به خداوند قادر متعال که یادش شفای آلام دردمندان است، سوگند یاد می کنم...

  • ۱۱:۴۳


و در آخر پایان نامه ام رو تقدیم میکنم به:

 خدایی که آفرید،

جهان را، انسان را، عقل را، علم را، معرفت را، عشق را.

و به کسانی که عشقشان را در وجودم دمید،

مهربان خانواده ام.

بله دوستان! بالاخره شاخ غول رو شکستم! حس رهایی که الان دارم قابل توصیف نیست. روزهای آخر به قدری استرس داشتم که با کوچکترین حرفی بهم می ریختم، با داداشم که نمی تونست بیاد و یکی از بلاگرا که خودش میدونه کیه، جر و بحث کردم و سر اینکه فلانی و فلانی نمی تونن بیان دفاعم نشستم جلوی مامانم کلی اشک ریختم! ولی خداروشکر بالاخره تموم شد. هرچند غول های مراحل فارغ التحصیلی، گرفتن نظام پزشکی و انتخاب محل طرح، تازه نفس وایسادن و من رو به مبارزه می طلبن ولی آسیاب به نوبت؛ همشون رو زخمی می کنم!

خداروشکر همه چیز به خوبی و خوشی پیش رفت، استادهام اعتراف کردن که پایان نامه ی خوبی ارائه دادم و اون ها نقش خاصی رو ایفا نکردن و همه ی بارش روی دوش خودم بوده. داورهام نشسته بودن سر جلسه و با سوالات از استاد مشاورم، اطلاعات عمومیشون رو بالا می بردن و فقط تونستن یک ایراد از کارم بگیرن که البته اعتراضشون وارد نیست! وقتی استاد راهنمای عزیزم گفت با درجه ممتاز قبول شدم و شروع کردم به خوندن سوگندنامه، بغض توی صدام شنیدنی بود. همش به فکر توصیه ی فریبا بودم و سعی می کردم نفس عمیق بکشم و سرم رو بالا بگیرم ولی نمیشد. با هر سختی که بود قسم خوردم و رسما دندانپزشک شدم...


+ خدا جونم! خودت کمکم کن به قسمی که خوردم، پایبند بمونم.

++ مادرشوهرم، عکسم رو گذاشته پروفایلش! عمه کوچیکه هم توی اینستا پست گذاشته و کلی قربون صدقه ام رفته! چقدر ذوق کرده باشم خوبه؟! 

++ قول داده بودم دفاع کنم بیان رو چراغون کنم! ستاره هایی که توی پنلتون روشن شده رو، به عنوان چراغونی قبول می کنین؟! 


  • ۱۳۸۹
الی .
دوباره تبریک میگممم :)))
کاش نزدیک بودیم شیرینی میدادی بهمون -_-
آره بابا ستاره چیه نور خودت کافیه ؛)
ممنونم الی نازم :-**
واقعا اگه بودین شیرینیم رو توی حلقتون فرو میکردم! :-)))
وای عزیزم 🤗🤗
moeid esfahani
سلام برای بهتر کردن رنک الکسا و گوگل وبلاگتون نیاز به بازدید دارید .اگه نیاز به بازید بالا و ارزان هستید با ما تماس بگیرید.
سلام، تمایلی ندارم.
مرسی
اح
لیمو جیم
تبریک میگم هوپ عزیز لحظات خیلی قشنگی رو گذروندی و ما هم خوشیم به شادیت:)
رسما و کتبا خانوم دکتر شدی مبارکه*_* 
مراحل بعدی موفقیتتو ببینیم:) 
خیلی ممنونم عزیزم، از خوبی تونه!
آره ؛-))))))
ایشالا به هم چنین
اسپریچو ツ
چه لحظه رمانتیکی بووودههه(((((:
الان باید بگم دفاعت مبارک؟:دی
خیلی! اشک بقیه هم دراومده بود!
آره فکر کنم🤔🤔
** دلژین **
وااای مباااارکهههه
بیاااا بغلمممم 
مااااچ ماااااااااچ 
مررررسی! ایشالا واسه خودت!
🤗🤗
😘😘😘
شارمین
ای جان من! خانوم دکتررررر شدی رفت! تبریک میگم خانوم گلم. ان شالله زود بیای خبر بدی مطبت رو افتتاح کردی؛ کلی دندون برات نگه داشتم! خخخخ

+ دست راست رو سر من! دعا کن منم تا آخر مهر از تزم دفاع کنم =)
بله مثل اینکه! ؛-)))
خیلی ممنونم شارمین جان، به زودی زود اگه خوب پیش بره میشه ٥-٦ سال دیگه!

+ ایشالا پست دفاع و دکترای تو رو بخونیم ؛-*
من ...
سلام
مبارک باشه خانم دکتر‎:)‎
سلام
خیلی خیلی ممنونم!
آرزو ﴿ッ﴾
چقدر خوب و باشکوه بود، هم عنوان و هم خط به خط پست... :)
مبارک باشه خانم دکتر ^_^
با شکوهی توی نگاهت بوده! ؛-))
ممنونم آرزوی عزیزم
Nelii 💉📚
مبااااارکه*____*
انشاالله همیشه موفق باشی خانوم دکتر مهربون:))))
با خوندن پستت کلی ذوق کردم😍😍😍
ممنونم عزیزم :-)
ایشالا با دعای شما دوستای خوبم!
امیدوارم همه ی این مراحل برای تو هم در راه باشه
زِدْ عِِـچْ آرْ …
مبارک باشه^•^
غول های بعدی منتظر ناک اوت شدن توسطِ شمان:)
ممنونم زهرا؟ جان! :-)
نابودشون میکنم، اگه ندیدین!
صبح
مبارک باشه. حالا چند سئوال بعدش طرح دارین چندماهه؟ بازم میشه دندانپزشکی رو ادامه داد؟ زیاد از چم و خم تحصیل در رشته دندانپزشکی سر درنمیارم. ممنون میشم اگه جواب بدین
ممنونم
بستگی داره به محلش.
بله میشه برای تخصص خوند.
شما به سوالی که من ازتون پرسیدم پاسخی ندادین و راستش من اینجوری تمایلی به پاسخ به سوال های زیادتون ندارم
هولدن کالفیلد
++ نه! من شام میخوام :|
شما که فوق لیسانس دارین چطور وارد وبلاگ یک دکتر شدین؟!
یاد پست دفاعتون افتادم :-))))))
هویجوری :)
تبریک میگم دکتر جونممم:)ان شاءالله جهانی بشه:))

ممنونم هویچوری جان!
چی؟! ؛-))
زِدْ عِِـچْ آرْ …
اره زهرا:)
خوشبختم
étoile
وای چقد ذوق کردم و به وجد اومدم از خوندن این پستت :'
بهت تبریک میگم خانم دکتر
***** اینا گله مثلا :)))
ایشالا خبر دفاع خودت رو بدی بهم! کاش اون موقع هنوز بلاگر باشم!
ممنونم 🌹🌹
étoile
وای چقد ذوق کردم و به وجد اومدم از خوندن این پستت :'
بهت تبریک میگم خانم دکتر
***** اینا گله مثلا :)))
🌹🌹
خانم نارنج
وایییییییییییی من کلی ذوق کردم چقدرحس خوبی داشت الهی همیشه خوب وشادوسرزنده باشی وپرازموفقیت دکترجونم.
خیلی مچکرم نارنج عزیزم، ایشالا موفقیت خودت 🌹
♫ شباهنگ
خسته نباشی :)
به عنوان شیرینی، بیا این دندون عقل منو بکش بره خلاص شم :|
سلامت باشی عزیزم :-)
بیا که بهت یادگاری بدم :-))))
ام اسی خوشبخت
تبریک میگم , ان شالله موفقیت های بیشتر و درجات بالاتر :)
خدا قوت برای دفاع و برای مراحل بعدی :)
سپاسگزارم از این همه لطفت به من ؛-)
مهربان
نکشیمون خانوم دندونپزشک آینده
آینده؟!! برو اون ور بذار باد بیاد! 

هویجوری :)
میخواستم بگم خودت و دندون پر کردنت یا عصب کشیت جهانی بشه:)))
به قول آقای کرمانی دندونپزشک برتر بشم؟! 
:-))))
مرسی
Shahtot 🍇🍇🍇
وای خانم دکتر چه قدددددررر خوشحال شدم و ذوق زده:)))
امیدوارم که همیشه موفق باشی
نمیفهمم من چرا انقد با خوندن پس شما ذوق زده ام *_______* :))))
💚🌸🌼
جالبه من هم از ذوق شماها ذوق می کنم هی میرم دوباره پستم رو میخونم! :-)))))
ایشالا واسه خودت عزیزم🌹
life around me
مبارکت دکترجان...بچسبه به دلت:))
یه دستی هم رو سر ما بکش^_^
واقعا دکتر شدم :-)))))) 
ممنونم دست بکشم برای پره اینترنیت فایده داره ها!
آرام ..
نیشم بازه الان :)))
خیلییی مبارکه خیلی زیاد 

برا من پیتزا بخر با سس اضافه ^.^
ایشالا همیشه لبت خندون باشه :-)
سپاااااس
باشه حتما :-)))
آرزوهای نجیب (:
مبارکه(:
 از ته دل می‌گم چون خودم درگیر این پایان‌نامه کوفتی هستم
چقدر حس خوبی داره
انگار یه باری از روی دوشت برداشته شده
ایشالا روزهای خوبی رو طی کنی توی دوران طرح. کلی خاطره خوب کلی آدم‌های خوب و جدید
بهترین‌ها نصیبت (:
ممنونم 🌹
واقعا همین طوره. پایان نامه انگار دستاش رو گذاشته بیخ گلوی آدم و وقتی دفاع میکنیش، تازه میتونی نفس بکشی!
ان شااالله تو هم به زودی دفاع کنی! امیدوارم به روزهای آینده.

آبان ...
وای ..مبارک باشه ..دکتر جان 
ایشاالله شیرینی تخصص 
از شیرینی های دفاع نمونده من بخورم ؟ :)
مرسیییی آبانم😍😍 تو چه کردی؟!
خدا از دهنت بشنوفه!!
نه والا! دو سری بودن، سریع تموم شدن، یک سری از بیمارهام بی نصیب نموندن حتی!
ولی شیرینی شما محفوظه!

میس تیچر
مبارکهههههههههههههههههه
جایزت اینه همه دندونای منو درست کنی :))

مچکرمممم! آقا ازت میترسم! همش یاد فک شکسته ات میوفتم :-))))
تی رکس
خییییییییلی تبریک آقا ^__^ خیییلی
ممنونم نفس بانو 😍
هانیه
سلام فارغ التحصیلی یا همون رهایی رو بهتون تبریک میگم من تو پروژه کارشناسی  خودم تا مرز سکته پیش رفتم
سلام
ممنونم، هنوز یکم بندهای فارغ التحصیلی اذیتم میکنن ولی در کل شکر!

تینا
وای من چقدر ذوق کردم این پست  خوندم 
مباررکه خانم دکتر
همیشه موفق باشین 💕💖💜💓
کاش این نزدیکا بودین دندون منم درست میکردین ک بیچارم کرد
اعتراف میکنم خواننده خاموش بودم
+راستی آبجیتون کنکور چیکار کرد؟ 
خیلی مرسی جات و اینا! :-))) 
خیلی از خواننده ها التماس دعا گفتن :-))
خوش اومدین، خوبه که خاموش نباشین!

+ عالی نبود نتیجه اش ولی خودش از رشته اش راضیه!
ماهی قرمز
وااای مبارکههه به سلامتی از صبح که اومدم بلاگ پشت بند هم دارم خبر خوب میخونم :))))))

انشااله افتتاحیه مطبت خانوم دکتر :)))))))))))

میگن دعای تازه دکترا گیراست دعا کن برای منم :دیییی 
خداروشکرررر :-)
ان شاالله 🌹🌹
واقعا؟!! نشنیده بودم تا به حال :-)))) ولی باشه ایشالا به بهترین چیزی که ته دلت میخوای برسی :-)
divane
چه قدر خوبههههه چقدر خوبه کلییی خوشحال شدمممم!
رسما دندونپزشک شدنت مبارک!!! چقدر خس خوبی بود و چقدر همراه خوشحالیت خوشحالم!:)
ممنونم واقعا :-)
واقعا حس خوبی بود، الان یکم خسته ام از دوندگی های فارغ التحصیلی ولی کامنت های شما رو که میخونم خستگیم در میره ☺️☺️
حامد سپهر
مبارکتون باشه خانوم دکتر موفق باشید
خیلی ممنون
و 
خوش اومدین :-)
صبا مهندس
آخی عزیزم مبارکه:)
خیلی ممنون مهندس جان :-*
بهــ ــار..
مبارک باشههههه :))
مرسی بهارجانم :-)
ملکه بانو
تبریک فراوان
سپاسگزاری و اینا! :-))
تینا
چشم خانم دکتر دیگه خاموش نیستم
اگه فضولی نیست چه رشته ای قبول شدت؟
ممنونم :-)
اگه اجازه بدین به این سوال فعلا پاسخ ندم!
مهربان
کامنتم کو؟
غیر از کامنت اولی که تاییدش کردم دیگه کامنتی ازت ندارم.
سارا
سلام هوپ جان، تبرررریک میگم ایشالله همیشه موفق باشی عزیزم، ب امید موفقیت های بیشتری در آینده ی نزدیک، ببخشید ک دیر تبریک گفتم اخه آدرس وبت  رو گم کرده بودم(خواننده خاموشم) 
سلام سارا جان خاموش تازه روشن شده! 
خیلی ممنونم از لطفتون...
ایشالا که همیشه موفق و روشن باشین!
Jimmy Miner
تبریک میگم
خیلی ممنون :-))
طلوع ماه
مبارکه هوپ جان:-):-)
تبریک هرچند دیرهنگام مارا پذیرا باش.موفق باشی عزیزم.
خیلی ممنونم خواهرشوهر جان! 
میس تیچر
خب دیگه اونجا نشون میده چند مرده دکتری :)))
چرا مرد؟! 🤔🤔🤔
چند زنه دکتر چطوره؟! :-)))
ضــِــد !!

عا!چه جذاب!!:)

مبارکا باشه:)

خیلی مچکرم
صبح
یادم میاد اینجا کامنت گذاشته بودم
fnm
سلام 
خیلی خیلی تبریک میگم دعا میکنم در تمامی مراحل زندگی و درسی موفق و پیروز باشی 
خواننده خاموش بودم ولی گفتم ، گفتن تبریک واجب 
مثل اینکه تولدتون هم بوده ، تولدتون هم تبریک میگم و ان شاءالله به تمامی آرزوهای قلبی خود دست پیدا کنی و از زندگی همیشه راضی باشی و خوشحال 
سلام
خیلی ممنون از شما خواننده ی خاموش روشن شده. خوشحال میشم خواننده هام روشن باشن، حتی اگه هر چند وقت یک بار باشه!
متین
یه سوال عکساتون رو یا چه گوشی ای میگیرید؟
این عکس با آیفون سون گرفته شده ولی ادیتش کردم.
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan