نَزَن! بچه که زدن نداره مسلمون!

  • ۰۰:۲۹

در حین کار، هر بار که چشمم به صورت کبود پسربچه ی رئال مادریدی میوفتاد، قلبم فشرده می شد و به خودم لعنت می فرستادم. آخه من بودم که با صدای بلند پدرش رو صدا کردم بیاد داخل بچه اش رو ببره چون دهانش رو به هیچ وجه باز نمیکرد. بعدش من و خانوم نون بودیم که سعی می کردیم پدر خشمگین رو که افتاده بود رو پاهای بچه اش و تلاش می کرد دهانش رو باز کنه، ازش دور کنیم که دستش رو بالا برد و محکم خوابوند توی گوش پسرک! به سرعت جای انگشت هاش متورم شد. درسته بعدش که ترسش ریخت، باهام دوست شد و من مرتب با عذاب وجدان جای سیلیش رو نوازش می کردم و پدرش هم ده دقیقه یک بار با اضطراب میومد داخل و از پسرش با زبون بی زبونی عذرخواهی می کرد که: " واست کادو می خرم، میفرستمت کلاس فوتبال فقط منو ببخش و به مامانت هیچی نگو. " ولی بعید می دونم خاطره ی این سیلی هیچ وقت از ذهنش پاک بشه...

***

دندون زیاد کشیدم تو این چند ماه. رکورد کشیدن توی یک روزم ١٤  تا بود که امروز شکوندمش و به ٢٢ تا رسوندم! ولی تا به حال فقط یک بیمار داشتم که همه ی همه ی دندون هاش رو خودم کشیدم. الان سامانه سیب رو چک کردم، ٣٠ تا از دندون های ط! رو توی چهار ماه کشیدم. بنده خدا ٣١ سال بیشتر نداشت ولی از بس بهداشت دهان و دندانش بد بود، دندون سالم و قابل نگه داری توی دهانش نمونده بود. دندون عقلش رو که پریروز کشیدم بهش گفتم: ط زود برو واسه کارهای دندون مصنوعیت، بدجور بی دندون شدی دم عیدی! خندید و لثه های بی دندونش رو بیرون انداخت: تازه خانم دکتر، امشب عروسی هم دعوتم! 

***

شماها چطورین دمِ عیدی؟! دماغتون چاقه؟ کِیفتون کوکه؟


  • ۴۰۵
life around me
خداروشکر همه چی امن و امانه و دلمون خوش...تو هم خوش باشی دکترجانم
خداروشکر عزیزم
مرسی گل دختر :-*
جناب قدح
سلام خانم دکتر :)

دوستان خوب باشن ماهم خوبیم ...

هم رکورد جدید و هم عیدتون مبارک :)
سلام :-)
بسیار عالی
البته هستن بین دوست هام کسایی که رکورد ٣٠ تا دندون توی یک روز دارن، من از این تریبون دستشون رو میفشارم :-)))
عید شمام پیش پیش مبارک
واران ...
سلام 
از آخر به اول :
به گردن درد بدی و پا درد بدی دچار شدیم جوری که راه رفتن و حرکت کردن مون با مشکله :|

شما فقط دندون رو میکشین ؟
یعنی اطلاعات در مورد دندون عقل و جراحی هم دارین ؟
البته که دارین منظورم اینکه میشه راهنماییمون کنید .
اگر آره میشه به دوست من کمک کنید که حالشون خوب بشه ؟
سلام
ای بابا چرا گردن درد؟! چرا پا درد؟

توی طرح امکانات جراحی دندون رو نداریم عزیزم ولی اطلاعاتش رو داریم :-)
مشکلش چیه؟
واران ...
ببخشید ها ببخشید ولی اینو نگم نمیشه !!
اینا مرد نیستن !!
بابا هم نیستن !!
دست همچین مردای  که فقط ادعای مردی دارند و مردیشون تو کتک زدن بچه هاشون یا گاها شده تو کتک زدن زن شون خلاصه میشه همون بهتر که بشکنه !!

این آقای پدر اگر رو صورت پسر رو با سیلی سرخ کردند بدون شک باید دیه بهش بدن  حتی اگر پدر این بچه باشند !
و چقدر من بدم میاد از این جور حرکات :((
قلب من به درد اومد چه برسه به اون بچه :(
معلومه که یادش می مونه تا قیام قیامت یادش نمیره  :(
حتی اگر باباش رو ببخشه .
من فقط دعا کردم برای اینکه از این به بعد بیشتر بتونه روی اعصاب و رفتارش کنترل داشته باشه!
لیمو جیم
سلام دکتر جان 
خوبیم به خوبی شما :-* 
بدرخشی مثل همیشه :-)
سلام عزیزم
چقدر خووووب! 
به هم چنین :-*
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
کریم ب خدا تو مسلمون نیستی :/
دقیقا اینجا جاش بود! 
کاکتوس ..
یکی از بیمارای بخش کامل یه دختر 24 ساله بود که شبش هم عقدش بود! اونم بدون دندون!
شبش؟! خب حالا عقد رو یک ماه عقب تر می انداخت... :-/
عروس بی دندون
حنا :)
دندون‌کشیدن سخت نیست هوپ؟ خیلی انرژی و زور نمی‌خواد؟ بیست و دو تا در روز پدر جد مفاصل شونه و گردنتو در نمیاره؟ :(

+ کاش خاطره‌ی این سیلی، اثرات ناجوری روی روحش نذاره.

چقدر دوست دارم خاطراتتو :)
سخت که نه ولی بیشتر بستگی به نوع دندونش داره. بعد از یه مدت دستت میاد کدوم دندون ها رو چطوری و با چه قلقی خارج کنی. زور زیاد از حد و بدون برنامه از اتفاق بده، ریشه رو میشکونه و مشکل رو بیشتر میکنه. البته دندون های خلفی سالم کشیدنشون به شدت سخته و پدر گردن و کمر رو درمیاره. اوایل می کشیدم که دستم رفت توی گچ! از اون به بعد گفتم سلامتیم ارجحه!
٢٢ تا دندون رو که توی سه ساعت کشیدم بعدش به شدت خسته شدم و خستگیم تا عصر که دو سه ساعت خوابیدم، ادامه داشت.
+ کاش
منم تو رو دوست دارم :-)
tiktik tiki
چرابعضی فکرمیکنن اگه خشم خودشونوبازدن خالی کنن مردترن!

من شنیدن دندون کشیدن زودخیلی زیادی میخادازاین بابت خیلی میترسم دراینده بیماریی داشته باشم که نتونم دندونشوبکشم:||
کاش بشه راه دیگه ای برای تخلیه ی خشمشون پیدا کنن...
دندون کشیدن زور میخواد من منکرش نیستم ولی بیشتر زور، قلق داره! من همکلاسی ٤٣ کیلویی دارم که همه طور دندونی رو می کشه و تا به حال واسش مشکلی پیش نیومده!
آبان ...
بمیرم براش ....
دلم ریش شد 
خدا نکنه عزیزم
فروردین دخت
دلم کبابه واسه اون جوون 30 ساله هه :/
کسی که اصلا تا به حال مسواک نزده تا اون سن و تغذیه ی مناسبی هم نداره، باید تبعاتش رو هم بپذیره.
صبح
خدا به دستاتون قوت بده که باهاشون این همه دندون کشیدین
ممنونم :-)
هانیه
امیدوارم پسر بچه با کادو باباش رو ببخشه هوپ جونم همه با حوصله مثل تو نیستند نمی خوام کار بابا رو توجیه کنم ولی یک لحظه اونم کنترل سی پی یو اعصاب اش از دستش در رفته
دل بچه ها کوچیکه، میبخشن ولی فکر نمیکنم فراموش کنن.
طراوت :)
الهی،ینی واسه یه دندون باید بزنه بچه رو؟؟
چه همه دندووون کشیدین خانم دکتر،از فکرش دستم درد گرفت:/
خب بچه دندون درد داشت ولی الکی می ترسید و پدرش هم کنترلش رو از دست داد...
خیلیییی، جالبیش اینه من در برابر درخواست دندون کشیدن های بی مورد، مقاومت می کنم و انقدر کشیدم.
مصطفی فتاحی اردکانی
دردم گرفت از سیلی.....

دم عیدی همه چیز خوبه مخصوصا با این نرمه بارونی که از صبح داره میباره.

شما دم عیدی چطورید؟ خوبید؟ خوشید؟ سرحالید؟ دماغتون چاقه؟....
من هم خیلی دردم گرفت...
حس و حال دم عید عجیب غریبه، ولی خوبه
منم خوبم شکر، دماغمم چاقه :-)
جو لیک
حالا تهشم هیچی برا بچه نمی خره:)) من به عنوان یک کتک خور میدونم، استرس اولیه قضیه بریزه بعدش دیگه هیچی به هیچی:))
کتک خور :-))))
میدونی؟ حس کردم بچه هه دفعه ی اولش نیست که این طور سیلی خورده، چون زیاد از سیلی پدرش تعجب نکرد :-/
جناب دچار
ما خوبیم شما خوبی؟
97 خوشی داشته باشی
به قول دوستان، خوبیم به خوبی شما
شما و خانواده اتون هم همین طور :-)
جناب دچار
ممنونم از دعای خیر شما
خواهش میکنم :-)
جو لیک
آره عادی میشه بعد از یه مدت:-" بعد تو فکر کردی طرف طی این چند سال -هر چند سالی که بچه هه سن داشته- بار اولش بوده از کوره در رفته؟ عمرا.
نه مسلما! وقتی جلوی دو نفر غریبه اینطوری بچه اش رو زد که بچه اش آب خون تف کرد داخل کراشوار! حتما داخل خونه بیشتر کتکش می زنه متاسفانه...
آرزو ﴿ッ﴾
بعضیا مثل نقل و نبات می‌زنن :/
چند روز پیش با دوستم رفته بودیم آرایشگاه، یکی از بچه‌هایی که همراه مامانش اومده بود خیلی شیطونی می‌کرد و ما رو اذیت می‌کرد! دوستم پا شد به مامانش گفت به بچه‌تون تذکر بدین، ایشونم خیلی ریلکس زد تو گوش دخترش! :| مام مثل شما عذاب وجدان گرفتیم...

+آرزوی سالی رکوردشکن (از نوع خوبش) و پربار و پر از خوشحالی رو داریم براتون خانوم دکتر! :))
بچه هه دیگه از سیلی هم حساب نمی بره! مطمئن باش!
+عزیزدلی شما! فدات بشم تو هم همین طور مهندس کوچولو :-*
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan