حاشیه هایی مهم تر از متن

  • ۰۳:۱۷

یک دفعه موضوعش پیش اومد، داشتیم بازی های والیبال رو نگاه می کردیم و طبق معمول حواسمون بیشتر به بازیکن ها بود تا خود بازی!!  نگاهمون به بازوهای زایتسف* افتاد... خالکوبی سبزرنگی کل بازوش رو پر کرده بود و روی اون خطوط مشکی جدیدی دیده میشد...

خواهری: میگم خالکوبی چیز جالبیه ها...

من: کجاش جالبه؟ درک نمیکنم چجوری دردش رو تحمل میکنن و بعد دستشون رو انقدر زشت میکنن!

- ولی به نظر من کوچیکش پشت گردن، ساق پا یا روی مچ دست خوشگله خیلی.

کمی فکر کردم: فقط یه پروانه کوچیک پشت کتف چپ... اوووم... خیلی هیجان انگیزه... ولی با یه برچسب آدامس خرسی هم کارم راه میوفته یا با حنای تزئینی!

- بی سلیقه! فکرش رو بکن ازدواج که کردم ، میخوام اسم شوهرم رو دور انگشت حلقه ام  خالکوبی کنم...

با قیافه ی پوکر فیس: بعد اگه خدای نکرده نساختین با هم چی؟

- میرم با خالکوبی روش خط خطی میکنم...

من خیره به دوربین :|


پ.ن1:  جالبه دیشب پس از دیدن خالکوبی بارکد روی گردن، میلاد و حامد** جو زده شده و عجیب دلم شبیهش رو خواسته!

پ.ن 2: بالاخره بعد از تقریبا یک هفته رمان بربادرفته رو تموم کردم، الان من دلم رت باتلر خواسته، باید چیکار کنم؟ :|

پ.ن3: یکی بیاد من رو بشونه سر مقاله های پروپوزالم، خیلی عقب افتادم و میلی به خوندشون ندارم :| 

پ.ن 4: دوست دارم رمان "شوهر آهو خانم" ام رو از عمه جانم بگیرم، قبل از عید وقتی با ذوق رمان جدیدم رو نشونش دادم، در حالیکه 30 صفحه بیشتر ازش نخونده بودم، ازم گرفتش و یک دفعه همه دخترعمه ها و عمه ها با هم گفتن لازم نیست تو این رمان رو الان بخونی، اعصابت به هم میریزه :|

پ.ن5: ماهی سیاه کوچولومون، دو هفته پیش مرده بوده و من تازه دیروز تنگ خالی اش رو دیدم... دلم براش تنگ شده...

پ.ن6: پیش به سوی آخرین سحری امسال... خدایا یعنی سال دیگه ماه رمضون چه حالی دارم؟ میشه حال بهتری باشه؟ :)


* بازیکن تیم ملی ایتالیا

** فیلم بارکد

  • ۳۳۶
سانیا
اصلا پیشنهاد نمیدم بهت خال رو ..اقا من رفتم تاتو لب و خط چم و ابرو این رو بگم که قشنگ اسفالت شدم به معنی واقعی اسفالت شدم حالا درسته قیافم خوب شده ولی دهنم سرویس
ولی یک چیزی خال رو هم دیدم میزنند به نظر من قشنگی نداره ها بعد یک مدت دلت رو میزنه..به جاش با این چسبی ها تتو موقت کنی بهتره اینم نظر من.
ااا مرد ماه یسیاه !!!حیف

خال که نه ! آهان منظورت خالکوبیه 😃 خالکوبی پروانه ای، ک اون هم در حد نظریه است جرئتش رو ندارم :))
آره :||
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
خالکوبی نکنیاااااااااااااااا میگن درد داره از نظر منم قشنگ نیس:))
نه من که خودم هم دوست ندارم، بخوام هم برچسبش هست که موقتیه
نفس نقره ای
ماهیه همون بود که دوسش نداشتین؟
آره :(((
bahar ...
کوچیک پشت گردن عالیههههه
نظرت مثل خواهرمه
✿✿ یاشل ✿✿
من رو بازوم واسه عقد خواهرم برچسب زدم قشنگ شد
به نظرم موقتیش خوبه نه دائمیش
موافقم، موقتی عاقلانه تره 
امید
بعد خوندن این به معنای واقعی پوکر فیس شدم به معنای واقعی  😐😐😐😐😐😐😐 و این حالت با خوندن کامنت ها چند صد برابر شد 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐...
چرا خب ؟ :-/
ایمیلتون رو چک کردین ؟!
سُـرور ..
من خیره به دوربین :|  عالی بود.. دقیقا حرکت سیامک انصاری  :)))
آره :))) راه چاره ی دیگه ای نداشتم
لیمو ‌‌
سلام :)
منم با خواهرت موافقم حتی پشت گوش هم خیلی قشنگ میشه خالکوبی ... هر خالکوبی نشون دهنده یه برهه از زندگی آدماس ، حالا چه روی بدنشون دائمی ش کنن چه نه این همیشه باهاشون میمونه!
نکته اینکه هم قالبی هستیم :) :دی
یک لحظه با خودم گفتم ...عه چرا پس نوشته هام عوض شدن :)) 
سلام 
پشت گوش که پیدا نیست ! 
هر خالکوبی؟ به نظرم یکیش کافیه وگرنه تبدیل میشیم به تتلو :||||
آره، با کمی تغییر در هدر :))
فریبا
من خالکوبی دوست ندارم و از مخالفان اون هستم .تا حالا هر کی جلو من حرفی از خالکوبی زده منصرفش کردم .چه معنی میده درد بکشی پول هم بدی یه کار غیر بهداشتی هم بکنی زشت هم بشی؟!!!!حالا اگه برای تنوعه خب موقتش جواب میده
باشه باشه قول میدم خالکوبی نکنم، فقط برچسب میزنم :))))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan