من عاشق تنهاییم، تنها بشم، اما تو باشی...

  • ۱۱:۰۵

چند وقت پیش توی اینستاگرام این سوال مُد شده بود که:

کسی رو توی زندگیت داری که انقدر دوستت داشته باشه که از هیچ چیز نترسی؟!

به نظرم ذات سوال مسخرست. توی این دوره زمونه آدم باید امیدش به خدا و نیروی خودش باشه؛ نه اینکه طفیلی کس دیگه ای باشه برای اینکه از این جهان نترسه. هرچند مطمئنم اکثرا وقتی چشممون به این سوال افتاد، دلمون لرزید و ذهنمون رفت سمت اینکه " چرا من معشوق چنین عاشقی نیستم؟

ولی میشه از یه منظر دیگه به این سوال نگاه کرد.

اینکه وقتی مشکلی برای ماشینم پیش میاد و درگیری توی کارم پیدا می کنم، اول از همه زنگ می زنم به پدرجان و ازش راهنمایی می خوام و بعد از حمایتش انقدر دلگرم میشم که اختلافات کوچیک و بزرگ پدر فرزندی رو فراموش میکنم

یا اینکه مادرجان شکوهم با وجود همه اختلافات نظرِ روی مُخی که باهاش دارم، همیشه حواسش به حالات روحی و گرسنگی و مچ درد و گردن دردم هست؛ باعث میشه عشقِ بی غل و غش رو با بند بند وجودم درک کنم.

اطرافیانمون. دوست هامون. این ها همه افرادی هستن که موجب میشن این دنیای ترسناک قابل تحمل تر بگذره برامون. حالا اون فرد خاصی که مدنظرته نباشه تو زندگیت، چه باک؟ هوم؟


*عنوان خواب خوش از شادمهر


+ اینم از پست امروز. کاش نت وصل شه دیگه. چون هم موضوعی واسه نوشتن ندارم و هم از فردا قراره بترکم از کار! 

  • ۵۱۲
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

اصلا مگر نه اینکه خدای برای انسان کافی است؟! هوم؟!

امضا: یک عدد سینگل:/

نداشتیمش به چی امید می بستیم حورا؟ 
Yasi

خوب واقعیتش واسه این ذهنم رفت پیش بابام چون همیشه بوده همیشه حواسش به سه تا دخترش بوده مخصوصا تو بدترین شرایط 

و هر روز ترس اینو دارم که اگه ی روز نباشه زندگیمون‌ چجوری میچرخه

همه از این ترس ها دارن. خوبه آدم حامی داشته باشه ولی باید تلاش کنیم بدون اون حامی هم ادامه بدیم.
خدا نگه دار پدرت باشن
میس تیچر

هیچکس تو زندگی هیییییچکسسسسسس جز خودش دلسوز خودش نیس

والسلام! 

پ.ن: باز نکن اون دهن فاسد منو😂

وقتی خودمون دلمون به حال خودمون نسوزه، کی قرار بسوزه؟

همش میترسم واسه این پستای عشق و عاشقی دهنت باز بشه! :-)))))
مانته نیا

اون سوال به نظرم منظورش صرفا عشق و اینا نبوده. یه پدر مادر حامی هم همونن. کلا یه شخصی که حواسش بهت باشه.

 

خدا حفظشون کنه برات.

ولی بیشترین برداشت همین عشق و عاشقی بود ازش. مخصوصا با عکسای عشقولانه ای که در بکگراند کار شده بود.
خدا حواسش به تو و عزیزانت باشه عزیزدلم
پا ییز

آره فقط پدر مادر 

سوالت اینستا هم همشون مزخرفن

 

نت وصل بشه موضوع پیدا می کنی? و چه ربطی به سر شلوغیت داره? نمی فهمم 

سوالهای توئیتر مزخرف تر از اینه. فقط واسه اینه که بری جوابا رو بخونی بخندی!

چند روز پیش گفتم تا وقتی نت وصل نشه، هر روز/شب پست میذارم. الان دیگه کم دارم میارم ولی اینا از رو نرفتن و وصل نمی کنن نت رو.
‌‌ Elle

من همه‌ش منتظر بودم 24 ساعت بشه و درست شه؛ الانم منتظرم یه هفته بشه و درست شه اما ته دلم می‌ترسم که نکنه خیلی بیشتر بگذره و درست نشه؟ :((

 

منم یه امید مزخرفی دارم که امروز بالاخره وصل میشه! 
کاش وصل شه. خسته شدیم.
بیست و دو

به نظرم توی دنیای مادی بعد از خدا تنها مادره که آدم به دوست داشتنش ایمان داره که از ته دل دوستمون داره.

اصلا عشق مادری چیز عجیب غریب و داغونیه!!
راتا

عشق و عاشقی کیلو چند ما نت میخوایم فقط😅

لعنتیا... منک تنها دلخوشیم شده وبلاگ تو موضوع کم نیار لطفااااا 

وب خودمم نمیاد بالا اصلا.... 

اوووف بر ایناااا هوپ 

اوووف....!!!!

:-)))))))
ببین قبلا با همین ادرس اسمت چیز دیگه ای نبود؟! 
خب موضوع پبشنهاد بدین واقعا مخم قفل کرده دیگه. مخصوصا اینکه فردا کلا سرکارم از صبح تا شب دیگه بدتر. 
اوف و لعن بر اینها
آبان ...

اوووف 

خب راستش من از اون ادم های ضعیف ام که شاید خیلی ها فکر کنند قوی ام !

محبت پدر و مادر و دوست از یه جنس دیگه است . این تو ذات ادم است که یه محبت از جنس دیگه می خواهد ولی حقیقتش اینه که الراما حضور اون ادم باعث نمیشه دیگه از چیزی نترسی ..عشق ادم ضعیف می کنه در خیلی از موارد..

تهش اینه که بدون عشق واقعا یه چیزی تو جهان کمه !البته که تو این جهان خیلی چیزها کمه اینم روش 

من توی لایه های خیلی زیرینم بگردی ضعف رو پیدا میکنی! انقدر دور خودم پوسته قوی پیچیدم که باورت نمیشه! :-/
میدونم. ولی خب وقتی اون محبت جنس دیگه با تمام خوبی و بدی هاش نیست، چه کنیم؟ 
شیوا

خب من وقتی قبلا این سوالو دیدم یه لحظه با خودم گفتم شیوا از چی میترسی و بعد ترسامو مرور کردم و خب تو هر کدومش یه نفر اکثرا بود که کمکم کنه من یکی دو سال پیش بزرگترین ترس زندگیمو باهاش روبرو شدم و برام شد گرفتاری  و مامانم سپر بلام شد و منو از این ترس نجات داد راستش بعد از اون موضوع همیشه با اینکه ادمی هستم که همه کاری میکنه تا خودش خودشو نجات بده و مستقله (البته شما بخون لجباز )بعدش فکر کردم چه خوبه که دلم گرمه به وجود ادمایی که با اینکه خودشون شاید تو دردسر بیفتن ولی برا نجات من یه کارایی میکنن عجیییب من بعد از اون سوال خیلی خوش حال و امیدوارتر از قبلم که میدونم وقتی ادمایی هستن که مهمم براشون از خیلی چیزا نمیترسم و ترس بزرگم فقط نبودنشونه ..

من هم بزرگترین ترس زندگیم رو چند سال پیش رد کردم. هر ترسی که پیش میاد به خودم میگم: هوپ! از اون که ترسناک تر نیست، هست؟ بعد میبینم نیست میرم به جنگش.
همین ما لجبازای سرتق یه حامی همیشه نیاز داریم، هرچند قوی باشیم. گاهی فقط واسه اینکه تشویق کنن.
انه

خب اتفاقا من اونقدرا به این که یه عشقی داشته باشم که به واسطه اون از هیچی نترسم اعتقاد ندارم چون ته همه دوس داشتنا یه سری خودخواهی هم هست و اینکه واقعا درست گفتی کسایی که بدون کوچکترین چشم داشتی همیشه وهمیشه حواسشون به ماها هست پدرو مادرمون هستن خدا حفظشون کنه...

کاملاااا موافقم باهات. خوشبختانه یا متاسفانه من دیگه به معجزه عشق اعتقادی ندارم.
لیمو جیم

ولی پدر و مادر هرقدرم خوب و فرشته باشن باز یه نیازهایی باقی میمونن

دوستها هرقدر هم حمایتگر باشن باز هم ته تهش یه چیزهایی هست که نادیده گرفته میشه و فقط یک نفر خاص میتونه پوشش بده 

البته این نظر منه

بحث نیاز روحی و جسمی متفاوته با اینکه کلا زندگیت بدون یک نفر لنگ بزنه. 
من منکر وجود این نیازا نمیشم. هست. ولی وقتی اون فرد نیست، چه کنیم؟
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

اون که شوخی بود. ولی جدی این سوال رو توی یه کانال تلگرامی نظر سنجی گذاشته بودند؛ و اولینی که به ذهنم رسید خدا بود و منم گفتم آره کسی هست که از چیزی نترسم:-)

چقدر خوبه که اولین فکر خدا به ذهنت رسیده. من کلی با این سوال کلنجار رفتم و ناراحتش بودم! :-)))
میس تیچر

نه دیگه همیشه یه کامنت نمیزنم تکراری نشه حواسم هس🤣

فعلنی رسیدم تو فاز فحش دادنم 😂😂😂😂

فاز فحش دادن رو بیشتر می پسندم :-)))))
مهربان

به نظرم معنی اون تیکه از شعر تو مایه های" کسی نیس منم و تو ایم"

تو هم فکر میکنی شادمهر بزرگوار دنبال مکان بوده یا من برم مغزمو یه لیف بکشم؟

اون شعره آره ولی خدایی خیلی منحرفی! واقعا برو لیف بکش مغزت رو، مفسد فی الارض
میس تیچر

میگما هوپ هوپی کامنتات چقد معنوی شدن زمان ما اینجوری نبودااااا😂😂

من بعد خوندن این سواله توسط همکارم بازم فحش دادم

ب قبله اینستاگرم نداشته‌م قسم😂😂

اصن قطعی نت باعث شده من و خواننده هام همه معنوی بشیم! :-)))
جمعه رفتی سرکار واسه چی؟
راتا

نه والا... من از ازل الدهر نام و نشانم همین بوده ک الان هس تا حالا یادم نمیاد پیش اومده باشه با اسمی ب جز این کامنتی چیزی گذاشته باشم تو مجازی...

میگم چطوره بشینیم دور هم از فانتزیامون حرف بزنیم 

یا کتابا و فیلمای خوبی ک دوس داری پیشنهادشون بدی به بقیه رو معرفی کنی و یه خلاصه ای از موضوعش رو بگی :))) 

 خلاصه یه چیزی بگو ...

مغز منم جلبک بسته میدونم 😂

راسی اون معمایی ک گذاشتی نمیدونی چقد ذهنمو درگیر کرد اخرشم اب روغن قاطی کردم متوجه نشدم بازم تا اینک دیدم همه فهمیدن چی ب چیه و این حجم باهوشیم خیلی متاثرم کرد ....

عه! پس اشتباه کردم. دختر خاکستری :-)
فانتزی؟خب حرف زدم دیگه، همین پست که آیا حامی باید داشته باشیم یا نه، اینکه دوست ندارم عشقم با کسی خوش باشه، فیلمم معرفی کردم! کتابم اون بالا هر کتابی میخونم میزنم. جدیدترین خاطرات مریض هامم دیشب زدم.  
حتی معما و زنگ تفریحم داشتم.
چی بگم دیگه؟ :-))))
من هم خیلی متاثر شدم اول به روی خودم نیاوردم ولی بعد اعتراف کردم به خنگیم
آقای رایمون

ولی وقتی که باشه چقدر خوب میشه. هاع؟

اممم اگه به این خوبیه و بودنش باری روی دوش زندگی نمیشه، باشه
گندم بانو

از اون معما پلیسیا بذار تا برات حلش کنم! :///  اینم موضوع! :)))

 

والا هر چی هم زور بزنی ترساتو پشت یکی قایم کنی باز به برکت جمهوری اسلامی یهو یه اتفاق عجیب میوفته که تو گل بمونی!!! مث من که داشتم رو کسب و کار اینستایی برنامه میریختم و حالا اصصصلا نمیدونم چی میشه!!

گندم! بیا ببشتر از این خودمون رو اذیت نکنیم! :-//

میفهمم چی میگی. باید اصلاح کنم بگم امید به خدا و نیروی خودمون و شرایط جامعه گل و بلبل. طرف سرویس خریده ٥٥ تومن دو ماه پیش، الان ازش میخرن ٣٣ تومن! کجا چنین چیزی ممکنه؟!
نسر ین

دقیقا همینه. من فکر می‌کردم هیچ رابطۀ خوبی بین من و برادرم نیست ولی توی این ماجرای اخیر کسی که اصلا سرم غر نزد و بیشتر از همه حمایتم کرد اون بود.

حکایت همون گوشت همو خوردن ولی استخون رو دور ننداختنه.
صخره نورد

این سوال های اینستاگرام فقط به درد این میخوره که بری جواب های خلاقانه هموطنان عزیز رو بخونی و بخندی! والا هیچ ابرقهرمانی نمیتونه ما رو شجاع دل کنه! و اینکه لزوما دوست داشته شدن, ترس های ما رو از بین نمیبره!

ببین جواب هایی که به سوالات توی توئیتر میدن خیلیییی خنده دارتره! بعضی وقتا من میگم این حجم از خلاقیت چطوری در یک سری جمع شده؟ 
به قول یکی از بچه ها تازه عشق ما رو ترسوتر میکنه.چون چیزی برای از دست دادن داریم! 
میس تیچر

نه دیگه امروز استثنا نشستم تو خونه امیرزا بازی میکنم

کلا سرکارم بازی میکنیم دیگه😂

امیرزا که خیلی قدیمیه! ما سر کلاس بازی میکردیم! :-))
اوف بر تو
;)

-خیلی خوبه ک خدا اجتماعی از انسان هارو افرید و ب انسان هم توانایی ارتباط اجتماعی داد

-گاهی ترس از درون خودمونه :( اونوقته ک اوضاع سخت میشه وکسی نمیتونه کمک کنه

مثل دوران جذاب کنکور:/

البته یک سری توی پیله خودشون شادترن ولی من بدون جمع سختمه واقعا

- اوم، موافقم! یک سری ترسا رو باید خودمون از پسش بربیایم و نقش بقیه فقط حمایتیه. شاید حتی اکثر ترسا!
موژآن

من معتقدم وجود یه سری آدما دنیای آدمو زیبا میکنه ولی آدمو بی نیازو بی مشکل و یا حتی نترس نمیکنه حتی در آرمانی ترین شکل و هوپ منم تاحد زیادی با این جمله ات موافقم که سوالش مشکل داره :\ 

 

و وقتی چنین آدمایی توی زندگیت نیستن، لزوما نباید زانوی غم بغل بگیری. بلکه باید دستت رو بذاری رو زانوی خودت و بلند بشی.
آقای صاد

من به نظرم نهایتا تهه تهش آدم خودش میمونه و خودش. دنیا ذاتا فانیه. وقتی هر لحظه ممکنه عزیزترین آدم زندگیت رو عمیق ترین احساساتت رو بی اون که بدونی اون لحظه کی هست از دست بدی بهترین ایده اینه که زندگی کنی عشق بورزی به همه عین آفتاب ولی به هیچ چیز وابسته نشی..

کاملا درست میگین موافقم. 
ولی خب عشق والدین بی غل و غشه ولی ابدی نیست متاسفانه.
Zar
وقتی با ناامیدی تمام وبت رو سرچ زدم و باز شد انگار جهان رو بهم بخشیدن[از خوشحالی در پوست خود نمیگنجد] چرا من اینقدر دیر متوجه شدم واقعا؟![با دست بر صورت خود زده و زار میزند] سلامتی اکتیوا[میخندد ریز ریز]
آخی الهیییی
ما تو این یه هفته ٢٤ی اینجا بودیم. 
سارا

ببین هوپ عزیز من همسری دارم که به اصطلاح از اون مجنون‌هاست که جون میده برام و خیلی جاها هم اثبات کرده. اما همین مجنون شیدا هم یک جاهایی باگ داره اونم چه باگی. اینها رو گفتم تا برسم به این موضوع که من به خاطر شغلم تجربه های زیاد و عریض و طویلی دارم از انسان؛ دنبال همچین کیسی رو زمین نباید گشت چون نیست. به همین دلیل سالهاست فقط و فقط با تمام وجود وقتی که با خدا لاو می‌ترکونم و بهش نزدیک میشم، تنها لحظه‌ایه که بی اغراق از هیچی نمی‌ترسم

اولا خدا حفظ کنه همسرت رو برات. دقیقا حرف منو تایید میکنی که میگم امکان نداره کسی غیر خدا باعث بشه از چیزی نترسی
دوما روانشناسیه حوزه کارت؟
سوما من هم وقت هایی بوده که چنین حسی رو با خدا داشتم
Samira

چقد امشب به این حرف نیاز داشتم.مرسی

خواهش میکنم *_^
مهدی ­­­­

یه جایی میگفت که قبل از چنین انتظاراتی از یه رابطه باید همچین رابطه ای با خودمون داشته باشیم. بتونیم برای خودمون بی قید و شرط عشق بورزیم و دلسوز باشیم. 

اینم جنبه ایه که باااید بهش توجه کرد. 
کلا وقتی کسی رابطش با خودش خوب نباشه چطوری میتونه به فرد دیگه ای عشق بده؟
مهدی ­­­­

بنظرم تا یه جای خوبی تغییرات شیمیایی بدن کمک میکنه ولی از یه جایی به بعد که ساپورت هورمون ها بره کنار دیگه دو نفر خودشونن و خودشون. که شاید دلیل کوتاه بودن عمر رابطه ها همین باشه

تحلیلتون کاملا درسته! کاملا
مصطفی فتاحی اردکانی

حالا که اینترنت ها وصل شده، کاش اینترنت شما وصل نشه.
پست هر روزه چقدر خوب بود. الان که دوباره نت به حالت عادی برگرده باید منتظر باشیم تا چند وقت یه بار احوال مریضای دندون پزشکی رو بذارید

مرسی واقعا :-///
پست امشب آماده است، نترسین! 
حامد سپهر

حالا لزوما جواب این سوال یه مخاطب خاص یا جنس مخالف نیست

جوابش میتونه همین رحیم آقا دربون شرکتمون باشه که هوامون رو داشته باشه ما یه ساعت از شرکت جیم بزنیم به یه گرفتاریمون برسیم

وای این مورد خیلی خوب بود! :-))))))))))
سجاد عبدی

دقیقا همینطوره،یادمون رفته انگاری اونارو!انقدر که کنارمونند عادی شده،یهو بعد یه اتفاق یا یه رنجش از طرف یکی به خودت میای و این جمله های این پستو با خودت مرور میکنی،کاش قدردون باشیم قبل اینکه دیر بشه ...

این عادی شدنه خیلی بده. ارزشمندترین ها کنارمونن ولی ما قدرشون رو نمیدونیم. 
هی باید برای خودمون یاداوری کنیم.
صبح

خدا

:-)
سارا

نه. مستند سازم

آها، جالبه
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan