لعنت

  • ۲۱:۳۴

از خودم متنفر شدم وقتی رفتم توی بلاک یوزر ها و عکس جدیدش و بعد از چند ماه دیدم 

:-/ کاش میشد کلا از این فضاها بیرون اومد ... 

لعنتی

  • ۲۶۰
سُـرور ..
:/ 
 😑
سانیا
نه اشکال نداره . ببین با خودت جنگ نکن کلا از صفحه روزگار محوش کنی بذار باشه و تو بهش فکر نکنی این بهتره ... یک روز میرسه لمس گوشی رو پایین بالا که میدی فقط میشه یک کانتکت و تموم ...
اون ادم از تو مخچت بیرون نمیره ولی از جلو چشمت چرا ....
اتفاقا دیشب داشتم فکر می کردم که من هیچ جوری نمیتونم حضورش رو توی زندگیم انکار کنم ، اون مربوط به یه دوره ی تلخ از زندگیم بوده ، رفته و تموم شده !
از توی کانتکت هام پاکش کردم :)))
لی لی (لیلی نامه)
بیماری بدیه... ولی ناگزیره انگار:(
خودم رو تنبیه کردم ، قول داده دیگه ازین کارها نکنه !
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan