هر چه می خواهد دلِ تَنگت، بپرس!

  • ۰۹:۰۰


حقیقتش همیشه حس دوگانه ای نسبت به صندلی داغ داشتم. از طرفی می ترسم بقیه سوال هایی رو ازم بپرسن که نباید! و از یک طرف هیجان شرکت در اون رو به شدت دوست دارم. یک ماهی هست که حریر جان چالش صندلی داغ رو به راه انداخته. بخاطر همون موضع اولم، خودم اعلام آمادگی نکردم ولی گویا یک سری از بچه ها لطف کردن و من رو پیشنهاد دادن، این شد که من هم پذیرفتم که به عنوان یکی از بلاگران محبوب ( فدایی دارین!) بشینم روی این صندلی سوزان.

منتظر سوال هاتون تا ٢٤ ساعت آتی هستم. با ذکر این چند نکته که: 

- از جواب دادن به سوال های خصوصی مثل اسم و فامیل، شهر محل تحصیل و کار و در کل سوال هایی که احساس می کنم زیاد از حد به خط قرمزهام نزدیک میشن، با عرض پوزش قبلی معذورم! 

- بهتره کیفیت سوال ها رو فدای کمیّتش نکنین!

- و اینکه الان سرِ کارم! شما بپرسین و دعا کنین بیمار کم داشته باشم امروز، منم قول می دم سریع بیام!

  • ۱۳۴۹
آبان ...
خب من هرچی فکر  می کنم سوال خاصی ندارم 😂خودت هرچی لازمه بگو 😎😎😎
چی بگم؟ 
در حال حاضر نشستم مریض هم نیومده، ولی صندلی یخه به جای داغ!
یا بچه ها نیستن و سر درس و مشقشونن! یا سر کارن، یا سوال ندارن و یا دوستم! 🙁
هق هق
حامد سپهر
سلام ممنون که شرکت کردین
با اجازه تون چندتا سوال بپرسم
1. چرا مینویسی؟
2. چند ساله مینویسی؟
3. تا حالا چندتا وبلاگ داشتی؟
4. پستی هست که بعدا از نوشتنش پشیمون بشی؟
5. فکر میکنی اگه در مورد سن و شهر محل تحصیل و کارت سوال بشه چه اتفاقی میوفته؟
6. اهل ورزش هستی؟
7. دوست داشتی رشته ی دیگه ایی درس بخونی؟
8. یکی از فانتزیهات رو بگو؟
9. عاشق شدی؟ با رسم شکل توضیح بده؟
10.چرا هوپ؟
11. به نظرت قوی هستی؟
12. آدم کم رو یا درونگرایی هستی یا برعکس؟
13. خط قرمز زندگیت و شخصیت چیه؟
14.وبلاگی هست که پنهانی دنبالش میکنی؟
15. کسی هست که دوست داشته باشی برات کامنت بذاره و نمیذاره؟
16. بزرگترین ترس زندگیت چیه؟
17.شبیه کدوم هنرپیشه یا شخصیت کارتونی هستی؟
18. اگه اشیا بودی دوست داشتی چی باشی؟
19. چی میتونه به وبلاگ نویسیت پایان بده؟
20.بهترین فیلم بهترین کتاب و بهترین آهنگی که شنیدی بگو؟

ممنون شاد باشی
سلام خواهش میکنم. آخجون سوال!
١- چرا مینویسم؟ چون عاشق نوشتنم و میشه گفت مهتاااد نوشتن شدم. یک جورهایی وبلاگم دفتر خاطراتمه!  به هر اتفاقی که اطرافم میوفته این طور نگاه میکنم که بیام بقیه رو خبر کنم. بعد یک سری از حرف ها رو دوست ندارم به اطرافیانم بگم میام اینجا میگم. 
٢- اممم، اگه منظورتون از نوشتن وبلاگ نویسی باشه از ترم یک دانشگاه توی وبلاگ کلاسی می نوشتم، بعد از سال ٩٢ دقیقا یادمه ایام امتحانات پایان ترم بود و بهم فشار اومده بود، اولین وبلاگ شخصیم رو زدم! 
٣- یکی تو بلاگفا داشتم که دو بار آدرسش رو عوض کردم. یکی توی پرشین بلاگ داشتم و یکی هم اینه توی بیان! پس سه تا میشن!
٤- میشه گفت نه! من پست هام رو توی نوت گوشیم می نویسم و بعد منتشر میکنم. از پستی پشیمون بشم نهایت یکم ادیتش میکنم و میذارم باشه.
٥- نمیتونم راحت بنویسم. کما اینکه میدونم الان یکی از آشناها اینجا رو میخونه و بخاطر همون هم دو سه بار آدرس عوض کردم و دیگه الان بی خیال شدم ولی با این حال دوست ندارم فرد آشنای جدیدی اضافه بشه.
٦- به شدت ورزش دوستم. شنا و پیلاتس و ایروبیک رو خیلی دوست دارم. ولی اعتراف میکنم سال جدید یک جلسه هم حتی ورزش نکردم :-/ نه نه! یک بار روز دوم عید رفتم توی پارک یک ساعت دویدم! 
٧- در حال حاضر نه عاشق رشته ام هستم. ولی قبلا به شدت عشق پزشکی بودم.
٨- اممم... مادر بشم :-)))))
٩- بلی! یک بار! در واقع از اون سوال هاییه که خیلی دوست ندارم در موردش توضیح بدم...
١٠- چون وقتی به این وبلاگ کوچ کردم که شرایط روحی خوبی نداشتم، با این اسم و همین طور عنوان وبلاگم هر بار به خودم تلقین کردم باید حالم خوب بشه و موثر بود :-)
١١- بلی، و حس می کنم هر چقدر بزرگ تر میشم قوی تر میشم!
١٢- اگه درونگرایی و برونگرایی یه طیف داشته باشه من هیچ کدومش نیستم. اون وسط ها و متمایل به برونگرایی هستم. میشه گفت ٦٠-٤٠ برونگرام.
١٣- در کل توی وبلاگم و همین طور دنیای غیر مجازی وقتی زیاد از حد درباره ی زندگی شخصیم، یعنی اون بعدی که خودم نخواستم در موردش حرف بزنم، سوال میشه حس خوبی بهم دست نمیده و میشه گفت خط قرمز منه. 
١٤- رفتم چک کردم، سه تا وبلاگ رو مخفی دنبال میکنم! اونم برای اینکه صاحب وبلاگ رو میشناسم و نمیخوام اون من رو کشف کنه :-)))
١٥- هر چی فکر کردم به ذهنم نرسید اسم کسی، پس نه!
دارم کم کم جواب میدم صبور باشین
١٦- از دست دادن اعضای خانوادم! خدای نکرده.
١٧- شخصیت کارتونی که تا حالا کسی بهم نگفته ولی بازیگر رو چندین نفر تا حالا بهم گفتن شبیه یکی از بازیگرای ترکیه ای هستم! :-/
١٨- چه سوالی! ماشین اخرین مدل یا نه حلقه ی طلایی توی انگشت یک عاشق! :-)))))
١٩- وقتی ببینم دیگه ذوق نوشتن ندارم. دیگه نوشته هام کسی رو جذب نمیکنه. یا شرایط زندگیم طوری بشه که نتونم بنویسم!
٢٠- بهترین فیلم اونایی که حضور ذهن دارم: فارست گامپ، فرار از شاوشنگ، امیلی و...
بهترین کتاب زیادن: کوری، بادبادک باز، ملت عشق، مسخ و ...
بهترین آهنگ بدون شک تقدیر شادمهر عقیلی
مرسی از شما، چقدر طول کشید جواب دادنش
tiktik tiki
سلام

بهترین اتفاق که براتون افتاده توی5سال اخیر؟

قبل ازطرحتون گفته بودین که باید از انتخاباتون چندتای اول ازاستان خودت نباشه؟؟درست یادمه یانه؟؟حالا اگه اینجوریه مزایای اینکه بری یه استان دیگه چیه؟؟ 
سلام
٥ سال اخیر؟! بازه ات کوچیکه، اومد بگم قبولی در دانشگاه دیدم اون مال ٧ سال پیشه :-/ 
اممم آشنایی با یکی از بهترین استادهام که به واسطه ی اون افتادم توی خط اردوهای جهادی! 
تف 
تف به ریا!
نه این طور نیست. توی چند مرحله مکان طرحت رو مشخص میکنی. اول ده تا استان بعد هر استانی پذیرش شدی، از شهرهای اون استان که اعلام نیاز کردن سه تا اولویت انتخاب میکنی و دیگه باید دست به دامن خدا و ائمه بشی که اون جایی که دوست داری بیوفتی!
نمیشه گفت مزایا! یک سری از استان ها در کل شرایط خوبی برای طرح دارن. مثل دریافتی و پانسیون و مسئولین شبکه؛ که همیشه هم پر هستن و هیچ وقت مهلت به بقیه نمیرسه!
♫ شباهنگ
من حس می‌کنم قبلا هم نشسته بودی روی این صندلی و یه بار ازت پرسیدم سوالاتمو، و الان دارم تکراری می‌پرسم!!!
لیکن به این حس مبهمم غلبه می‌کنم و دوباره می‌پرسم
سوال اول: امروز و دیروز مجموعاً چند تا مریض داشتی؟ :دی
سوال دوم: چند ساله وبلاگ داری؟ و این چندمیه؟
سه. آیا آرشیوت برات مهمه که حفظ بشه یا به راحتی پاکش می‌کنی؟ تا حالا پستی رو پاک کردی؟
چهار. کدوم پستت رو خیلی دوست داری؟ چرا؟
پنج. دوست داری سر به تنِ کدوم پستت نباشه؟ چرا؟
شش. از نزدیکانت کیا وبلاگتو می‌خونن؟ دوست داری بخونن؟
هفت. ستاره‌ی کدوم وبلاگ‌ها رو زودتر خاموش می‌کنی که زودتر بخونیدش؟ کدوم وبلاگ‌ها رو با تمرکز می‌خونی؟
هشت. وبلاگی هست که یواشکی بخونیش و نخوای نویسنده‌ش بفهمه؟
نه. شده از کامنتت برای یه وبلاگی پشیمون بشی؟ چه کامنتی؟ چرا؟ 
ده. از مراد ما خبر نداری؟ گفتم یه وقت شاید دندون‌درد بگیره تو این مدت بیاد براش عصب‌کشی کنی دندونشو. خواستم به تلافی درد هجرانی که بر من عارض کرده بهش بی‌حسی نزنی بفهمه درد چیه و چه جوریه :)))
یازده. تا حالا مریض به اسم مراد داشتی؟ می‌خوام ببینم مرادها چه شکلی‌ن :)))
نه بابا! تا به حال پست صندلی داغ نداشتم.
اول: خداروشکر مردم هم دچار سندرم تنبلی بهاری شدن و کم اومدن دندونپزشکی از بعد از عید! بذار برم از توی دفترم چک کنم. مجموعا ١٤ تا! 
دوم: ٩ تیر میشه ٥ سال! سومی میشه. یکی بلاگفا و یکی پرشین بلاگ و سومی هم اینجا که بیشترین سابقه رو همینجا دارم!
سوم: نسبت به حفظ آرشیوم غیرتیم. نهایت از یک پستی خوشم نیاد، خصوصیش میکنم بقیه نخونن ولی پاک نمیکنم. هرچند وبلاگ دومیم رو زدم ترکوندم. :-/
چهارم: این رو خیلیییی دوست دارم. 
پنجم: پستای اول وبلاگم که بستمشون. فکر کنم خوندیشون.
ششم: صبوری کن میام الان
نه اصلا دوست ندارم بخونن، ولی یک نفر از همکلاسیا رو مطمئنم میخونه و از طرفی به یکی از آشناهای نزدیک هم شک دارم.
هفتم: تا اونجایی که حضور ذهن دارم گوشواره های گیلاس، گندم بانو، کاکتوس، وب اصلیت شباهنگ، آبان، هولدن، جولیک، میرزاده خاتون، دلژین و ... وبلاگ هایین که سریع ستاره شون رو خاموش میکنم. تمرکز؟ پستهای جولیک رو، پست های وبلاگ جدیدت و پست های یکتای نیمه سیب سقراطی و پست های لافکادیو و آواکادو رو
هشتم: بلی! سه تا وبلاگ رو مخفی دنبال میکنم. چون متقابلا هم رو میشناسیم و نمیخوام اون ها هم من رو کشف کنن!
نهم: نه فکر نمیکنم.
ده: نه والا! اصلا ندیدمش. مطمئن باش پیداش کنم با پست پیشتاز میفرستمش واست :-)))
البته قبلش تک تک دندون هاش رو واسه اینکه تو رو اذیت کرده می کشم، چطوره؟!
یازده: نه نداشتم تاحالا ولی مرادی زیاد داشتم :-))))
tanrila
سلام علیکم😎
1.دوست داشتی استریت بشی؟ چرا نشدی؟
2.طرح بهتر بود یا استریتی و تخصص؟
3.رشته و دانشگاه مورد علاقه ات برای تخصص چیه؟هم ایده آل ات رو بگو هم منطقیشو
4.لطفا درآمدت از طرح رو بگو؟خواهشا بگو اینجا که کسی شما رو نمیشناسه پس بگو
5.به نظرت یه دندونپزشک جوون چه قدر میتونه درآمد داشته باشه؟
6.شما که این راهو رفتی و کاملا آگاهی به همه چیز ده تا از دانشکده های دندونپزشکی که از هر لحاظ خیلی  خوبن و داقعا کار یاد دانشجو میدن و دانشجو رو تبدیل به یه دندونپزشک ماهر و باسواد میکنن نام ببر؟
7.چرا سمت پزشکی نرفتی؟
8.چی باعث شد سمت دندون بیای؟
9.از همون اول تحصیلت تا حالا شده که بگی کاش میرفتم پزشکی؟چرا؟
10.اگه یه پشت کنکوری بیاد پیشت و بهت بگه تا بهش کمک کنی بین پزشکی و دندون انتخاب کنه جدای از بحث علاقه بهش چی میگی؟چه واقعیتهایی رو براش آشکار میکنی تا بهتر تصمیم بگیره

مرسی هوپ عزیز امیدوارم صندلی هی داغتر بشه و جذاب

سلام علیکم بر خاموش روشن شده!
١- مطمئنا دوست داشتم، چون رتبه ی زیر ٥٠٠ کشوری، المپیادی، شاگرد اول ورودی و متاهل نبودم! هق هق!
٢- ببین از هر دو بعد بخوای نگاه بکنی یک خوبی هایی دارن. مثلا اگه مستقیم بری تخصص خب طرح نمیری و راحت تر هم حتی قبول میشی چون مستقیم از محیط آموزشی وارد تخصص شدی. ولی طرح با همه ی سختی هاش پر از تجربه است و من فراوان از استادهام شنیدم که اونهایی که بعد از طرح رزیدنتی قبول شدن کار دست و تجربشون بهتره و موفق ترن.
٣- رشته های اطفال/ ترمیمی/ پریو دیگه نشد اندو! ایده آلم اطفال یا ترمیمیه. دانشگاه هم دانشگاه های برتر کشور ایده آلم هستن. ولی انقدر قبولی تخصص دندون روز به روز سخت تر میشه که من رشته های مورد علاقه ام هر جایی قبول بشم میرم!!

٤- چون خیلیا فکر میکنن ما دندونپزشکا خیلی شاخیم و خیلی حقوقمون بالاست میگم. وگرنه نمیگفتم! باورتون نمیشه ولی در بهترین حالت که خودم رو بترکونم از کار زیر ٤ ملیون دریافتی منه. در بدترین حالت یعنی وقت هایی که کارکردم کم باشه یه حقوق ثابت دارم مثل بقیه کارمندها بین ٢ و سیصد-هفتصد
٥- راستش دقیقا نمیدونم. ولی این رو بدونین که طرح و کلینیک های شهرهای بزرگ سیستمشون استثماریه. اکثرا تعرفه های دندونپزشکها بین ٣٠-٤٥ درصده از کل درآمدیه که برای کلینیک به دست میارن.
٦- ده تا؟ راستش همه جا غر میزنن میگن استادا کار یاد نمیدن و خودت باید کار کنی تا یاد بگیری. ولی در کل دانشکده های تهران، شهید بهشتی، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، بابل، یزد، اهواز و همدان خوبن. البته دانشگاه آزاد تهران و خوراسگان هم خیلی خوبه دندونشون.
٧- چون قانعم کردن دندون برای دختر بهتره.
٨- چون میگفتن کشیک نداری، یک سال کمتره، مجبور نیستی تخصص بگیری، پول تو دندونه و این صوبتا
٩- دو سال علوم پایه پشیمون بودم. میگفتم کاش برم پزشکی، بعد که وارد پره کلینیک شدیم کم کم عاشق رشته ام شدم.
١٠- بهش میگم این پست رو بخونه: این

مرسی عزیزم، میگم چقدر سوال داشتیا! نیم ساعته دارم جواب میدم. :-)))
آوا
سلاااام
مدل گوشیت چیه؟
مدل ماشینت؟
دوست پسر داشتی قبلا؟الان داری؟
چنتا کراش داشتی؟
عینکی هستی یا نه؟
قد و وزن؟(از اونجا که حدس میزنم خیلی خوشتیپی پرسیدم)
دوست داری ازدواج کنی یا نه؟چرا
متولد چه ماه و سالی هستی؟
دوست داری تا چند سالگی مزدوج بشی؟
ترجیح میدی تو مطب شخصی خودت کار کنی یا کلینیک و درمانگاه؟
برنامت برا آینده چیه؟ موندن تو مقطع عمومی،مطب تخصص و...
دوست داری تا چند سال آینده مطب بزنی برا خودت؟
ترجیح میدی شغل همسرت چی باشه؟دندونپزشک یا ...
دوست داری همسرت چند سال ازت بزرگتر باشه یا همسن؟
قربون دستت خسته نباشی
سلام به به شمام که خاموش تازه روشن شده ای!
آیفون سون
یکی از مدل ماشین های رنو
نه، نه! اصلا به گروه خونی من این چیزا نمیخوره. :-)))
زیااااد :-)))))
قبلا بودم. 
چرا فکر کردی خوشتیپم؟ :-))) قدم ١٧٠ وزنم بین ٥٦-٥٨ کیلو
بلی، من به شدت طرفدار زندگی مشترک هستم. خب دوست دارم دیگه!
مهر ٧١
نمیشه سن براش تعیین کرد. ولی خب دوست دارم تا ٣٠ سالگی نهایت مزدوج شده باشم.
اولش دوست دارم کلینیک کار کنم که پر مریضه و همکارهای دیگه هم هستن بعدش مطب خودم رو بزنم.
واقعا دوست دارم تخصص بگیرم.
میدونی بیشتر برام مهمه فعلا تخصص بگیرم مطب رو میشه زد بعدا. البته که الان نمیتونم.
ترجیحم اینه توی فیلد علوم پزشکی باشه.
هم سن دوست ندارم. کوچیکتر هم همین طور. ترجیحا بین ٣-٦ سال بزرگتر باشه.
فدای شما :-)

جناب قدح
سلام :)
اون ترشی دندون رو چطوری درست کرده بودین ؟
خانم "نون" حالشون خوبه ؟
سلام 
:-))))
مواد لازم: الکل! 
الواتور
فورسپس
دو عدد بازو و دست قوی
دهان مردم
ابتدا مریض را روی یونیت خوابانده، بی حسی را در دهانش چپانده و تزریق می نوماییم. بعد از کمی صبر با دو بازو وارد دهانش شده و با خرج کیلو کیلو ژول انرژی دندان را کشیده و در شیشه ی الکل می اندازیم و صبر کرده تا ترشی هفت ساله شود!
سلام میرسونه. امروز مریض کم بود کسل شده بود میگفت حوصله ام سر رفته! :-)))
الی .
سلام :)
چقدررر سوال پرسیدن ازت! :)
من چون یه بار مفصل تو گروه پرسیدم الان کم میپرسم.
۱. نظرت رو کاملا رک راجع به من بگو (اسکار لوس‌ترین سوال :دی)
۲. حتی اینکه کدوم پستم رو بیشتر دوس داری!
۳. دوس داری کدوم بلاگرا رو ببینی؟ ۵ مورد.
۴. هدف امسالت چیه؟
۵. دوس داری بچه‌هات به چیِ مامانشون افتخار کنن؟
سلام
هر چی جواب میدم به تهش نمیرسم :-)))
آره تو گروه بدون سانسور حرف زدم!
١- اممم... اول از همه خوشگلیت به ذهنم میاد. بعد خوش اخلاقی و با جنبه بودنت ولی این که اعتماد به نفست کمه و راحت زیر بار زور میری روی اعصابمه!
٢- کدوم پستت؟ بابا کوتاه بیا :-)))  اون پست های رنگی رنگی و عکس از نقاشی هات رو خیلی دوست دارم.
٣- ٥ مورد؟ خیلی زیادن ولی تو، آرزو، شباهنگ، جولیک، دلژین و گلسا و حتی هولدن! رو خیلی دوست دارم ببینم.
٤- هدف امسالم؟ اندوم رو تقویت کنم و خوب درس بخونم. البته اگه اجازه بده شرایط طرح!
٥- چه سوال باحالی! میدونی بچه دوستم واسه این پرسیدی! به اینکه مامانشون از هر نظر بهترینه واسشون. به اینکه بهترین دوستشون مامانشونه و همین طور به دستپخت مامانشون! :-)))

♫ شباهنگ
دل نهادم به صبوری که جز این چاره ندانم :))))
بقیه‌ی سوالامو اینجا جواب بده ببینم کی جواب دادی که هی رفرش نکنم.


سعدی می‌فرماد:
سخن عشق تو بی آن که برآید به زبانم
رنگ رخساره خبر می‌دهد از حال نهانم

گاه گویم که بنالم ز پریشانی حالم
بازگویم که عیان است چه حاجت به بیانم

هیچم از دنیی و عقبی نبرد گوشه خاطر
که به دیدار تو شغل است و فراغ از دو جهانم

گر چنان است که روی من مسکین گدا را
به در غیر ببینی ز در خویش برانم

من در اندیشه آنم که روان بر تو فشانم
نه در اندیشه که خود را ز کمندت برهانم

گر تو شیرین زمانی نظری نیز به من کن
که به دیوانگی از عشق تو فرهاد زمانم

نه مرا طاقت غربت نه تو را خاطر قربت
دل نهادم به صبوری که جز این چاره ندانم

من همان روز بگفتم که طریق تو گرفتم
که به جانان نرسم تا نرسد کار به جانم

درم از دیده چکان است به یاد لب لعلت
نگهی باز به من کن که بسی در بچکانم

سخن از نیمه بریدم که نگه کردم و دیدم
که به پایان رسدم عمر و به پایان نرسانم
باش دخترم، بیا دوباره اینجا کپی کردم واست.
ششم:نه اصلا دوست ندارم بخونن، ولی یک نفر از همکلاسیا رو مطمئنم میخونه و از طرفی به یکی از آشناهای نزدیک هم شک دارم.
هفتم: تا اونجایی که حضور ذهن دارم گوشواره های گیلاس، گندم بانو، کاکتوس، وب اصلیت شباهنگ، آبان، هولدن، جولیک، میرزاده خاتون، دلژین و ... وبلاگ هایین که سریع ستاره شون رو خاموش میکنم. تمرکز؟ پستهای جولیک رو، پست های وبلاگ جدیدت و پست های یکتای نیمه سیب سقراطی و پست های لافکادیو و آواکادو رو
هشتم: بلی! سه تا وبلاگ رو مخفی دنبال میکنم. چون متقابلا هم رو میشناسیم و نمیخوام اون ها هم من رو کشف کنن!
نهم: نه فکر نمیکنم.
ده: نه والا! اصلا ندیدمش. مطمئن باش پیداش کنم با پست پیشتاز میفرستمش واست :-)))
البته قبلش تک تک دندون هاش رو واسه اینکه تو رو اذیت کرده می کشم، چطوره؟!
یازده: نه نداشتم تاحالا ولی مرادی زیاد داشتم :-))))

به به! استاد از حفظ نوشتین این ابیات رو آیا؟
Tasnim
وبلاگ مخفی هم داری؟ وبلاگی که چیزایی رو‌که نخوای اینجا بنویسی اونجا به صورت ناشناس مینویسی :دی
نه ندارم. اصل وبلاگ نویسی برای اینه که بقیه بخوننت و بازخوردشون رو بسنجی.
حامد سپهر
آهان اینو یادم رفت بپرسم: وبلاگ برتر شدن چه حسی داره و صادقانه بگو واسه برتر شدن تلاش هم کردی یعنی به عنوان یه رقابت بهش نگاه کردی تا حالا؟
ممنون
راستش انقدر که پارسال برای ٣٥ ام شدنم ذوق کردم، امسال برای ١٤ ام شدنم خوشحال نشدم! چون امسال تقریبا اسم همه هست و این برتر شدن نشون دهنده ی بهتر بودن کیفیت وبلاگ نیست و کار صرفا کامپیوتریه.
نه تلاش خاصی نکردم و روند سابق پست گذاشتنم رو ادامه دادم. 
جناب دچار
یکی دیگه از فانتزیاتو بگو
سوژه کردین من رو؟! من فانتزی بگم بخندین؟ :-)))
بالاترینش همونی بود که گفتم!
مهربان
چیز خیلی خاصی نیست که بخام بپرسم
ولی کلا به فال علاقه داری؟ مخصوصا فال های تلگرامی
عمه م پیره گناه داره بهش فحش نده
چیزی هست که ندونی و بخوای بپرسی؟! 
حیف ملأعامه! وگرنه خودت رو با فحش آباد می کردم، عمه ات چه گناهی داره؟
یادش میوفتم در عین حالی که خندم میگیره دلم میخواد کله ات رو بکنم!
♫ شباهنگ
نه به خدااااا
من حفظیات شعرم در حد باز باران با ترانه و من یار مهربانم و صد دانه یاقوته. فراتر از این تو شعر پیشرفت نداشتم.

+ منم این وبلاگ‌هایی که گفتی با تمرکز می‌خونی رو با تمرکز می‌خونم :))) یه جوری‌ن که حتی آهنگ هم نمیشه گوش داد موقع خوندن پستاشون
چون حفظیات خودم هم در حد جلبک دریاییه ازت پرسیدم :-))))
+ آره انگار اگه با حواس جمع نخونی نکاتش رو متوجه نمیشی!

راستی خوشحالم سوال مغولستانی ازم نپرسیدی :-)))
باران ...
سلام
خدا قوت :)

سوال :
۱)آخرین کتاب رمانی که خوندی چی بود ؟
یک کم توضیح در موردش بده :)
۲)آخرین کتاب غیر درسی که خوندی چی بود ؟

۳)کدوم آهنگ ایرانی و خارجی رو بیشتر دوست داری؟
اسم خواننده هاش هم بگو :)

۴)بیشتر آهنگهای کدوم خواننده ی ایرانی رو گوش میدی ؟:)
  
۵)دوچرخه سواری دوست داری ؟
و آیا تابحال دوچرخه سواری کردی ؟:))


۶)رنگهای که دوست داری رو نام ببر :)
بترتیب اولویت ۵ رنگ رو نام ببر :)

۷)صدات چطوره برای خوندن ؟
بنظر خودت و بقیه :)


۸) 
(چرا من حس میکنم شما دوستِ دوست خواهرزاده ی من هستین ؟)
آخه اونم دندانپزشکی خونده الانم تو طرحه :)

فعلا اینا رو داشته باشین برمیگردم ایشالا :)


موفق و سلامت باشین...
سلام، با سپاس فراوان میریم که سوالات رو جواب بدیم:
١- جزء از کل، در واقع زندگینامه یک پدر و پسر و عموی استرالیاییه. پدر و پسر تفکرات فیلسوفانه دارن. در نتیجه رمان پر از پاراگراف های خوشگل خوشگله!
٢- در واقع میگفتین آخرین کتاب درسی که خوندی کدوم بود، بیشتر تو آمپاس گیر میکردم! آخرینش جزء از کل بود، الانم هم زمان دارم دزیره و وقفه در مرگ رو میخونم.
٣- ایرانی: تقدیر شادمهر عقیلی/ سوغاتی خانم هایده
خارجی:some one like you-adele/ somebody’s me -enrique
٤- الان خواننده ها زیاد شدن، از بعضی از آهنگ های بهنام بانی، حمید هیراد، ماکان بند، اشوان و رستاک خوشم میاد.
٥- بلی، بلی
٦- آبی، بنفش، صورتی، سفید، سبز!
٧- برای خوندن فکر نمیکنم مناسب باشه ولی تک و توک گفتن صدام خوبه.
٨- وای نه خواهش میکنم! ترجیحم اینه آشنا نباشم! الان در حدود ٦٠٠ دندونپزشک طرحی در کل کشور داریم. ایشالا که من دوست دوست خواهرزادتون نیستم :-)))))

منتظرم 
آرزو ﴿ッ﴾
سلام :)
وقتی از کسی ناراحت میشین و مثلا یکی از رفتاراش رو دوست ندارین، بهش میگین؟ توی فضای مجازی چطور؟
لحظه‌ای بوده که تا چند روز بعد موقع یادآوری‌ش بخندین؟ اگه تعریف‌کردنیه لطفا بگین مام بخندیم :))
و این‌که اگه با یه نفر چشم تو چشم شین و آشنا نباشه ولی بی‌دلیل لبخند بزنه شمام می‌زنین؟
سلام عزیزم
قبلا نمیگفتم و اذیت کننده بود، الان دارم یکم تغییر میکنم و وقتی می بینم رفتار کسی به ضرر منه و ناراحتم میکنه سعی میکنم با شوخی و خنده، نشد جدی بهش بگم. توی فضای مجازی هم همین طور.
آره، همین خواستگاری یاسر گال که اخیرا خاطرش رو نوشتم، هر چی یادم میاد خنده ام میگیره! یا اون پیرزنه که دندون نیش هاش رو نمیخواست بکشه که بتونه چادرش رو باهاشون نگه داره :-)))))
اگه خانم باشه آره، آقا باشه نه چون اکثرا عواقب خوبی نداره! :-))))
tanrila
واییییی مرسی خانوم دکتر خوش اخلاق 😍
فکر نمیکردم ابن همه با حوصله جواب بدین 
بله من خاموشم پارسال پاییز بود که با وبتون آشنا شدم و همه پستاتونو از اول خوندم واقعا عالی هستین هم خودت و هم وبت
مرسی از شما که اینجا رو میخونی. ایشالا از این به بعد خاموش نباشی :-)
عاطفه
سلام دکتر هوپ خدا قوت
به به چه صندلی داغی شده
منم چند تا سوال بپرسم با اجازه 
رها دادفر (دندانپزشک)رو میشناسین؟نظرتون درموردش و نوع پوشش اش توی مطب چیه؟
میدونین چرا میپرسم آخه الان مردم فک میکنن دندونپزشک هرچی بیحجاب تر ماهرتر متاسفانه دندانپزشک مرد رو ترجیح میدن و اگه خواستن برن پیش دندونپزشک زن عموما میرن پیش این قشر؟
خودتون با حجاب و چادری هستین؟
نظرتون درمورد ججاب و حجاب اجباری و دختران خیابان انقلاب و روسری سفید بر سر چوب چیه؟
سلام عاطفه جان، ممنونم
آره بابا جزغاله شدم!
بله میشناسمش. کارش رو خوب بلده ولی من یک سری از ونیرهاش رو اصلا نمی پسندم، رنگ خیلیییی سفید یا دندون های بیش از حد بزرگ فرم داده شده رو به پای خودش نمی نویسم، میذارم به خاطر تقاضای بیمار. در مورد خودش هم از نظر اینکه اصلا بهش نمیاد پسر به این بزرگی داشته باشه تحسینش می کنم و در مورد حجابش هم ترجیح میدم صحبت نکنم. 

نه اصلا این طور نیست. شاید یه عده فکر کنن بی حجاب بودن نشونه ی باکلاسی فلان دندونپزشکه، ولی حداقل من نشنیدم که فلان دندونپزشک چون بی حجابه حتما ماهره! 
من چادری نیستم ولی حجابم رو رعایت می کنم. یعنی در عین حالیکه سعی میکنم حجابم رو حفظ کنم، از نظر خودم و خیلی ها شیک پوشم. 
ببینین من با حجاب اجباری موافق نیستم. یعنی نظرم اینه این اجبار در حجاب باعث شده که الان شاهد این تیپ های عجق وجق باشیم. به نظرم هر کس باید خودش تصمیم بگیره چه حجابی میخواد داشته باشه مادامی که باعث مزاحمت برای بقیه افراد جامعه نشه. اجبار در هر چیزی باعث ایجاد حس زدگی در اون میشه. 
در مورد دختران خیابان انقلاب هم تاییدشون نمیکنم. ولی از طرفی از شجاعتشون خوشم میاد! :-)))

جو لیک
چرا آیفون؟ چی تو این قفس طلا میبینین آخه؟
اوف بر ما باد واقعا!
دقیقا قفس طلاییه! پر از باگه ولی دوستش دارم :-))))
فضانورد
سلام، آیا شغل دندان پزشکی بعد از یه مدت برای دندانپزشک تکراری میشه؟؟
سلام
طبیعتا هر شغلی بعد از یک مدت تکراری میشه ولی برای من هنوز زوده. هنوز خیلی کیس ها و دندون ها هست که ندیدم و کار نکردم. هرچند یک سری از ترمیم ها برام تکراری شده ولی وقت هایی که خسته ام چون دستم راه افتاده توی اون موارد، خوشحال هم میشم کیسش پیش بیاد!
دارووو
سوال صندلی داغی نیست!دیدم مال بچه ها رو جواب دادی مال منم میدی پس:دی
به نظر تویی که هم تجربه دوس داشتن دندون رو داشتی هم پزشکی رو،واس کسی که رتبه ش به همه چی میخوره حماقته اولویت اولش دارو باشه؟منو میترسونن لعنتیا و میگن که خر شدی پزشکی نمیخوای؟...
نه اصلا! حماقت وقتیه که علاقه ات رو دنبال نکنی و یک عمر حسرتش رو بخوری. 
در مورد رشته ی دارو من وقتی وبلاگ دکتر رامگا رو میخونم، واقعا تحسینش می کنم.
مهدی
آقا این رها رادفر که پرسیده بودن من رفتم سرچ کردم
یا خدا این مگه چند سالشه که پسرش بیست سالش باشه؟
پسرشم دندونپزشکی میخونه گویا؟
بچه دیگه داره؟شوهرشم دندانپزشکه؟ عمومیه آره؟ حالا واقعا کارش خوبه این همه آدم معروف میرن پیشش؟
نمیدونم دقیق، ولی زود ازدواج کرده دیگه. 
یا دندونه یا پزشکی اینم دقیقا نمیدونم :-))
من خیلی اطلاعات در موردش ندارم! ولی بله عمومیه. من یک سری از کارهاش رو خیلی دوست داشتم ولی بعضی از طراحی لبخندهاش رو توی بعضی از سلبریتی ها نمی پسندم. و با توجه به اینکه کار خوب کم ندیدم ازش، میشه گفت طبق تقاضای بیمار رفتار کرده.
دارووو
آدرس دکتر رامگا رو میذاری؟مرسی:))
طامات می بافم
خواهش می کنم
:: فروردین ::
وبلاگ منو تا حالا خوندی؟
نه متاسفانه... الان نگاه کردم نخونده بودم تا حالا.
:: فروردین ::
چرا رفتی دندون پزشکی؟!
چون رتبه ام بهش میخورد، مشاور و خانواده و یکی از آشنایان که دندونپزشک بود قانعم کردن اول دندون بزنم بعد پزشکی.
ندا
آگه سطح ی دندون رو کامپوزیت کرده باشی میشه کامپوزیت رو عوض کرد بدون اینکه دندون آسیب ببینه؟ آخه چند تا از دندونایه جلومو ی روکش کامپوزیت زدم ولی راضی نیستم الان میشه کامپوزیت رو جدا کرد دوباره زد؟ دندونایه من از قسمت لثه میناشون ریخته چندتایی اینا رو با کامپوزیت میشه درست کرد؟ کلا باید ی دندونپزشک زیبایی برم من
بلی میشه. ولی بعد از برداشت کامپوزیت دندون مثل قبلش نمیشه باید ترمیم رو تعویض کنین. 
بله برین پیش متخصص ترمیمی
صبح
سلام. خدا نکنه رو بدین به این ملت از هیچی دریغ نمیکنن من جمله من. چقدررر طولانی پرسیدن مثل خودم:)) 
خب بفرمایید که:
اگه بخوایین یکیو از زندگیتون حذف کنین، اون کیه ؟ 
خواننده و سبک موسیقی مورد علاقتون؟

اگه یه شب خونه کسی مثلا دوستتون  برین و نیمه شب حالتون بد شه چیکار میکنین؟ 
اخلاق بدتون؟
تا به حال به کی و چرا حسودیتون شده؟
شیطنتم گرفته یهو به ذهنم رسید بپرسم بدترین متلکی که به شما گفته شده چی بوده؟ میتونین جواب ندین.
تا به حال از پدر و مادرتون پنهان کاری کردین؟ چی بوده؟
نظرتون درباره ی من؟
چند کلمه میگم شما اولین چیزی که به ذهن شما می رسه.
ماه رمضان
مظفر
غضنفر
شعر
وبلاگ خوان
شب
جواد قارایی
باران 
شوهر بی پول
زن پر ادعا
بجنورد
سلام
آقا رحم کنین نصفه شبه!
یکی رو حذف کنم از زندگیم؟! در حال حاضر از چند از افراد شبکه مون خیلی بدم میاد، خیلی دلم میخواست با شات گان برم سراغشون!
کلا من عشق هایده ام از طرفی از بهنام بانی بخاطر سبیل هاش خیلی خوشم میاد :-))))) بیشتر پاپ گوش میدم. 
خب دوستم رو صدا می زنم میگم حالم بده!
اخلاق بدم؟ لجبازم و از کل کل خوشم میاد!
من حسودی هام زیر پوستین! بروز نمیدم و دلم نمیخواد اون فرد اون چیزی که باعث حسادت من شده رو از دست بده ولی مثلا یک نمونه اش این بود که به قبولی رزیدنتی یکی از دوستام حسودیم شد!
خودتون دارین میگین بدترین، پس قابل پخش نیست و نمیگم چی گفت ولی یادمه سوم راهنمایی بودم و در راه مدرسه. یه پژو زد کنار تا ازم آدرس بپرسه، هعی می گفتم نمیفهمم چی میگین. نگو مردک بی شعور داشت یه حرف زشتی می زد و من متوجه نمیشدم! :-///
بله! همین وبلاگ نویسیم یک نمونه پنهان کاری میتونه باشه! ( فکر کردین من از پنهان کاری های دیگه ام پرده برداری می کنم؟!)
در مورد شما؟ اممم... زیاد شناخت ندارم ولی در کل آدم کنجکاو و خاصی هستین. 


ماه رمضان: وای نزدیکه!
مظفر؟! آخه اینا رو از کجا میارین؟! :-))) باغ مظفر
غضنفر: شخصیت جک های یعنی باتربیتی که جای قومیت های مختلف می ذارن در صورتی که لقب امام علیه!
شعر: زیاد اهلش نیستم
وبلاگ خوان: تشویق کننده بلاگرها به نوشتن
شب: وقتی تنها باشی، صبح نمیشه!
جواد قارایی؟؟ نمیشناسم!
باران: دوستش دارم ولی بچه بودم بدم میومد ازش
شوهر بی پول: خدا پولدارش کنه :-))))
زن پر ادعا: اممم... ایشالا نصیب شوهر بی پول نشه!
بجنورد: مرکز خراسان شمالی! با بدبختی حفظ کرده بودم که با بیرجند قاطی نکنم، ولی از وقتی یه اردو رفتیم اونجا، از یادم نمیره! 
باران ...
باشه :))
تازه من دوست خواهرزاده مو  تو عمرم دوبار دیدم :))
خودشو ‌نمیشناسم حالا شما رو مگه میشه بشناسم ؟:))


مرسی بابت پاسختون :)
سوال تو چرا اینقدر خوبی ؟ نه جدی ؟:)
تو /شما چرا خوش اخلاق ، مهربون ، وظیفه شناسی ؟:))

سوال دارم ها ولی از ناحیه دندونه میشه بعدا بپرسم ؟:))
خصوصی مثلا ؟:)

حیفه سوالات شباهنگ اینجا گفته نشه :)
برای خنده هم شده با اجازه تون تکرارش میکنم‌ و میپرسم :)
پایتخت مغولستان ؟:دی 
و اینکه چرا شباهنگ هم سوالاتش تو همه ویلاگ که صندلی داغ داشت مربوط به مغولستان و مغول بود ؟:))
آیا مرادش اونجاست ؟:))

خارج از شوخی :)
ممنونم 

خب خدا رو شکر
من فکر میکردم جدید باشی دیدم همون *اران سابقی!

لطف داری به من ولی من نه خوبم، نه خوش اخلاق! فقط تلاش می کنم که خوب و خوش اخلاق باشم. ولی وظیفه شناس رو هستم! :-))))
مشکلی نداره سوالات دندونی رو تا جایی که در حوزه اطلاعاتم باشه، جواب میدم.

باش :-)))))
وای توی صندلی داغش چند بار هم خوندم از روش که یاد بگیرم ها، یادم رفت! :-/
چون میگفت قبلا یک کتاب کامل در موردشون خونده و براش عجیبه که الان اسمی ازش هیچ جا نیست!
وای نه خدا نکنه مرادش مغولی باشه :-))
خواهش میکنم
مهرداد
هممممم
خوبه ، خوبه .
دکتر مهربانی هستین.
سوالی نیست .آرزوی موفقیت روز افزون داریم.
:)
چرا مهربان؟ چون سوال ها رو جواب دادم؟ دکتر مهربان یکی دیگه است! :-)))
ممنون به هم چنین
باران ...
آره خودمم 
نترس :))))
گاهی دلم برای این اسمم گاهی دلم برای اون اسم تنگ میشه :))

ممنونم :)
فکر کنم اسم قبلیت کردی این اسمت بود، نه؟
:-)
مهرداد
 به خاطر جواب ها نه کاکو.
کلی بود با توجه به نوشته هاتون.
واینکه نمی دونم سن شما قد نمیده  خودم هم به زور یادمه..
خیلی قبل تر ها
وقتی پیش یه دکتر  می رفتی اولین نکته ای که باعث جذب بیمار می شد اخلاق خوش دکتر و طرز صحبت کردنش بود. انشاالله که شما هم رهرو راستین هستین.
:)
آره گه گاهی دکتر مهربان را می خوانم .  دی:
بی انصافی نکنین اقای مهرداد! الان هم کم نیستن دکترهای خوش اخلاق. 
میدونم بعضا از فشار کاری زیاد خسته میشن و بی حوصله و حتی بداخلاق، ولی دکتری که با بیمارش خوش اخلاقی نکنه، خودش بیشتر اذیته. لااقل من که اینطور هستم.
بانوچـ ـه
هنوز وقت داره بپرسم؟
وقتش در اصل تموم شده ولی بپرس شما :-)
بانوچـ ـه
چند سالته از کجایی چی خوندی چیکار میکنی
٢٥ سالمه
از کجا رو قرار شد نگم! :-)))
دندونپزشکی خوندم
الان تازه رسیدم پانسیون از درمانگاه، میخوام برم غذام رو گرم کنم! :)))
bahar.S
دکتر مهربان رو خیلی وقته میشناسین درسته؟
این سوال بعدخوندن کامنتا وازسرکنجکاوی به زهنم رسید خخخخ
بله میشه گفت قدیمی ترین دوست وبلاگیمه. از وبلاگ اول بلاگفام میشناختمش، تقریبا ٥ ساله.
برنا
منم بپرسم؟
بله برادرجان، شمام بپرس :-)
برنا
پرسیدم دیگه. شمام به زیبایی پاسخ گفتید. :))))
اما حالا که اینقدر خوب جواب میدی میخوام فقط به یک سوال من خوب و با دقت پاسخ بدی. چه چیزی (هایی)حالتو خوب میکنه و تورو به وجد یا شعف میاره. دست کم باید به 10 مورد به ترتیب اثرکذاری از بیشتر به کمتر بگی.
عه دوست داشتی؟ ؛-)
اممم بذار فکر کنم... به ترتیب مرتب کردن سخته، قاطی پاتی میگم برنا
١ حرف زدن با مامان بابام
٢ درددل با خواهرم و دوستای صمیمیم
٣ وقت هایی که مریض هام بزرگ یا کوچیک ازم راضین و تشکر میکنن
٤ وبلاگ نویسی
٥ رسیدن به صفحات پایانی یک کتاب
٦ نون سنگک داغ و تازه!
٧ دیدن فیلم های خوب
٨ دیدن عکس بچه های تپل و خوشگل
٩ وقتایی که به نفس اماره ام غلبه میکنم و میرم ورزش!
١٠ وقت هایی که یکی از دوست ها یا آشناهام بعد از یه مدت بیخبری میاد و بهم میگه دلتنگم بوده
اینا به ذهنم رسید...
هانیه
سلام ایوای من چرا دیر رسیدم:(
سلام
خب اگه سوال داری بپرس جواب میدم، برای خواننده های خوبم آوانس میدم :-))
آسـوکـآ آآ
فکر می کنم دیر رسیدم :)
از این بابت سوال و جوابای دوستان رو می خونم :)
یکم دیر رسیدی :-))
خوبه :-))) ولی تا پست بعدیم اشکال نداره سوال بپرسین.
صبح
سلام ببخشید سئوالام طولانی بود و بعضی هام الکی. منظور شما از فیلم فراز شاوشنگ همون رستگاری در شاوشنگ هست؟ کارگردان ایمیلی کیه؟
سلام
خواهش میکنم، صندلی داغه دیگه
آره همونه. 
کارگردان امیلی رو نمیشناختم رفتم سرچ کردم: ژان پیر ژونه
x
سوال خاصی تو ذهنم نیست 
اسمت رو دوست داشتم بدونم که اونم محدوده ی غیرمجازه :))) 
همون هوپ عالیه . 
یه اسم دخترونه ی خوشگل تو ذهنت تصور کن دیگه، در اون حد مهم نیست!
بلی هوپ رو خیلی دوس! :-))
مهربان
حقیقتش چیزی نیست که بخوام بدونم
چرا یه چیز هست
تو واقعا روت میشه از من پول بگیری؟
بله روم میشه! 
ولی این نکته رو که هعی نباید تکرار کنم واست: تو دیگه نیازی به دندونپزشک نداری! 
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan