از اون‌جایی که نتم فقط اینجا رو باز می‌کنه پست بعدی امروز:

  • ۲۳:۴۰

می‌خواستم بذارم سر فرصت توی هوپ و بیماران سری بعد این موضوع رو توی یکی از شهرها بگنجونم ولی الان که منشیم (انسی) این پیامک رو در جواب حرفم داد:  یه چیزی بگم ؟! ولی گفت اولین بارمه میام هم دندان هامو درست کنم هم خانم دکترو ببینم😁

خیلی به‌خدا رو میخواد که این‌طوری رک به منشی طرف این حرف رو بزنی‌ها! یا پرروتر از اون مردی بود که پیامکی در مورد وضعیت تاهل من سوال کرده بود و وقتی انسی محل نداده بود، شب ساعت ۱۱ زنگ زده بود به موبایل مطب!! 

بلاک کرده بود‌. فرداش یه شماره دیگه سه بار توی ساعات ۱۲ شب، ۱ صبح و ۳ زنگ زده بود!! 

همون اوایلم، خانمی تماس گرفته بود و خواسته بود از زیر زبون انسی بکشه من غیر مطب کجاها کار می‌کنم، مجردم؟ که خداروشکر انسی همه رو میگه متاهلم.

واقعا مردم چی می‌زنن؟ نمی‌گن حال دختر بهم می‌خوره از اینکه شبیه یه گونی پول می‌بیننش؟! یکم نامحسوس‌تر عمل کنین، آدم کمتر بهش بربخوره.


* بعدانوشت: آریانه! علائم حیاتی از خودت نشون بده. نگرانتم. (بعدتر نوشت: حالش خوبه.)


  • ۷۲۲
x

جا داره یکمم فحش بدم به اونی که ۱۲ شب و فلان ساعت های مورد دار زنگ زده بوده:////

 

دقیقا یکی از هزاران دلیلی که خوشم نمیاد مراجع ام  منو تو محیط کار دیده باشه اینه که چیزی جز یه آدمیزاد تصور کنن ما رو .... 

فکر کن مادر شوهر به سبب محیطی که عروس رو دیده هر وقت درد داشته باشه توقع داشته باشه ماساژش بدی 😈

 

_____

 

#**** رو سرویس کن .... پسره ی بی تربیت که پیام داده به انسی  ....!!!

#ایش

 

 

 

 

فحش بده، من هم فحش دادم عوضی رو.

واقعا حس بد و چندشی داره. از همون دوران طرح بگیر تا بعد توی کلینیک‌ها و الان که مطب تشدید شده.


بیست و دو

میخواستی دندون پزشک نشی تا اینهمه خاطرخواه نداشته باشی:دی

مشکل همینجاست دیگه، این شغلمه که خواهان داره.
یاسی ترین

سه صبح 🤣🤣🤣

ملت چقدر ب.سیجی طور و انتحاری وارد عمل میشن 

از بس عوضی و بوقن. (یه فحش زشت که اگه توئیتر بود نوشته بودم ولی الان کظم غیظ میکنم!)
شارمین امیریان

سلام.

مردم تو روز روشنم خواستگار ندارن، تو سه نصف شب خواستگار داری غرم می‌زنی؟! واقعا که! 🤣

سلام
شارمین! میدونی که مسخره کنی منو، هر بار سرت اومده دیگه؟!
یرو توی اتاقت، به کارای بدت فکر کن.
نرگس بیانستان

مایع زرد ریختم تو شعورشون، رخت خواب آوران. 

 

 

+این چند وقت انقد فحش ب بعضیا ک اصلا نمیدونی(!!!) دادم کلا ادب و عفت کلام رخت بربستن از پیشم🤐😑

ولی اخه ۱۱ شب؟؟ ۱۲ و ۱ و ۳ شب؟؟؟ ن واقعا؟؟؟؟؟

 

 

یا فحشام رو ستاره کن یا تایید نکن اصلا. ی چس مثقال آبرو بمونه برامون 😅

آقا! خیلی فحشت خوب بود. دلم‌نیومد حذف کنم، بذار بقیه هم محظوظ شن!

من عفت کلام ندارم دیگه
گندم بانو

آقاااااا بتیغشون تا درس عبرت بشه براشون؛)))

 

ولی جدا از شوخی، حتی اگه اونقدر بیشعورن که تو رو مث کیسه پول میبینن، آیا اونقدر هم شعور ندارن که تو شرایط فعلی مملکت وقت این کارا نیست؟! :///

 

فیل.تر شکنا چرا جواب نمیدن؟!!!:///////

بتیغم؟ اینا خودشون برنامه ریختن برام.
دیروزیه واقعا سرخوش مزاحمت ایجاد کرده بود. نمیدونم اخر هفته دارم میرم خارج میخوام قبلش کل دندونمو سرویس کنم و خانوم دکترم ببینم! منشیم گفته: بله؟ گفته هیچی. بعد گفته خب بیاین معاینه، گفته نه الان هی پارتی و مهمونی دعوتم نمیرسم، شما پارتی نمیرین؟ دوباره گفته: چی گفتین؟؟ اینم دوباره گفته: هیچی، الان که اکتبره میرم واسه تعطیلات کریسمس میام :-/// به انسی گفتم سرکارت گذاشته، دو روز دیگه وویست پخش میشه با عنوان مزاحمت برای منشی 

از بس عوضین
متانویا ...

فحشای نرگس 😆 عالی بودن. 

ولی جدی اونی که ساعت 3 شبم زنگ زده بود من بودم ازش به جرم مزاحمت شکایت میکردم، دندان پزشک اورژانس نیستی که 3 صبح کسی زنگ بزنه 😅

دیده من میگم اسهال کردم، خواسته مودبانه فحش بده!

بهتر است فقط در این حد بدانید که شکایت کردیم. :-)
حامد سپهر

آدم واقعا اگه قصدش خیر هم باشه حداقل یه خورده حفظ ظاهر میکنه ۳ نصفه شب به کسی زنگ نمیزنه 

بعدش اونموقع زنگ بزنی یکی رو از خواب بیدار کنی چی بگی بهش!!!!!!

 

غلط کرده که قصدش خیره. مزاحمن اینا. خزترین نوع مزاحمت.
واقعا نمیدونم چه فکری کرده بود با خودش
شراره

چقدر از روی خود بزرگ بینی و غرور این پست رو نوشته بودی. حالا مگه واقعا گونی پول هستی؟! بعید میدونم یه دندانپزشک تازه کار اونم احتمالا توی یه محیط کوچیک گونی پول باشه. البته بستگی داره گونی پول رو چی تعریف کنی. یکی درآمد ماهی ۵۰ تومن رو گونی پول میدونه یکی ماهی ۲۰۰ تومن هم باز براش معنی گونی پول نمیده! الان حتی یه ناخن کار ساده هم ماهی ۵۰ تا رو داره. در کل به نظرم انقدر نگاهت و دیدت از بالا به پایین نباشه. الان خیلی ایرانی ها داریم با رشته های از دید من و شما پایین (مثلا بعضی رشته های غیر مطرح علوم انسانی ) که به سبب مهاجرتشون درآمد به دلار و یورو و پوند دارن و خیلی بلیغ‌تر از اینا در میارن، اگر اینطوره که پس دختری هم که به سختی مهاجرت کرده و الان به وضعیت استیبلی رسیده وقتی کسی رو بهش معرفی میکنن پس بگه من رو به خاطر پولم یا شغلم یا تحصیلاتم یا گرین کارد و پی آر ام میخوان

باشه شما راست میگی.
حوصله بحث ندارم.این لطف رو به خودت بکن و وبلاگ این فرد خودخواه و مغرور رو نخون. 
مهدیار بهشتیان

اومدم بگم کاش این دوستان هر چی زودتر منقرض شن که برخوردم به یه کامنتی و فهمیدم همیشه توی اون لحظه‌ای که فکر می‌کنی از این بدتر نمی‌شه، یه برگ آسی رو می‌شه و آره و اینا :| :))

یعنی خوشم میاد توی هر پستم یکی هست که با یه اسم جدید بیاد یه چی بپرونه و بره. فکر کرده من وقتم رو هدر میدم جوابش رو بدم. تو اون تایم میتونم چند ملیون بیشتر پول دربیارم. 🤣🤣
لیمو لیمو

حتما انتظار جواب مثبت هم داشته شازده:/ شنقل

نه پس! سه صبح زنگ زده، یعنی خیلی مصممه!
معلوم الحال

سلام

سوالی که برای من پیش میاد اینه که اینا چجوری شما رو میپسندن؟ شما سراسر خشم و خشانتید خانم.

بعدشم، حاضر نیستید یه دونه موز یا سیب و خیار به من بدین برای عروسیتون بعد اینا شما رو گونی پول میبینن؟ اینا رو بفرستید پیش من تا خودم شخصا نصیحتشون کنم. من رو میتونید به عنوان ولی غیابی معرفی کنید. :)

سلام
خب همین دیگه به قول شراره جان من خودخواه رو میخوان چیکار وقتی ناخن‌کار خوش‌اخلاق و خوش سرو تیپ هم هست؟
خدایی گاردم بسته باشه، خیلی خشنم قبول دارم :-))) 

گفتم که عمرا چیزی بهت برسه، چون حتی مهربانم دعوت نمیکنم!
معلوم الحال

گاردتون رو باز کنید تا منم بیام. شاید اصلا مشتریم شدید.

من فرررررررررق دارم. چرا اینقدر بخیل بازی در میارین. زشته برای یه دکتر امیدوار :)

ببین معلوم واسه بار چندم دارم تهدیدت میکنم به بلاک! 
مونارک Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

چرا فکر میکردم نسل اینا منقرض شده ؟!!

چندش!

دوباره نت قطع شد و وبلاگ خون شدی شما؟
مونارک Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

وااای جوابت عالی بود😂😂😂 

 

چون چک میکنم اینایی که چند وقت نبودن، چه کامنتایی دادن و دیدم اولیش آبان ۹۸ه‌
Farhad

خوشحالی ولی خبر نداری اینطوری خودتو بی شوهر می کنی

این کامنت روزمو ساخت :-))))))))
ربولی حسن کور

سلام

حالا این که اول ببینن بعد گلوشون گیر کنه تا حدودی یه حرفی اما انصافا این که دندونهامونو درست کنیم و خانم دکتر را هم ببینیم واقعا غیرمنطقیه

اگه واقعا اومد پیشتون حسابی دهنشو سرویس کنین!

سلام
خب همچین افرادی اگه قصد جدی و نه مزاحمت داشته باشن، همین که بدونن شغل دختر چیه، کافیه براشون.
مزاحم بود دکتر
Nelii 💉📚

جوابت به مونارک رو خوندم و خواستم بگم منم کج دار مریز دارم میخونم این روزا😂

خیلی کار خوبی میکنی، میای اعترافم میکنی؟
حامد سپهر

یه چیزی مونده بود رو دلم اینکه از شراره خانم بپرسم جایی سراغ داره ناخن کار آقا هم استخدام کنن؟ چون واسه ما واقعا پنجاه تومن گونی پوله😄

وای :-))))))
والا واس منم هست. عجب دندونپزشک چیپی هستم.
x

وووااایییی:))))

 

فقط کامنت آقای سپهر:))

واسه همینه که به خودم زحمت ندادم چیزی بگم بهش.
بچه‌ها خودشون ماشالا کمکن.
بانوچـه ⠀

ببین میتونین روش‌هاتون رو متنوع کنین. به منشیت بگو اگه از روش های‌ قبلی خسته شد از این به بعد هر کی به این منظور پا پیش گذاشت بگه خانم دکتر از بس وام گرفته و پولاشو الکی خرج کرده الان پول که نداره هیچی کل درامدش هم میره پای قسط و بدهی :/

به حول و قوه الهی خود به خود مشکل دندونشون حل میشه میرن و دیگه هم پیداشون نمیشه

وای :-))))))) راه‌حل خوبی بود.

به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan