عاشق شده ام بر وی...

  • ۱۴:۳۶

عاوووشق سرکلیدیم هستم. دندون خانوم...  درسته کوچیکترین دست ها رو تو خونه دارم ولی حالا همچین دست هام کوچولو موچولو هم نیست که هر بار میخوام بیام اینجا و با داداشم شب قبلش خداحافظی می کنم و دست می دم، دستم توی دستش گم میشه و ٥ دقیقه دست هام رو نگه می داره و هعی میگه: مطمئنی با اینا میتونی دندون بکِشی؟! نگرفتی ما رو؟ 

:-/


این ها هم ابرهای گوگولوس هستن، در مسیر شهر های طرحی شماره ١ و شماره ٢! 


جدیدترین نقاشی یکی از بچه هام برای من... تازه سواد دار شده بچه ام [چشم هایش قلب قلبی می شود!] هر چند این بار کلی زیر دستم گریه کرد و پدر صاحاب بچه رو دراورد. :-/


بیا! من بخوام هم درس بخونم و به فیلم و سریال فکر نکنم، خودِ درس حواسم رو فکر می کنه، آخه جان اسنوی عشقول اینجا چیکار می کنه؟


 

خواهش می کنم فحش ندین بهم! ایشالا که دلتون نخواد، نوبرانه های خانوم نون برای من: آلوچه، چاقاله بادوم و کُمبُزه! دفعه اولی بود که کمبزه می خوردم: بُزک نَمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد! :-)))


و احسنت به چنین خانوم دکتر دندونپزشکی که گربه رو دم حجله به خوبی نفله کرد! باشد که به خوبی فراگیریم... ( ببین تو رو خدا از دشت و دمن، باغ و چمن رسیدیم به کجا؟ آخه تو دندونپزشکی؟ :-/ )


+ تلاش کردم یه پستی بنویسم و به خودم و خواننده هام این طور القا کنم که همه چی آرومه، ما چقدر خوشحالیم و این صوبتا! شرایط داخلی مملکت عاووولی، شرایط خارجی مملکت عاووولی! کور بشه کسی که نتونه خوشحالی ما رو ببینه! هر کی گفته مشکل داریم حسودههه! 

-_-


**عنوان: دلبر از محسن چاووشی


  • ۶۰۸
آبان ...
همه پست یک طرف ..عکس اخر پست 😂😂
جان اسنو اینجا چی کار می کنه ..چقدر این بشر عاشق داره ...
مرزهای خز و خیلی رد شده دیگه! 
از بس ماهه خب 😍😍
جناب دچار
میگما داداشت احیانا شاه شهرتون نیست!؟ :)

+ شما هم ک دقیقا برا این عکس نوبر رو گذاشتی که بچه های مردم دلشون نخواد دیگه؟
خب آره دست های من ظریفه ولی دستهای داداشمم ماشالا بزرگه :-)))

ننگ بر من باد
جناب قدح
سلام :)

:)

خدا بگم چیکارت نکنه خانم دکتر ...:))
سلام
چرا؟! :-))
🔹🔹نیلگون 🔹🔹
همه چی آرومه 
ما چقدر خوشبختیم
آآآ بیا وسط🙄🙄
آهاااان
صدا نمیاد! اون عقبیا حال می کنن؟ 
😐😐
علی اسفندیاری
من اگه وسط کتابم همچین اسمی در بیاد کتابو پرت میکنم همون گوشه اتاق جلدی میپرم پشت کامپیوتر و چندتا فیلم خوب پلی میکنم 
حالا جان اسنو وسط کتاب درس چه میکنه نکنه دانشمندی چیزی بوده خبر نداریم 
راستی خودم دقت نکردم چی شد که جان اینهمه شخصیت تو دل برویی شد یادمه اوایل فیلم شخصیت مهمی به حساب نمی اومد 
راستی کمبزه چیه؟ من تاحالا نخوردم 

حواس من که کاملا پرت شد و انداختم کتابم رو اونور! 
گویا یک بار وبا همگانی میشه و با برنامه های جان اسنو، درمانش می کنن! 
من از همون اولین اپیزودها ازش خوشم میومد، از همون اول فرق داشت با بقیه انگار. 😍
میوه ی نارس خربزه و گرمک و طالبیه! ولی طعم خیار میده
life around me
منکه تو این هیری ویری هی نگاه به عکسای پنه لوپه کروز و خاویر جان دل و اصغر فرهادی میکنم ذوق شونو میزنم و به خودم تلقین میکنم اتفاق خاصی نیفتاده که?!همه چی آرومه!
وای دیدی چقدر پنه لوپه نگاهش سسکی و جذابه؟ 
آره بابا چیزی نبوده که یه دعوای کوچولووووو بین بزرگترای دو تا کشور بوده فقط
sophia momy
من عاشقِ ابرهام.
مثل یه تابلوئه نقاشی
دروغ نیست اگر بگم وقتی عکس ابرارو دیدم دیگه از متن چیزی نفهمیدم :)
خیلی این ابرها خوشگل بود، عکسش یک دهم از زیبایی اش رو هم نشون نمیده. 
گوگولوس های خوشگلللل
جولیک ‌‌‌‌‌
کف دست آقای برادر به اندازه سه چهارم صورت منه. :|
اینا غیرطبیعی گنده ن یا ما غیرطبیعی ریزیم؟:|
دست داداش منم در چنین وضعیتیه و جالبیش اینه که ماشالا از من ده سال کوچیکتره :-))
اینا غیر طبیعی گنده ان وگرنه که ما ظریفیم :-)))
ام اسی خوشبخت
دست های من احتمالا 3/4 دستهای شماست چون در کنار دستهای خانم ها هم کوچیکه!
نوش جان :)
اینم جز عکس های اسپرت آتلیه ای هست؟!

:-))) دست های من هم بین اغلب دخترها کوچیکه ولی احتمالا شما کوچیکتری
ممنونم
اسپرت که نه ولی آره یعنی عکس اتلیه ایه :-//
آسـوکـآ آآ
فقط اون ظرف میوه و دلبریش :دی
دلبر واقعا اونان بقیه اداشونو در میارن به همین برکت :(
تموم شدن :-((
والاع
mohammad javad
سلام
من همیشه فکر میکردم ملون با دستنبو با کمبزه یکین
نگو هرکدون یه چی دیگن 
ینی یه عمر دستنبو میخوردم فک میکردم کمبزست

رسما از گمراهی نجاتم دادین:)))
سلام
دستنبو چیه دیگه؟
وای ملون رو من عاشقمممممم، فوق العاده است طعمش
بذارین منم برم دستنبو رو سرچ کنم ببینم چیه
میس تیچر
دستای منم کوچیکه
نامزدم دستای منو میگرفت میگفت مطمنی با این دستا میتونی بچه های مردمو بزنی؟ میخندیدم میگفتم وا چرا بزنمشون .....
الان هربار به دستام نگاه میکنم یادم بیاد کلی اشکه میره ....
:-(
امان از این مردها که تعاریفشون هم بعدها اشک به چشممون میاره...
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
آخه عروس، دندون پزشکی!! 
خواسته بگه خیلی خفنه :-/
حنا :)
من دارم به جان اسنو می‌خندم فعلاً :)
باور کن خودم انقدر تعجب کردم که تمرکزم از بین رفت، پا شدم سرچ کردم برای n امین بار کی سیزن جدیدش میاد! 
صبح
با احترام به شما و همه یه جرات به خودم و بگم به درک که همه چی داره خراب بشه برای من یکی که هیچ فرقی نمیکنه که چه اتفاقاتی میفته. 
عکس طبیعت و آلوچه عالی بود. خانم دندانپزشک دندونام خوب شدن از میوه ها هر روز فقط گوجه سبز میخورم. ببخشید اگه زیاد کامنت میذارم. 
برای من فرق میکنه این وضعیت ولی کاری از دستم برنمیاد...
ممنون
گوجه سبز میخورین و دندوناتون خوب شدن؟ من زیاد از حد بخورم دندونام درد میگیرن :-)))
کامنت دوست دارم عذرخواهی لازم نیس
صحرا
بعد در این اوضاع عاااووووولللی قیمت گوشی دلخواهم تو یک هفته 1 میلیونن زیاد شد/:و این یعنی نا امنی
کاش برای حفظ امنیت کمی هم به مرزهای مجازیش توجه میکردن که هرروز داره مورد تهاجم قرار میگیره
الان دوست دارم به اون اقایونی که پرچم اتیش میزنن بگم ماذا فازا اخوی؟؟؟؟؟؟ احساس میکنم آیندم در خطره باید یکاری کنم...

قبلا هر بلایی سرمون میومد میگفتیم بازم شکر که امنیت داریم، به نظرم اگه حتی امنیت جانی داشته باشیم، ولی امنیت روانی اصلا نداریم...

آنیا بلایت
وای:)))) جان اسنوووووو وسط درس :)))) چه مهیج و بامزه:)) حالا من الان داشتم تاریخ ادبیات میخوندم ، اینقدر که اسمای عربی سخت و طاقت فرسا دیدم که پیر شدم-_- اونوقت شما جان اسنو میبینی وسط درس و مشق :(♡♡ 

اگه رشته ات غیرانسانیه، یکی از این کتابهای تاریخ ادبیات مصور رو بگیر، خیلی قشنگ حفظ میشی تمام اسامی رو
رهگذر
گوشه ی در شکسته ؟ 
اتوبوسی در بیابان . اون تیرکه شبیهِ کاکتوسه تو لوک خوشانسه
فلوراید ... مسواکه چه ذوق مرگ شده چشاش بالا پایین بسته شده ... نقاشیه همرو رو دیوار میچسبونین ؟
وبا در شهر لندن 1850 
تو برره هم یه قسمت بود فرهنگ و سینما اینچیزا فیلم بهداشت دهان و دندان میدیدن کلی هم کیف میکردن
فوجی مهمتره ... 
ای خِدا ... دهنش سرویس شده از الان 


نه بابا

بله فرق نمیذارم بین بچه ها

جدی یادم نیس!

فوجی چی میگه این وسط؟

هانیه
میگم زشت نیست من تا الان کمبزه ندیدم؟
دست هاتون که خوبه دست های من نصف دست های شما است:)
نه چون من هم دفعه اولی بود می دیدم!
دیگه نصف من باشی دستای اطفال رو داری! :-)))
صبح
میگم قبلا که میخوردم دندونام درد میگرفت اما امسال نمیدونم معجزه شده:)))هرچی آلوچه میخورم اذیت نمیکنه دندونام
آهان پس یکی از معیارهای خوشبختی رو پیدا کردین
:: فروردین ::
تیکه آخر رو خیلی خوب اومدی :)
والاع خو :-/
صبح
فکر کنم خصوصی ارسال شد
اینکه گفتین یکی از معیارهای خوشبختی رو پیدا کردم نمیدونم شاید طعنه بود.:)) اینطور برداشت کردم.:)
خب تو این وضعیت الان زندگی آدم به خوردن آلوچه هم دلش خوش باشه بد نیست ها.  حالا اینکه از اون همه نوشته تون دست گذاشتم رو آلوچه که مورد علاقه م هست فکرنکنید بیخیال و سرخوشم. :) 

جواب:
نه طعنه نبود اصلا چون خودم زیاد از حد میوه های ترش و لواشک بخورم دندون هام اذیت میشن.
نه من چنین فکری نکردم
شهرزاد
اونجا که گفتی داداشم دستمُ میگیره و اینا ... اونجا حسودیم شد :|

#نع_به_تک فرزندی
عزیزززم
میگن همه تک فرزندا فانتزیشون اینه که مزدوج شدن حداقل شش تا بچه بیارن، آره؟ :-))
شهرزاد
بلی حقیقت داره ^_^
بسیااررر عالی 
صحبتِ جانانه
ان شاءالله عروسی خودتون
ممنونم
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan