بیا دلبریتو یکم کمترش کن!

  • ۱۵:۲۱

+ آقا اجازه؟ ما به مریض هایی که چند بار پشت سر هم میان پیشمون و تمام دندون هاشون رو دونه دونه می کشیم هم عادت می کنیم؛ دوستشون داریم و وقتی آخرین دندونشون رو کشیدیم، بُغضو می شیم که دیگه نمی بینیمشون. شما چطور می تونین دلبَری کنین از بقیه و بعدش غیبتون بزنه و برین حاجی حاجی مکّه؟! 


++ امیدوارم دخترای روپوش سفیدپوش، هیچ وقت استرسی رو که امروز من کشیدم تجربه نکنن ( که می کنن!). تا مهره ی  ٥ ام گردنی ام، توی دهان مریض بودم و توی خون و خونابه دست و پا می زدم که تمیزکار مرکز  "آقای ز " اومد تا سینی های قبلی رو جمع و جور کنه. یک دفعه گفت: اوه اوه خانووووم دکتر! پشت روپوشتون خونیهههه. 

برای لحظه ای قلبم ایستاد. نکنه...

 سرم رو با اضطراب از دهان مریض بیرون آوردم و به پشت روپوش نگاه کردم. موقعیت خون خشک شده ی روی روپوش، گوشه ی کمرم بود. نفس راحتی کشیدم. امان از کشیدن های پشت سر همِ طرحانه!


+++ دست خطم غیر قابل تحمل شده. هر روز بدتر از دیروز! خودکار رو که میذارم روی نسخه، با اکراه برش می دارم. البته این( عکس حذف شد) یکی از خوش خط ترین نُسَخمه!


*عنوان از شهاب مظفری


  • ۷۱۵
مصطفی فتاحی اردکانی
حیف دست خط خودم وقتی دارم مستند یه برنامه رو می نویسم یا اینکه دارم طرح اولیه یه برنامه رو می نویسم دم دست نیست که براتون بفرستم.
خوش خطین یعنی؟! 
عین الف
به خطم امیدوار شدم :!
:-))) چیکار کنم خب خسته ام
مرتضا دِ
دورد بر این احساس مسئولیت
درودبر جناب دچارِ مرتضی شده!
** سیلاک **
خوب خداروشکر با این دست خط فک کنم دیگه می تونین مطب بزنین .. همه چی تمام شدین دیگه :)))
آره فکر کنم معیار مهم دکتری رو به دست آوردم دیگه :-/
♫ شباهنگ
درود بر روان پلک این آقای ز که قلب منم وایستادوند! :)))

عادت می‌کنیم. خاک سرده و زود عادت می‌کنیم و فراموش می‌کنیم
یعنی استرس همون چند ثانیه هم داغونم کردها :-((
ولی بعضی وقت ها به این زودی ها به نبود کسی عادت نمی کنیم.
حامد سپهر
همه از پزشکی بیشتر تصور پول در آوردن و پول پارو کردن رو دارن در حالیکه سختیای خودش رو داره
چند روز پیش یه دکتر ارتوپدی رو دیدم که پاش میلنگید گفتم دکتر جان کوزه گر توکوزه افتاد ؟ گفت نه بابا از چهار صبح سه تا عمل اوژانسی داشتم کمرم گرفته

دکتره و خط بدش دیگه:(( همچین هم بد خط نیست
کجان بیان ببینن چند ماه چند ماه حقوق ما رو نمی دن و دستمون به جایی بند نیست؟ امروز از خستگی رو به موت بودم پنج نفر هنوز بیرون نشسته بودن. به زورِ اینکه از شدت خستگی ممکنه کارتون رو خراب کنم و نا ندارم و برین فردا اول وقت بیاین راضیشون کردم برن... بعد فهمیدم پذیرش هم سه چهار نفر رو خودش رد کرده گفته امروز شلوغه برین فردا بیاین. اینه که اصلا می ترسم فردا برم درمانگاه!
:-((
جراح ها که کلا بیچاره ها همیشه جوراب واریس باید بپوشن. خیلیاشون هم از بس می ایستن غش می کنن و میوفتن. یکی رو سراغ داشتم نشستنی از اتاق عمل بیرون می رفت اخر شب.
نسبت به خط خوبی که قبلا داشتم خیلیییی بدخطه.

آقای صاد
واقعا باید بدانند و آگاه باشند که ایی رشته ها سخته آقا! سخته مسلمونا! ووی سخته -_________-
بله! :-/
ریحانه
چقدر مهرت خط خطی کردی مثلا من بفهمم تو همشهریمی چه ایرادی داره اخه:))
:-)))))
دیگه دیگه، لو برم نمی تونم راحت بنویسم.
étoile
وزارت بهداشت دیگه کفگیرش به ته دیگ خورده،
میگم دندون پزشک ها میتونن تو تامین اجتماعی کار کنن؟ شنیدم خوب پول میده
کل مملکت کفگیرش به ته دیگ خورده.
آره ولی نه نیروی طرحی. از پولش خبر ندارم.
عینکی عینکی
سلام
خدا قوت

از نظر تغذیه به خودت برس، خوابت رو هم همینطور.  خطت رو هم همینطور 😁😁😁😁

دکتر ز 😐😐😐😐😐


سلام عزیزم 
مرسی، چشم، خواب و دکتر ز چی میگن این وسط؟
عینکی عینکی
واسه خنده اس 😁😁
آهان باش
عینکی عینکی
بخند 😐😑🙈
خو خنده ام نگرفت :-)))
مرتضا دِ
شاعر میگه
کجا بذارم من این همه دلبریتو :|
بذارین رو تاقچه لدفن
کتاب باز
برای من اتفاق افتاد. دوره اینترنی. خونریزی شدید و... 
بدتر از همه شوهر دوستم که همکلاسیم هم بود دیده بود به زنش گفت و ال اخر
یعنی مردم و زنده شدم 
البته پسرخاله زنگی بود و کلا تو جماعت مردا حسابش نمیکردم وگرنه که حتما باید بعد از این افتضاح فاتحه مع الصلوات میشدم. 

واقعا حس مزخرفیه. آدم باید همش گوش به زنگ باشه :-/
ساده جان
اوه اوه
چه دستخط داغونتر از داغونییییییییییییییی
عزیزمممممم دستخططتون خاله خرچنگ قورباغه است :))
ساده! این خوش خط ترین نسخه ای بود که پیدا کردم، بقیه اش تباه تر از این! 
دو بار نسخه ی داروهام برگشت خورده چون نتونستن بخونن خطم رو :-)))))
آرزو ﴿ッ﴾
چی نوشته شده حالا؟ :))
خط اول رو خوندم رادیولوژی امگا! خط آخر واضح‌تره تقریبا: دندان‌ها (یه چیزی) انجام شد.
ولی خوبه، حداقل ۴تا کلمه‌ی خوانا داره :))
رادیولوژی لطفا
گرافی opg برای بررسی دندان های شیری انجام شود. 😅😅
قبلا مینوشتم رادیولوژی محترم لطفا، الان اصن حالشو ندارم. سعی هم میکردم خوانا باشه، الان میگم بعد از چند ماه خطم رو شناختن دیگه، فقط میخوام سریع بنویسم بدم دست مریض بره!
هانیه
خسته نباشی به تو زیاد فشار میاد و مریض زیاد میاد میتونی هفته ای چند بار مریض ببینی؟چون این جا تو درمانگاه ما که فکر کنم دندانپزشک اش طرحی باشه این طوریه
تابستون به بعد خیلی خیلی فشار رومه. از در و دیوار بیمار می ریزه روی سرم. از معاینه مدارس که نگم دیگه.
من شش روز هفته باید کار کنم. :-//// 
divane !!
اینترن ما هم دیشب کشیک بود و امروز بالای سرهر مریضی یکی رو پیدا میکرد بپرسه نظرش زاجع به سفیدی روپوشش چیه:/ به نظرم واقعا باید یه تجدید نظری رو رنگ روپوشا بکنن:///

بیمارستان قبلی یه رادیولوژیستی داشتیم وقتی ریپورت میداد باید صبر میکردیم تا شیفت بعدیش،چون هیچ کس مطلقا تو بیمارستان نمیتونست خطشو بخونه :///
وای ما هم تو بخش وقتی از روی تابوره پا میشدیم استرس داشتیم و دنبال یه آشنا بودیم که خیالمون رو راحت کنه. :-|
سرمه ای مناسبه به نظرم

امیدوارم به اون مرحله که نتونه دست خطم رو کسی بخونه، نرسم!
آرزو ﴿ッ﴾
آها!😅
آره دیگه، آشنا بشن می‌تونن بخونن، :))
ایشالا! :-))
x
بی خیال ! همین که OPG دستخطت  پیداست کافیه :))
آره دیگه تلاش میکنم یه اُ پی جی پیدا باشه وگرنه مردم بیچاره کلی میرن شهر عکس بگیرن، برگشت نزنه نسخه رو واسشون!
گندم بانو
یعنی یه دکتر خوش خط پیدا نمیشه تو مملکت :))))

وااااای از اون قضیه روپوش سفید و اینا!!! عجب اوضاعیه انصافا :/
من فکر نمی کردم به این مرحله برسم ولی وقتی خسته باشی و کلی از صبح کار کرده باشی و دارو و عکس نوشته باشی، دیگه حال نداری دستت رو برداری و این میشه دیگه :-))

افتضاحه افتضاح! شغل دیگه ای باشه، تلاش میکنی تو اون مدت مانتوی تیره بپوشی ولی توی حرفه ی ما روپوش سفیدا نمیشه متاسفانه
مصطفی فتاحی اردکانی
نه باعث میشه شما به خودتون امیدوار بشید
واقعا؟ :-))
گندم بانو
مانتوی تیره هم بپوشی، مجبور میشی یه جای روشن بشینی!!! :/
:-))))) خب اون موقع میشه بازی کی بود؟ کی بود؟ من نبودم رو اجرا کرد!
واگویه
سلام خانوم دکتر..
عجب استرسی داشتین
سلام، خیلییی بد بود
الـی ‌ ‌
دست خطت دکتری شده دیگه، تبریک می‌گم! :)
++منم موقع خوندنش داشتم سکته می‌زدم! اما اگه ناحیه‌ خونی شدن همون محل مد نظر بود احتمالا آقاهه نمی‌گفت بهت! :|
مرسی ^_* 
نمیدونم ولی انقدر ساده است آقای ز که مطمئنا باز هم اون موقع می گفت!
مهربان
آقا اجازه؟
فقط نیش باز
خیلی باز
در حدبناگوش
جر خورد دهنم
نخیرم اصلا اجازه نداری. 
نیشتو ببند! :-/
احتمالا یاد پست خصوصی بلاگفام افتادی.
شیوا
سلام
خسته نباشید
میشه یک سوال قبل از اینکه انتخاب رشته بکنم از شما بپرسم؟
شما از دندانپزشکی راضی هستید اگر فرصت مجدد انتخاب رشته داشتید مجددا این رشته رو انتخاب میکردید ؟یا داروسازی و یا پزشکی؟
سلام سلامت باشی
بله
بله کاملا راضیم. باز هم برگردم همین رشته رو میذارم توی اولویتم.
ساده جان
از اینکه نتونستن خاله قورباغه دست خطططتون رو بخونن خوشحالی الان ؟ بیام بزنمت ؟
تمام تلاشهای معلمین خوشنویسی رو زیر سوال بردی ....

عزیزم خوش خط بنویس..... تکلیف امروزت...از این حمله صد بار بنویس با خودنویس :))
ببین وقتی عجله دارم و سریع می نویسم اصلا نمیتونم خوش خط بنویسم، دست خودم نیست. از تکلیف و اینا به رده، چون وقتی آروم و با حوصله می نویسم خطم بد نیست!
مهربان
به این فکرافتادم که همچین شوخی رو با همکارام بکنم
بگم عه خانوم دکتر پشت روپوشتون ...
وای فک کن
کاریش نمیشه کرد، 
ذاتت رو میگم
خرابه!
مهربان
فعلا چند روزی باهات شوخی نمیکنم
بعدش از خجالتت درمیام
.
.
.
بولدوزرش را خاموش کرده در گوشه ای پارک میکند
یعنیا...
همون سکوتی که سرشاره از فحش.
😑
simu lator
رادیولوژی لطفا
گریز cpl پریسا  بری
دندان شیری انجام شد

درست خوندم؟
دیگه خدایی انگلیسیش واضحه ها!
پریسا :-))))
رادیولوژی لطفا
گرافی opg برای بررسی دندان های شیری انجام شود.
موزیلاگ ..
موفق باشید (:
ممنون
NAZI
سلام عزیزم
دست خطتت خیلی هم خوبه من که خوشم اومد
وااااااااای من بودم سکته رو زده بودم ...خخخ
سلام
مچکرم :-)))
من ناقص رو زدم
ماهک
سلام
چرا اونجا اینقدر دندون می کشن؟ چرا پر نمی کنن؟
سلام 
من طبق اصولم دندون قابل نگه داری رو نمی کشم و اینایی که من میکشم یا میخوان دندون مصنوعی بیارن یا ریشه مونده. ولی خب چون هزینه ترمیم و عصب کشی رو نمیخوان بدن اصرار برای کشیدن دارن
بانوچـ ـه
البته خبرنگارها هم در بدخطی دست کمی ندارند :دی
واقعا؟ نشنیده بود تا به حال :-))
شبنم
سلام خانم دکتر امیدوارم زودتر حقوقتون بدن
راستی یک زوج وبلاگی دندان پزشک بودن امیر و هدیه و بچه شون کیان آدرسی چیزی از وبلاگشون ندارید خیلی وقت نبودن و وبلاگ های قبلی هم حذف شده نگرانشون شدم
سلام مرسی هنوز که ندادن!
نه متاسفانه نمی دونم کجا غیبشون زد بی هیچ خبری :-(
صبح
سلام خوبین؟
بیشتر مواقع کار دندونپزشکای مرد خوبه یا زن؟ 
سلام مرسی
دندونپزشکی رو و کلا هر کاری رو جنسیتی نکنیم لطفا
بانوچـ ـه
آره چون هی مجبورن تند تند یادداشت برداری کنن
بعد میرن دفتر محل کار میشینن خبر رو تنظیم کنن می بینن خودشونم نمیتونم خط خودشونو بخونن :دی
چقدر جالب :-)))))
روزشون مبارک باشه
بانوچـ ـه
متشکرم
قربان شما
صبح
به نظر شما هر دو در یک سطحن؟
مسلما 
دندونپزشک خوب خوبه. کاری به جنسیتش نداره
صبح
اما شنیدم پزشکای خوب اکثرا مرد هستن.
یک سئوال خوب بپرسم؟
شما هر طور شنیدین بر طبق همون عمل کنین. مسلما من نمیتونم نظرتون رو عوض کنم.
زیاد دوست ندارم وقتی پستم میره پایین هعی واسش نظر بیاد!
صبح
هیچ شکی نیست که پزشک خیلی خوب زن هم داریم که خیلی بهتر از پزشکای مرد هستن.
فقط خواستم بپرسم الان دیگه پسر خوبی شدم که دیگه سئوالایی که نویسنده دوست نداره نمیپرسم؟:)
بله مسلما داریم
خیلی خوبه ولی همون که واسه پستای قدیمی نظر ندین که هی مجبور شم برم چک کنم چی بوده و چی گفتین بهتره.
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan