بسیار سفر باید، تا پخته شود خامی...

  • ۰۰:۳۲

به آرشیو مرداد ماه وبلاگ که نگاه می کنم، می بینم حدودا نصف ماه های دیگه پست گذاشتم؛ متوجه می شم که با وجود اینکه حدودا 20 روز از این 31 روز رو مسافرت بودم و دو سه روزی حواسم پرت عروسی فامیلمون بوده، باز هم تلاشم برای نوشتن قابل تحسین بوده :))

 سه ساله وبلاگ می نویسم و از خاطراتم، عقایدم، غم ها و شادی هام حرف میزنم... دقیقا دو سال از این سه سال رو با ترس از شناخته شدن نوشتم، آدرسم رو عوض کردم، سرویس وبلاگ نویسیم رو عوض کردم، رمزی نوشتم ولی باز حس امنیت کامل پیدا نکردم، یه وقت هایی به سرم میزنه بدون سان.سور حرف بزنم و از هر چی که اطرافم اتفاق میوفته بگم؛ ولی خب نمیشه... پس باید همین طور کج دار و مریز بنویسم و بگم آشنا هم خوند که خوند، چکارش کنم؟!

داشتم میگفتم توی این ماه شرق و غرب و شمال و دیدم، هفته دیگه باز هم مسافرت دیگه ای دارم... 

میدونین؟ حس عجیبی به اتاقم پیدا کردم، یه جورایی باهام غریبی می کنه! :|

  • ۲۴۱
ویار تکلم
من که ناشناس مینویسم اینقدر فحش میخورم وای به حال اینکه شناس بنویسم :))
چون نوشته هاتون با فکر نوشته شده و جنجالیه!! 
مهربان
منظورت مریض بود دیگه
عرض کنم که من فک کنم یکی از قدیمی ترین هام نه؟از اولین وبلاگ
نه میگن کج بگیر و نریز! کج دار و مریز!
http://tannazi.blogsky.com/1389/06/27/post-88/
آره از قدیمی ترین ها هستی و یکی از دوستان خوب من ؛)
bahar ...
((: بزن تو سرش درست شه متاسفانه ادرس وب منو همه اشناها دارن همون رمزی هم بنویسم میفهمن
تو سر کی بزنم؟! 
خیلی حس بدیه که، چطور آدرست رو عوض نمیکنی؟
bahar ...
تو سر اتاقت
بهش فکر میکنم! :))
مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
همیشه به سفر:)
ممنون ؛)
امید
بخاطر همینه رفتم اون گوشه تقریبا متروک که خودم متوجه میشم کی میخونه و کی هست جز خودم ...
خب به نظرم تو دیگه زیاد از حد سخت میگیری! خیلی دسترسی به بلاگت سخته!
امید
حالا شاید یه لونه دیگه هم همسایگى شما ایجاد کردم توى بلاگ آى آر ... ولى خب اونجا یه چیز دیگه است ... مثه خونه ام میمونه دسترسى بهش سخته و این باعث میشه براى هر کى که واقعا جذابه بیاد به خونه ام هرچند کامنت رو بستم تا اگه کسیم درباره دکوراسیون داخلى خونه ام واقعا نظرى داشت بهم ایمیل بفرسته :))))
دو ماهی هم هست چیز درست حسابی ننوشتم ریشه نوشتنام داره خشک میشه ...
سرویس بیان خیلی خوبه و من تا این لحظه بهترین سرویس وبلاگ نویسی میدونم اون رو، بهتر از بلاگفا و میهن بلاگ و پرشین بلاگ! ولی خدایی هیچ کدوم حال و هوای بلاگفای سابق رو ندارن...
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan