تا ابد کنارم باش

  • ۲۰:۲۶

هیچ وقت اون روز و اون صحبت های خاصت رو یادم نمیره بابا : دخترم ، اگه همه ی دنیا تنهات بذارن ، من کنارتم ؛ از مامانت نزدیک تر به من که کسی نیست ، بدون این و که خدای ناکرده احتمالش هست که من و اون نسبتی با هم نداشته باشیم یک زمانی ، ولی تو همیشه و همیشه دختر منی ، از خون منی ، مایه ی افتخار منی ... 

با این حرفت دلم و گرم کردی و خیالم رو راحت که پشتم گرمه گرمه 


+ شاید از سختگیری هات اغلب اوقات خسته بشم بابا ، شاید بعضی وقت ها وقتی حرف میزنی سرم تو گوشی و حواسم بهت نباشه ، ولی این رو بدون بابا ، با اینکه یادم نمیاد آخرین بار کی بهت گفتم دوستت دارم ، تو تنها قهرمان زندگی منی ، بی برو و برگرد ...

  • ۳۳۴
جهیزیه عروس
مرسی عالی بود
:)
سانیا
پس چرا من نتونستم اینجا نظر بذارم الان دیدم نظر گذاشتند . احتمالا خوابم من ...
البته تو یک پست دیگه گفتم دیگه ..
نمیدونم چرااااااا :))) 
مرسی شما لطف داری 
امید
خدا حفظشون کنه پدرتون رو ، ایشالا سالها با شادی و مهربونی همیشه کنار هم خوشحال باشید 
خیلی ممنون :) 
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan