پیش دو چشم روشنت ماه به سجده می رود...

  • ۰۰:۵۱

گاهی وقتا که مودم پایینه، نخ دندون کشیدن تنها راهیه برای اینکه جلوی خودم رو بگیرم؛ وگرنه این شکمی که من از خودم سراغ دارم با گلوله مستقیم هم ول نمی کنه خوردن رو! اگه دیدم باز هم کنترل نشد میرم تو کار مسواک و بعد می پرم تو تختم و پتو رو میکشم رو سرم و گوسفندا رو می شمارم تا خوابم ببره و هوس خوراکی جدید نکنم دیگه. :-/


+ یکیم نداریم واسه چشامون شعر بگه! هعی :-)))

++ چرا همه بچه های طرحیِ دور و برم بهمن ماهین؟ ورشکست شدم بابا! -_-

  • ۵۳۳
جناب قدح
سلام خانم دکتر :)

واقعا مقاومت در برابر غذا و خوراکی خیلی سخته ...

پس حسابی تو خرج افتادی :)
سلام جناب قدح
بله خیلی خیلی سخته.

به شدت :-/

kevin ...
سلام 
فکر میکردم فقط منم مسواک میزنم دیگه چیزی نمیخورم,چون حال دوباره مسواک زدن رو ندارم:|
میشه ازش برای کم خوردنو لاغری استفاده کرد🤔
جالب شد
سلام
خب کاملا طبیعیه که بعد از مسواک دیگه چیزی نخورین ها! 
:-))
شارمین امیریان
من تازه بعد مسواک زدن هوسهای جدید جدید به سرم میزنه ! =/ حس می کنم دندونام با نیروی بیشتری آماده جویدن شدن😁

+ خدا برسونه برات. =) البته شعر واسه آدم نون و آب نمیشه دکتر! =))))

++من مدام با تیرماهیا دوست یا همکار میشم. البته خودمم تیر ماهی هستم و تیر ماهیا تو سرنوشتم رقم میخورن! =)
میگن حالا که تمیز شدیم و تیززز بریم به جنگ غذاها :-))

+ هعییییی هعیییی :-))
++ آره منم کلی دوست مهری دارم
گندم بانو
من بخوام شیوه تو رو پیاده کنم باید کل روزو بخوابم!!! :(((
چیکار کنم با این اشتها و این شیکم در اومده؟!! :'((
عزیززززم :-)))))
خب همین دیگه اشتهای لامصب اول از همه میزنه به شیکم :-//
حامد سپهر
راز چاقی دکترهارو هم فهمیدیم خدارو شکر:))))
ما دکترا فقط؟!
مهربان
من همیشه گرسنمه و همیشه هم در حال غذا خوردنم
تو که همکارات بهت میرسن غمی نداری!!
آسـوکـآ آآ
عزیزم :دی 

چیکار کنیم :-)))
مهدی رنجبر
باز خوبه جلوشو میگیرید! من خیلی اعصابم بهم میریخت و استرسم زیاد میشد میرفتم یکی ازین آشغال فروشیا ی فست فود ارزون یکاری میکردم بعدا پشیمون بشم
تنها راه واسه توقفش اینه که شبا زودتر نخ بزنم و مسواک بکشم! 
فست فود آشغالی رو از بس جلو خودمو گرفتم دیگه دوست ندارم :-)))
ام اسی خوشبخت
حتی اشتها هم به میزان مساوی بین آدمها تقسیم نشده, عجب دنیای شگفت انگیزیه!

کار خارق العاده ای نکردن که, فقط به دنیا اومدن, کادو نداره به نظرم! اگه کادویی هست باید به مادرشون داد که شما نمیشناسید و به انتفای مقدم حله :))
واقعا ها؟ استعداد چاقی نیز :-))))

راست میگینا! چرا باید به خودشون کادو بدم اصن؟ 🤔🤔 ولی دیر گفتین خریدم واسه همشون :-)))
راستی انتفای مقدم چی بود؟
میس تیچر
دالی :دی
سلام علیکم عزیزم :-)
میس تیچر
بیا بجاش من خوندم برات  آهنگ دادم بیرون برات:دی
جاست فور یووووووووووووو بگوش نی ناش کن :))

https://nex1music.ir/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%81%D8%B1%D9%87%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D9%86/


مرررررسی ولی هر کار میکنم کپی نمیشه لینکش :-(( 
جور دیگه ای میشه بفرستی؟ 
مرتضا دِ
میگما
اسمتو عوض کن شاید اشتهات کم بشه. نه؟ :)
اممم چطور؟
مرتضا دِ
آخه ما بچگی یه دخترعمو داشتیم اینقده چاق بود بهش میگفتیم هوپ :)
وا :-/
چه ربطی داره؟
مرتضا دِ
لپاش آخه گنده بود :)
ما میخواستیم لپامون مثل اون بشه میگفیم هوپپپپپ :)
ایش اصلا هم مرتبط نیستن به هم!
ام اسی خوشبخت
قانون انتفای مقدم رو توضیح بدم؟!
آرهههه ممنون میشم
** سیلاک **
من استرس داشته باشم اینجوری میشم هی می خورم اما انگار نه انگار ^__^
من هم یکی از وقتایی که خیلی میخورم موقع ناراحتی و استرسه!
مهدیه
تو باید چند روز پیش من زندگی کنی.
 از بوی ماهی متنفرم نمیخورم.اگر گوشت قرمز باشه تو غذایی نمیخورم.مرغ رو بخاطر خونی که موقع شستنش دیدم نمیخورم.
درکل با سیب زمینی و کاهو و ذرت پخته زنده نگه داشتم خودمو.
این قضیه هم برای من یه مشکله!
واااای! کسری پروتئین پیدا میکنی که دختر! منم گوشت قرمز زیاد نمیخورم ولی خدایی گوشت سفید رو الکی نمیخوری!
Zar
منم اتفاقا خونه باشم میخورم
ولی اگه برم جایی میرم روی فتوسنتز مود:/
++بقول یه طلبه ای میگفت باید وامی بگیرم فقط واسه تولدای این ماه!
واقعا؟!!! ناموسا؟ مهمونی که بیشتر حال میده بخوریییییی

+ طلبه ی دلسوخته ای بوده :-)))
مرتضا دِ
:) هوم
میدونم
:-)) 
mona
سلااااااااااااااااام روز جهانی پزشک زن تبرییییییک:)
سلااام 
جل الخالق! این روزو نداشتیم خدایی دیگه!
ام اسی خوشبخت
قانون انتفای مقدم: اگر در یک گزاره ی شرطی ، شرط دروغ  باشد در اینصورت آن ترکیب شرطی همواره درست است.
 اگر p آنگاه q , اگر ارزش مقدم (p )دروغ باشد ارزش کل گزاره راست است.
اگر شما مادر دوستانتون رو بشناسید پس میتونید بهشون هدیه بدید. اما نمیشناسید پس نخریدن هدیه همیشه پابرجاست ;)
خیلی ساده بیان میکنه سال بعد واسشون هیچی نخرید :))
یا خداااا چه پیچیده بود. رشته ات چی بود شما؟ :-))))))
مرسی واسه توضیحت
هانیه
سلام من بر عکس کم اشتها شدم
منم دور و برم متولد بهمن ماه زیاد می بینم ولی کادو نمی گیرم:)
کم اشتهایی خوبه که! 
تو دوستی و همخونگی نمیشه :-،)))
میس تیچر
جور دیگه؟؟؟؟؟
ایها الناااااس این خانوم ب من پیشنهاد داره میدههههه کوجاییییییین هایییییی داد بیداااااد 
هوچی‌م استادته😁

:-))))
دیووونه
تو که زودتر با به آهنگ دیگه فرستادی واسم!
mona
والا منم تازه امسال کشفش کردم چنین روزی وجود داره البته به لطف استوری هایی که بعضیا میذارن :)))
چه مردم بیکارن خدایی :-)))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan