فاز فرهنگی می گیریم!

  • ۲۱:۱۱
امروز با دوست جان جان رفتیم سینما هنر و تجربه و ساکن طبقه وسط شهاب حسینی و خانواده اش رو دیدیم، میشه گفت با سرعت جیک بر ثانیه گریمش عوض میشد! کل فیلم به دنبال جاودانگی و هدف زندگی و پایان فیلم نامه اش بود و در آخر به آغوش پریچهرش برگشت :))
و در راستای ادامه ی روز فرهنگیمون، رساله درباره ی نادر فارابی از مصطفی مستور رو به توصیه ی آووکادوی عزیز خریدم، امیدوارم مثل کتاب های دیگه ی مستور به دلم بشینه، دوست جان جان تازه عروس هم کتاب رازهایی درباره ی مردان باربارا دی آنجلیس رو با هدف شناخت بیشتر آقاشون گرفت :)
و بعد رفتیم به کافه نقلی و خوشگل پر از شمعدونی و شکلات گلاسه محبوبم و حرف و حرف و حرف و
 سبک شدن... 
  • ۳۷۲
گم نام
ساکن طبقه وسط هنوز اکران میشه؟!!!!
قشنگ بود؟
بله البته توی حوزه هنر و تجربه.
یک بار دیدنش خالی از لطف نیست
سُـرور ..
چه روز خوبی..  برعکس امروز من!
کلا ایامی خوشتر از ایامی که با دوست بگذره، وجود نداره
چرا آخه؟
نفس نقره ای
واقعا کتاب دوست جان منو مُرد :))
:))) خدا نکنه
خب میدونی که شناخت این جنس سخته ولی جالبترش اینه که کتاب رازهایی درباره ی زنانش قطرش بیشتر از دو برابر مردانه :))))
سانیا
من سینما رفتن ور چند سال گذاشتم کنار ..تا سنجدم بزرگ بشه با هم بریم به خودم قول دادم بزرگ شد با هم بریم سینما .منتظر فیلم های ده سال بعدم
خب الان فیلمای سینما کودک و نوجوان و میتونی با سنجدک ببینی، ولی به نظرم خودت هم با دوست هات میتونی بری، سینما دوست خوب من است :)
برنا
امیدوارم همه ی لحظه هایت، سبک باشی و رها...
خیلی خیلی مقسی :)
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan