نیومده رفتیم!

  • ۰۰:۴۶

جاتون خالی دیروز از مشهد برگشتیم، زیارت امام محبوبت همیشه لذت بخشه، حتی اگه زمستان گذشته هم توی برف و بوران اونجا بوده باشی... دفعه قبل توی بدترین شرایط روحی بودم و از امامم خواستم هر چی صلاحه و مصلحتمه پیش بیاد واسم، از دلم هم گذشت که کاش کربلا هم بتونم برم، حالم بعد از سفر خیلی بهتر شد و دلم آروم گرفت و به طرز جالبی عید رو کربلا بودم ؛) 

این بار هم زیارت حس و حال خاص خودش رو داشت، هرچند خیلی خیلی شلوغ بود... نگاهت رو که به اطراف صحن ها و رواق ها مینداختی، افراد مختلف از هر نژاد و قوم و زبان و شهر و قیافه رو می دیدی که با عشق به دیدار امامشون اومده بودن... 

من هم یه گوشه کز می کردم و با امام رضام خلوت می کردم، حرف میزدم باهاش، درددل می کردم، با پررویی خواسته هام رو می گفتم و به تبعیت از دعای فوق العاده ی ' عالیه المضامین ' میگفتم که برآورده کردن این خواسته ها که از روی حرص و طمع منه، هیچ کاری واسه شما نداره!  بعد که خوب خالی میشدم به مردم نگاه می کردم، خواسته هاشون رو حدس میزدم و براشون دعا میکردم...

آخ که چقدر من و خواهری و مامان بچه دوست داریم، بچه ی کوچیکی نبود که نبینیم و از دور و نزدیک براش غش و ضعف نریم! چند تا لباس بچه گونه گرفته باشیم واسه سیسمونی های آینده من و خواهری خوبه؟!! :))) به قول معروف خجالتم خوب چیزیه!!

خلاصه که سفر خوب ما تموم شد، ان شاالله نصیب همتون بشه...

برای فردا هم که بار و بندیلم رو بستم تا برم اردوی جه.ادی؛ یعنی نرسیده و خستگی در نکرده یه سفر دیگه در پیشه...

دعا کنین برام، زود برمیگردم :)

  • ۲۳۸
ویار تکلم
زیارت قبول... 
مچکرم ؛)
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
چقدد عالی خوش بگذره دوستم زیارتتم قبول:)
ممنونم سحر مهربون ♡
Lady cyan ※※
زیارت قبول عزیزجان^____^
چه قدر دلتنگ حرم هستم... 
خوش بگذره ؛)
عه دوباره لیدی خودمون شدی ؟ :)
باورت میشه منم الان دلتنگم؟ ان شاالله به زودی قسمتتون بشه
مرسی
سُـرور ..

به به بسلامتی.. خوش گذشت؟!

هلاک اون رمانه شدم.. در واقعا من با اینکار مشکلی ندارم ولی رضایت قلبی هم ندارم :)

چون اونجوری و توی یه همچین شرایطی بزرگ نشدم و خب کاملا طبیعیه..

اسم رمان چی بود!؟

مگه میشه بد بگذره خانوووم؟ :)
میفهمم چی میگی، 
باور کن یادم نیست!
bahar ...
(:زیارت قبول خانوم
مچکر بهاربانو ؛)
فریبا
زیارت قبول باشه خانم .تو هم که مارکوپولو شدی چشم ما رو دور دیدی
سپاس مامان گلی ^.^
هوپ کوپولو!
سانیا
به به همیشه به سفر بانو .خوش بگذره ...
چقد ردلم هوا یحرم کرد ...دوست داشتم الان اونجا بودم ساعتها مینشستم کنارش ساعتها و فقط گنبدش نگاه میکردم
دیگه واقعا شدم خود زن سعدی :)))
شما که مال اونجایین هر وقت خواستین میتونین برین...
امید
چه خوب 
😊
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan