مگه میشه دوستش نداشت؟!

  • ۱۷:۲۶

  مهربونی و خوش اخلاقیش، وجدان کاری و اطلاعات بالاش، صبوری و حواس جمعش به تک تک حرکاتت: خانوم هوپیان زانوهات جلو نیاد! هوپ جان کمرت رو زمین باشه! هوپ آفرین پاهات کاملا صاف شده! 

اینکه توی ذهنش مونده چند ماه پیش هیکلت چجوری بوده و الان چه تغییری کردی و تشویقت می کنه، اینکه وقتی عضلاتت گرفتن و ترس از سیاتیک داری، بهش پیام میدی و میگی چکار کنم؟ کلی راهنمایی می کنه که سیاتیک نیست و دو روز بعدش بهت پیام میده و می پرسه: بهتر شدی عزیزم؟ اینکه بعد از کلاس صبر میکنه و به تک تک سوال ها و نگرانی هات جواب میده و عجله ای برای رفتن نداره و ... . 

بدون شک یکی از دوست داشتنی ترین آدم های زندگی من، مربی پیلاتسم خانم میم ه. 

با غم دوریش در فروردین چه کنم؟! :(

+ میگم چجوری ممکنه که بادی شیپ ت کوچیک بشه، یک شماره سایز کم کنی، ولی دو کیلو چاق تر شده باشی؟! o.O

+ به نظرتون آدم عاقل یک لیوان پر عرق کاسنی می خوره قبل از ورزشش؟! بعد هی وسط ورزشش فکر کنه چی شده امروز که عضلاتش می لرزن؟ :-/

+ پیلاتس چیست؟ 


  • ۶۵۵
منطقاً بهار هستم D:
شاید باورت نشه ولی منم دوستش داشتم حتی ! :))
از بس گوگوله این بشر ^_*
بانو. میم
چقدر خوبن این ادمها که به کارشون و ادمهای مرتبط به کارشون علاقه دارن و وقت میذارن 
واقعا کاش بتونیم ما هم توی فیلد کاریمون انقدر خوب و صبور و یا وجدان باشیم ؛)
شارمین
سلام.
این آدمها رو باید کپی پیست کرد.
وای دقیقا! توی هر رشته و هر زمینه ای!
آرزو ﴿ッ﴾
رفیقم هی از پیلاتس تعریف میکردا، همینجوری نمی رفتم. الآن مطلب لینک رو خوندم مشتاق شدم!
واقعا تعریفیه، من واقعا ازش راضیم... یک ترم بری عاشقش میشی ؛)
نفس نقره ای
مهربونیییششش قشششنگه :)))
بعله بعله من میدونم که میشه تراکم یه سری جاها کم شده و در جای درست پخش شده :))
تازه هم زبونیشم قشنگه ؛)))
شک خودم در اینه که وزن عضله بالا رفته و وزن چربی اومده پایین و یک کیلو عضله حجم کمتری میگیره از یک کیلو چربی! 
الین
دیدم همه میرن پیلاتس اول فکر کردم مد شده، نگو خبراییه. شایدم از انجمن پیلاتس مامور شدی تبلیغات انجام بدی خانوم دکتر ;) 
مد که شده ؛))) ولی واقعا ورزش خوبیه امتحانش کن تضمینی! 
از کجا فهمیدی؟ :)))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan