دل نیست کبوتر...

  • ۱۷:۰۴

هنوز هم دوسش داری دیوونه؟

...

با تو ام!

راستش رو بخوای...نه... دیگه نمیخوامش، حتی یه ذره... 

یعنی دلت نمی خواست الان هم نفست بود؟

باورت میشه؟ نه... دلم از اون بوم پریده... از اون دام رها شده... 

پس چرا؟

چرا چی؟!

چرا می ذاری فکرش بیاد توی سرت؟

خودش میاد... تازگیا خیلی کم... ولی میدونی؟

چیو؟

دیگه فکرش اذیتم نمی کنه... دیگه... دیگه قبول کردم همه چی رو... سریع از ذهنم می پره... این روزها یه جور غریبی خیالم آسوده است... شنیدی که شاعر چی میگه؟ 

                  ما چون ز دری پای کشیدیم... کشیدیم

امید ز هر کس که بریدیم... بریدیم

دل نیست کبوتر... که چو برخاست...  نشیند

از گوشه بامی که پریدیم...  پریدیم

رم دادن صید خود... از آغاز غلط بود

حالا که رماندی و رمیدیم ...رمیدیم*

   *وحشی بافقی

  • ۳۵۹
bahar ...
(: عکس
دوسش دارم ؛)
book worm
چقدر خوب بود این پست..
چشمات خوب میبینه ؛)
Behnam BN
قشنگ بود ...


ممنون میشم منو دنبال کنید ، چون شما رو دنبال میکنم ....
ممنون
عای عم بــــهـــــار D:
فکرش از خودش با وفاتره .. وقتی میاد دیگه نمیره .. 
:):
به زور بیرونش کن
نشد بی محلی کن بهش ضایع میشه خودش میره!
امید
کلن میشه از اول گفت :
از بگذشتم و بگذاشتمت با دگران
رفتم از کوی تو لیکن عقب سر نگران

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با من کردی
تو بمان و دگران وای به حال دگران
وای چقدر خوب بود این شعر... مرسی هم نام ؛)
ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با من کردی
تو بمان و دگران وای به حال دگران

وای به حال دگران
+ مرسی از آهنگ، دانلود کردم ولی هنوز گوش نکردم، گوش میکنم نظرم رو میگم، در هر صورت مرسی 
بعدا نوشت: باورت نمیشه رفتم دیدم دانلود نشده، هر چقدر تلاش کردم دیروز تا حالا تا نصفه دانلود میشه :|
بعدتر نوشت: بالاخره دانلود شد... مرسی... بروم آی بروم...
مهربان
همون جمله و قاعده ی کلی
گور باباش !
من میگم به درک ؛))))
فریبا
هم شعر قشنگی بود هم خیالم داره راحت میشه که داری به روزای اوجت برمیگردی .بوس بوس
عزیز بشی، مرسی فریبا خانومی ؛) :*
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan