اگه بتونم این نکته رو آموزش بدم به بیماران، راحت و سبکبال از دنیا میرم!

  • ۱۴:۳۷

ممنونم که با داد و بیداد و هوچی گری و تهدید به اینکه اگه پول تو حسابم بود، کسی رو توی مرکز زنده نمی گذاشتم، اعصابم رو برای بقیه روز به هم ریختی؛ آقای پدرِ بیمارِ به ظاهر محترم!

+ عکس حذف شد+




 بعدا نوشت: با دقت به عکس سه نکته رو متوجه شدم:

یک: من از اولم دست خطم دکتری بوده، روم به دیوار با این دست خط!

دو: انقدر عصبی بودم که یک نقطه هم جا گذاشتم: دندانپرشکی! 

سه: کم مونده بوده تا روی درب اتاق، زیر نوبت قبلی خط بکشم!

  • ۷۲۶
علی آقا:)
سلااام:))
ان شا الله مردم عزیز کشورم این اصل رعایت نوبت را رعایت کنن
من تو ایران خودرو کار کردم بعضی مردم ماشینشون دم در ورودی ایران خودرو و میبینه سرمون شلوغه ها میگه بیا ببین ماشینمون چه مرگشه بعد گفتنش نوبتش میوفته فردا بعداز ظهرش اومد صداشو بلند کرده بود بهش گفتم حجی ماشین تو تنها نیست دوس داری زود تعمیر بشه ببرش جای دیگه بسلامت:)
ادم رو بعضی مردم چل میکنن:((
سلام
کلا فکر میکنن زرنگیه که با داد و فریاد به خواسته شون برسن! :-/
life around me
واقعا متاسف میشم اینا رو میبینم.
یکی از دوستان ما که داره تو یه شهر دور طرح میگذرونه چندشب قبل مورد حمله ی همراه بیمار قرار گرفته ولی آسیب ندیده خداروشکر.
حالا میفهمی من چرا حاضرم بمیرم ولی طرح نرم?:(

انشالله که موفق باشی و بالاخره بتونی نظم رو حاکم کنی...
اگه نزدیک من میشد زنگ می زدم به پلیس و به هیچ وجه رضایت نمیدادم! 
طرح بعد از تخصص که بالاخره باید بری.:-/
ان شاالله دارم روانی میشم از دستشون :-((
Pesar Shoja
واقعا بحث کردن با آدمی که نمیفهمه سخته ...
فقط میتونم بگم خدا بهتون صبر ایوب بده !
صبر ایوب هم جوابگو نیست برای آدم نفهم!
دست نویس
بقول خودتون، قوی باش رفیق :)
قوی تر از این امکان نداره که وقتی از دستیار و تمیزکار و پذیرش همه ترسیدن و ساکت شدن، من با جیغ و داد از اتاقم بیرونش کنم و مجبورش کنم ده بار ازم عذرخواهی کنه!
حامد سپهر
چه مشتریای خطرناکی!!!
نکنه اونجا تگزاسه ، شما اشتباهی رفته اونجا ؟:)))
اگه از لحاظ جسمی سالم بمونم، روانم به فنا میره بی شک!
تگزاس بهتره اینجاست
آبان ...
چرا مردم این جوری شدن 
کلا همه بی اعصاب ان 
حرص نخور 
همه بی اعصاب و دنبال این هستن که عصبانیتشون رو سر یکی دیگه خالی کنن!
باش :-*
مهربان
بگو کارش رو بکنه و نگران پولش نباشه کمکش میکنم
بیاح! اینم از رفیق ما! :-/

جناب دچار
خشمت چسبیده به دیوار انگار!! :)
آره یکم از خشمم رو این طوری خالی کردم :-/
my life

تو کجایی که مردمش اینقد انسان اولیه ن و نوبت نمیگیرن؟؟!! :/

منطقه ی محروم :-/
ملکه بانو
سلام
اتفاقا من تا خطتونو پیدم گفتم چه دستخط قشنگی!
خدا صبرتون بده، به مراجعینتونم آداب رعایت نوبت
سلام
شاید از دور قشنگه
از خیلی دور
خیلی خیلی دووور!
ان شاالله :(
گندم بانو
من همچنان نظرم اینه که یه منشی استخدام کنی!
دارم دیگه! دو هفته است دستیار/منشی دارم و وضعم اینه!!
پدر بیمار رو با منشیم فرستادم بیرون تا بیرون داد و بیدادش رو ادامه بده و بچه ی زیر دستم نترسه. ولی باز هم صدای فریادهاش میومد!!
معلوم الحال
اینهمه درس خوندید 3330 تومن؟ :|
اون 330 تومنش رو چطور میگیرین؟ با آدامس و چسب زخم؟ :)
فقط هفته ی اول پول ویزیت گرفتم. خیلی وقته رایگان ویزیت می کنم. 
آهان راستی، مرسی دقت!
شارمین امیریان
یه «مرسی اه» هم می ذاشتی آخرش!
به نظرم تنها چیزی که از دکتری کم داری دست خط دکتریه! =)
نه دیگه اولش گفتم ممنونم، نمیشه دوباره بگم مرسی اح! پررو میشه دو بار ازش تشکر کنم!
عه! نه خدایی بد خطم :-))
ام اسی خوشبخت
کاش خط همه دکترا مثل شما بود. معمولا جوری مینویسن که دفعه بعد خودشون هم نمیتونن بخونن.
چقدر خطرناک! همه بیمارها مثل من بودن احتمالا همه فکر میکردن مطب تعطیله. دفعه پیش که رفته بودم دندانپزشکی, آخرین نفر بودم, نفر قبلی کارش خیلی طول کشید, تا نوبت به من برسه دکتر خسته شد و چنان فشاری به دندون من میاورد گفتم الان فکم میشکنه اما تا آخر صدام در نیومد چون به کارشون مطمئن بودم. البته بعد اینکه با وبلاگ شما آشنا شدم فهمیدم باید فقط نوبت اول رو رزرو کنم :)
جالبه بدونید ایشون در روز فقط 4 نفر رو ویزیت میکنن, احتمالا هیکلشون 3 برابر شماست و یه منشی, یه دستیار, یه رادیولوژیست دارن تو مطب, قدر خودتونو بدونید :)
ببین خوشبخت جان اینجا نهایت تلاشم رو کردم که خوش خط بشه! خط نسخه هام افتضاحه :-))) ولی یک بار یکی از مریضام گفت برخلاف بقیه دکترا قابل خوندنه دست خطتتون :-))
آره خدایی نوبت اول خیلی خوبه، البته عصرا توصیه نمی کنم نوبت اول رو، چون خودم از خواب به زور بیدار میشم میرم و بیمار اول هنوز هنگم!
چهار نفر؟ خوش به حالشون! من به چهار نفر نوبت میدم و بینشون کلی مریض التماس کن رو پذیرش میکنم...
دستیارم که جدیدا اومده هی با تعجب میگه چطوری دو ماه تنهایی از پس این همه کار براومدی خانوم دکتر؟ و من به افق خیره میشم و آه می کشم!
OVe هستم
به نظرم میشه از یه دیدگاهِ دیگه هم به این قضیه نگاه کرد. قصدِ تطهیر کارِ اون فرد رو ندارم، یقینأ کارِ نادرستی انجام داده. ولی میخوام بگم این رفتار از کجا میاد؟! شاید متأثر از همون محرومیت های مربوط به منطقه ی محروم باشه! شاید این فرد تو فضایی بزرگ و تربیت شده که از خیلی مسائل اجتماعی و فرهنگی محروم بوده. شاید زیاد هم مقصر نباشه و این مدلی تربیت شده. نمیدانم! فقط امیدوارم کمتر شاهدِ این اتفاقات باشیم؛ تو هر فضا و مکان و شرایطی!
درست میگین ولی این مرد اول کار با سر و تیپ کاملا شیک ( کت و شلوار) اداری و رفتار محترمانه اومد. وقتی گفتم نوبت اصلا ندارم و سه تا بیمار بعد از این بیماری که دارم کار می کنم بیرون نشستن و از هفته های قبل نوبت گرفتن و شما هم باید نوبت بگیری برای چند هفته ی دیگه، شروع کرد به داد و بیداد و تهدید کردن!
من بیمارهایی داشتم اینجا که با سر و وضع کاملا فقیرانه اومدن ولی خیلی با شخصیت بودن، خیلی! ولی این آقا...
به نظرم اینجا نقش تربیت خانوادگی مهم تر از محرومیت منطقه است.
من هم امیدوارم

life around me
طرح تخصص هم درنوع خودش خیلی سخته اما واقعا خییییییلی شرایطش بهتر از طرح عمومیه...دیگه اقلا یه منشی داری و تو بیمارستان هم هرکسی وظایفش رو انجام میده و در کنارت یه تیم پرستار و...داری.
طرح عمومی اقلا واسه پزشکا که هرکی هرکیه...خدا صبر بده بهشون و بهتون.
آره خدایی طرح تخصص ما هم بهتره. چکار کنم مجبورم تحمل کنم تا تموم شه :-((
مهرداد
حال این افراد رو نمی فهمم...
درودبر شما ، مردا هم ای وقتا کم می آرن ...😐😐
علاوه بر فقر فرهنگی و نوع تربیت خانوادگی ...اضافه کنم که دیدگاه مردم هم نسبت به پزشک ها در این نوع برخورد ها بی تاثیر نیست ...حالا طرف تربیت درست خانوادگی هم نداشته باشه که درست تجزیه و تحلیل کنه که اوضاع بدتر میشه....
دست خط خوبی دارین...حفظش کنید.
خوب دیگه باید روحی هم قوی بشین فقط مچ دست که نیست که برا همین استاد گفت: به این دندون یه آدم وصله😀

من هم بعضی روزها واقعا کم میارم...
بله، متاسفانه.
والا به نظر خودم خیلی بد شده دست خطم
هر روز اینجا و سر و کله زدنهام با بیماران باعث قوی تر شدنم میشه!
صبح
یه وقتایی پرسنل و حتی پزشک کم کاری میکنه یکی مثل همراه بیمار شما براش لازمه دور از جون جونتون البته. 
اما خب شما اگه تقصیری ندارین، لازم نیست اعصابتونو بخاطر داد وبیداد یک نفر خوردکنید. برای هرکس و داد و بیدادی روزتونو خراب نکنین. یه چیزی میگه شما سکوت کنین میذاره میره. 
در برابر چنین وقاحتی، نمی شد سکوت کرد...
صبح
همچنان هوپ بیمارات بمون
هوپِ بیمارام...
چه خوشگل
تی رکس
بد خط نیستی که بابا :))
نفس این نهایت خوش خطیمه :-/
ببین تند تند که مینویسم چطوریه!
هانیه
خسته نباشی عزیزم نوشته ای بالای نوشته ای تو چیه؟
گاهی اوقات ما  دور از حضور خیلی نفهم میشیم یکی می گفت تو بیمارستان برای این که مریض بعد از عمل چند روز غذا نخوره با پرستار دعوا می کرده آخه یکی بگه پرستار و دکتر مرض ندارند که الکی بگوییند غذا نخور؟؟
نوشته هزینه ی ویزیت با دفترچه:٣٣٣٠ تومان
همیشه زود قضاوت می کنیم و زود عصبانی می شیم و کارهایی می کنیم که نباید، وفتی به خودمون میایم که دیر شده...
mona
سلام عزیزجان..خوبی؟دستت بهتره؟
وای چقدر هزینه ویزیتتون کمه اینجا با دفترچه 6هزارتومن بود بدون دفترچه8 دیگه بقیه اش هم که بماند یه کشیدن دندون 60 تومن

خداقوت
سلام عزیزم، شکر خدا خیلی بهترم، دارم باهاش کار میکنم ولی زیاد نمی کشم دندون.
من همین کم رو هم تا حالا مقاومت کردم نگرفتم! هر وقت دعوام کردن تک و توک میگیرم!
حامد سپهر
3330 تومن ؟؟؟ ارزون آباده اونجا؟:))
گرونترین خدمتمون ترمیم کامپوزیت سه سطحیه: ٦٩ هزار تومن!
دولتیه دیگه
سآرا
سلام خوبین؟! خسته نباشین :)

من امروز رفتم دندون پزشکی ، دندون 7 پایینم:/ نیاز به جراحی داره ظاهرا ... حالا سوالم اینه که اگه الان برم واسه جراحی و اینا چند روز طول میکشه؟درد داره؟اصن جراحی دندون چیه؟:/ چون کنکور دارم الانم زمان حساسیه میترسم وقتم بره :(
سلام ممنون، سلامت باشین
راستش نه می دونم مشکل دندونتون چیه، نه عکسش رو دیدم و نه نوع جراحیش رو می دونم! چطور می تونم به سوالتون جواب بدم؟ :-)
سآرا
اوهوم حق دارین ^^ 

پس هر چی هست میذارم بره کنکور :/ فوقش میمیرم دیگه :|
اگه مشکلتون رو شرح بدین شاید بتونم راهنمایی کنم.
خدا نکنه ولی کسی از دندون درد نمی میره جسارتا :>>
سآرا
شرح نمیتونم بدم والا..آخه فقط همونارو شنیدم از دکتر ..

آره میدونم : دی ... گفتم "فوقش" دیگه:)))
احتمالا دکتر گفته دندون هشت که همون عقل حساب میشه و جراحی نیاز داشته تا خارج بشه.

سآرا
نه ...دندون عقلو هنوز ندارم اصن :)) فکم جای دندونای خودمم نمیده:/
دندون 7 با یه حالت افقی طور درومده و بغیلشم خراب شده
آهان حالا شد! پس احتمالا قراره دندون هفتت رو با جراحی خارج کنن و با ارتو دندون عقلت رو بیارن به جای اون.
سآرا
آخه دندون عقل ندارم هنوز :(( جراحی اذیت کنندست؟:(
جوونه اش رو به احتمال زیاد داری، با جراحی اکسپوزش میکنن و با ارتو میارن سر جای هفت.
نه خیلی
نهایت یک هفته اذیت بشی
mr point
آموزش خط بزارید :دی
جدی میگین؟
:-))
سآرا
اوهوم
مرسی خانوم دکتر :) :* :)
خواهش عزیزم
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan