این دختره اینجا نشسته، گریه می کنه، زاری می کنه...

  • ۲۲:۴۵

دلم ریش میشه وقت هایی که دارم تلاش می کنم بچه ی گریان زیر دستم رو به هر نحوی که شده کنترل کنم و همراهش که فکر می کردم مادر یا پدر بچه است، میاد زیر گوشم آروم میگه: خانم دکتر! حواستون بهش باشه مادر نداره... خانم دکتر لوس بودنش بخاطر اینه که بدون پدر، بزرگ شده... خانم دکتر آمپولش رو آروم بزنین، یتیمه...

خداجونم! درسته خودت حواست به تک تک بنده هات هست، درسته برای هدیه کوچولو نامادری مهربونی فرستادی که هر چقدر بهش تذکر میدادم بره تا بچه حواسش به من باشه و نا آرومیش کم بشه دلش تاب نمی آورد و نمی رفت، درسته دختر کوچولویی که اسمش رو فراموش کردم به جای بابا، یه عموی خوب داشت ولی یتیم بودن سخته. اینکه نزدیک ترین افراد بهت رو دیگه نتونی داشته باشی خیلی سخته. میشه خواهش کنم اگه مامان باباشون رو زود با خودت می بری، حواست به اشک های پنهونی و حسرت هاشون باشه؟ میشه خودت اشک هاشون رو با دست های مهربونت پاک کنی؟! میشه؟


دختره اینجا نشسته گریه می کنه زاری می کنه

گل گلدونم ، ماه تابونم ، یکی رو بزن از برای من

دختره شونه می کنه موهاشو تو آب چشمه

پاشو میذاره بالای لبه ، یکی رو بزن از برای من

دختره شادی می کنه ، بازی می کنه ، خنده می کنه

نازنین من ، مهربان من ، یکی رو بزن از برای من

دختره می کنه با ناز دستاشو دراز رو به آسمون

نازنین من ، مهربان من ، یکی رو بزن از برای من


  • ۴۴۹
مهنـ دس
دل ما هم ریش شد ...
   ولی کی ازین تقدیر و سرنوشت ها سر درمیاره جز خودش..
ماها نمی تونیم حکمت اکثر کارهاش رو درک کنیم.
جـاودان ـم
دلم گرفت. 
متاسفم
صبح
شعر قشنگی بود
شعری بود که توی یکی از بازی های بچگی می خوندیم.
دُچــــار ــــار
یادم باشه منم رفتم همینو بگم که بیشتر دقت کنن دندانپزشکا :)
:-)))))
دوست دارم وقتی این رو میگین عکس العمل دندونپزشکتون رو ببینم!
دُچـــ ــــار
رفتم شما رو خبر کنم یعنی ؟
فیلمم بگیرین بفرستین، خوبه!
яоga :)
خدا همیشه حواسش هست❤
قطعا یه جایِ خوبی  نداشته های آدما رو براشون جبران میکنه...
البته منکر سختیش نیستم!
کاش میشد حکمت گرفتن نعمت هاش رو درک کرد ...
... S҉A҉H҉A҉R҉
چقد سختتتت من بودم امپولشو نمیزدم میشستم پیشش باهم گریه میکردیم واقعا چقد سخته واسه شما:)♡
بله سخته ولی دیگه باهاش کنار باید بیایم دیگه. 
حامد سپهر
خدا گر ز حکمت ببندد دری
ز رحمت گشاید در دیگری

حکمت خیلی از کارها رو ما درک نمیکنیم
دقیقا! شعری که آوردین کاملا به جا بود
فریبا
غم انگیزه غم انگیز
اوهوم 🙁🙁
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan