وای ازین بی‌همرازی، خدایا!

  • ۱۳:۵۲

مربیم گفت که دیگه بعد از تمرین نمیشه شیرکاکائو و نون پروتئینه بخوری و باید بری سراغ پودر پروتئین وِی ایزوله! و من حتی غیرایزوله‌‌ی شیرینش رو هم تحمل نمی‌تونم بکنم و بزرگ‌ترین انگیزه‌ام برای تحمل تمرینات سنگینش این بود که بعد از اتمامش و پشت چراغ قرمز به سختی در شیشه رو باز کنم و یه قلپ شیرکاکائو بخورم و یه گاز به نون بزنم و حواسم باشه تصادف نکنم؛ که این انگیزه‌ی قشنگ ازم گرفته شد

می‌دونین؟ من آدم جای‌گزین کردنم. یه‌راست رفتم و لباس ورزشی جدید گرفتم تا به شوق اون دوباره برم. ولی هر چی فکر می‌کنم الان که کل زمانم‌ رو پر کردم با کار و کار و کار و لا‌به‌لاش ساز و ورزش و حتی خیلی کم خانواده‌ام رو می‌بینم، نمی‌فهمم چکار دیگه باید بکنم تا بتونم با جای خالی تو** کنار بیام؟



*عنوان بی‌همزبان از استاد شجریان

**تو به شخص خاصی اشاره نداره و منظور فردیه که یه رابطه عمیق و معنادار باهاش داری.


  • ۳۴۸
دچارِ فیش‌نگار

توکل کنید بر خدا :) خودش میاد

:)
بیست و دو

با کمال احترام به مربیت اما من اصلا مربی های ورزشی رو متخصص توو تغذیه نمیدونم و برای همون ممکنه توصیه هاشون آسیب های جدی به بدن ورزشکار بزنه. برای همون هیچوقت حرفشون رو توو تغذیه قبول ندارم چون بدن هرکسی با اون یکی فرق داره، و شما برای دادن برنامه غذایی باید همه چیز اون فرد رو در نظر بگیری. اونا ورزششونو بدن توو تغذیه ورود نکنن!

از دل همین سالهای خسته، آدمی بزرگ میشه هوپ...رنج ها مارو بزرگ میکنن...

علی لهراسبی یه آهنگی داره که میگه:

از این راهرو یک نفر رد شده

که عطرش همونه که تو میزنی

برای به زانو درآوردنم 

تو از مرگ حتی جلو میزنی

از این راهرو یک نفر رد شده

مثل وقتایی که تو ناراحتی

نفس میکشم با تمام وجود

عجب عطر خوبی زده لعنتی

یجوری دلم تنگ میشه برات

محاله بتونی تصور کنی

گمونم نمیتونی حتی خودت

جای خالیتو توو دلم پر کنی...

مربی من درس و واحد دانشگاهیشو گذرونده. قبلا میگفت بدنت پروتئین نیاز داره که کاکائوی شیرکاکائو باعث میشه راحت تر پروتئین شیر جذب بشه. بعد الان یه مدت ناپرهیزی کردم و چاق شده بالاتنه‌ام. گفت کربوهیدرات بعد تمرین غدغن از این به بعد.
البته به بقیه تغذیه روزانه‌ام زیاد کاری نداره، واسه تغذیه بعد باشگاه برنامه داده.

دیگه خیلی طولانی شده فوریه. جدی خسته‌ام. 
چه شعری بود... مرسی
گندم بانو

سوالم از خدا اینه که چرا من تو هیچ دوره ای از زندگیم اونقدری لاغر نبودم که بتونم بعد ورزشم شیرکاکائو که هیچی... حتی یه تیکه نون بخورم؟!!! :/

الانم که دیگه اونقدر تپلی شدم که احساس میکنم دیگه آرزوی شکم صاف رو به گور میبرم :)))))

.خب من اینو میخوردم که پروتئینای بدنم نسوزن و بیشتر ساخته بشن. ولی بله چربی بدنم کم بود :-))))
شکم خیلی لعنتیه. راحت ساخته و به سختی از بین برده میشه
آتنه

کنار نیا،جایگزینم نکن...گاهی غصه خوردن واسه چیزایی که نیست خیلی تسکین دهنده تر از جنگیدن برای کنار اومدن با جای خالیشونه...منطق همیشه جواب نمیده،گاهی یکی دو قطره اشک ادمو اروم تر میکنه.

+

چطوری بدن‌ساز؟:-)

خب اشکامو ریختم. خسته شدم از ناله به خدا. یه جایی به خودت میای میبینی هر چیزیو میخواسی داشتی تقریبا و فقط عدم حضور اون تو ذوق میزنه.

خوبم. دلم تنگت بود :-))
samaneh rsl

یه قولِ معروف ؛

صبر میکنم دیگه ...

صبر نکنم چیکار کنم :)

از صبر کردن خسته ام به خدا :-)))
بهش بگین بیاد. تو رو میگم.
دُردانه ‌‌

من زیستنم قصۀ مردم شده است

یک تو وسط زندگی‌ام گم شده است

 

+ هم‌مرگ علیرضا آذر

🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲 از اینجا تا خود تبریز.
اگه عنوانمو دوست نداشتم این یک تو وسط زندگیم کم شده است رو میذاشتم.
x

من اصلا با باشگاه رفتن حال نمی کردم :/ 

خداییش خیلی با پشتکار و چند بعدی هستی که هنوز پیگیر باشگاه و ساز هستی

من یه مدت انلاین رفتم دیدم خیلی هوله میرم بینش، مربی گرفتم دیگه که واسته بالا سرم و زورم کنه.
نیستم. به زور خودمو میکشم دنبال این چیزا. نمیدونم شایدم هستم :-))
یاسی ترین

شیر کاکائو بعد تمرین میخوردی؟ وای بر تو ای لاغرِ از درد چاق‌ها چیزی ندان🥺

من که نفهمیدم چی باید بخوری جاش 😁 ولی دلم خنک شد که دیگه نمیتونی شیر کاکائو بخوری چه معنی داره؟؟؟؟

 

ایشالا  یه توی خوشتیپ خوش اخلاق سر راهت میاد ♥️

لاغر نبودم خیلی، بخاطر چند سال ورزش مداوم چربی بدنم کم بود. ترسید بعد تمرین عضلاتم بسوزن گفت شیرکاکائو بخور. الان دید دارم چاق میشم برنامه عوض شد 🥲
پروتئین بدون قند! چون معمولا پودر پروتئینا واس اینکه خوشمزه شه شیرینه :-((

ایشالا یکی که به دلم بشینه و متقابلا من هم به دلش بشینم. خسته ام از لنگیدن همیشگی یه پای ماجرا.
آریامهر الوند

به قول نامجو:

... غمم را ز چشمم نمیخوانی، از این غم چه حالم نمیدانی...

 

هعی روزگار بی‌وفای غدار
hadis s

خیلی سخته دست کشیدن از چیزی که دلیل انجام کاری بوده . کامل درکت میکنم چون عاشق شیرکاکایو هستم 
امیدوارم روزی یه عشق واقعی بخوره به پستت و همیشه باهاش بخندی و حالت خوب باشه خانم دکتر 

البته فقط دلیلش شیرکاکائو نبود و بیشتر فیتنس بود، ولی درست میگین.
ممنونم به همچنین
ن. ..

چی بگم هوپ

 

 

هیچی :-)
حیات ..

بازم پیلاتس کار میکنی خانم دکتر؟

خواننده قدیمی. نه ۶ ماهی هست فیتنس کار میکنم.
حیات ..

بله بله خیلی قدیمی:))

اوه فیتنس خیلی سخته به نظرم-_-

دیدم اسمتو عوض کردی چند بار :-))
آره خیلی سخته ولی مربی بالاسرما نمیذارم جم بخورم
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan