شازده کوچولو

  • ۱۸:۴۹

تایپ می کند - سلام استاد، زنگ زدم به کلینیک نوبت بگیرم برای یکی از دندون هام، گفتن نیستین اونجا دیگه.

+ سلام عزیزم خوبی؟ راستش من یک مسافرت کوچولو دارم و کلا کار نمی کنم. ایشالا چند ماه دیگه برمیگردم. 

نتیجه گیری کرد که حتما میخواد بره خارج - باشه خیلی ممنون!

چند ماهی می گذرد و هوپ طبق عادت، هر از چندی پروفایل مخاطبین تلگرامش را چک می کند. عکس پروفایل استادش به نوزادی تغییر پیدا کرده است. شواهد نشان می دهد که بچه دار شده است. به خودش می گوید: عه مگه مسافرت نبود؟ یعنی رفته اونور زایمان کرده؟ 

صفحه ی چت با استادش را برای تبریک گفتن باز می کند که می بیند استاد گفته بوده: یک مسافر کوچولو دارم [...] .

خنده اش می گیرد و می گوید: اوف بر تو ای هوپ! آیا کوری چیزی هستی؟ :-))))

***

داشتم با یکی از مریض هام سر و کله می زدم که گوشیم زنگ خورد. شماره ناشناس بود. جواب دادم. مردی بود با صدای کلفت و دو رگه. کلی سلام و احوال پرسی کرد. هر چی فکر کردم نشناختمش. از وقتی اومدم طرح شماره ناشناس بهم زیاد زنگ میزنه؛ بعد که جواب میدم می بینم فلانی از افراد شبکه است که بَهمان فامیلشون رو میخواد بدون نوبت بفرسته پیشم! یا بچه اش دانشجوئه و دنبال دندون نیش واسه اندو می گرده و غیره. وگرنه که قبلا اکثرا ناشناس ها رو جواب نمی دادم. بهش گفتم: شما؟ گفت: زمانی هستم. و دوباره بدون اینکه فرصت بده، احوال پرسی رو از سر گرفت. دوباره پریدم وسط حرفش: جسارتا کدوم زمانی آقا؟ 

-صاحبخونه ات! 

به قدری با اطمینان این حرف رو زد که واسه چند لحظه واقعا گیج شدم. مریض هم از اونور حرفش رو از سر گرفت، سریع چک کردم ببینم صاحبخونه ای به اسم زمانی دارم یا نه؛ توی شهر خودم که خونه ی پدریم هستم و صدای یارو به بابام اصلا شبیه نیست! صدای پدرجانم حتی از صدای داداشم جوون تره. در ضمن فامیل بابام زمانی نیست همه اینا به کنار مگه پدر آدم صاحبخونه حساب میشه؟! توی شهر طرحی هم که تو پانسیون شبکه ام. صاحبخونه نداشتم! نکنه رئیس شبکه است؟ نه مگه شبکه ملک پدریشه؟ تازه اونم که زمانی نیست. بالاخره مغزم جمع بندی کرد که من اصلا مستاجر نیستم. بهش گفتم، راضی شد قطع کنه. 

هوپ! گیج کی بودی تو؟ 


  • ۵۵۱
آبان ...
وای هوپ ...چقدر خندیدم ...
گیج کی بودی تو 😂😂
تو تو :-))))
هانیه ☺
وای این شماره های ناشناس خصوصا اگه جنس مخالف باشند اکثرا مزاحم هستند من که وقتی جواب میدم از تو پنهون نیست مس ترسم چون چند بار مزاحم بودند:(
خب منم واسه همین جواب نمی دادم قبلا ولی الان مجبورم. 
** سیلاک **
هنگ کرده بودی اون لحظه :))))) یه ری استارت لازمی ^_^
دقیقا هنگ کرده بودم. 
خیلی وقته تعطیلات نداشتیم، یه تعطیلات لدفن :-))
ام اسی خوشبخت
نتیجه فشار کاریه احتمالا :)
شاید :-)))
ام اسی خوشبخت
خداقوت :)
ممنونم عزیزم :-)
جولیک ‌‌‌‌‌
خوبه که راضی شد قطع کنه:)))))
یعنی هیچی نمیگفتم شماره حساب میداد میگفت سریع اجاره خرداد ماهت رو پرداخت کن وگرنه اثاثت رو میریزم تو کوچه!
من
من چندین ساله وبلاگ شما رو می خونم ولی امروز تصمیم گرفتم که براتون کامنت بذارم که من از شما گیج ترم چون این پست رو سه بار خوندم تا فهمیدم چی به چیه😐
چندین سال؟ یعنی از ٩٤ تا حالا؟ این همه سال خاموش بودین؟ :-/
به دنیای گیج ها خوش اومدین
آسـوکـآ آآ
عععع من فکر کردم خواستگاره :-D
عجیب دلت میخواد عروسی بیوفتیا :-)))
آخه هر روز هر روز که من خواستگار ندارم!
♫ شباهنگ
حواس‌پرت کی بودی تو :)))
نسرین نکنه عاشق شدم خبر ندارم؟! این حجم از حواس پرتی از من بعیده! الان یه مریض داشتم واسش دندونای یک سمتش رو شیارپوش زدم، بعد سمت راستش هم شیارپوش شده بود قبلا. بهش گفتم کجا واست کار شده گفت همین جا پیش خودتون. هر چی گفت من گفتم نه باباااا من دفعه اوله تو رو می بینم. بعد سیستم رو چک کردم دیدم یک هفته پیش خودم واسش کار کردم!
:-))))))
حامد :)
با این اوضاع اقتصادی مملکت هرکی گیج بزنی والا حق داره
اینم هست! درگیری ذهنی باعث پرت شدن حواس آدم میشه.
mona
سلام :)

هوپ میگم من تازه متوجه شدم که دانشکده های دندانپزشکی هم برای بیمارا کارانجام میدن.قبلا اینو نمیدونستم :)
میگم میشه بگید اونجا چطوریه؟یعنی همه دانشجو و نابلد هستن؟نزنن ناکار کنن مریضو....هزینه هاش هم مثل کلینیک های بیرون زیاده؟
سلام عزیزم
آره دیگه، ما وقتی دانشجو بودیم رو مردم امتحان نمی کردیم کجا یاد می گرفتیم؟ :-))
همه دانشجوان، بخش های تخصصی هم توسط رزیدنت ها اداره میشه که هزینه اش بالاتره.
ببین دانشجو هر چی سالش بالاتر باشه تبحر بالاتری داره. ولی همون سال پایینی ها هم استاد بالا سرشونه نمیذارن زیاد خرابکاری کنن. والا من عصب کشی هایی که دوره دانشجوییم انجام دادم از خیلی از عصب کشی هایی که از دکترای اینجا میبینم بهتر بود. 
هزینه اش خیلی خیلی پایینه و برای همین همون اول هر ترم مردم هجوم میارن و سریع نوبت ها تا آخر ترم پر میشه مخصوصا بخش های ترمیمی و عصب کشی.
شهـــ ـــرزاد
فقط اونجا که گفتی "باشه خیلی ممنون" :))))
:-)))
خب چیکار می کردم فکر کردم داره میره سفر :-)))
فروشگاه جزیره
سلام دکترجان
هوپ یعنی چی؟
سلام
یعنی امید
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan