خژالت بکش!

  • ۱۱:۴۰

ایگنیشس‌ِ اتحادیه ابلهان با اون هیکل درشت یه گوشه چمباتمه زده و با سرزنش بهم نگاه می‌کنه و می‌گه: مگه من مسخره‌ی توام که پا در هوا نگهم داشتی؟!

ازون‌ور هی عذاب وجدان دارم چرا مطالب اون دوره آموزشی رو مرور نمی‌کنم؟ کرشمه هم مظلوم یه گوشه دیگه نشسته و میگه: چقدر باهام آهنگ تکراری می‌زنی؟ اگه راست می‌گی درس‌های جدید رو بزن و از اون قیافه‌‌ی خنگ جلسات اخیرت جلوی استادت خجالت بکش. 

ولی من چیکار بکنم این وسط خوبه؟! افتادم توی رقابت لیگ آخر دولینگو و هی پشت سرهم تمرین می‌کنم که جایگاه دومیم رو از دست ندم! ولی نوتیفیکیشن میره واسه نفر سوم و آنلاین میشه و هی اون امتیاز بگیر، هی من امتیاز بگیر!


  • ۴۴۱
نسرین ⠀

من اتحادیۀ ابلهانم رو از یه بلاگر هدیه گرفتم دو سال پیش برای تولدم. از همون موقع هم خواهرم برش داشته بود برده بود و هنوزم که هنوزه نخونده!

چند روز پیش رفتم برش دارم گفت اونو کجا می‌بری مال منه!

دیگه اونقدر امانتش کش‌دار شده که حس مالکیت بهش پیدا کرده:)

عه نمیشه که لااقل قرض بگیر بخونش. :-))
 خیلی خوش‌خوانه و سریع پیش میره، مشکل اینه من نمی‌شینم سرش.
ربولی حسن کور

سلام

حالا باز خوبه شما یه کار مفید انجام میدین

من که وقتمو هدر میدم و هیچ کاری هم انجام نمیدم

سلام
اره خب همون دولینگو نرم‌افزار اموزش زبانه، ولی وقتی پای رقابت وسط باشه نه. آخرین هفته ایه که تو دام رقابت گیر میکنم.
نیمچه مهندس ...

سلام هوپ جان
بعد از این همه وقت گفتم سلامی کنم و بگم خوشحالم برات.گول اون روی کمالگرا رو هم نخور.تو خیلی هم خوبی و کافی

سلام به تو همراه قدیمی :-)
ممنونمممم، کاش برگردی دوباره. 
یعنی سعی دارم کنترلش کنم و باز اینم!
SBG

انگلیسی میخونی با دولینگو؟؟! فکر نکنم بشه..

و اینکه رقابت کجای دولینگو هست؟! ندیدم.. 

نه دیگه، انگلیسی به عنوان زبان اصلیمه چون فارسی نداره. فرانسوی میخونم.
از هفته دوم که نصب میکنی وارد لیگ‌های هفتگی میشی. من الان لیگ آخرم.
بانوچـه ⠀

ما از اینجا برات سوت بزنیم و تشویقت کنیم انگیزه میگیری؟

نه :-)
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan