این حقیقته، آدما همیشه تنهان...

  • ۱۸:۰۴

گفتن: امروز هم شیفتت بوده؛ چرا الان اومدی؟ برگه رو ازشون گرفتم. جدول زمان بندی شده بود. امروز شیفت کاری داشتم؛ یکشنبه هم نوشته بود هوپ هوپیان با بقیه تیم بهداشت باید بره دهگردی و آموزش بهداشت. روزهای دیگه هفته هم یادم نیست! هرچند جلوی اسمم دکتر نیاورده بودن نامردا!! گیج بودم. من کی درخواست رفتن به طرح دادم؟ من که هنوز دفاع نکردم؟ این سوال رو ازشون پرسیدم. گفتن چون روی پایان نامت خوب کار کردی، جلو جلو اسمت رو نوشتیم واسه ی طرح!! از کنجکاوی اینکه محل طرحم کجاست رو به موت بودم. 

خوشحالم که صحنه ی خوابم عوض شد وگرنه نمیدونم چی پیش میومد!! چند روزی هست جدای از استرس اینکه پایان نامم کی تموم میشه؟ و سرنوشت رفرنس تخصصمون چی میشه؟ نگرانی واسه طرحم هم اضافه شده. سردرگمی بدیه. اصلا نمی دونم چکار کنم. دندونپزشک طرحی بشم یا خانواده؟ خانواده کارش خیلی بیشتره و طبیعتا حقوقش هم بیشتره، چیزی حدود دو برابر و یا بیشتر. طرحی وقت آزاد بیشتری داره و میتونی واسه آزمون دستیاری بخونی. حالا این مورد رو تصمیم بگیرم؛ بعدش شهر دور برم یا نزدیک؟ کدوم شهر رو انتخاب کنم؟ فلان شهر مسئولین شبکه و امکاناتش خوبن، ولی به شدت گرمه و دور و باید تنهایی زیادی تحمل کنم. اون یکی مسئولین و امکاناتش بدن، مردمش خوبن. شهر بعدی به شدت سرده و مردمش خیلی اذیت میکنن ولی امتیازش بالاست. واقعا نمیدونم چکار کنم! به قول دوستی انتخاب بین بد و بدتره. این جور شد که به خودم اولتیماتوم دادم طبق معمول " موضعی فکر کن!" الان فقط پایان نامه!! این تکنیک واسه روزای امتحان که خیلی خوب بود. مثلا سه روز پشت سر هم امتحان داشتیم؛ بقیه غصه ی امتحان سوم رو می خوردن؛ ولی من و دوستام می گفتیم فعلا غول اول فقط! موضعی فکر کن! و به شدت جواب میداد ؛))


+ بعضی روزها به شدت کم حرف میشم. چه اینجا چه دنیای واقعی! نمیدونم هم واسه چی. این جور وقت ها آمار کتاب خونیم میره بالا. مثل هفته ی پیش که ناتوردشت، بادبادک باز و چشمهایش رو تموم کردم. ناتوردشت جی.دی سلینجر عجیب غریب بود؛ خیلی دوستش نداشتم، حجم زیاد درگیری های ذهنی هولدن کالفیلد روی اعصابم بود! بادبادک باز خالد حسینی عالی بود؛ عالی و به شدت پیشنهاد میشه. چشمهایش بزرگ علوی هم دوست داشتنی بود و نثر روانی داشت. هرچند خیلی نکته ی جدیدی برای گفتن نداشت. یک عشق اسطوره ای و دیگر هیچ!

++ دوست جانم زایمان کرد. چقدر ذوق کرده باشم واسش خوبه؟! ^_^

+++ بگید ببینم کیا دعا کردن واسم تو این شب ها؟ :)))


* عنوان خیلی روزا گذشت از سیروان خسروی

  • ۱۱۴۹
الـ ـی
من وی عای پی به فکر هوپ هوپیان بودم و واسش دعا کردم D;

چقدر انتخاب سختیه واقعا :/
منم هر وقت اوضاع بد باشه به خودم میگم تاشکال نداره حالا بهش فکر نکن بعدا ایشالا یه کاریش میکنی D:

واقعا الی؟؟ دستت مرسی اصن! لپت رو بیار جلو :*
خیلی سخته! خانواده رو هم کلافه کردم :-/
آرزوهای نجیب (:
من برا همه بلاگستان دعا کردم، تو هم جزئش بودی دیگه (:
دعات مثل من بوده پس! ولی چند نفر هی میومدن جلوی چشمم!
خانمِ میم
یعنی دیدن اینکه یه دانشجوی دندون پزشکی میتونه دغدغه داشته باشه برام خیلی جالبه :)))
چرا من نمیتونم شما دندونپزشکارو درک کنم؟؟ :)) چرا باورتون نمیکنم؟ :))
موژان ؛)))))
چه خصومتی داری با ما آخه؟ :))) بابا همه مث همخونه ی تو نیستن که ؛))
kerman man
سلام
پزشک شدنم سخته ها !؟
ان شاءالله هرچه زودتر تمام این مراحلی که ذکر کردین مخصوصاً پایان نامه ، با موفقیت طی بشه .
من بی صبرانه منتظرم ببینم شما چطوری میخواین "بیان" رو چراغونی کنین ؟؟:))
ضمناً تو این شبهای عزیز ما به یاد همه ملتمسین دعا بویم . شما هم ما رو دعا کنین .
یاعلی
سلام
ان شاالله ؛)
به سادگی! چندین روز پشت سر هم پست جشن و شادی میذارم، ستاره ام که روشن بشه واستون، چراغونی شده ؛))))
ای کاش قابل بوده باشیم،حتما 

مهربان
برو یه جای دور با جمعیت زیاد
دلیلشم نمیگم ولی بدجنسانه فکر کن
.
.
.
انقدر با افکار خبیثانه ات آشنام که همین الان چندین سناریوی بدجنسانه به ذهنم اومد :-/
راستی چطوری سرباز وطن؟ :))))
آرزو ﴿ッ﴾
چقدر سخته انتخاب!

منم ناتوردشت رو دوست نداشتم :| فکر می‌کردم یه‌طوریمه که همه دوست دارن و من نه! :دی

مبارک باشه حسابی :) اسمش چیه؟

همــــــــــه! :)
اوهوم -_-
والا دلیل نمیشه کتابی که بقیه میگن خوبه، ما هم دوست داشته باشیم که!! 
کیان ^_*
فدای تو ؛*
ملکه بانو
چه راه حل خوبی!
ایشالا بهترین انتخاب رو از همه جهت بکنی


خیلی ممنون از شما ؛-)
Dr. Nelii
من برای  همه ی دوستای وبلاگیم دعا کردم، شما هم جزوشون بودی خانوم دکتر مهربون:)
لطف کردی عزیزم، منم همین طور ؛-)
مهربان
خعلی بی تربیتی .نمردیم و یکی هم حال ما رو پرسید
حال من اکنون برون از گفتن است....
بی تربیت شمایی ها! با اون نقطه هات -_-
اوخی اوخی! اصن جیگر آدم کباب میشه واسه سربازا :دی
آبان ...
برو یه جای دور خوش اب و هوا ...
قشنگ برو زندگی کن به نظرم ....
تو دعا های من همیشه هستی 😊
چشم هایش و باد بادک باز خوندم خیلی سال پیش ولی خوب از بادبادک باز خیلی خوشم نیومد ..
جای خوش و آب و هوا، یا زمستونش خیلی سرده یا تابستونش خیلی گرمه!! باید بالاخره یک کدومش رو انتخاب کنم دیگه :( ولی سخته واسه 14-15 ماه تنها زندگی کردن...
تو که بولدی واسه من همیشه😍
من خیلی دوستش داشتم ولی
فریبا
من دعا کردم برا سه تاییتون و سه تاییمون! متوجه شدی که؟!
من و این و زهرا 
تو و اون و پسرت ؛-)

شارمین
سلام
اصیل باش و اونی که پولش دو برابره رو انتخاب کن!  خخخ
در مورد شهر اگه جای تو بودم احتمالا اولی رو انتخاب میکردم.

+++ من! تازه با ذکر نام و نام خانوادگی و آدرس دقیق وبلاگ! ^_^

_ کامنترهای وبت رو دوست دارم. :*
سلام عزیزم
اصیل، خدا نکشدت ؛)))) خب اینجوری وقتم برای مطالعه کمه!
من هم بیشتر اولی رو دوست دارم.
++ حتما گفتی هوپ هوپیان، نه؟ ؛)))) خیییییلی ممنون

- یکی از دوست داشتنی هاشون خود تو هستی ؛)
طلوع ماه
چقد سخته.انشاالله که بهترین انتخاب رو داشته باشی.
.
.
.
.
.
.
.
ما هم به یادتون هستیم خانوم دکتر.
ان شاالله واقعا ؛)

شما عزیزی :-*
étoile
بادبادک باز رو خوندم، سه چهار ماه پیش، عالی کمه واسش :)
واقعا عالی بود 👍👍👍
ربولی حسن کور
سلام 
کاش صحنه خوابتون عوض نمیشد میفهمیدین طرحتون کجاست!
سلام
خودم هم خیلی مایل بودم بدونم به واقع :-/
سیما
یه سوال داشتم ببخشید بی ارتباط با پسته میخواستم ببینم میدونین شرایط اینکه یه نفر برای تخصص بره خارج از کشور ادامه تحصیل بده چی جوریاس؟؟؟ 
 موفق باشی هوپ جان دیگه داری رسما دکتر میشی و ان شااا... مطب خودتون خانم دکتر 
سلام عزیزم، راستش نمی دونم فقط گویا بعد از گذروندن دوره ای باید چند تا آزمون بدن تا سطح علمیشون مشخص بشه.
خیلی ممنونم ^_*
سیما
ممنونم هوپ جانم 
عیدت مبارک عزیزم 
 😍
خواخش عزیزم ؛)
عید شمام مبارک!
Mohade3
ان شاله طرحت خوش بگذره بهت عزیزم:))..
 شما از دکتر خاکستری وبلاگ خاطرات مطب خبر ندارید؟ادرس عوض کرده؟یا دیگه نمینویسه؟امروز با یه صحنه ی خیلی بدی مواجه شدم😢
امیدوارم و ان شاالله!
نه اصلا خبر ندارم. ایشالا به زودی برمیگردن
چه صحنه ای؟!
Mohade3
امیدوارم که برگردن:)هیچ دیدم وبلاگشون حذف شده...شما ازین کارا نکنیدا
منم خیلی ناراحت شدم اصلا معلوم نیست چرا این کارو کرده و چجوری میتونیم سراهی ازش بگیریم!
شین الف
دندونپزشک طرحی؟ خانواده؟
اگه اشکال نداره میشه یه مقدار توضیح بدی؟ :دی
دندونپزشک طرح همون طرح معموله سابقه ولی با طرح تحول سلامت دندانپزشک خانواده هم ایجاد شده که زمان کار، مقدار کار و کلا سختیش بیشتره و طبیعتا حقوقش هم بیشتره.
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan