فکر نمی‌کردم هیچ‌وقت به این نقطه برسم...

  • ۱۱:۰۸

حس خوبی ندارم به وبلاگم دیگه‌. همیشه کسایی که کانال می‌زدن و از اینجا می‌رفتن رو سرزنش می‌کردم، ولی الان که توی کانال خیلی‌هاتون عضو شدم، هی دارم با خودم کلنجار می‌رم که دیگه وبلاگم رو آپدیت نکنم و برم کانال بزنم ولی دلم نمیاد‌.


پی‌نوشت: دلم اومد و زدم...


  • ۱۲۴۵
عارفه صاد

هوپ اینجا برای هممون جاییه که توش بیشتر خودمون باشیم و ازش حس خوبی دریافت کنیم، اگه ازارت میده رهاش کن :)

کاری که حالتو بهتر میکنه انجام بده.

 

 

ولی اینجا رو حذف نکن، شاید خواستی برگردی

آزارم نمیده ولی حس میکنم مجبورم خودم رو سانسور کنم و این آزارم میده.
حذفش نمیکنم اصلا.
بیست و دو

من کلا هیچ کانالی نمیخونم حتی بوده بلاگرایی که عاشق نوشته هاشون بودم و جمع کردن رفتن همونارو توو کانال نوشتن ولی من بازم نخوندم فلذا رفتی کانال بدون من نمیخونم:| 

 

خودم هم همین بودم ولی دیدم توی کانال بنویسم بهتره نسبت به اینکه اصلا ننویسم‌
هـیوا .

آقا دقیقا منم همینجوریم

هی میگم کانال بزنم بعد میگم خب که چی بشه ؟ شاید یه عده دسترسیشون سخت باشه به تلگرام اصن

همیشه هم گارد داشتم نسبت به اونایی که کانال میزدن :|

عه خب یعنی الان لینک نمیخواین؟ :-)))
ایلیا

سلام

کاش آدرس کانال هم برای خوانندگان خاموش می فرمودید.

سلام، متاسفانه اصلا مقدور نیست.
فامس

کانال زدن رو دوست دارم و خوندنشون رو 

و خودت منو با دنیای کانال نویسی آشنا کردی (کانال مستانه رو معرفی کردی) و خیلی دوسش داشتنی بود از همین دنیای کانال ها آدم های مختلفی رو شناختم گاهی با شادی همراه بود گاهی با درد و رنج....

ولی ته همه ی نوشته ها همه ی خودمون به سانسور می رسه تقلا می کنیم برای بی پروا نوشتن و بی سانسور بودن ولی خب باز از یه جایی به بعد نمی شه حالا یه عده کمتر یه عده بیشتر این ویژگی رو دارن

ولی من عاشق وبلاگتم روزی چند بار سر میزنم اینجا اونقدری که اینجام تو وبلاگ خودم نیستم به هرحال اینجا رو متروک نکن دوست دارم کلماتت رو بخونم و حسشون کنم البته اگه امکانش نباشه بیام تو کانالت.... این بارقه از تو رو دوست دارم. 

سلام فامسی، ببین دوباره آدرس وبلاگت رو خصوصی بده.
دقیقا، الان خودمم که شروع کردم به نوشتن توی کانال، همه چیز رو نمیام بگم.
احتمالا خاطرات هوپ و بیماران رو اینجا بازم بنویسم.
متانویا ...

اگه کانال زدی لطفا آدرسشو به منم بده قشنگم

ببین آدرس بدم باید بیای بگی کی هستیا، که به اسمت سیوت کنم.
توکــا (:

میشه کانالت رو بدی؟

قول میدی مثل اینجا خاموش نباشی؟ 
!willow IN oasis

وقتی یکی به این نقطه میرسه و اینو میگه انگار که یکی از دوستام یهو دیگه بخواد بره یه شهر دیگه و از شهر من دل بکنه...

اما

کاملا میفهمم. چون خودم توی حالتی ام که کلا یه وب ناشناس زدم مدت هاست و اونجا هیچ اطلاعاتی نیست و فقط مینویسم.

گاهی لازمه

اما دوست دارم که باز برگردی و هرزگاهی اینجا بنویسی.

نگاه کردن به ارشیو دیدن اون همه ماه هایی که تو گذروندی و ثبت‌شون کردی، حس غیرقابل وصفی داره...

منم برای مدت طولانی این حس رو داشتم. تا اینکه دیدم واقعا دوستام دارن میرن و من دسترسی به نوشته‌هاشون ندارم، کوتاه اومدم‌ و عضو کانال‌هاشون شدم‌.
اوهوم... اینکه ۷ ساله نان استاپ نوشتم و نوشتم و نوشتم...
قول میدم هوپ و بیماران رو اگه اونور نوشتم، اینجام کپی کنم ولی بقیه مسائل رو فکر نمیکنم فعلا بیارم اینجا.
توکــا (:

اینجا هم خاموش نبودم ولی خب حس میکردم ناشناخته ام برات 🥲

چشم

چرا دیگه دختر، دو تا کامنت بیشتر ندادی‌.
چشمت بی بلا اومدم.
Mina

سلام من یه سالی خواننده خاموش کانالتون بودم..

یکم دلم گرفت چون به خوندن خاطرات قشنگتون عادت کرده بودم

امیدوارم هرجا هستین شاد و سلامت باشین🌺

(اگه دوست داشتین آدرس کانالتو بهم بدین ممنون میشم. البته هرجور راحتین...)

سلام مینا جان، میفهمم چه حسی داری ولی خب باید حق بدی بهم که نتونم به همه آدرس بدم. ایشالا شرایط بهتر بشه و دوباره برمیگردیم همگی.
هـیوا .

خب من اون موقع که کامنت گذاشته بودم هنوز به نقطه ی جدیدی نرسیده بودید و دلتون نیومده بود هنوز :))

لینک پیلیز :دی

😄😄😄😄

لادن

سلااااام 

ببینااااااا من تازه وبلاگ شارمین رو پیدا کردم از پیوندهای وبلاگ تیلو 

بعد از کامنت های وبلاگ شارمین هم اینجا رو چند روزه یافتم 

حق من این نبود بذاری بری هااااااا😁

 

 

 

 

سلااام
خب آخه اصن شارمین گذاشت رفت که منم وسوسه شدم برم‌‌‌
Busy Mind

اگه ممکنه آدرسشو بدین

بله اکیه
یاسی ترین

سلاملکم رفیق 

آدرس بده بهم 

هرچند من عاشق وبلاگم و هیچی وبلاگ نمیشه 

ولی مهم حال تو و آرامشته مثل بقیه دوستان 😘♥️ 

متانویا هم دوست منه با خیال راحت بهش آدرس بده 😁

سلام یاسی‌جانم، اومدم‌
منم وبلاگ رو با هیچی عوض نمیکنم و هنوز اینجا میخونمتون و سعی میکنم چراغ وبلاگم رو کامل خاموش نکنم ، ولی نمیتونم فعلا مثل قبل فعال باشم اینجا‌.
چون تو گفتی حتما :-)
لیمو لیمو

ای بابا :( نکنید تولوخدا 

من اینجا بیشتر حرف میزنم تا کانال 

 

 

خب اینجا وایب ناامنی گرفتم، مجبورم فعلا‌.
اومدم
مریم بانو

سلام منم میتونم کانالت داشته باشم؟

 

سلام بله عزیزم
متانویا ...

باشه جانم حتما ❤️

جانت بی بلا
Nelii 💉📚

آدرس کانال به منم میرسه؟

بلهههه
ربولی حسن کور

سلام

نتونستم ازتون بخوام که رمز پست قبلی را بهم بدین چون گفتم حتما صلاح ندیدین.

و به همین ترتیب ازتون لینک هم نمیخوام. بخصوص که اگه بیام کانال هم مطمئنا خودمو معرفی نمیکنم.

پس امیدوارم همیشه موفق باشید.

به امید پست بعدی تون لینک وبلاگتون تا مدتی محفوظ خواهد موند.

سلام دکتر، پست قبلی رو خوندین و کامنت دادین بعد چند وقت خصوصیش کردم که البته رمزش رو هم دارین :-)
انقدر برای شما احترام قائلم که بهتون لینک رو میدم با اینکه نمیخواین.
مرسی
آبان ...

نبینم از اینجا بری ها ...

نمیرم، کماکان می‌خونمتون و کامنت هم میدم.
دُردانه ‌‌

با توجه به اینکه یکی از شرایطت اینه اونجا خاموش نباشیم و کامنت بذاریم، و چون اگه کامنت بذاریم بقیه اکانتمونو می‌بینن و میان سلام عرض می‌کنن و عرض ادب می‌کنن و چون من دوست ندارم این اتفاق بیافته، نمی‌تونم تو کانالت بازخورد بدم :|

عزیزدلم، واسه اونایی که میشناسمشون و تو وبلاگ فعال بودن یه سری آپشن‌های اختصاصی تخصیص دادم. شما بیاین اینجا خصوصی بازخورد بدین اگه خواستین :-))
نل

هوووپ هووپ

سلام

الان چطوری ادرستو بگیرم ؟

ای دی تلگرام بزارم عضوم کنی؟

شماره بدم؟

چیکار کنم دختر دندونپزشک وب نویس بلاگستان؟

سلام علیکم کم‌پیدا
آیدی بذار واسم
دُردانه ‌‌

قربونت ^-^

تو هم اگه حرفی حدیثی نکته‌ای داشتی بیا کامنت بذار تو وبلاگم. اونجا بهم پیام نده چون دوست ندارم تلگرامتو داشته باشم :)) [می‌بینی تو رو خدا؟ ملت دست و پا می‌شکنن برای گرفتن آ‌ی‌دیت، اون وقت من طاقچه بالا هم می‌ذارم که یه وقت پیام ندی که آی‌دیتو داشته باشم :|]

ببین خیلی خوبی :-))))
مطمئن باش به حریمت احترام میذارم، اتفاقا فکر نمیکردم اصلا عضو بشی، وقتی اسمت رو دیدم ذوق کردم‌.
مسعود کوثری

نرو سمیه :))

مجبورم کردن :-))
سین

اومدم بگم کاری رو بکن که حس آرامش و امنیت بیشتری برات بیاره، که دیدم قبلاً گفته شده :)

همیشه سلامت و خوش باشی هوپ عزیز :)

ممنونم سین مهربون
بهار شیراز

سلاممممممممم به منم رمز میدی؟

سلام علیکم دختر شیرازی، نمیشه :-(
مهدیار پردیس

و منی که تازه الان این پست رو دیدم!

دیدی سر به فقیر فقرا نمیزنین این میشه
مهسا راستین

اقا قبول نیست 🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

انقدر خاموش بودی که اصلا یادم نیست کی بودی فقط راستینش رو یادمه :-//
ن. ..

رد کن بیاد عزیزم 

میام وبلاگت
جـانان

منم چون خاموش میخونمت دیگه نمی‌پرسم ! :(

فکر کنم توی کانال‌های بچه‌ها هستین؟
راضیه

سلام علیکم :|

خانم دکتر چشمون شهلای من😁

اینجانب رو نیز در کانالتون راه میدید؟😐

سلام علیکم
آی دیتو کامنت بده تا ادت کنم. وصل نمیشه وی‌پی‌انم از صبح تالا‌
راضیه

ناموسا نمیخوای بمن لینک بدی؟؟ :/

قلمرو مارک زاکربرگ و پاول دورف رو به خاک و خون میکشم :|||||

چته بچه؟ آروم بگیر :-))
راضیه

خا بفرما

من اینجا سلام دادم کسی نیس یه علیک بگه

ما رو هم بین مریض بپذیر توروخدا خانم دکترجونم😁

آدم رو مجبور به حرکات ناشایت میکنن بعد خیت هم میکنن آدمو

اصن نخواسدم

 

+خودم پیداش میکنم 😂😂😂😂فقط خصوصیش نکن بتونم جوین شم بعدش که جوین شدم به روی خودت نیار 😁

قطع شدم و هر کار کردم وصل نشدم دیگه‌
دل کوجیک.
صبر کن یکم.
چطوری میخوای پیدا کنی خدایی؟ پرایوته.
کانین

ادرس کانال رو ب من هم میدی؟ 

دختر بد، چرا انقدر خاموش بودین؟ واقعا سخته اعتماد
مهدیار پردیس

قطعاً کم‌سعادتی من بوده 🥺

نفرمایین
راضیه

۵تا کامنت گذاشتم یکیش هم ارسال نشد

یعنی بخداااا فقط فحش های ناموسی میتونه حق مطلب رو ادا کنه

فقططططط

اه

 

من راضیم فش بده
آرزو ‌‌‌‌{ツ}

سلام سلام :) منم راه می‌دین آیا؟

سلام علیکم بله، آی دی بده و البته با اکانت وبلاگت لطفا نظر بده :-)
آرزو ‌‌

خوب شد اکانتم رو بازیابی کردم پس. باز رمزم رو یادم رفته بود :دی

 

دختر نمیشه ادت کردددد
امیررضا ...

منم میشه جوین بشم؟

راستش زیاد نمیشناسمتون 🙁
مینا شین

هوپ عزیزم آره درسته .

پیدات نمیکنم. صبر کن.
امیررضا ...

حل است... جوین نمیشم😂🤦🏻‍♂️

:-))
آرزو ‌‌

اومدم الان. با سپاس ^_^

خوش اومدی
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan