فقط حالم بهتره چون زندگی و ساده گرفتم.

  • ۱۱:۴۳

95 داره آخرین نفس های خودش رو می کشه، نفس نفس می زنه، عین 366 روز رو دویده و انگار که عجله داشته باشه خودش رو سریع رسونده به 96.

سال 95 واسه من چجوری بود؟ یک سال کاملا چالشی بود؛ سالی که سعی کردم دست خودم رو بگیرم و خودم رو از روی زمین بلند کنم و بگم: " یا علی! قوی باش هوپ جانم! "  سالی پر از خنده و گریه، پر مسافرت ترین، پر تحرک ترین، پر کتاب ترین و پر از دو دلی ترین سال عمرم! ماه آخر هم استرس زیادی رو متحمل شدم که باعث شد به فکر یک تغییر اساسی در شیوه ی زندگیم باشم؛ چه میشه کرد؟ زندگیه و سختی هاش، میگذره دیگه!

 دوستان مجازی نادیده و دیده ام! قول میدم سر سفره ی 7 سین، اونجایی که ثانیه شمار معکوس داره پیش میره و همه با چشم های بسته تند و تند زیر لب دعا می کنن، براتون آرزوی تحقق بهترین چیزی که در ته دلتونه و کسی ازش خبر نداره رو داشته باشم؛ شما هم هوپ و امیدواری های کوچیک ته دلش رو فراموش نکنین لطفا ؛)


# عنوان من میلیونر نیستم از زانیار خسروی


  • ۵۷۹
life around me
تو هم موفق باشی همیشه عزیزم...و همیشه خوشحال و خوشبخت:))
خیلی ممنونم دکتر گلسا جان، ان شاالله سال جدید برای تو هم پر باشه از اتفاق های خوب خوب ؛)
فراکنده **
پرمسافرت ترینو منم یادمه:) به یاد منم باش هوپ؛)
به طرز عجیبی پر سفر بود امسال، خیلی خوب بود، ان شاالله اگه کارها درست پیش بره اوایل 96 باز میرم سفر ؛)
حتما عزیزم
پژال ..
عزیز دلم ایشالا که سال جدید واست پر از سلامتی و شادی و موفقیت و اتفاقای خوب باشه، خانم دکتر دوست داشتنی و مهربون :-*
مچکرم پریا جون، لودینگ دنتیست عزیزم ان شاالله همه ی خوبی ها برای تو هم اتفاق بیوفته ؛)
طلوع ماه
هوپ عزیزم؛
ممنون که به یادمون هستی.
سال نو مبارک پیشاپیش.
الهی تو سال جدید شاد باشی و کامروا خانم دکتر.
سال نو شما هم مبارک طلوع جان ؛)
سپاس زیاد! ان شاالله سال جدید برای خانواده ی کوچیکت به بهترین نحو سپری بشه.
شارمین
سلام بر دهه هفتادی گل خودمون! =)

عزیزم؛ چه آرزوی قشنگی. ان شالله که امیدواریهای کوچیک و بزرگ ته دلت به بهترین شکل ممکن تحقق پیدا کنه؛ جوری که قشنگترین لبخند دنیا روی لبات بشینه.
سلام دهه 60ی جان!
خیلی ممنونم شارمین عزیزم ان شاالله تو هم زیباترین لبخندهات رو توی سال جدید بزنی ؛)
آرزو ﴿ッ﴾
متن زیر عکس خیلی دلگرم‌کننده بود، خیلی :))
ممنون حسابی :)
به‌یادتون هستیم :))

قابلی نداره با به یاد بودن جبران میکنی ؛)))
Dr. Nelii
تولد عیدت مبارک:))
ممنون منم برای همتون از ته ته قلبم دعامیکنم😘😘
تولد عید شمام مبارک ^_^
خیلی لطف میکنی
خانم نارنج
برات سال خوش و پرشادی آرزودارم جان جانان.
سپاس فراوان نارنج خاتون، من هم همین طور
دچــ ــــار
سلام :/
سلام سال نوی شمام مبارک
+ متوجه عیدیتون نشدم!
دچــ ــــار
عیدی همراه اول بود آخه :)
عه؟!! من با خط ایرانسلم زدم ؛))
x
عیدت مبارک هوپ خانومی 
بهترین ها رو تو سال جدید برات ارزو می کنم 
+ ععع دهه هفدادی هستی؟!(ایکون افتادن فک از تعجب)
خعلی ممنون ایکس جان ؛) منم همین طور 
+ چرا خب؟! تعجب واسه چی؟ دانشجوام هنوزها ؛))
الین
سال نو شما مبارک خانوم دکتر خوشگل و مهربونم. شک ندارم ای سال شروع همه خوبی ها و موفقیت ها و شادی هاست برات
سال نوی شما هم مبارک الین جان ؛) 
خیلی ممنون ان شاالله به همچنین
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan