نمی دونم چیطو میشه که ایطو میشه؟!

  • ۲۰:۲۸

اون هفته ای که داشتم تلاش می کردم تا غوغای ستارگان رو یاد بگیرم، خواهرم هم جذبش شده بود و حتی می خواست با نگاه کردن از روی دستم یاد بگیره، بعد حین رفتن به کلینیک توی اتوبان تبلیغ سالن "غوغای ستارگان" رو دیدم

یک فیلمی رو یکی دو سال پیش دانلود کرده و تازه هفته پیش تماشا کردم و بازیگر میانسال خانمش برام جذاب و جدید بود، امروز عصر تلویزیون ملّی فیلمی پخش می کرد که این زن توش بازی کرده بود و مورد آخر جالبی که الان باعث شد این پست رو بنویسم این بود که یاسی ترین پست زایمان اولش رو با عنوان "لیلی به محمل" امروز صبح واسم فرستاد و گفته بود که عنوانش رو همسرش انتخاب کرده، بعد الان حین ورق زدن کتاب تار و ترانه چشمم به قطعه "نوایی" افتاد که زیرش شعرش هم نوشته شده بود (برخلاف نوایی اولی که توی کتاب قبلی یاد گرفتم). چشمم افتاد به مصرع دوم بیت دوم: بنازی که لیلی به محمل نشیند.

و من این اصطلاح جدید رو، البته برای خودم، دو بار امروز دیدم!

  • ۳۲۴
دکتر

اینها هیچ کدوم اتفاقی نیست قالبا قصد دارند چیزی رو به آدم بفهمونن

نه به نظرم چون حواسم به یه چیزی جلب شده خیلی اتفاقی موارد مشابهش چشمم رو میگیره.
مانا .

امشب در سر شوری دارم :)

خیلی دلبره اصلا :-)
شارمین امیریان

سلام.

 

منم همیشه برام سواله اینجور چیزا اتفاقیه یا نشونه چیزیه. اگه متوجه شدی به منم بگو 😊

سلام
شاید واسه خوشی بگم یه نشونه ای داره ولی واقعا نشونه ای نیست و اتفاقیه. مثلا دیدی پراید یشمی میخری از فردا کلی پراید یشمی تو شهر می بینی؟ حالا یشمیش رو اغراق کردم
آتنه

عاه،اگه چند سال پیش بود یه سریال دراماتیک تو  ذهنم میساختم با نشونه ها!یکم که گذشت دیگه سریال نمیساختم ولی واسم جالب بود و خوشم میومد از نشونه ها،جدیدا هم هنوز فرصت فکر کردن بهشون رو پیدا نکرده،جمله‌ی صدا قشنگ تو گوشم زنگ میزنه و میگه،جهان هیچ ارتباط معناداری با ما نداره...

ولی میدونی،به نظرم زندگی با اون سریال های دراماتیک ذهنی تلاش کمتری نیاز داشت برای  دوست داشتنی به نظر رسیدن...

آفرین منم چون فرزین جون گفته: جهان ارتباطه معنادار با ما نداره
دنبال ارتباط گشتن نیستم فقط میگم اتفاقیه.


(ببین اگه تونستی عکسی ازش گیر بیاری بیا نشونم بده مژدگانیت محفوظه!)
رها

گیرنده ها روشن میشن که ایطو میشه

گیرنده ی چی چی؟ 
ربولی حسن کور

سلام

همیشه وقتی شعرشو می شنیدم فکر میکردم باید 《به نازی》 باشه!

سلام علیکم
نه همین مدلی نوشته بود من شعرشو نشنیده بودم فقط نوایی نوایی بلد بودم! :-))
مصطفی فتاحی اردکانی

ممنون بابت پست یاسی

خواهش میکنم
فامس(مهسا)

سلام.

 

خیلی وقت ها چنین اتفاق هایی  پیش میاد  که ادم واقعا نمی دونه چیطو  میشه که ایطو میشه

 

چینش همشون شاید کنار هم قطعات پازل نامفهوم رو  تکمیل کرد  ولی بازم همش یه اتفاقه که اون گوشه کنار های ذهنمون شاید رخ  میده و کسی هنوز کشفش نکرده. 

سلام عزیز کم پیدا

سوتی دادم رفتم درستش کردم :-))

نمی دونم ترجیح میدم دنبال ارتباطه براشون نباشم فقط بگم خیلی جالبن!
دکتر

نه اینطور نیست که اتفاقی باشه. هر چیزی توی این جهان حکمتی داره. شاید باورت نشه ولی تجربه افرادی که مرگ موقت داشتن این رو نشون میده. برنامه زندگی پس از زندگی رو نمیدونم دیدی یا نه ولی یکی از قسمتهاش پسری تجربه مرگ موقت داشت و میگفت یک دانش فوق العاده زیادی در زمانی که مرده بودم به من داده شد که بر اساس اون علم حکمت وجود همه چیز رو میدونستم. حتی میدونستم چرا این آجر باید اینجا و در این دیوار و در این خانه وجود داشته باشه. خدا جهان افرینش رو برای انسان و در خدمت انسان خلق کرده و تمام پدیده ها و موجودات مسخر انسان هستند به قدرت خدا و دائما در حال بروز و ظهور نشانه برای هدایت آدم

چی بگم والا. خیلی اعتقادی ندارم که این مسائل نشونه باشه. مثلا این لیلی به محمل چه تفسیری میتونه داشته باشه؟
پریسا ..

این پستت من رو یاد چیزی انداخت که یونگ بهش میگه همزمانی :)

جدی؟ نشنیده بودم
مانته‏‎‌نیا

مرسی که این آهنگو یادآوری کردی. دانلودش کردم و شبم رو ساخت:*

خیلی خوبه مانته خیلی
هیـ ‌‌‌ـچ

من آوازم رو با «غوغای ستارگان» شروع کردم، واقعاً آهنگ حقیه :)

رو نکرده بودی که خوانندگی هم میکنی. 
حس شادی و غم توامان داره.
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan