حس خوب یعنی...

  • ۲۳:۰۱

...دست گذاشتن روی شکم برجسته ی یکی از صمیمی ترین دوست هات، یعنی مادر شدن دختری که سه سال کنارش روی یک نیمکت می نشستی، یعنی خاله شدن...

  • ۸۹۱
را مگا
چه حس خوبی😊
قدم هنوز نرسیده اش پیش پیش مبارک:-)
خیلی ^_^
مبارکا باشه...
آرزو ﴿ッ﴾
عه؟! پا o_o
ان‌شاءالله با گرفتن دستای کوچولوش حس خوبتون ارتقا پیدا کنه خاله هوپ!
آره! خیلی این عکس خوبه *_^
ان شاالله... قربونش برم ؛-*
شارمین
عزیزم.
تازه اگه دختر باشه که دیگه بهترتر!

حالا من چند وقت پیش با 5-6 تا دوستای دوره دبیرستان دور هم جمع شده بودیم همه بچه هاشون رو آورده بودن. 7 تا بچه از 2 ساله تا 12 ساله! یعنی من تا دو هفته بعدش شارژ بودما
نه پسره عزیزدلم ♡♡
وای خیلی خوبه... اون 12 ساله هه، مادرش چقدر زود بچه دار شده ؛))
متـ ـین
چه شیرین :) مبارکه P:

+ این عکسه که واقعی نیست؟ پای بچه دیده میشه *_*
مبارکه پدر و مادرش ؛)
+ جنبه ی تزئینی داره ولی فکر نکنم فوتوشاپ باشه
منطقاً بهار هستم D:
من چرا اینقدر احساس میکنم بچه فقط باید پسر باشه اخه ؟! :))
بچه ی اول آره ولی حضور یه دختربچه برای هر خونه ای الزامیه!
گم نام
تبریک میگم
ممنونم ؛)
الین
وای خیلی حس خوبیه. منم هر بار خبر بارداری و بچه دار شدن کسی رو میبینم حس خیلی خاص و غیر قابل وصفی بهم دست میده
عالیه این حس... من هر وقت یه خانوم باردار می بینم نیشم تا بناگوش باز میشه ؛)
نازلی
این عکس عاااالیه
نمیدونم واقعیه یا فتوشاپ اما حسش واقعا بینظیره
انشااله یکروزم خانم دکتر مادر بشه و ما خاله
خیلی خیلی خوبه! 
شک کردم که فوتوشاپه ولی راست میگی حسش فوق العاده است ؛)
وای عزیزدلم ؛))) لبخند به لب شدم که! ان شاالله به همچنین
x
عکس این پست چقدر بامزه اس ! پاش رو :)) 
این که هیچی بذار بچه ی دوستت ۱ سالش بشه بعد لپش رو گاز بگیر میبینی دنیا هم بهشت داره ! ^_^
اوهوم *_^
گاز به لپ بچه؟! اوووم... خیلی دوست دارم ولی دلم نمیاد
mahee
وای خیلی خوبه دوست ادم مامان بشه..
شکمشو ببوس..انقد کیف میده
اوهوم خیلی ؛)
ببوسم؟! ؛)))) فکر نکنم بذاره خودمم خندم میگیره
فاطمه (خودکار بیک)
الهی .. حتی تصورش هم برام شیرینه..
اصلا هر چی فکر میکنی به اون ایام گذشته و خاطرات مشترکتون یادت میاد و می بینی این آدم الان داره مامان میشه، خیلی خوبه! 
pary darya
مبارکه^_^^^^
بلی مبارکه ؛)
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan