راستی!

  • ۱۳:۲۹

یه قسمتی توی فرندز هست که راس میخواد دندون هاش رو سفید کنه ولی سرخود مواد بلیچینگ رو زیاد از حد روی دندون هاش نگه میداره و دندون هاش خییییلی سفید میشن. بعد اول کار فکر می کنه خیلی دلبر شده و واسه همه لبخند مَکُش مرگ ما میزنه! ولی خیلی زود متوجه میشه که به نوعی گَند زده به دندون هاش و تلاش می کنه دندون های سفید یخچالیش رو پنهان کنه! حالا جدا از خنده دار بودن زیاد این قسمت، واقعا واسم سواله چی شده که بعد ١٦-١٧ سال، این دندون ها توی مملکت عزیزمون مُد شده و خیلیا واسش یقه پاره میکنن؟!! دخترم! پسرم! دندون های طبیعی و سالم کمی زرد هستن و این آدامس شیک هایی که تِزش رو به دندونپزشکت میدی، از نظر من که فوق العاده مصنوعی و زشته! دیگه خود دانی!


+ ما خانواده ای هستیم که از تیر تا مهر، ٥ تا کیک تولد می خوریم؛ تیر، مرداد، دو تا شهریور و آخری هم مهر و تا تیر ماه بعدی سماق می مَکیم! گفتم در جریان باشین! 

راستی داداش کوچولویی که دو سالی هست قدت از من بالا زده و کُشتی ما رو از بس پُزش رو دادی؛ تولدت مبارک! :-*

بعدانوشت: الان نشستم اول هر کتابش اسم و فامیلش رو نوشتم. بهش میگم "خودت بنویس! مگه نمیگی دست خط خودت قشنگ تره؟" میگه: 'چون ریزتر من می نویسی!' بعد یه برگه آوردم که دوتایی امتحانی بنویسیم. سایز دست خطش نصف منه و تلاش کرده اصول خوش نویسی رو هم رعایت کنه. میگم "حالا چی میگی؟! دست خط دکتریِ من به چه کار تو میاد؟!" نمی ذاره بلند شم و میگه:" روز تولدمه و باید هر چی من میگم بشه!" یعنی انقدر مغروره که حاضره به زور منو مجبور کنه هر سال براش اسم و فامیلش رو بنویسم، ولی نگه دست خطت رو دوست دارم! اخلاقیاتش مثل قیافش به خودم رفته! :-)))

  • ۵۰۰
** دلژین **
وای اون قسمت عااالیه 
میره خودش رو برنزه هم میکنه :)))) 
+من سنم پایین تر بود به دندونپزشکم گیر دادم چرا دندون های من سفید نیست ، بلیچ کن برام...
زیر بار نرفت و گفت رنگ خود دندون تو همینه بیخودی اصرار نکن...
عوضش شکر خدا یه دندون خراب ندارم و به قول خودمون جنسشون خوبه ننه :)) 
+تولدددش مباااارک 
آره به خیال اینکه دندون هاش توی چشم نباشن :-))))) اون چراغ هالوژن در شبش هم عاااالی بود!
+ خداروشکر، 
یکی از سخت ترین چالش ها با بیمارها وقتیه که میخوای دندون مصنوعی واسشون انتخاب کنی و روشن ترین رنگ ممکن رو میخوان و قانع نمیشن!
++ مچکرم :-*
لیمو جیم
تولدشون مبارک:)

اونا دیگه لبخند هم نمیزنن! کلا انگار لباشونو با دست میگیرن باز میکنن ملت دندونشونو ببینه:)))
راستی با دندونی که سفید کار شده و رنگش با بقیه دندونا فرق داره چه میشه کرد واقعا؟!:(
ممنون :-)
وای وای! یاد یکی از شاخ های اینستا افتادم با این توصیفت :-))))
منظورت روکشه؟! یا ترمیم کامپوزیت؟
هر دو تا رو مراجعه کنه به دندونپزشک که رنگش رو اصلاح کنه، یک سری رنگدانه هست یا حالا لایه رویی کامپوزیت رو تصحیح میکنن.

خانم فـــــ
بلیچینگ ضرر داره؟
ولی در کل خوبه به سلامت دندان اهمیت بدیم، من که از دندونای تر تمیز خوشم میاد؛)
اکثرا تا مدتی دندون ها حساس میشن بعضی ها تا چند ماه، ولی چون معمولا بعد از چند ماه به رنگ اصلیش برمیگرده فکر میکنن دندون ها زردتر شده و دوباره میخوان تکرارش کنن، که تکرار مرتبش خوب نیست.
بله دقیقا! ولی من کلا نچرال بودن رو می پسندم، دندون های سالم، تمیز و مرتب
معلوم الحال
چه دندونپزشک خفن و با انصافی :)))

هپی برث‌دی تو هیم! 
منظورتون از خفن منم دیگه؟!

تنکس عه میلیِن!
دُچــــ ــــار
یادم باشه براتون پست اختصاصی تبریک تولد بذارم :))
مگه میدونین تولد من کیه؟! 
خخخخ
صبح
بلیچینگ چی هست؟ 
اسم اون آدامس چیه منم بگیرم
روشی برای سفید کردن دندون ها با مواد شیمیایی.
شیک دیگه! بعد ردیف بچسبونین کنار هم تو دهانتون، خیلی شیک میشین :-))))
آرزو ﴿ッ﴾
آدامس شیک رو خیلی خوب گفتین!

تولد برادرتون و مادرتون نیز(یادم نیست قبلا تبریک گفتم یا نه) مبارک باشه و عمر طولانی و باعزت داشته باشن.

برادر منم از من زده بالا، البته خیــــــــــلی بالا :/ اصلا انگار نه انگار برادر کوچکتری گفتن :دی

والا آخه! لبخند میزنن انقدر سایز لامینیتشون رو بزرگ انتخاب کردن که آدم وحشت میکنه!

مادرجان شکوهم هنوز نرسیده تولدش، دو هفته دیگه! ولی مچکرم
منم تقریبا یکم از سرشونه هاش بالاترم، وایمیسه کنارم میگه: ریـــززز میبینمت!
♫ شباهنگ
من سعی می‌کنم در طول سال یه بهانه‌ای برای خوردنِ کیک پیدا کنم :)))

الان رسمه که روز عروسی، عروس دندوناشو برای آتلیه سفید کنه

والا منم تلاش میکنم هی روزهام رو توی چش و چال ملت فرو کنم که واسم کیک بگیرن و فقط روز چپ دست اخیر موفق شدم :-))))
ببین من به طور کلی مخالف بیلیچینگ و لامینیت نیستم بلکه برای اون هایی که واقعا نیاز دارن بهش تا لبخند زیباتری داشته باشن( دندون های زرد و بدرنگ، بدشکلی و نامرتبی های خفیف و...)، توصیه هم میکنم! حتی سفید کردن ملایم دندون های عروس و دوماد هم دوست دارم ولی نه رنگ سفید یخچالی که توی ذوق میزنه :-/
life around me
بعد اون قسمت فرندز من همش تو فکر مملی لمینیت بودم:D
آرههه! شبیهه خودش شده بود، مخصوصا اولش با اون لبخندای دلبرانش :-))))
دُچــــ ــــار
هم تولدیم! :))
واقعا؟!
الکی مثلا نمیدونم!
راجع به خصوصیتون هم تنبیه میشین نمیفرستم واستون، دعاتون هم گیرا نیست، تلاش نکنین ؛-)))
اسپریچو ツ
دست خط دکتری فقط دست خط من-_-
وقتی سر کلاس جزوه می نوشتم دیدنی بود :-))))
سپید
خانم دکتر منم با احازتون یه سوال بپرسم.من چند وقته گوشه دندون جلوییم در فک بالا پریده و خیلی رو اعصابمه بقیه میگن معلوم نیس ولی خودم افسردگی گرفتم :) از طرفی هم میترسم برم دکتر چون دندون جلومه و حساسه و میترسم دندونمو تراش بدن که صاف شه ولی به جاش یه دفه کل دندونم خراب شه :/ از یکی هم شنیدم اگه هم پریدگی گوشه دندون رو درست کنم بعد یه مدت دوباره میپره :|
و اما بزرگترین نگرانیم اینه که موادی که باهاش پریدگی رو پر میکنن با رنگ خود دندونم مچ نباشه.
نظر شما چیه؟
تولد داداش کوچولوی گلتون هم مبارک
دندون رو تراش میدن ولی نه زیاد، فقط برای افزایش گیر و ثبات ترمیمتون، ببینین اگه ترمیم به خوبی واستون انجام بشه و شما هم رعایت کنین، اصلا جدا نمیشه. من خودم عاشق کارهای ترمیمی زیبایی ام. 
مواد رو به راحتی میتونن مچ کنن، نگران نباشین.

ممنون ولی همچین کوچولو هم نیست، ماشاالله! :-))
الی .
تولد برادرجانتم مبااارک :)))

منم نشستم کتاباشو جلد گرفتم با اینکه ۱۰ سانت ازش کوتاهترم :|
ممنونم الی جانم :-)
من زیر بار این یکی نرفتم دیگه، با اینکه نهایت تلاشش رو کرد!
آبان ...
وای راس ..
اونجایی که با دختره اشنا میشه و می خواهد حرف نزنه بعد دختره چراغ ها را خاموش می کنه دندونای راس برق میزنه ...چقدر من با این سریال خندیدم ...دمشون گرم 
یه ذره سفید شدن باحاله ولی نه اون قدر ضایع :)
پیشاپیش تولدهای در راه مبارک :)
عالیه اون قسمت :-))))
آره بلیچینگ باید کم و ملایم باشه، نه سوپربلیج!
مرسی آبان جان ؛-**
kerman man
سلام خانم دکتر
تولد برادر جان مبارک باشه :)
عیدتونم مبارک :)

سلام
ممنون،
خیلی ممنون به هم چنین!
étoile
تو خانواده ما تولد سه نفر تو مرداده، بعد تولد من و داداشم دقیقا یه روزه ( دوقلو نیستیما :)) من بزرگترم) خواهرمم یه روز دیگه. اونوقت هر سال ما یه کیک میگیریم واسه تولد سه نفر :))))
نگرفتم دقیق چی شد! یک کیک رو واسه اون مردادیا میگیرین یا سه نفر دیگه تون؟! :-)))
صبح
متوجه نشدم دقیقا با آدامس شیک چکار میکنن

:-/
لحنم کاملا طنز بود و تشبیه دندون های لامینیت شده ی خرگوشی به آدامس شیک!
Shahtot 🍇🍇🍇
سلام خانم دکتر *_*

تولدشون مبارک باشه :)
منم شهریوریم :)
سلام عزیزم
تولد تو هم پیشاپیش یا پساپس مبارررک! :)))
étoile
یه کیک واسه ما سه نفر ( من، برادر و خواهرم) که مردادی هستیم :))
آهــان!! چقدر بد خوندم کامنتت رو! 
پساپس تولدتون مبارک :-)))
+ راستی تو دندون بودی یا پزشکی؟ و سال چند بودی؟
étoile
ممنونم عزیزم:)))
پرشکی 
این سوالت منو یاد دوره مدرسه انداخت که تابستون ازمون می پرسیدن کلاس چندمی، منم نمیدونستم سال قبلو بگم یا بعد :))
مهر میرم دوم :)))
:-)))
آرههه! من همچین وقتایی می گفتم سال فلانم تموم شده و میرم ترم بهمان!
صبح
سلام اون قسمتی که شما تو این پست ازش گفتین یادتون نیست کدوم قسمت کدوم فصل سریال friends هست؟
سلام، راستش نه. من الان اواخر ٧ ام، هر فصلی ٢٥ اپیزود داره.
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan