بذارین بررررم من...

  • ۱۱:۱۵

میگن اونچه پیر در خشت خام می بینه، جوون در آینه نمی بینه. حالا حکایت من و خانوم نونه. قضیه ی پست قبلی بود که سر به سرم گذاشته بودها؛ امروز تا وارد اتاق شدم و سلام و صبح بخیر گفتم، با شیطنت گفت: سلااااام یه خبر خوب! 

ساکت نگاهش کردم. با ذوقی بچگونه گفت: همون مرده (٤٣ ساله هه) که گفتم بهت نظر داره، دیشب زنگ زد به شوهرم خواستگاری کرد ازت! 

باز هم ساکت نگاهش کردم.

-البته نترس. شوهرم امیدش رو ناامید کرد که مگه نمی دونی خانوم دکتر نامزد داره؟ اونم جا خورد و کلی معذرت خواهی کرد.

-ایول به شوهرت. هیچ حرفی در مورد پیشنهادش ندارم بزنم فقط اینکه مامانم ٤٧ سالشه! خجالتم خوب چیزیه!

-نمی دونی خانم دکتر! انقدر حالم بد بود. افتاده بودم یه گوشه، ولی تا زنگ زد از بس خندیدم حالم خوب شد. مامانت اگر بفهمه که جاش رو گرفتم اینجا و خواستگارات با من تماس می گیرن، بیچاره ام می کنه!

این رو گفت و شروع کرد به سر به سر گذاشتنم. دو سه بار دعواش کردم و چند باری با فورسپس به کشیدن تک تک دندون هاش تهدیدش کردم ولی افاقه نکرد. آخر سر گفتم: اینطوری فایده نداره. من باید یه پسر به عنوان دوست پسرم بیارم اینجا، امیدشون رو ناامید کنم و خودم رو راحت. حیف اون همه وقتی که صرف خوشگل کردن دندوناش کردم. :-//

میگم دوستان! پسرِ پایه تو دست و بالتون ندارین که کار من راه بیوفته؟ ایشالا تو عروسیاتون جبران کنم!


  • ۷۲۲
معلوم الحال
با استناد به قانون جرایم رایانه ای مصوب سال فلان دسترسی به تارنمای فراخوانده شده مجاز نمی باشد.
شما تا ۳۰ ثانیه دیگه میرید داخل گونی :) 

همین کارا رو میکنید بعد فیلترینگ اینستاگرام، بلاگستانم تخته میکنن!
اووووف بر من! اوف...
کدوم سال؟
آسـوکـآ آآ
رینگ بنداز دکتر جان. 
من امتحان کردم. جواب میده. :دی
خوشم نمیاد از رینگ فِیک! انگشت حلقه ام رو یار فقط باید پر کنه :-(
samaneh rsl
میگم هوپ جان شما گوشیت به اَپ استور وصل میشه ؟ 
امتحان کردم وصل شد.
صبورا کرمی🦄
از جایی که من عروسی گردم و تموم شده و نمیتونی جبران کنی پس کسی رو بهت معرفی نمیکنم😂😂
وگرنه شوهرم زیاد دوست داره ها.. حیف شد😂
خب تو عروسی بچه ات جبران میکردم!
خیر ببینی مرد متاهل تو مرام ما نیست :-))
ناهید
من یک روش خوب بلدم قبلا تست کردم جواب داده. من قبل از ازدواج مشخصات کسی رو که میخواست با جزئیات کامل تو یک دفترچه مینوشتم مثلا صداش قدش قیافه اش تحصیلات و لباس مدل مو مدل ریش شغلش مثلا تو کار آموزش زبان انگلیسی باشه خانواده اش چطور باشه مثلا پدر و مادر تحصیل کرده داشته باشه و ... هرچی که به ذهنم میرسید می نوشتم هر شب هم بهش اضافه می کردم. تقریبا 20-25 صفحه شده بود بعد فکر کردم که یک آقا با این مشخصات چه جور خانمی رو می پسنده و سعی کردم تا حدودی شبیه بشم شاید باورت نشه ولی الان دارم با همون مرد زندگی می کنم.
راستش در حد دو صفحه رو نوشتم قبلا. چطوری ٢٤ صفحه خصوصیات نوشتی؟ بعد چند درصد از شباهتا دراومد؟! :-))
چقدر خوب خوشبخت باشی عزیزم
حمید آبان
درود بر شما
الان در پاسخ به این پست خیل عظیم پیام های آماده باش به سمت شما سرازیر میشه!! :)
موفق و پیروز باشید..
تا الان که تک و توک پبشنهاد دادن فداکاری کنن!
ممنون
پلڪــــ شیشـہ اے
:))
داستانیه ها
والا به خدا خسته شدم از دسشون
🦉 شباهنگ
یکی از آرزوهام که بر باد رفت و تبدیل شد به حسرت این بود که من و شوهرم موقع ازدواج کم‌سن‌وسال باشیم و خودمون زندگیمونو بسازیم. باهم. بعد الان در مواجهه با خواستگاران چهل‌ساله که میگن همه چی داریم و واقعا هم همه چی دارن جز زن، حالت تهوع می‌گیرم که اگه دنبال همه چیِ حاضر و آماده بودم که خونهٔ بابام بهترشو داشت :|
چرا بر باد بره؟ مگه چند سالمونه نسرین؟! اول کار و زندگیمونه. 
خدایی با فاصله مسن ترین خواستگارم بود این آقای محترم که البته فامیلش قبلا گفته بود بیکاره :-/
منم حالم بد میشه
مرتضا دِ
من خودم میتونم یه نصفه روز بیام
هزینه سفرم رو فقط بدین
ممنون :)
نه نمیشه متاهل جماعت مشکل زاست!
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
:-)))))))) اینا تا تو رو اونجا بند نکنند، ولت نمی‌کنند که
منم همین فکر رو می کنم حورا :-((
مهربان
باشه باشه فهمیدیم 
چیو؟ جذابیت روزافزون من رو؟ 
life around me
ای بابا:)))

من پسر پایه تو دوستام دارم ولی زیادی چشم و گوش بازن...دو روزه پسشون میفرستی:)))
آقا لدفن میکول رو بفرست، لدفن :-)))))
هم فاله هم تماشا
simu lator
سن فقط یه عدده:/ 
جای بررسی بیشتری داره مورد 43 ساله:|
از مامانم ٤ سال کوچیکتره فقط! خوش اشتهان یک سری
ام اسی خوشبخت
آدرس بدین فردا صبح یه خوشگل و خوشتیپشو تحویل بگیرین, با ارسال رایگان :)
ای جان ای جان! پورسانت شما محفوظه
پلڪــــ شیشـہ اے
واقعا اعتماد به سقف و خودشیفتگی ملت جای انگشت به دهن موندن داره. معلوم نیست چه فکری پیش خودشون می کنن.




می دونین؟ میگم سنگ مفت گنجیشکم مفت، ما خواستگاری رو می کنیم یهو دختره گفت باشه!
شارمین امیریان
از اونجایی که در اون پست قبلی مربوط به این آقا، تجربه نشون داد آه دندونپزشکا (مخصوصا بعضیاشون!) زود دامن آدمو میگیره و چوب خدا هم صدا نداره، فقط باهات ابراز همدلی و همدردی می کنم؛ دیگه م بهت نمی خندم! =)
:-)))))))
تا تو باشی به من نخندی
life around me
اصلا مال خود خودت...شیش دُنگ زدیم به نامت:)))
مررررسیییییی من و این همه خوشبختی محاله محاله!
صبورا کرمی🦄
دوست های مجردش مد نظرم بود دکتر:))

یعنی کامنت مرتضا د    ://///// 

آهاااان فکر کردم میگی شوهر دوست داره بیاد :-))))
هانیه
پسر که داریم ولی چشم و گوش بچه هست آخر کار جدی میشه تهدید به کشیدن دندوناش می کنی:)
 چه خبره 43 ساله؟من یه پیشنهاد دارم بهت به خانون نون بگو یه دختری که فاصله ای سنی کمی باهاش داشته بهش معرفی کنه.گناه داره اونم:)
الهی الهی :-)))
ببین اینجا همه هم رو می شناسن تا هفت پشت! اگه میخواست تا الان ازدواج کرده بود!
مهدیه
ببین بر فرض اگر کیس مورد نظر جهت نمایشِ فورمالیته هم باهات بیاد شهر طرحی، اگر شانس منو داشته باشی، با کیس مورد نظر بری شهر طرحی که انتهای قاره ی افریقاست  یهو یکی از فامیلای نزدیکتون بر حسب اتفاق داشته از شهر طرحی رد میشده بعد دندونش درد میگیره میاد مطب بعد تورو با اون میبینه زنگ میزنه به پدر و مادرت میگه چرا منو واسه عروسی هوپ دعوت نکردین؟؟ :))
یا خداااااا :-)))
آره شانس منم در همین حده!
هانیه
هوپ حالا کار داره یا با بی کاری و این سن این همه اعتماد به نفس داره؟:(
بیکاره دیگه، بیکاره! :-/
حامد سپهر
آقا این کیه منو کشون کشون میبره سمت شهر طرحی خانوم دکتر ! خودم میرم آقا:)))
:-))))))
خدا از برادری کم نکنه شما رو
مینا کرمی
عالی بود
سپاس
پاپیکا
بدون شوخی ! خدا کنه شوما زودتر ازدواج کنی ! 

دنیای مجردی قشنگ نیست ، من 28 سالمه دو تا بچه دارم . یه روز متاهلی رو به کل دوران مجردی عوض نمیکنم .
مرسی ازین دعاها دوست دارم :-))
مجردی هم قشنگیای خودش رو داره :-)
نسر ین
حالا بیاییم و یکی رو معرفی کنیم شرتر از اون آقای 43 ساله بشه چی؟
نه خب یکی رو معرفی کنین بیاد یه خودی نشون بده و بره، ترجیحا عاشق هم نشه :-)))
مصطفی فتاحی اردکانی
دوست پسر نمیخاید، فقط یه بار که رفتید شهرتون زنگ بزنید به خانم ن بگید که امشب خاستگار دارم و هولم نمی دونم چی کار کنم، فرداش خودش زنگ میزنه خبر میگیره، شما هم خجالتی می گید تا ببینم چی پیش میاد، پس فرداش همه شهر طرحی میفهمن خانم دکتر ازدواج کرده. نیازی هم به دوست پسر سوری هم ندارید.
حالا اگر به این وسیله دام پهن کردید برای پسرای چشم و گوش بسته و مظلوم دیگه هیچی.....
خانوم نون تو تیم منه، اشتباه فکر نکنین. سر به سر گذاشتنش از شیطنتشه فقط. 
پسر چش و گوش بسته و مظلوم وجود خارجی نداره!
واران ..
آقا 
من یه داداش کوچک مونده برام :دی
خیلی هم چشم و دل پاکه :) مهندس هم هست :))
خدمتتون بفرستم ؟!:))
#شوخی 


+

سلام 
یه سوال یعنی نمیشه خانوم نون رو فرستاد یه ولایت دیگه یا یه مطب دیگه ؟!:))


ایشالا بزودی زود عروس بشی :)

سلام
اممم، شوخی گفتی ولی اگه در این حد خوبه بفرست بیاد، یه دندوناشم رایگان درست می کنم :-)))

چرا بفرستمش بره؟ خوبه که

ایشالا به هم چنین، ولی واسه من چنین خبرایی نیست :-))
واران ..
آدرس رو بده الساعه میفرستم خدمتتون بیاد :))


+
ایشالا پس سر فرصت :))


++

بخاطر اینکه ملت  از دستش یه نفس راحت بکشن :)))))



باش :-)))
ایشالا

خیلی خانوم خوبیه، شاید من اشتباه بیان کردم که فکر کردین اذیتم میکنه.
من نه منم
هههه
من سراغ دارم
یه پسر ٣٢ ساله دکتری برق امریکا هم هست
خوشتیپ هم هست شدید:))
قبوله؟:))
مگه گفتم کیس واسم معرفی کنین که مشخصات میدین؟ :-))))
گفتم یه بنده خدایی بیاد من باهاش یه دوری بزنم اینا دست از سرم بردارن، بعد هم خود اون بنده خدا بره دنبال زندگیش.
گندم بانو
منو در حالیکه یه لبخند کنج لبم دارم تصور کن :)
باشه :-)))
ولی فقط لبخند بهم نخندیا!
گندم بانو
ولی میدونی هوپ... یه چیزی رو یواشکی و درگوشی بهت بگم! گاهی یه بازه زمانی تو زندگی آدم اتفاق میوفته که هیچ خواستگاری نمیاد! یهو مثلا چهار پنج ماه هیشکی نمیاد. اون بازه دقیقا جاییه که حس میکنی پیر شدی، تنها موندی، احساس بی‌کسی میکنی، شدیدا نیاز به تکیه‌گاه پیدا میکنی و... :)))
پس بذار اینا بیان و برن، که سر فرصت به همه کارات برسی و ته دلت هم آروم باشه ^__^
یا میاد ولی خیلی نامربوطن بهت :-////
یعنی این نامربوط ها هم بیان آدم ته دلش آروم میشه؟ :-)) 
چمدونم والا گندم :-)
مانته نیا
نه ولی خودم میتونم بیام بگی این پارتنر لزمه
یعنی میای و این فداکاری رو در حق من میکنی که دست از سر من بردارن خانوم معلم خوشگل؟ :-)))
Ahmad
دوست پسر حرامست
خیلی ممنون از اطلاع رسانیتون :-)
nazi
اوووم داداشم هست؟؟؟
کدوم شهر اصلا نمیدونم:(؟

چه همه داداش خوباشون رو رو کردن :-)

nazi
اوووم داداشم هست؟؟؟
کدوم شهر اصلا نمیدونم:(؟

گندم بانو
آره بابا. من یه برهه پنج ماهه هیشکی نیومد داشتم میمردم :)))
:-)))))
ببین اصلا خواستگار نباشه خیلی بهتره اینه که هی باشه و اونی نباشه که باید!
نوپرداز وب
همیشه باید اول دقیق فکر کرد و بعد تصمیم درست گرفت. ممنون از سایت خوبتون دوس عزز
بله!
خواهش میکنم
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan