Salesman

  • ۱۷:۳۵

وقتی ساعت 10 و نیم صبح میرین سینما، انتظار داشته باشین که سینما وی آی پی برای شما باشه و کوچکترین صداها اعم از باز کردن چیپس و خوردنش بسیار بلند به نظر برسه!

خیلی فیلم خوبی بود و البته طولانی و پر کشش... بازی های باورپذیر فیلم، قصه ی جذاب و پرتعلیقش، شهری که خاکستری رنگه، غیرت قشنگ عماد و گریه ی آخر سرش، ترس رعنا از دستشویی رفتن، نگاه پر از التماس پیرمرد و خس خس طبیعی قفسه ی سینه اش، شیرین زبونی صدرا و ترسش از بحث رعنا و عماد، نگاه با مکث بابک به لباس مجلسی مستاجر قبلی، لحن با اضطراب زن توی تاکسی و سردرگمی عماد، قربون صدقه ی زن پیرمرد که حسی مخلوط از تنفر به پیرمرد و ترحم به زن رو منتقل میکرد، پریدن ناگهانی نون تست، شرمندگی پسر سر کلاس... همه و همه از جمله صحنه های ماندگار فیلم بودن...

بعد از رسیدن به خونه و پرسیدن مامان که فیلم چطور بود؟ فقط گفتم: مامان! دیگه هیچ وقت بدون اینکه گوشی آیفون رو برنداشتی و نگفتی کیه؟ در رو باز نکن روی ما... زودتر تصویریش کنین خواهشا...

  • ۴۲۸
پژال ..
منم دو روز پیش دیدمش.عالی بود :-)
عالیه عالی ؛) دلم دوباره دیدنش رو خواست
عای عم بــــهـــــار D:
چه فیلمی بوده ؟! :)
salesman یا همون فروشنده اصغر فرهادی
عای عم بــــهـــــار D:
ببخشید اولش رو حواسم نبود ، مشنگ بازی دراوردم :دی
اکشالی نداره دخترم ؛))
ɐɹɐɓol •_•
این فیلم عالیه :)
اوهوم خیلی ؛)
سودمند
مطلب جالبی بود ، ممنون
خواهش میکنم
امیر بهزادپور
فیلم عالیه...
ایول مامان...:)
این ایول باید به من تعلق بگیره در این صحنه ؛))
گمـــــــشده :)
اگه قسمت بشه سه شنبه می بینمش
:))
ایشالا فقط چون سه شنبه ها شلوغه زودتر برو که بلیت بهت برسه ؛)
mahee
من دلم نمیخواد دوباره ببینم. تمام مدت فیلم یاد ازارهای جنسی افتادم که توسط همسرم انجام میشد! خیلی بهم اضطراب وارد کرد فیلمش. قفسه سینم درد گرفته بود..
توسط همسر...
:( 
آزار فقط جسمی و جنسی نیست، کاش روح آسیب نبینه :(
mahee
روحم مرد!
درک می کنم چی میگی :(
فریبا
من قلبم ضعیفه فیلمش خیلی اذیت میکنه آدمو؟
من اعصابم خورد شد آخراش
واقعا قلبت اذیتت میکنه؟
مهربانو
فیلمش فیلم بود هاااا . نوش جان و گوارای وجود .. امیدوارم اسکار هم بگیره و عیشمون رو تکمیل کنه 
آره خیلی فیلم جذابی بود، من دوست داشتم ابد و یک روز بره برای اسکار
آبان ...
منم فیلم دوست داشتم ...
وقتی پیرمرد سکته کرد ..گفتم اون قدر مرد بود که از شرمندگی حالش بد شه ...
مرد که نبود، ولی خب اون ته مه ها یه کم مردونگی واسش باقی مونده بود!
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan