حالا تا هر وقت دلت میخواد راهم نده تو اتاقت! :-/

  • ۲۱:۳۴

درسته توی دوران بلوغتی و سر و کله زدن باهات خیلی سخته. درسته راه های مختلف رو امتحان می کنم تا به صمیمیت دوران بچگیت برگردیم که همش بغلم بودی و حرف زدن رو باهات تمرین می کردم؛ ولی توی بی احساس اکثرا توی ذوقم می زنی و خیلی بد قِلِقی!

ولی واسه من همین که هر فیلم جدید خفنی می بینی میای و با ذوق واسم تعریف می کنی یا اینکه فقط سلیقه ی من رو قبول داری و هر بار با غرور خاص خودت میای پیشم که: هوپ! میای بریم لباس بخریم؟ کافیه.

البته فعلا. 

خب؟

  • ۵۲۱
Maryam
سلام 
دوران بلوغ سن بهم ریختگی اخلاق و خلق و خو هست 
سلام
بله دقیقا باید صبر کنم تا خوب بشه!
مهدی ­­­­
درست میشه یکم صبر کنید
باشه ایشالا زود به حالت قابل تحملش برگرده!
آسـوکـآ آآ
یاد داداشم افتادم...
خیلی ازم دور شده :(
من هم ولی خیلیییی تلاش میکنم که نزدیکش کنم به خودم دوباره
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
اقتضای سنش که هست. ولی ممنون که داری سعی میکنی باهاش صمیمی باشی:-)
خب دلم واسه روزای بچگیش تنگ شده...
نسر ین
خدا هیچ خواهری رو بی برادر و هیچ برادری رو بی خواهر نکنه:)
بمونین برای هم الهی
ایشالا ایشالا :-)
مرسی از آرزوی خوبت
سید جواد
مزخرفترین دوران یک آدم دورانِ بلوغشه
درست میگین. منم کم مزخرف نبودم تو اون دوران :-))
شارمین امیریان
عزیزم. 😍 
مهربون :-*
مهربان
یه خواهر چقدر میتونه سنگدل باشه که واسه داداشش لوازم بازی نخره؟  . چقدرررر!!؟   ؟     . چقدرررررررر؟؟! 
الان شرم عمیقی بر من مستولی گشت! 
اون مدل پایین تر مدنظرشه، چند روز پیش میگفت ببین اون موقع که یک ملیون بود نخریدی، الان مجبوری ٤/٥ ملیون هزینه کنی!!!
H .D
سلام
یک خبر خوب،از اون خبر های دست اول،برای بلاگ بیانی ها
از این به بعد قالب های بلاگ بیان طراحی میکنم.
زود بیاید تا از دستتون نره.
این سایتم یه جایی بنویسید چون قراره در این منتشر شود:http://hd12034.blog.ir
در بله هم کانال داره،خواستید بیاید: https://ble.im/hd_store

یک چیز دیگه اگر واقعا وبلاگ تان برایتان مهمه.
برید این سایت تبلیغات رایگان داره،خدایی
یک چیز هم بینمون باشه
یک جایی داره برای کسب درآمد،زود بیاید تا پولیش نکردن.
لینک سایته: http://ytre.ir/dnis

متشکرم
خدا حافظ
جناب قدح
سلام :)
خدا برات نگهش داره ان شاءالله خانم دکتر
سلام
ممنونم به همچنین عزیزان شما رو :-)
محمد
خیلی خیلی عالی
:-)
گندم بانو
آبجی کوچیکه منم الان دقیقا همینجوریه!! :/ 
پسرا ولی بدترن، کلا با ما فرق دارن!
آرزو ﴿ッ﴾
نمی‌دونم برادر شما چند سالشه، ولی برادر من که ۱۸ سالشه (هنوز باورم نمی‌شه :/) خوب شده جدیدا. گرچه دعوا داریم هنوز و طبیعی هم هست، ولی فکر می‌کنم این برادرهای کوچک‌تر هرچه بزر‌گ‌تر میشن، دوست‌تر می‌شن! :))
١٦-١٧ سالشه!خیلی بدقلق شده و غیر قابل تحمل :-(((
کاش زود خوب بشه :-)))
آرزو ﴿ッ﴾
این پروانه‌هه رو الآن دیدم. قشنگه :) حس اصالت هم داره😶
منم دوستش دارم، پروانه ای که از پیله اش زده بیرون و سعی میکنه قوی باشه...
اصالت؟
آرزو ﴿ッ﴾
یه جور حس قدیمی و اصیل بودن، تو این مایه‌ها :)
هووووم... صحیح :-)
حامد سپهر
هرچقدر بزرگتر که بشه بیشتر به شما احتیاج پیدا میکنه
امیدوارم :-)))
Zar
رابطه خواهر برادری جوری ک هر چی بزرگتر میشین با اینکه فاصله زیاد میشه ولی بطرز دوست داشتنی طوری بهم وابسته تر میشین
حتی اگه به روی مبارک خودتون نیارین..
چقدر خوب ک سلیقه ات رو قبول داره:)
+سال نوتم پس پس مبارک هوپ مهربان:*
آره ایشالا همین طور بشه، رابطم با خواهرم که همین طور شده *_^
خیلی مغروره ولی همیشه با من میره لباس میخره، نه خواهرم :-)))
+ پس پس مال شمام مبارک!
Zar
Doctor+ENgineer+arTIST=DENTIST
روز جهانیتون مبارک باشه دکتر هوپ:*
مرسی زر جان مهربان :-) 
لطف های همیشگیت یادم نمیره هیچ وقت
آرزو ﴿ッ﴾
در آخرین ساعات این روز میمون و مبارک، روزتون مبارک :دی :)
میمون :-))
مرسی عزیزدلممم :-**
مهربانو
ای جااانم .. خدا نگهتون داره امیدوارم زودتر این غلیان هیجانان انگیزش فروکش کنه دلت نشکنه . 
واقعا غلیان هیجاناته ها :-))))
ایشالا ایشالا
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan