خواه پند گیر، خواه ملال!

  • ۱۳:۳۰

با شما که رودربایستی ندارم از ما خانومای دندونپزشک، سر و همسر خوب و به درد بخور درنمیاد برای کسی

کمر درد و گردن درد و مچ درد و انگشتِ اشاره درد ( بخاطر اندوی زیاد!) که داریم. رفتنمون به کلینیک با خودمونه اما برگشتن به خونه با خدا. وقتی هم برگشتیم فقط میخوایم کمرمون برسه به زمین و غش کنیم از خستگی. مورد داشتیم طرف داشته حرف میزده باهاش، ولی دختره خوابش برده بوده. فکر مهاجرت هم از سرت باید بیرون کنی انقدر که مهاجرت و تبدیل (؟) مدرکمون سخته.

از طرفی روزی n تا سرِ مردهای پیر و جوون هم که در آغوش می گیریم. اگه کشیدن و جراحیمون خوب باشه روحیه ی جلّادطور هم داریم.

شما از یه زن حتی اگه روحیه اش خشن باشه، لااقل لطافت و خوشگلی دست هاش رو انتظار داری دیگه؟ اونم نداریم ما! ناخن هامون یکی بود یکی نبوده! دست هامونم از بس دستکش دست کردیم چروکه!

گفته بودم از ترس خون و بزاق مریض که تو چشم و ابرو و موهامون می پاشه، مقنعمون رو می کشیم تا روی ابروهامون؟ تصور کنین یکی حس خفگی بهش دست بده و مقنعش رو بذاره سر جاش بمونه، شما دوست دارین توی موهاش دست بکشین و نوازش و این قرتی بازیا کنین موهاشو؟ نه دیگه! حتی ممکنه از استرس مریض هاش تا صبح بی خواب بشه و خوابتون هم به هم بریزه!

حالا مثلا ازدواج کردی باهاش و به خیال خودت سلامت دندونات تا آخر عمر تضمین شد. آیا چیزی در مورد "سندرم کار برای آشنا" شنیدی؟! باز هم مورد داشتیم اومده برای شوهرش ترمیم ساده انجام بده، دو هفته بعد رسیده به عصب، اومده عصب کشی کنه فایل توی کانال شکسته، آخرم کشیده دندونو انداخته اونور! گیریم به این سندرم یک در هزار دچار نشدی،  طاقت شنیدن اینکه مسواک بزن، نخ بکش، دهنت بو میده، اون شکلات رو نخور، انقدر نوشابه نخور، اون سوهان برای دندونت ضرر داره رو داری؟

تحمل ادا و اطوار همیشگی اینکه اولین چیزی که توی هر فرد به چشمش میاد، دندون هاشه و مخت رو با حرف هایی ازین قبیل که دندون های طرف پوسیده است، دیاستم داره، رنگش فلانه، کامپوزیتش زشته و غیره داری؟!

اگه داری بسم الله، من هشدارمو دادم



  • ۱۱۷۰
شارمین امیریان

من که به هر حال بهت نظر دارم😏

با وجود تمام عیب هام؟
تو عاشق راستینی آقا شارمین 😢❤️
مهران بیان

با این توصیف ها یاد لاگرتا افتادم

کی هست؟
chefft.blog.ir 💞💕

خب کی بیایم خواستگاری😍

آخر این هفته به شارمین نوبت دادم شما هفته دیگه بیا! 
کیمیا

زیاد خودشو درگیر این مسائل نکن هوپ...

از یکسری مشاغل محدود که بگذریم، بقیه خانومای شاغل مخصوصا تو حیطه درمان و کادر بیمارستان ازشون سر و همسر درنمیاد بقول خودت...

من خودم ترجیح میدم با کسی که حیطه‌‌ش باهام مشترکه ازدواج کنم...

نمیدونم چقدر تصورم درسته، ولی فک میکنم چون به کار همدیگه شناخت نسبی داریم کمتر به مشکل بخوریم....

ولی در مورد نخ و مسواک و اینا که خیلی خوبه که...

اینجانب در مسواک و اینا چون تنبل میبودیم درک میکنیم چقدر این تذکرا خوبه...

من هم ترجیحم همینه واقعا بخاطر تمام این مسائلی که با زبون طنز گفتم.
توی کدوم حیطه ای کیمیا جان؟
خب شاید یکی بهش بربخوره هی زنش بهش بگه مسواک زدی؟ نخ دندون کشیدی؟
مهربان

شما هم همنوا با زن سبزی فروش ناخناتو لاک نزن

گفتم لاک بصورت ناخودآگاه نیشم باز شد و همش تقصیر توعه

اولا زهرِکاری!
دوما یه وقت یه جمله از حرفایی که بهت زدمو و فراموش نکنیا!! :-/
بیست و دو

خب من نخواستم خدافظ!:دی

بیا اینم نتیجه صداقت :-/
نیمچه مهندس ...

خیلی حرص خوردم انتظاراتت از خودت اینقدر با سکسیم همراه بود.آخه چرا؟؟؟؟

چرا از اون سپرها نمیزنی جلوی صورتت؟ بهت نمیدن؟ من رفتم دندون پزشکی دکترم سپر زد رو کل صورتش.

بعدشم،هر شغلی نگرانی ها و کثیف کاری های خودشو داره.مکانیکی،کارمند اداری... خواهر من ماماست.لازمه بگم کجا رو معاینه میکنه و با چیا مواجهه؟ ولی خب،این دلیل نمیشه که من هروقت میبینمش بغلش نکنم.به هر حال آدم بعد از کار دوش میگیره.

حرص نخور مهندس! به تگِ طنز مطلب دقت کن!  اغراق زیاد داشت. :-)))
لپ کلام من این بود که ما مثل زن های روتینی که اکثر مردهای ایرانی انتظارشون رو دارن، نیستیم. پا به پای مرد کار میکنیم. توی جامعه ایم، خسته میشیم.
تمام این مشکلات رو بدونن بعد بیان جلو، نه که بیان ازدواج کنن و بعد بخوان زنشون تغییر کنه، مریض مرد نبینه. کار نکنه. شیفت عصر نره و ... دیدم که میگما!
سپر نه شیلد. باهاش راحت نیستم عینک میزنم. 
خب آره من از جنبه شغل خودم نگاه کردم عزیزم. 
عاشق این جک هاییم که واسه ماما ها درمیارن! 
soolin :)

😂😂😂😂😂😂قشنگ زدی تو رشتت هاااا.....

من اگه پسر بودم،میگفتم ای جااان توفقط باش بقیه چیزا حاشیه اس😁😁😁😁

 

صداقت موج میزنه! 
حالا که نیستی 😭😭😭
😆
tiktik tiki

بنده فقط فانتوم پروتز کامل و رادیو عملی  با اون روی پا ایستادناش رو فعلا تجربه کردم

ولی خب حقیقتا به میتونم بگم به بدن درد الانم انگشت درد اندو هم اضاف شد 

الهی فنچ دنتیستی پس! هنوز مونده تا خسته بشی. البته هر چی تجربت بیشتر بشه دیرتر خسته میشی.
من انگشت اشاره ی دست غالبم اکثرا پوستش ضخیم تره و بعضی اوقات بی حس میشه سر انگشتم!
x

من وسواس دندون دارم !

همش توهم دندون درد دارم !

یکی دو ماهه به یکی دو تا دندونام گیر دادم!!!

 

صداقتت منو کشته تو این پست هوپ جانم!

هر چند مقداریش جنبه ی مزاح داشت اما واقعا شغلتون فرسایش فیزیکیت خیلی زیاده 

اپشن بغل کردن سر اصلامهم نیست چون وقتی رو کارت  تمرکز کردی نمیتونی رو موقعیت های کلی دیگه تمرکز کنی این بند از نوصته ات مزاح بود  .....

ولی اگر جای ما بودی کلی از قسمت های بدن رو .... لا اله الا الله :)))))

 

کاش منم داشتم میدادم دندونامو چک کنن ببینم چه مرگشونه!!

میبینی خواهر؟ بچه چقدر صاف و صادقه؟
فرسایش شغل ما افتضاح بالاست. واسه همین من سلامتی بدنم رو گذاشتم توی اولویت و همیشه به زمان کلاس ورزشم که نزدیک میشیم مریضا رو یا تموم میکنم یا رد و میدوم برسم به کلاس. گور بابای پول وقتی بدنت سالم نیست.

آره خدایی! ولی خیلیا حساسن روی این قضیه که مثلا فلانی مریض مرد نداشته باش! 
آقا بیا این خط آخر رو تو خصوصی توضیح بده بخندم! 
دُردانه ⠀

گربه رو دم حجله کشتی که! :)))

 

عوضش زندگی با یه دختر مهندس برق زبان‌شناس خیلی هیجان‌انگیزه. ضمن اینکه سیم‌پیچیای خونه رو انجام میده و به کیلووات‌های مصرفی رسیدگی می‌کنه، عاشق کارای فنی هم هست و دائم میخ و چکش و فازمتر دستشه. بادقت هم به حرفات گوش میده و از توش نکات زبان‌شناسانه استخراج می‌کنه. حالا ممکنه یه وقتی هم بگه نگو مرسی و بگو سپاس. طوری نمیشه که. تو هم بگو سپاس. بعد رو بچه‌هاشم به‌عنوان کیس زبانی کار می‌کنه بفهمه چجوری حرف زدنو یاد می‌گیرن.

حسابی! به یار آیندم این پست رو نشون میدم میگم من اینم، اگه پذیرایی من را، پذیرایم تو را!

خیلیییی خوب بود. من توی این پست به جنبه های منفی شغلم توی زندگیم اشاره کردم از جنبه ی مثبت هم میتونم نگاه کنم بهش. ایشالا بعدا
بنده خدا ٤ تا بچه طفل معصومت نسرین :-)))
علی علوی

اوایل عروسیمون خاله ی دامادمون به همسر من گفته بود چیکار میکنی ؟

همسرم بهش گفته بود تو خونه پادشاهی میکنم !!! خونه دارم .

-

البته الان همسر با با دو فرزند خردسال تو همون خونه و برون سپاری کارش سه نفر نیروی کار داره و ماهی بین 3-7 میلیون درآمدشه. کارگاه تولیدیه با طرح های خاصی که...  کلا هنرمنده !

هنرمنده که هم خونه داره و هم شاغل !!

یکی از شروط من برای ازدواج همین بوده که همسرم خونه ور دل خودم باشه که الحمدالله نظر خدا به زندگی ما بوده هم خونه داره و هم شاغله !!!! 

 

نگاه ِ زنان به زندگی باید عوض بشه . چرا باید یه زن تمام روزش رو بره مطب بچه اش رو عین بچه های سر راهی پرستارا و مهد کودکا بزرگ کنن .

-

خب ولش کن ...

خیلی خوبه که همسر خونه دارتون توی منزل هم کار میکنن و درامد دارن. خداروشکر.
ولی 
اولویت های زندگی هر فرد و شرایط کاری اش با فرد دیگه متفاوته. 
من مجردم. مسلما متاهل بشم و برم سر خونه زندگی خودم کارم رو سبک تر باید بکنم. ولی اگه قرار به رهایی کارم بود، این همه درس خوندم و رفتم منطقه محروم کار کردم برای چی؟ 
من توی این پست با زبون طنز و اغراق شده تلاش کردم از مشکلات کارم بگم. ولی عمیقا اعتقاد دارم وقتی زن و مرد به یک اندازه در بچه دار شدن نقش دارن، نگه داری از فرزند هم باید بینشون تقسیم بشه! 
علی علوی

درست میفرمایید .

تو خیلی از مساعل هدف همه چی رو توجیه میکنه !

مثلا ممکنه هدف شما کار و خدمت ب خلق با روی خوش و مثلا پول نگرفتن از فقرا باشه .

قطعا شما برای دندون پزشک شدن خیییلی زحمت کشیدی ، موفق باشید .

 

چی بگم... 
مرسی شمام موفق باشین آقای علوی
آبان ...

بیا بپذیریم یه دندانپزشک واسه ازدواج جذابه ..

قبول 

 من به دانپزشک های زن کار ندارم 

مردهاشون چطوره ؟میشه ممنوع کنیم بیمار زن نداشته باشند 😂

دارم دکترهایی مردی تصور می کنم که قبلا تخصص زنان و زایمان داشتند !

پ  ن : اغلب مردم از یه وکیل زن یا مرد می ترسند که البته تا حدودی هم حق دارند !

شایدهم ادم ها از زن های مستقل می ترسند !

 

:-// یعنی مرداشون جذابن فقط؟ دستم درد نکنه! 
فکر کن یه درصد یه زن چنین شرطی بذاره و مرده هم قبول کنه بیمار زن نبینه!! اکثر مریضا زن هستن. 
هنوز هم از نسل های قبل داریم چنین متخصص هایی رو :-))

من هم از وکلا میترسم! :-)))
شاید! بستگی داره به شخصیت و فرهنگشون
کیمیا

علوم آزمایشگاهی عم...

راست میگی شاید به مذاق یه عده ای خوش نیاد...

ولی یه بار که بره دندونپزشکی و بوی دندون کز خورده رو بشنفه حالش حسابی جا میاد...(خنده شیطانی دی:)

بسیار عالی موفق باشی
اصن چرا بره دندونپزشکی تا این بو رو حس کنه؟ همین که زنش بیاد تو خونه همین بو رو میده! :-//
;)

درسته ک هرشغلی سختیای خودشو داره ولی حوزه علوم پزشکی چون وقتی بیمار میاد ک تو اوج درده(علی الخصوص توایران!) و تحملش فوق العاده کمه خیلی سخت تره چون هم باید ب کارت مسلط باشی و هول نکنی و اشتباه نکنی هم اینکه علاوه بر در جسمی سعی کنی درد روحی فرد رو کم کنی

سختیای جسمی و خستگی هم ک خودشون ی ماجرااند

ولی قشنگه دیگه:) حس مفیدبودن+کمک+ استقلال+رضایت از خود

------

اقای علوی پس این همه بچه ای ک مامانشون شاغل بودن بچه سر راهین://///////

همینه واقعا. مردم تا دندونشون به درد نیوفته و عصب کشی لازم نشه نمیان مطب و وقتی هم میان درد دارن کلافه ان و ...

من عاشق همین قشنگیاشم... 

x

اره واقعا .... می فهمم چی میگی راجع به حساسیت 

اما تجربه ثابت کرده کسایی که رو این مساله مریض جنس مخالف نداشتن خیییییلی حساسن خودشن مشکلات چیزیِ متعدد دارن که انقدر بدبین هستن ...

مثلا از زمان های خیلی قدیم مامانم تعریف می کنه همسایه ای داشته که شوهرش خیلی بددل بوده که این حتی از خونه بیرون نره (واسه هیچ کاری) و این زن روخون به جیگر کرده بعد یک ماه زنشو می فرسته سفر. وقتی خانمه برمیگرده می فهمه شوهرش با خانم همسایه.موارد متعددی رو اینمدلی شنیدم 

 

به هرحال هر دو جنس حس حسادت مختصری ممکنه داشته باشه اما اگر شدید شد و حالت بیمارگونه داشت باید جدی تلقیش کرد ....

راجع به سوال خصوصیت  هم هرجایی که فکرشو بکنی .... یعنی هر جایی دقیقا ! به جز یک جا !!! :))))) روشن ِ یا بیشتر توضیح بدم؟! :دی

 

قبول دارم حرفت رو. کسی که خودش مشکل نداشته باشه، به ذهنش چنین حساسیت هایی خطور نمیکنه. 
وااااای خیلی سخته کارت :-))))
میم

اگه هم دیگه رو بخوان و دوست داشته‌باشن واقعی طور هاااا.اینها مانعی نیست که وشاید بعدها حتی خنده تون بگیره بهشون.

واینکه جنبه‌های مثبت شغل شما برای خیلی ‌ها دست نیافتنی هست.

هم رو دوست داشته باشن و کاملا پذیرفته باشن. نه فقظ جذب جنبه های مثبت شغل زنشون بشن و به سختی هاش بی توجه باشن. 
مانته نیا

لباس خوشگلاتو بپوش دارم میام محضر دنبالت😍

شاااارمین! 
مانته نیا خواستگاری رو پیچوند مستقیم بردم محضر!
میم

خانم دردانه فکر کنم منظورتون سیم کشی های خونه بود.

آره مهندس برق  زبان شناس هم  خوبه‌⁦^_^⁩

 

 

خب آره دیگه. بچم مهندس برقه
x

چیزی که میخوام بگم بی ارتباط شاید باشه به پستت اما چون تو نظرات بهش اشاره شد دوست دارم نظرم رو راجع بهش بگم ....

 

من خودم با کار کاملا تمام وقت خانم ها که موجب شه نتونن هیچ وقتی واسه خودشون بذارن و سلامتیشون مخالفم ...

اما شدیدا هم با تو خونه نشستن خانم ها و بشور بسابشون و خودشون رو وقف. خونه وزندگی کردن مخالفم .... اصلا به قدری از کار خونه بدم میادکه حد نداره هیچ وقت هم زیر بار هیچ مقداریش نمیرم ....

بعد هم دیدم مادرایی که فقط خونه دار هستن بیشتر با بچه هاشون ب مشکل برمیخورن تا خانم های شاغل .... نهایت هم  سرخورده میشن چون خودشون رو کامل وقف خانه و خانواده کردن و واسه خودشون و سلامتی و شادابیشون وقتی نذاشتن وقتی یه نامهربونی کوچولو از بچه هاشون ببینن یا وقتی بچه هاشون مستقل بشن برن سر خونه زندگیشون همش اینا افسوس میخورن یامیخوان دخالت کنن .....

منم مخالفم! 
اصلا با کار کردن در حدی که از زندگی سیر بشی مخالفم. ولی وقتی معتاد کار شدی چه میشه کرد؟ 
من کار خونه رو دوست دارم ولی. واسه همین میگم مستقل بشم کارمو سبک تر میکنم. 
کلا هر کسی خودشو وقف چیزی یا کسی بکنه و خودشو نادیده بگیره اشتباااهه
گندم بانو

قشنگ زدی همه خواستگاراتو پروندیاااااا ... بعد هی نیای بگی من که کاسه توالت میسابم چرا هیشکی منو نمیگیره‌ها ://////

^___* :)))

آخه کدومشون اینجا رو میخونن مگه؟ جلو روی خودشون که این حرفا رو نمیزنم میپرن!! 
خیلیییییی تیکه ات عالی بود ولی خیلی بدی! 
:-))))
مهربان

اون شب که قضیه زن سبزی فروش رو گفتی هم لاک داشتی. یادته؟

شیم عان یو

ولی فک کنم فقط تویی که سر مریض هاتو بغل میکنی

من تا حالا هرچی دندونپزشکی رفتم کسی همچین حرکتی روم انجام نداده. دوستای ضعیف عمل میکنن

کاش توی بیان عضو بودی میتونستم بلاکت کنم! 
آره من کلا دوست دارم سر مردم رو بغل کنم! :-//
انه

اجازه اجازه من دندونپزشکای خانوم رو دوست میدارم چون دوتا از صمیمی ترین دوستام دندونپزشکن ولی با اقایون دندونپزشک نمیتونم کنار بیام تجربه اینو ثابت کرده که نمیتونم رابطه موفقی باهاشون داشته باشم😶

منم حس میکنم رابطم با اقایون پزشک به استثنای مهربان! خوب باشه.
توی هر قشری خوب و بد هست.
;)

اصن عشق همینه

بقیش باد هواس~_~

والااااع
عاشق واقعی اونه که با تمام این اوصاف منو بخواد!
مهدی ­­­­

خود پست که خیلی خوب بود، کامنتای از تهه دل بعضیا هم خیلی بامزه بود.. ایشالا یه کسی که خوب درک بکنه شرایطتون رو قسمتتون بشه.

ولی بنظرم کارای همسرتون رو خودتون انجام بدید و هر وقت بحثتون شد یه تعداد اشتباه کوچیک کنید تو کار :))

اینا واسه شما جکه، واس ما خاطرس :-))))
ایشالا *_*
واقعا پیشنهاد مناسبی بود، حتما عملی میکنم
گندم بانو

@ مهربان

نه نه... دکتر خوبه هم سر منو بغل میکرد!!!! :)))

فکر کرده کسی بغلش نکرده، بقیه هم بغل نمیشن! :-))
x

الان البته یکم فیلد کاریمو تغییر کرده ملت رو خیلی پوشیده تر می بینم :)))) 

نوچ سخت بودنش روانکار می کنم:)) اتفاقا جنبه ی فان داشت ملاک قیاس واسم زیاد بوداز بس بافت های مختلف با رنگ و  شکل های مختلف دیده بودم :))) 

 

چشم و گوش بسته شنیدی ؟!!! من خواهرشم :)))))))

من دیگه نمیتونم کنجکاویمو نگه دارم میام بلاگت! :-)))))
یکی تو چشم و گوش بسته ای یکی لا اله الا الله :-))
شارمین امیریان

مانته نیا از اولشم پا تو کفش من کرده بود. از همین جا به دوئل دعوتش می کنم. تو هم وایسا عقب دوئلی نشی😂

آخجووون! همیشه دوست داشتم دو نفر سرم دوئل کنن! البته دوست داشتم پسر باشن، ولی دیگه این قسمت مویه! :-)))
صخره نورد

اینجوری که شما تعریف کردین, پدر و مادرتونم لطف میکنن هر شب خونه راهتون میدن, قدرشونو بدونید :)))

آره والا
توی پست های اخیر گفتم که مهم ترین افرادی هستن که باعث میشه دنیام قابل تحمل بگذره دیگه!

مانته نیا

بابا این هوپ خیلی وقته به من قول ازدواج داده. من اولین باره این چیزا رو میشنوم. ندار چت هات رو رو کنم خانم هوپ.

 

نمیشه جفتتون رو با هم بگیرم؟ یا منو بگیرین؟! 
نه نه رو نکن زمزمه های عاشقونمون رو
انه

اره منم با اقایون پزشک رابطم بهتره حداقل یه چند هفته دوام میاره ولی با دندونپزشکا نه اره تو هر قشری خوب وبد هست اون اقایون دکتر بد نبودن روحیه پزشک من با روحیه دندونپزشکی اونا نمیخوند 😛😛😛😛😛

ولی نکته قضیه اینجاست که تمام دوست های پزشکم دوست نداشتن شوهرشون پزشک باشه، میگفتن ما چیزهایی دیدیم تو بیمارستان که بماند!
فارغ از این پست، دندونپزشکا به این گوگولی ای!
rata .

روحیه طنزتو دوس میدارم 😍😍

با همه این حرفا حالا ک نت وصل شده اگ هر شب پستتو بذاری خودم میگیرمت:)))

مخلصیم ^_^
نه دیگه میرم تو استراحت! هشت روز پشت سر هم پست گذاشتم، رکورده واسم، یکم باید ریکاوری کنم مغزم رو بتونم بنویسم!
انه

خانوماش که خیلی گوگولین❤❤❤

منظورم از این جهات نبود وگرنه اونکه خدا نکنه کسی بد باشه شغلش فرقی نداره از نظر روحیه واینا منظورم بود...من خودم به شخصه نظر خاصی درباره شغل طرف مقابلم ندارم اونکه به دل ادم باید بشینه میشینه فارغ از شغلش.

آره قبوووول دارم ❤️❤️
واقعا ذات کسی خراب باشه توی هر شغلی خرابه

فامس

حیف که  پسر  نیستم....

 همین فردا صبح  میو مدم  خواستگاری... به جای گل و شیرینی  هم  ماساژور ...هم انگشت  اشاره ی اضافی  و مواد  ضروری  و لازم  رو  میاوردم.....:))

خارج  از  شوخی

 واقعا  دوست داشتنی  هستی...😍

 

این حجم از دلبری از دخترها رو آخه چه کار میتونم بکنم؟! 
البته که شماها به همه پسرها می ارزین. 
مرسی عزیزم ❤️❤️
بانوچـه ⠀

پسر هم نشدیم با خوندن پستت جوگیر بشیم بگیم غمت نباشه همه‌جوره می‌خوایمت :دی

 

کلی دختر اومدن خواستگاریم به جاش! :-)))
نل

کی بیام خواستگاری؟

فدا سرت عزیزم

ماساژور میگیرم برات

ساعت کاریت هم ی روز در میون میکنیم مطب شخصی خودت

خودم هرروز صبح و شب برات کرم دست میزنممم

حضور تو نعمته توی زندگیم عشقممممم

تو فقط باش

 

«ی دونه از این‌مردها ک اینهارو بگه ایشالا برات پیدا بشه»

اولش گفتم یه دلبری دیگه از یه دختر دیگه بعد دیدم آخر کامنتت رو😁
ایشالا خدا از زبونت بشنوفه خواهرر
معلوم الحال

۱. شارمین اسم دختر نیست؟ 

۲. قضیه لاک چیه؟ :))

۳. شغل فقط زبانشناسی و برق‌کاری خانم دوردانه (اسم سابقشم یادم رفته 😅)

۴. انصافا راست میگن‌. تا حالا هیشکی سر ما رو تو بغل نگرفته! 

@مهربان: یکی که بیاد سرمون رو بغل بکنه چیه؟ همونم‌ نداریم!😁

۵. باز این خانم دکتره که از خودشونه پست گذاشت. :)) فک کنم قراره برای دور بعدی نامزد بشه 

١- هست، قضیه داره توی وبلاگش پیدا میکنی
٢- یه چیزیه بین من و دوست شفیقت، خصوصیه!!
٣-شباهنگ
٤- اوخی دلم سوخت واستون که حتی توی دندونپزشکی کسی بغل نکرده سرتون رو! گناهیای طفلی
٥- نامزد بشم چیه؟ مگه دیوانم؟ 
ایشالا خودم نامزد کنم! :-))))
مهربانو
ژژژژژژژون چه جذااااب :-))
خعلییییییی :-)))
حامد سپهر

نمیدونم چرا الن گوشیم این آهنگو از مازیار فلاحی پلی کرد

تو فقط باش تموم کم و کسرش با من

با تموم دوری و طاقت و صبرش با من

تو فقط تب کن از این عشق بلاتکلیفم مردن و سوختن و باقی زجرش با من

:)))))

 

 

کلا شاعر میگه :

جنگ از طرف دوست دل آزار نباشد یاری که تحمل نکند یار نباشد

گر بانگ برآید که سری در قدمی رفت بسیار مگویید که بسیار نباشد

عه این آهنگه! با اینکه از مازیار فلاحی خوشم نمیاد ولی یه مدت رو این آهنگ قفلی زده بودم!

ناز قلم شاعر!! 
شارمین امیریان

@مانته نیا

آخرشم هر دو تا مون رو دور میزنه میره با یکی دیگه😖

@معلوم الحال

شارمین  اسم دختره... هوپ یه لحظه جوگیر شد

 

 

@هوووووپ😡 اولا من همه این ویژگیهات رو قبول میکنم ولی خیانت و رقیب و اینا رو نه.😏 دوما ببین یه کلمه آقا اول اسم من اضافه کردی کل اون پست "شارمین و من و شارمین" دوباره زیر سوال رفت😒

خب شما فقط لب و دهن هستین! بیاین دوئل کنین، نامردم زنتون نشم! 😆

آقا شارمین ❤️😁

خو دختر نگاه کن کامنتای این پستو! ببین چند تا خواسگار پیدا کردم، تو بودی وسوسه نمیشدی؟ من انسانم و جایزالخطا
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

عجب پست تبلیغاتی:-))))

گل بی‌خار که نمیشهD:

ضد تبلیغاتیه بیشتر!
ای جاااان، خودت گلی :-*
Tamana .....

ای بابا‌ دیگه شوهر دیدی ندیدی :-\ این چه کاریه میکنی خواهر من 

من صداقت رو سرلوحه کارهام قرار دادم همیشه! :-(
رومی زنگی

خیلیم دلش بخواد تازه... 😏

آخه دقیقا چی رو دلش بخواد؟ :-/
نرگس بیانستان

به عنوان زن زندگی نه

ولی به عنوان دوست من تا آخر خط عاشقتم اصلا 

جدی ؛)

 

مرسی عجقم واسه عشق خالصت به من ولی
تو خط اول همین که تایید کردی زن زندگی نیستم، خرااابم کردی! :-/
رومی زنگی

وجود نازنین خودت رو 

مگه همه چیز قرمه سبزی پختن و ناز و نوازش کردنه؟!

 

ای جااااانم! چاکر شما برم!
نیست ولی انتظارات مردای ایرانی رو نمیدونی مگه؟
مهتاب

سلام هوپی 

منم خیلی وقت دارم میخونمت ولی خاموش 

کلی خندیدم در مورد این پستت 

ولی همه مردا ظاهر قضیه رو میبینن بعد ها که بگذره میبینن وایی 😂

دندون پزشکای خانوم من رفتموخشن بودن 

ولی دو سه سال که یه دندون پزشک که میرم خیلی مهربونه آقا هم هستن وسط مسطا هم ی چیزی میدا میکنن میگن همگی بادهم میخندیم اصلا خیلی مهربونه برعکس باباش واییی 😵

امیدوارم ی شوهر خوب و دل بخواهت پیدا بشه و باهاش خوشبخت بشی 😜😍

سلام :-)
هم مردا هم خانوادشون.
منم خشنم :-)))
ایشالا :-))
رعنا

خانوم دکترمیشه درمورد مهاجرت دندونپزشکایکم بهم اطلاعات بدین‌؟

اطلاعات خاصی ندارم فقط میتونم بگم خیلی خیلی سخته. طوریکه بی خیال میشی.
رعنا

خب همین خیلی خیلی سخت رو یکم توضیح میدین؟

این پیج رو دنبال کنین.
رومی زنگی

مخلص خانم دکتر هم هستیم 😅

هووووف دقیقا نمیدونم چه طوری نسل به نسل این عقاید تارعنکبوت بسته رو کروموزوم y شون منتقل میکنن؟؟!!⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩

 

ما بیشتر *_^
البته بی انصافی نکنیم دارن نسل ب نسل بهتر میشن، ولی خب هنوز جای کار دارن
مهربان

چرا نمیپستی؟

یک اینکه نت وصل شده و من قرارم تا وصل شدنش بود
دو اینکه موضوعاتم ته کشیدن، موضوع داری بگو بنویسم
یانوشکا ..

دکتررررر. از وقتی این پستتو دیدم همش حین کار به این فکر میکنم که عههههه من الان سر این ادمو با این همه سیبیل و این قیافه و فلان بغل کردم :|| کاری که هیچ وقت با ادمایی که دوستشون داشتم یا خیلی بهم نزدیک بودن هم نکردم :| نگم برات امروز توی پریو وسط اون همه جرم همش داشتم به این فکر میکردم :))))

شوخی میکنی؟ :-)))))
نبودی چند روز پیش سر یه مرد سیبیلو زبون گنده با بوی دهان سگ مرده مریض اندوم بود! خداااااااااااا 
دلم میخواست از فاصله سه متری واسش اندو کنم. :-///
نرگس بیانستان

ببین دختر گلم!

همین که به جای عشقم میگی عجقم، کلا از لیست منتخب و قابل بررسی من خط میخوری نه با مداد یا خودکار قرمز، که با ماژیک از اونا که پاک نمیشه :))

 

تازه از اینکه بیخود و بی جهت به کسی میگی عشقم چشم پوشی کردم 😏

اصن من با متاهل جماعت کاری ندارم! 
رو خرابه های زندگی یه مرد، خونه امو بنا نمیکنم!
محدثه

سوهانم نخوریممممممم؟!؟؟!!!! گرفتاری هااااااا

خیرررر فقط عید به عید!
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan