریخ و زمان نداشت ! 

چون تکه های از این فیلم رو بهم چسبودند و بعد تحویل ملت دادن !

یک کم سعی کنید  درست  فکر کنید !!

یا اصلا فیلم رو دوباره ببینید ! ببینید مرحوم مهسا رو تو روز روشن روشن آوردند تو اون سالن چرا تو فیلم وقتی می افته تاریکه هوا ؟!

یا اینا رو ول کنید وقتی مرحوم مهسا رو صندلی میشینه چرا اون صندلی های اونوری پر از آدمه ولی وقتی مهسا بسمت اون مسیر حرکت میکنه و میخواد مانتوش رو نشون یکی از خانم های مامور اونجا بده  و از اون طرفش وقتی سرش رو میگیره  چرا کل آدم های که رو صندلی های اینور که نشسته بودند خالی میشن !؟ 

برادرزاده ی من ۱۲ سالشه فهمیده اینا دروغ میگن !!

بعد  شما اینو میگین !

میتونم بپرسم شما چند سالتونه که این فیلم رو باور داشتین ؟ و خیال میکنین همینه که اینا گفتن درست و عین حقیقت بوده !؟

 

+

راستی شما هواپیمای رو که زدند رو یادتونه ؟!

لابد شما هم از اون دسته آدم های بودین که سه روز تمام دروغ های که مسئولین به کل ملت ایران و جهان میگفتن رو باور داشتین نه؟!

 

 

 

++

ببخشید هوپ جان 

نمیتونستم سکوت کنم !

ممنونم از تریبون آزادت .

 

اخه واران کسی که گوش خونی و چشم کبود دخترک بیچاره رو ندید میگیره و حرفای اخبار رو باور میکنه، چرا فکر میکنی بحث کنی باهاش نظرش عوض میشه؟
T

خطاب به s : فیلم رو که قبول داری دیگه .. مهسا بلند میشه می‌ره پیش خانم کارشناس چیه نمی دونم حرف می زنند ایشون شالشو می گیره دست و تکون میده و چیزای میگه و بعد مرحوم دست میگیره پیشانی و بعدش که می افته .. ببین فرض می کنیم ایشون بر طبق شماها از بچگی بیماری صرع و قلب داشته و تا الان زنده مونده اما با حرف و رفتار این خانم ارشاد سکته رو می زنه بازهم مقصر گشت ارشاد که باعث سکته شده ... یه توییت جالب دیدم از پسر صادق آهنگران ایشون گفته بودن حضرت رقیه هم از ترس دیدن سر بریده پدرش در خرابه شام جان داد و حالا هزار و چهارصد ساله که براش روضه می گیرین .. شمام رو به رعایت انصاف و قدری تفکر دعوت می کنم از خدا بترسید و خون این بیگناه رو پایمال نکنین .. 

دقیقا من هم یاد اون واقعه افتادم.
حالا میگن مقایسه نکنین و فرق داره. خود من رو هم بگیرن احتمال اینکه از ترس غش کنم هست. 
ژینا

خطاب باS

میدونین ما از تک تک شماها و توجیه ها و منطق تون متنفریم؟؟ میدونیم بهشت رو نمیخوایم اگه شماها اونجا باشین؟؟ میدونین ما از اسلام متفنر شدیم چون امثال شماها وجود دارن؟ میدونین برامومن عجیبه این حجم از حماقت و تعصب و خریت؟؟؟؟؟

لعنت به تک تک شماها

لعنت به نیات کثیفتون...

هواپیمای به اون بزرگی رو تو روز روشن با سه تا موشک اندازه کل هیکل شماها زدن، گردن نگرفتین یا اونقد شرف نداشتین تایید کنین اونوقت ما انتظار داریم مرگ یه دختر بی پناه که تو لونه پر از کثافتتون گیر افتاده بوده رو با یه فیلم قبول کنید؟؟؟؟؟؟؟؟

:-(
حامد سپهر

خطاب به s 

میدونستی که گناه شما ماله‌کشها بدتر از اوناییه که اون جنایت رو میکنن؟؟

پذیرنده‌ی ظلم گناهش کمتر از ظالم نیست اینو حضرت علی میگه، حداقل اینو که قبول داری؟

 

اگه فقط بشه با آیه و حدیث باهاشون حرف زد. 
فامس

سلام هوپ امیدوارم حالت خوب باشه. 

 

رمز به من تعلق نمی گیره🤦‍♀️

آخه وقتی وب نداری چطوری بدم بهت
آبان ...

خب گویا که هنوز می توانیم وبلاگ بخونیم 

رمز ؟ مرسی :)

مثل ۹۸
میام
من

من خواننده خاموش بودم یعنی رمز بهم نمیدی؟ :( 

مسلما نه 
بیست و دو

واقعا فکر میکنی براشون مهمه که مردم چی میشن و چی میخوان؟ ببین اینا انقدر گستاخن که حالا زدید کشتید خیلی خب! حداقل یه عذرخواهی کنید ادم اتیش نگیره! فقط پریشب اخبار سراسری رو میدیدی کانال ۶، یه مشت نون به نرخ روز خور مثل اون دختره مجری که دلم میخواست خفه ش کنم. فقط یه حقوقدان بود اونوسط که میگفت طبق قانون گشت ارشاد نباید باشه و ... که اونم روی آنتن زنده شستن پهن کردن. در جوابش گفتن مگه ملاک اینه که مردم چی میخوان؟ مگه ملاک اینه که مردم اکثریت بی حجابن پس باید ازاد باشه؟ ما حکومت اسلامی هستیم!!! و حجابم باید اجباری باشه ولو مردم نخوان. جالب فقط برام اینجاست که اینا خیلی گه تر از این حرفان اونقدر که غیر مستقیم و مستقیم عذرخواهی نمیکنن هیچ، تازه میگن زدیم خوب کردیم که زدیم چون باید میزدیم!

اینم راهکار الانشونه واتس آپو اینستا رو بستن نمیگن یه بدبختی کارش با نته .صورت مسئله رو پاک میکنن به حای حل مسئله.

 

اصلا واسشون مهم نیست اصلا.
تنها حکومت مثلا اسلامی که فقط از اسلام حجابشو یاد گرفته و اونم به زور باید اجرا بشه، اینجاست. حالم ازشون بهم میخوره.
مهدیار پردیس

آخه اصلاً دین و اعتقادات مردم براشون مهم نیست! صرفاً یه دستاویزه، همین!

دستاویزی برای کنترل. در صورتی که فقط وحوش نیاز به کنترل دارن.
ماوی

آیا من آشنا حساب میشم؟

بله عزیزم.وبلاگت باز شد می فرستم
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan