نمی‌رم عقب، حتی یه قدم..‌.

  • ۱۰:۲۰

اگه واسه تست دستگاه آروی‌جی مطب ( عکس‌برداری دیجیتال ) و یاد‌دادنش به نرسم، از دندون‌های جلویی فک پایینم عکس نگرفته بودم و با چشم‌هام ندیده بودم که سالم سالمن، باورم نمی‌شد این درد و حساسیت شدید بی‌دلیل باشه. البته علتش رو حدس زدم و وقتی فردای اون روز هیچ اثری از درد نبود، فهمیدم اتوبان‌گردی پاییزه توی هوای سرد آخر شب و دادن شیشه‌ها پایین و با جیغ هم‌خونی کردن با آهنگ‌ها، کار دستم داده.
چرا خوشحال بودیم؟ چون بعد از دو هفته از شروع به کارم، بالاخره یک فرد غریبه از راه رسیده بود و معاینه‌اش کرده بودم.
رفقا. می‌دونم نبودم، نمی‌دونم این رو بنویسم دوباره کی بیام، ولی فقط دعا کنین روانم بیشتر از این زیر‌بار استرس، به فنا نره. ساعت حضورم توی خونه شده فقط در حد وعده‌های غذایی و خواب شب. باید دو شیفت و هر روز هفته، کار کنم که چک‌ها و قرضم رو بدم.
الان تقریبا حوصله هیچ‌کس جز خواهرم رو ندارم. پس حق بدین از اینجا هم غیب بشم و به زور هفته‌ای یکی دو تا پست توی پیجم بذارم.
 هدفی که ازش حرف زده بودم همین بود: زدن مطب شخصی خودم با تمام امکانات و موادی که توی این چند سال دوست داشتم باهاشون واسه مردم کار کنم، ولی کلینیک‌ها نداشتن. درسته یکی از تجهیزات گرونی که دو سال قبل، پیش‌خرید کرده بودم رو هنوز بهم نرسوندن و عامل اصلی حرص این روزهام فهمیدن ورشکستگی کارخونه‌شونه ولی من بالاخره موفق شدم. هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم قبل از سی سالگی این ریسک رو بکنم، ولی دل‌ به دریا‌ زدم و شد. امیدوارم هیچ‌وقت پشیمون نشم.

واسه فردا نوبت آرایشگاه گرفتم که بعد از مدت‌ها به موهام برسم. فکر کنم حالم رو بهتر کنه. شما چه خبر؟


* عنوان از سیروان و زانیار خسروی

  • ۳۹۰
آرزو {ツ}

چه خبر خوشحال‌کننده‌ای *_*

مبارک باشه زدن مطب شخصی خودتون ‌:) :*

امیدوارم شدت استرس‌ها هم کم‌کم شیب نزولی پیدا کنه که واقعا چیز فرساینده‌ایه :(

مرسی آرزوی همیشه همراه :-*
اصلا حال دست خودم نیست دیگه ایشالا
فاطمه ‌‌‌‌

تبریک فراوااان✨🌸 ایشالا موفق باشی :)

خیلی خیلی ممنونم :-*
.. میخک..

موفق باشین :`)

مرسی عزیزم به همچنین
یاسی ترین

وااااااااااییییی ببین کی اینجاس 😍😍😍

ببین چیکارا کرده 🤩🤩🤩🤩🥳🥳🥳🥳🥳

مبارکه ♥️

آفرین به همت و اراده و جسارتت 👌💪 

همه چیز عالی پیش میره من مطمئنم 

😍😍😍😍😍
من هستم ولی نوشتنم نمیاد، حتی پست‌هاتون رو هم می‌‌ذارم جمع میشه میخونم.
قربونت امیدوارم
دچارِ فیش‌نگار

خبر سلامتی. یکی از دندونام که پرکرده بودم داره خالی میشه. بالا سمت چپ :)

سلامت باشین
ایشالا که خالی نشه، پر بمونه
Reyhane R .

ای جانم 😍

مبارکه هوپ.خیلی خوشحال شدم ^_^

الهی برسی به اون جایی که میخوای (:

ممنونم ریحانه جونم :-*
کاش برسم‌.
x

و در نهایت خیلی خیلی مبارک باشه :) 

تو ذهن من یه اسطوره ی سخت کوشی ٫ جدیت ٫ دانش و  تدبیر هستی :) 

در پاسخ به این کامنت و دو تا خصوصیت که نتونستم وبلاگت رو باز کنم اونجا جواب بدم
من خود خودتم :-)))) با این کیبوردت. مرسی که تولدم یادت بود.
فقط شنیدن اونطور ماجراهای مشابه کارفرمات آرومم میکنه. مرسی که گفتی.
منم دوستت دارم قشنگم :-*
در اون حد نیستم، ولی اره  زیادی سفتم :-)))
گندم بانو
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

مبارکا باشه زیبارو 🥰♥♥

ایشالا ***** ******، گل بخریم بیاریم مطبت عزیز دلم 🖤🖤🖤

خوشحالم برات. هر چند این روزات سخت میگذره، اما میدونم انجام دادن یه کار بزرگ چیدر لذت بخشه.

برات بهترینا رو آرزو میکنم💋💋

قربونت برم عزیزم، یادم نمیره راهنمایی‌هات رو :-**
ایشالا با لب خندون نه دندون‌درد بیاین در خدمتتون باشم.
خیلی سخته، الان اومدم تو اتاق اصلیم نشستم کرشمه به دست، جای مریض دیدن ساز میزنم :-)))))
فدات منم آرزو دارم زودی توی جای جدیدتون جا بیوفتین و دوباره پیجت فعال بشه
گندم بانو

مباااارکه زیبارو 🖤🖤

میدونم این روزا چقدر کار داری و خسته‌ای و فشار روته. ولی هیچی دلچسب‌تر از برداشتن قدمای بزرگ نیست. امیدوارم زندگیت همیشه پر از موفقیت و پر از قدمای بزرگ باشه 🥰

 

دوباره اینو گفتی، خودت زیبارویی اصن :-))

کارهام تقریبا تمومه، خستگی و انتطارش مونده ولی شیفتای کاریم سنگین میشه کم میارم، دقیقا دیروز وقتی آخرین بیمارم که بچه بود زیر دستم خوابید، حس کردم چقدر من هم دوست دارم بخوابم...
ممنونم
فامس

سلام عزیزجان

امیدوارم بهترینا برات رقم بخوره اون چیزی که تو ذهنت هست بهترین بهترینشون🥰😍 

 

 

سلامتیت عزیز...

درس، دنبال کار، روزمرگی هاا و یه فصل جدید دیگه....

 همین جور این روزا رو می گذرونم..🥰

سلام فامس عزیزم، نطر خصوصیت رو خوندم گفتم برو بنویس دوباره یه خبر بده از خودت، فکر نکنن از کرونا تلف شدی.
مرررسی

بهترین فصل رو داشته باشی عزیزم :-*
نیــ روانا

واقعا که این پست هم عنوان خاص میخواد هم شیرینی خاص❤️❤️❤️

بیاریم ناپلئونی ره🌈🌈🌈

خیلی خیلی مبارکه خانم دکتر گل  و دلسوز و به فکر بیمار

الهی تب کنم دندانپزشکم تو باشی 😍😘😘😘

باورت میشه اصلا مغزم یاری نمیکنه؟تمام عناوینم توی گوشی اصلیمه که یک ماهه توی مغازه تعمیراتیه و فعلا بودجه ندارم جدیدشو بخرم. :-))))) همون زپلشک آید و زن زاید و ...
شما تشریف بیار اینورا با اون گل‌پسر، واستون بهترینا رو میارم

خدا نکنه، ایشالا میای با لب خندون بیای
نسرین ⠀

منم دارم سر و کله میزنم، گریه می‌کنم و تلاش می‌کنم کم نیارم.

دیدن موفقیت‌هات چشمامو قلبی کرد عزیزم. مستدام باشه الهی

عزیزم تو هم توی شرایط جدید سخت کاری هستی، حواسم هست.
من هم خوشحال میشم تو شاد باشی 
گندم بانو

آخه کامنت اولم سند نشده بود! رفت رو خطا! حتی رفتم تو نظرات ارسالی نگا کردم، نبود! دوباره کامنت دادم، حالا دوتاش برات اومده. 😅😅😅

متوجه شدم، دلم خواست اذیتت کنم. :-)))
ربولی حسن کور

سلام

تبریک میگم

پشیمون نمیشین مطمئن باشین. وقتی مردم کارتونو ببینن حتما به بقیه هم معرفی تون میکنن. فقط باید آداب مریض داری را بدونین که طبق مطالب وبلاگتون خوب بلدین.

سلام
مرسی دکتر، مشکل اینه من جای خوبی از شهر که دکتر زیاد داره، مطب زدم و این باعث میشه تا بیام معروف شم، طول بکشه،
مرررسی
شارمین امیریان

سلام عزیزم.

یه بار دیگه بهت تبریک می‌گم... فکر کنم منم اندازه خودت واسه همچین روزی لحظه‌شماری می‌کردم😍

سلام جونم، 
ممنونممممم، فدات بشم عزیزدلم
مامانی ...

به به مبارکا باشه خانم دکتر.

بسلامتی و دل خوش.

ان شاالله که اول سلامت و موفق باشی و دوم کارتون پر رونق باشه 💜

سلامت باشی مامانی جان :-)
مرسی از آرزوهای خوبت :-**
ن. ..

سلللللااام 

دلم برات تنگ شده بود و به جان خودم آخرین باری که وبلاگ شارمین بودم (گمونم دیشب) یادت افتادم :)

در مورد پستت هم هنوز نخوندمش ذوق مرگ از دیدن ستاره ی روشنت، لبخند به لب اومدم و لبخند به لب می نویسم :) 

سلام عزیزجان :-*
راستش گوشیم خراب شده و تمام رمزها رو از دست دادم، هعی میخواسم بیام رمز بگیرم دوباره نشده.
مرسی که همراهمی 
x

اصن ازین به بعد اسمت رو انگلیسی می نویسم 

می‌دونی نکته جالبش چیه ؟! من ده بار هم برگردم اصلاحش کنم باز «خود»تایپ میشه :))) 

 

Hope وبلاگ های بلاگفا یه مدته طول می کشه تا لود شه و قبل از باز شدنش صفحه رو می بندی :)) وگرنه باز میشه ولی دیر :)) 

ینی انقد میخندم که گوشیت هوپ رو به رسمیت نمیشناسه :)))))
دوباره تلاش کردم نشد، مشکلش چیه اینطور شده؟
Busy Mind

خیلی تبریک میگم

بسیار حرکت جسورانه ای هست

به امید موفقیت‌های بیشتر

جسورانه و ریسکی
ممنونم ازتون
حامد سپهر

به به خیلی خیلی مبارکه خانم دکتر:)

آدرس بدین واسه شیرینی خدمت برسیم 

فقط تورو خدا منشی خوبی استخدام کنید آخه خاطرات خوبی از منشیهای دندونپزشکیا ندارم:))

 

مررسی :-)
خدمت از بندست، زحمت نکشین. وقتشه شمام آپدیت کنین.
فعلا منشی آشناست تا وقتی که یه فرد قابل اعتماد پیدا کنم :-)
معلوم الحال

سلام

تبریک میگم. امیدوارم خیلی زود از شر قسط و قرض راحت بشین و مثل این دکتر باکلاس عشقی طبابت کنید و مدام در حال تفریح باشید.

سلام
چه دعای خوبی، مرسی شیطنت امروزت رو بخشیدم.
تسنیم ‌‌

سلام

تبریک میگم :)

ان‌شاءالله روزای موفقیتت خیلی زودتر از انتظارت برسه :)

مطبتم که همه چی داره، حالا ما مطب‌نویی؟ مطب‌دیدنی؟ چی بیاریم؟ =)

سلام عزیزممم
مرسی، ایشالا موفقیتهای عالی برای خودت
وای هی دستشون تابلو میگیرن میارن، نمیشه هم بگی نیار به خدا نمیخوره به اون چیدمانم و باید یه جوری جا بدی :-))) 
x

نمی‌دونم واقعا 

چون خیلی ها برام کامنت می‌ذارن اونم با آی پی های متفاوت  اگر باز نمیشد کلا برای هیچ کس باز نمیشد 

شاید مال اینترنتت باشه (اگر هیچ بلتگفای دیگه ای هم برات باز نمیشه)

شایدم واسه قالب وبلاگم باشه ( قالب وبم رو عوض کردم الان ببین باز نمیشه بازم؟)

با نت همراه و وای‌فای امتحان کردم نشد، هیچ وبلاگ بلاگفایی باز نمیشه.
نشد
had zar

سلام تبریک 

اومدم اینو اعلام کنم که من یک عدد تازه وارد بلخره توانستم در حین کلاس ها و وسط تدریس معلم ها تمام پست ها را بخوانم 

خوشحالم که توستم وبلاگت رو فتح کنم خانم دکتر  

کل پست‌ها رو؟ خداقوت و خوش اومدی :-)
آرا مش

مبارکه به سلامتی :)

نمیدونه آدم برای رونق افتادن کار پزشک‌ها چه دعایی باید بکنه :)) 

تناقض پیش میاد 

ان‌شاءالله هرچی خیره راهش براتون هموار بشه

 

 

سلامت باشین مرسی
فقط میشه دعا کرد کار زیبایی بیان بقیش دعای بدیه "-)))
نیمچه مهندس ...

هوپ

هم برات خوشحالم هم بهت حسودی میکنم.ولی فکر کنم خوشحالیم غالب باشه.هرچی باشه تو یه مسیر رو سفت چسبیدی و از تمام جهات بهت فشار وارد شده تا الان قبل از سی سالگی به اینجا رسیدی.

تبریک میگم دختر

درسته خیلی خیلی چسناله میکنم این روزها و داغونم از استرس، ولی می‌دونم جایی که هستم آرزوی خیلیاست پس نباید اونقدرا ناشکری کنم :-
مرسی، همین که کامل نرفتی خوشحالم کرد دوست قدیمی
x

یه چیزی یادم رفت

 

اگر وبم برات باز شد تو کامنت گذاری ادرست رو نذار بلاگفا آدرس های بیان رو قبول نمی کنه 

اون که رواله، حواسم هست همیشه
مهسا راستین

سلام، تبریک میگم دکتر هوپ چه خبر خوبی و چه اتفاق خفنی *_* خیلی خوب بود :)) این خبر به این همه غیبت می ارزید :))

امیدوارم خیلی زود همه چیز رو روال بیوفته و هی معروف تر بشین :))))

سلام عزیزم 
مررررسی، امیدوارم هی دوباره نرم.
ایشالا خدا ار دهنت بشنوه
ماه توت‌فرنگی

تبریک می‌گم. چرخش بچرخه. خیلی خوشحال شدم. :)

ایشالا "-))))
مرسی
نرگس

مبارک باشه خانم دکتر.

الهی به خیر و خوشی و شادی. 

این خستگیهای اینجوری خیلی قشنگن.

مرسی دکترجان.
شما به عنوان یک فرد باتجربه‌تر از من راهکاری برای رونق کار سراغ نداری؟
معلوم الحال

مرحمت عالی زیاد

میدونید مشکل باز نشدن وب مالاکیتی چیه؟ اینکه بلاگفا با پروتکل http:// باز میشه نه https:// . به همین خاطره که منم هر بار برام کامنت میذاره نمیتونم وبشو باز کنم. باید روی آدرس کلیک کنید و s رو از اون چیزایی که قبل آدرسش اومده حذف کنید.

اصلا تو آدرسی که هست از وبلاگش، http نزده، بذار امتحان کنم خودم ببینم
نشد
میس تیچر

فدای قلب مهربونت بشم ایشالا قد یه دنیا موفق بشی من کیف کنم دوستم کارش عالیه😘😘😘

خدا نکنه عزیزدلم :-***
دومی رو خدا بکنه
مونا

سلام...من به این میگم یک لقمه استرس خااالص! واقعا حق داشتید اگر حوصله نوشتن نداشتید،مدیریت کردن این حجم از استرس،کار و چک کار سختی

اما خوبی اش این زمان میگذره و دنیا اینجور نمی مونه

سال بعد پاییز مطمئنا شرایط خیلی بهتر🌸🌸🌸🌸

دقیقا یه لقمه استرس خالصصصص
امیدوارم واقعا بهتر بشه.
ایشالا مرسی
یاسر

سلام خانوم دکتر یه سوالی داشتم  کسی که واکسن زده چند روز بعدش دندون بکشه بعضی ها میگن خوب نیست بخاطر آمپول بی حسی

سلام
هیچ مشکل و تداخلی نداره.
فامس

هوپکم، من برات همیشه یه عالمه خوشحالم بهتم قبلا گفتم تو اسطوره ی منی، رفیق وبلاگی منی تو قلب و ذهنم😍😍😍

عزیزکمممم، اسطوره کجا بود؟! من یه دختر معمولیم به خدا
فدای مهربونیت 😘😘😘🤩
بیست و دو

 هوپ با خوندن پستت خیلی خیلی خوشحال شدم و اصلا نمیتونم بگم چقدر برات ذوق کردم که به یکی از ارزوهات رسیدی. من یادمه یه بار توو یه پستت درباره همین آرزوت نوشته بودی و نشدنش و منم بهت گفتم هزار راه خدا بلده برای شدنش( البته دقیق یادم نیست چی گفتم و چی گفتی:دی) ولی اینو یادمه که من بهت گفتم برای خدا نشد نداره و تو گفتی یجورایی نمیشه اما الان دیدی شد؟ خدا بالاخره آرزوهامونو برآورده میکنه. انشالله که در این مسیر سخت موفق باشی عزیزم. کار کردنی که پشتش اهداف و آرزوهای قشنگ باشه به سختی هاش می ارزه و آدم با جون و دل کار میکنه.

از قضا دندون عقلم رو باید جراحی کنم ولی از اینکه نتونم به پسرم بعدش برسم هی پشت گوش میندازم. انقدر دلم میخواست بیام مطبت بگم من بیست و دوی فوریه ام هوپ:دی ولیکن من از اوناش نیستم:دی و در هاله ای از ابهام باقی موندن از ویژگی های بارزمه:/ ...

منم در حال بزرگ کردن پسرم هستم و روزای سختی رو گذروندم که چیزی جز گریه و اندوه و نذر و نیاز نبود ولی خب گذشت اون روزا الحمدالله. یه کم خودم حالم بده و مریضم که نیازمند دعای خیر تک تکتونم:)))

 

وای ۲۲! آره یادم اومد، خیلی ناامید بودم واسه رسیدن بهش، ولی رسیدم. الان دغدغه‌ام اینه که پرمریض میشه، دارم ضرر میدم و فلان! کار بزرگی بود ولی آدمی رو که میشناسی همیشه دنبال یه چی دیگست...
مررررسی عزیزم، هوپ‌وارم

:-))) فکرشو بکن. بیای بگی من فلانیم،هر کی بیاد تو نمیای! 
عزیزمممم، ایشالا سالم و سلامت باشه، ببین انقد که دوست دارم عکس پسرت رو ببینم، خودت رو نمیخوام! :-)))
نرگس

هوپ جان خودت بهتر میدونی بهترین تبلیغ ،کار باکیفیت هست و تعرفه نسبتا پایین تر از جاهای دیگه. البته کار کردن در مراکز شلوغ عمومی هم کمک میکنه مریضا آدرس مطب رو پرس و جو کنن و بیان مطب. ولی تا یه مدت خیلی انتظار زیاد نمیشه داشت که شلوغ باشی

موفق و شاد و خوشبخت باشی.

بله درست میگی عزیزم، مسئله اینه که توی این ایام کرونایی انتظار بالایی نمیشه داشت.
فکری که ته‌ذهنمه اینه که آیا باید توی تبلیغات بگم به مناسبت افتتاحیه، با ۱۰ درصد تخفیف کار میکنم مثلا؟ چیپ نیست؟ توی پیج مثلا؟
مررررسی به همچنین
صخره نورد

تبریک میگم، خیلی خبر خوبی بود 🥳🥳😍

موفق باشی هوپ عزیز 👍⁦❤️⁩

هیچ خبری نیست، خبرا پیش شماست.

ممممرررررسییییییی هانی‌جانم :-**

منم استرس دارم ب خدا فقط
صخره نورد

واقعا چی میشد توشهرما بودی میومدم همه دندونامو درست میکردی؟ چرا مسئولین پاسخگو نیستن!

مطمئنم بزودی مطبتون شلوغ میشه. کار خوب همیشه مشتری داره :)

یه دوست دیگه همشهری شما دارم، یکی از دوستامم اونجا اومده طرح.
هوپ‌وارم
x

Hope راجع به تخفیف که پرسیدی چیپ نیست

خیلی ارتباط داره که جای لوکسی و گرونی از شهر مطب زدی یا جای متوسط؟

به سطح مراجعانت ربط داره

کسایی که قیمت براشون مهمه معمولا میرن کلینیک و درمانگاه 

کسایی که لوکس تر هستن و میرن مطب براشون کیفیت کار مهمه و تخفیف حتی می‌تونه تو رو زیر سوال ببره

موقعیت جغرافیاییش تو شهر، بالاست.
آره یکی از دیگه از همکارام هم گفت اگه از یه نرمی ارزون‌تر کار کنی توی مطب، فکر می‌کنن مواد تقلبی زدی! حالا من بهترین مواد ممکن رو گرفتم که آرزو داشتم تو کلینیک و طرح کار کنم باشون
رعنا

من از ابان سال ۹۸ که اینترنت قطع شد و به وبلاگ گردی پناه اوردم باوبلاگ شما اشناشدم همیشه دنبالتون میکنم

خیلی تبریک میگم بهتون❤🌷

بخاطر اینکه از همون وقت کشور کن فیکون شد نمیتونم بگم یادش بخیر :-)
ولی یادمه هرررر رووووز پست میذاشتم و یه روز ۵۰۰۰ بازدید داشتم.
مرسی عزیزم
x

یه نفر هست تو اینستا به اسم دکتر بصیری 

آی دیش:

محمدبصیری۱

 

خیلی مطالبش به دردت میخورد فایل های صوتی هست 

می‌دونم الان وقت آزاد نداری بهشون گوش بدی 

فقط اینو بهت بگم که اگر تو ذهنت باشه جایی هستی که دکتر زیاده و به چشم نمیای ٫ همین طور میشه !

اگر اعتقادات این باشه که گرون باشه مریض نمیاد ٫ همین طور میشه 

اگر اعتقادات این باشه که یکسال طول می کشه مریض ها بشناسند تو رو٫ همین طور میشه :)) 

اگر اعتقادات این باشه که مریض از در و دیوار میاد واست همین طور میشه .... 

ببین به این قانون جذب هم اعتقاد دارم هم ندارم:-))
ولی مرسی، آره سعی میکنم این باورو داشته باشم که حتماااا میگیره. حتما
نل

هفته ای که گذشت دندون پزشکی بودم و آرزو میکردم کاش هوپ اینجا بود و میرفتم پیشش..

و تبریک فراوون من برای مطب شخصیت بپذیر و امیدوارم پر از بیمارهای وفادار و خوب باشه مطبت.

عزیزم :-))
کاش میتونستم بیشتر از این خودافشایی کنم، پذیرای همتون باشم :-)
مرررسی ایشالا :-)
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan