می زنم شل و پل می کنم هر کسی رو که گفت: عهههه چه زود تموم شد!

  • ۱۷:۴۶

شمارش معکوس چند روزیه که شروع شده و دیروز آخرین شنبه و امروز آخرین یکشنبه ی دوران طرحیِ من بود و من هستم و خانم نون که هر روز با اشک من رو بدرقه و دل من رو خون می کنه و همخونه ای که می دونم دلم واسش به شدت تنگ میشه و مریض هایی که میگن بمون همینجا و ...

خوشحالم؟ نمیدونم

غمگینم؟ نمیدونم

فقط می دونم یک بخش مهمی از زندگیم تموم شد و باید برم سراغ ادامه اش. به قول دوستی: طرح درسته اجباره، ولی خوبه؛ البته نه در حدی که بخوای باز هم تجربه اش کنی!

اعتماد به نفس و تجربه ای که توی دوران طرحی پیدا کردم رو هیچ جای دیگه و به این سرعت نمی تونستم پیدا کنم. آزمون و خطاهایی که روی مریض هام انجام دادم. اعتمادی که بهم داشتن. سر و کله زدن باهاشون و یاد گرفتن اینکه با هر کس چطور باید رفتار کرد. همه و همه پر بود از تجاربی که کم کم شخصیت مستقل من رو شکل داد و دیدم که چقدرررر شغلم رو دوست دارم و چقدر گور بابای همه دنیا و همه خبرهای بد و همه ناامیدی ها. فقط از خدا یه تن و روان سالم می خوام که بتونم با عشق کار کنم و در کنارش زندگی.

  • ۵۴۰
فاطمه سادات داوری
من اول فکر کردم شماره معکوس کنکور 98 رو میگی.
نه بابا، از دوران کنکور من چندین سال گذشته!
پا ییز
جدی باید برگردین؟ و نمی تونین همونجا قرارداد ببندین؟
بله دیگه
دقیق نخوندیا، گفتم که هر چقدر هم خوب باشه، تا یه حدی اش کافیه، میشه دوباره قرارداد ببندم ولی نمیخوام درجا بزنم.
Anne Shirley
به سلامتی :دی (وی نمیداند وقتی یکی طرحش تمام می‌شود باید به او چه گفت :/ ) 
.
منم تمام کسایی که میگن چه حیف و یا همین چه زود تموم شد دوران مدرسه رو میزنم شل و پل میکنم :| 
همین به سلامتی خوبه :-))
دلتنگ میشیم واسه دورانی که گذشت ولی باید بگذره و راکد نمونه.
ام اسی خوشبخت
خب پس ما هم نمیدونیم باید تبریک بگیم یا نه!
ان شالله هم در کار و هم در زندگی موفق باشید :)
شما تبریکتون رو بگین من هم ناراحتیم رو قایم میکنم!
ایشالا همه جوونا موفق باشن
دچارِ فیش‌نگار
موفق باشی
خداقوت خانم دندانپزشک 🏵
ممنونم آقای دچار 😉
🦉 شباهنگ
از اونجا کلی عکس بگیر نگه‌دار برای بعد
من تازه فهمیدم چقدر کم عکس گرفتم از خوابگاه و دانشگاه :|
کلی عکس دارم. از مرکز خیابونای اطراف، پانسیون 
و دقیقا حس میکنم کمه این عکس ها. هیچ عکسی نمیتونه دلتنگی رو تسکین بده، میتونه؟
شارمین امیریان
آخییییییش.... بالاخره تموم شد... 

آغاز دور جدید زندگیت مبارک. خیر باشه ان شالله😙
این آخیششششه میچسبه حسابی...
ایشالا دوره ی خوبی باشه و دچار سکون نشم...
آسـوکـآ آآ
ایشاالله دوره بعدی زندگیت پر از اتفاقای خوب‌تر و خوب‌ترین باشه❤
اتفاق های خوب و خوب ترین برای خودت ایشالا :-)
جناب قدح
سلام :)
تبریکات فراوان و آروزی موفقیت برای مراحل بعدی :)

فقط بیچاره خانم نون :(
سلام
خیلی ممنون لطف دارین
آره بنده خدا، خودمم دل تنگش میشم :((
فکر کنم شما بودین که سوتی اسمش رو گرفتین، نه؟
ام اسی خوشبخت
پس مبارکه :)
به هر حال نمیشه تو گذرگاه های زندگی گیر کرد، باید رفت!
مرسی عزیزم 😍
واقعا همینه، حس میکنم اینجا بمونم دچار رکود و یک نواختی محض میشم. باید گذر کنم
واران ..
منم دلم تنگ شد برای اون روزها ...
و حتی با پستت هم ناراحت شدم هم خوشحال


+
سلام :)
ایشالا بسلامتی و به مبارکی 🌹
ایشالا تو همه مراحل زندگیت موفق و سلامت و شاد باشی خانم دکتر جان❤

فقط آدرس جدیدتون به من بدین که برای عرض تبریک با یه شاخه گل و یه جعبه شیرینی ،  بیام مطبتون.
 و همچنین دندونام رو  بهتون بسپارم برای پاره ای از تعمیرات ؛)

من از الان دلم تنگه :-(


سلام عزیزم
ممنونم مهربون...
ایشالا به هم چنین
عزیزززززم، هنوز مشخص نیست کجا میخوام برم سرکار!
یانوشکا ..
مبارک باشه دکتر جانم ❤😘
قربونت عزیزدلم ایشالا واسه شما 😍
جناب قدح
دقیقا :)
از همون موقع هم بهش ارادت پیدا کردم :)
حافظتون تحسین برانگیزه :-))
گندم بانو
من همیشه تو دندون‌پزشکی فکرم مشغول این بود که گردن این دندون‌پزشکا چقد اذیت میشه!
حواست به گردنت باشه خانم دکتر مهربون :) هر روز ورزش گردن بکن تا همیشه سالم باشی :*
اگه حواسشون نباشه و مریض بدقلق باشه خییییلی اذیت میشه! :-//
چشممممم، مرتب دارم انجام میدم وگرنه دووم نمیارم
life around me
تبریک میگم عزیزم...خسته نباشی واقعا:)
دستت رو سر ما;))
مرسی گلسا جان، شما که ایشالا طرح عمومی و تخصص رو با هم میری :-))
Dark. MH
یه روز برسه منشی خودتو داشته باشی :)
ایشالا ایشالااااااا ^_*
آبان ...
مبارک باشه خانم دکتر :)
کلا تمام شدن غم داره 
مثل روز اخر دانشگاه 
اما یه جورایی هم شروع جدید جذابه 

ممنونم خانوم وکیل :-**
آره ها، تمام کردن هر چیزی غم داره حتی اگه اذیت شده باشیم بخاطرش
divane !!
مبااارک باشههههه.به سلامتی.
دست راستتون زیر سر ما که یه روزی طرحمون تموم شهههه.
من میدونم این نصف اکسترنی و اینترنی بالاخره میگذره ولی همش فکر میکنم طرح منو پیییر میکنه.خوشحالم که یک نجات یافته از طرح میبینم.خدا قوت پهلوان!!! امیدوارم ادامه ی راه همینقدر موفق و پر از تجربه های عالی باشه براتون:)
سلامت باشی عزیزم :-*
نمیگم چشم به هم بزنی تموم میشه، ولی تموم میشه. از حال لذت ببر.
ایشالا به هم چنین
Nelii 💉📚
به به تبریک میگم😍😍
شیرینی کو؟
مرسی نلی جان :-*
پست کنم یا خودت میای میگیری؟ :-)))
tiktik tiki
خوشبحالتون ما تازه میخوایم برای علوم پایه بخونیم😒😒😒
آخی یاد تابستون علوم پایه ام افتادم که تازه وبلاگ نویسی رو شروع کرده بودم!
پریسا ..
تبریک فراوان ❤❤❤❤❤
ممنونم مامان پریسای حبه ی انگور :-*
آقای سر به هوا ...
طرحم بد کوفتیه ها :دی
به شدت! ولی باید گذروندش چاره ای نیست!
دچارِ فیش‌نگار
اتفاقا من دندانپزشک ها را دوست دارم 😏
اممم، چی شد؟ مگه من گفتم دوست ندارین؟
. زیزیگلو
من هنور طرحم شروع نشده و اینکه مال ما اختیاره
ولی دوست دارم زودتر تجربه ش کنم
رشته ات چیه شما عروس؟ 
برو پر از تجربه ی خوب و بده :-)
Nelii 💉📚
میام که خودتم ببینم😍😊
ای جان پاشو بیا 🤗
**هِلِناز **
چقدر زود تموم شد خداییی
تنها کسی بودی که از تهدید من نترسیدی و این جمله خطرناک رو گفتی، خودت روش مرگت رو انتخاب کن :-))))
آرزو ﴿ッ﴾
دلمون برای پست‌های هوپ و بیمارن در هفته‌ای که گذشتِ دوران طرح تنگ می‌شه ما هم! :)
این جمله‌ی آخرتون چه دعای خوبی می‌تونه باشه :)) انقدر که همین رو دوباره برای خودتون تکرار می‌نمویم! ان‌شاءالله تن و روان سالم داشته باشین و بتونین با عشق زندگی کنین و در کنارش، کار :)
عزیزم *_^
این هفته احتمالا اخرین پست هوپ و بیماران طرحی رو مینویسم! :-(
آره واقعا، بهترین دعاست، ایشالا واسه همه
حامد سپهر
حال خانوم نون الان درک کردنی نیست
آدما زود عادت میکنن و دیر دل میکنن
امیدوارم با خاطره های خوبی از اون شهر بری و چند سال دیگه که خواستی سری به دوستای قدیمی اونجا بزنی همش خاطرات شیرین به ذهنت بیاد
حالش خوش نیست ولی دعواش کردم بی قراریش رو کمتر کرده! :-(
ممنونم آقای سپهر
دچارِ فیش‌نگار
آخه بعضی رفقا فکر میکنن من از دنتیستا خوشم نمیاد
:-))
من اینطور فکر نمیکنم
دچارِ فیش‌نگار
:)
مهربانو
هوپی جونم مبارک باشه عزیزم الهی به آرزوی قشنگی که انتهای پست نوشتی برسی . 
جاهایی که طرح میرید مردم نسبتا ساده و صمیمی داره و واقعا از بعضیا دل کندن خیلی سخته 
ممنونم عزیزدلم مهربان جان :-**
واقعا دل کندن ازشون سخته، می نویسم در موردش
Merida aa
عه چقدر دیــــــــــر تموم شد :))
آفرین پسندیدم :-))
من
منم طرحم تموم شد و فردا بر میگردم خونه ولی خیلی گیجم نمی دونم حالا باید چه کار کنم 
مبارکه :-)
من که خرد خرد باید برم سرکار تو شهرم
dark star
مبارکه:)
با یه بیمار که فوبیای دندون پزشکی داره مواجه شدید تاکنون آیا:)؟؟
ممنونم
فوبیا در چه حد؟ خیلی ها فقط استرس شدید داشتن که کنترل شدن، اونایی که کنترل شدنی نیستن باید شب قبل ارامبخش بخورن یا مطب های مجهز به گاز ارامبخش برن.
. زیزیگلو
رشته م تغذیه س
چه بیمارایی پیدا میشنا :))
اینجایی که من هستم کارشناس تغذیه نداریم متاسفانه.
میبینی تو رو خدا؟
. زیزیگلو
توی دوران کاراموزی توی بخشای مختلف میرفتیم واسه دیدن کیس و گرفتن ریکال که بخوایم رژیم بنویسیم واسشون
بعد یه چیز جالب اینکه بیمارا عاشق درد و دل کردن بودن
بالا سر خیلیاشون که میرفتیم کار به جایی میرسید که از خانواده و بچه ها شون میگفتن و گریه میکردن... از پدر و مادرشون که مثلا ما خیلی اذیتشون کردیم و گریه میکردن... برام اوایل خیلی عجیب بود... بعد احساس کردم به دلیل بیماری چون ممکنه از خونواده و اینا دور باشن، از جمع دور باشن و بیشتر توی بیمارستان وقتشونو میگذرونن دنبال یه همدم میگردن که به حرفا و دردو دلشان گوش بده

رشته ی جالبی دارین ها :-)
آره من هم دارم اینطور بیمارهایی که فقط میان درددل کنن با من و دستیارم. 
هر کسی نیاز به همدم داره کسی که بیمار و تنهاست بیشتر تر
Alireza Hakimifar
موفق باشید!
امیدوارم همینطوری تموم مراحل یکی پس از دیگری با موفقیت و دل خوش پشت سر بذارید!!!


و ای کاش روزی منم بتونم این حال خوب شما رو داشته باشم:)  (حتی خوندنش هم برام جذابه و بهم انگیزه میده!)
خیلی ممنون
ایشالا حتما این حس رو تجربه میکنین. کار نشد نداره
علی علوی
انشالله موفق باشید . 
هوای مریضای فقیر رو داشته باشید ، شما دیگه از مال دنیا بی نیاز میشی نزارید کسی با دندون درد به خاطر بی پولی برگرده خونه . 


خیلی ممنون
راستش رو بخواین واقعا من دست تنها نمیتونم از پس این حجم از بی پولی و فقر مردم بربیام. ولی در حد خودم ایشالا تلاشم رو میکنم
صبح
سلام تبریک میگم که طرحتون تمام شد. 
در جواب به پست قبل که پرسیدین ما بلاگرا کی میایبم برای نوشتن باید بگم خیلی مواقع فقط وقت نالیدن:)
سلام خیلی ممنونم
اینجا مثل یه دفتر خاطرات میمونه واسه ما که میای خیلی وقتا غم و غصمون رو مینویسم تا آروم بشیم.
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan