لعنت به وابستگی و دلبستگی و اصلا هر چی بستگیه!

  • ۰۱:۲۷

آخرین شبی هست که توی پانسیونم و حس می کنم دلم داره از غصه می ترکه. اولین همخونه که رفت به خودم اولتیماتوم دادم که مگه نگفتم نباید به کس دیگه ای وابسته بشی؟ تا حدی هم موفق بودم. ولی وابستگی رو کنترل کنم، با دلبستگی چه کنم؟ به شدت ناراحتم برای جدایی از دوست هام و خانوم نون و حتی راننده سرویسم.

حس می کنم باید کسی رو بغل کنم و زار زار از ته دلم اشک بریزم. چه کسی بهتر از خودم جان؟

:-((

  • ۴۲۴
معلوم الحال
شب آخر خدمت مقدس طرحتونه؟ 
قراره برگردین ولایت؟ 

آخییییی ... فک کنم هیچ وقت زندگی‌خوابگاهی و دانشجویی (به سبک مفلکانه و دور از خانه) رو تجربه نکردین که اینجوری یهو ایطو شدین . هِععععییی 
بله شب اخر سربازیمه! 
بله
نه در دانشگاه شهر خودم درس خوندم واسه همین سختمه تا این حد.
شارمین امیریان
عزیزم😟
شارمین 😭😭
مهدی ­­­­
آخ گفتید. چند هفته پیش منم 4 تا از همخونه ای هام که به یکیشون وابسته شده بودم رفتن تا دو هفته مخم فقط درگیرش بود. آهنگ غمگین گوش کنید! آدم بهتر درک میکنه آهنگا رو تو این حال!

من هم دوره ی افسردگی در پیش خواهم داشت...
از اتفاق باید دوری کنم ازین آهنگها تا حالم بدتر نشه.
...
6 ماه دیگه میشه همه ی اینا یه سری خاطرا خوب براتون (به امید خدا)

همین طوره خاطراتی که دلم واسشون به شدت تنگ میشه.
**هِلِناز **
قششنگ میفهمم حست رو
خیلی سخته خیلی...
صخره نورد
آخرین روز خوابگاه دقیقا اینجوری بود, تو اون موقعیت آدم حس میکنه هیچوقت عادت نمیکنه اما خیلی زودتر از چیزی که فکر میکرد عادت میکنه, خصوصا تو این زندگی های ماشینی که روزها با سرعت میگذرن. و خصوصا کار که باید زودتر به فکر یه موقعیت جدید بود.
بله آدمیزاد بنده ی عادته متاسفانه و یا شاید خوشبختانه. 
به فکرشم نمیتونم بدون کار کردن روزهام رو بگذرونم دیگه
جولیک ‌‌‌‌‌
ایشالا روزای بهتر تو افق های پیش رو!
ایشالا ایشالا ^_*
معلوم الحال
سربااااز هوپیان 👮‍♀️  😂😂😂
از امروز شما در اختیار خودتون هستید. کارت پایان‌خدمتتون هم‌متعاقبا براتون ارسال خواهد شد. می‌تونید باش به بقیه فخر بفروشید، چرا که فخر کشور بودید 😄

از اتفاق باید دنبال مدرک پایان طرحم باشم  :-)))) 
فخر مملکت واقعا :-))
مهربانو
هوپی جانم می گذره .. یه کوچولو طاقت بیار تمومه . یه خاطره ی قشنگ فقط می مونه 
یه چیزی هم بگم اینه که تا وقتی فکر میکنی شمارش معکوسه سخته وقتی تموم میشه دیگه راحت تره 
انقدر دوست دارم خاص صدام میکنی مهربانو *_* هوپی جانم :-**
یه مقطعی از زندگیم بود که باید ازش گذر میکردم. ناراحتی طبیعیه ولی طاقت میارم :-)
Merida aa
متاسفانه فقط زمان میتونه دلبستگی و کمرنگ تر کنه.
دقیقااااا، اگه زمان نمیگذشت که داغون میشدیم.
دچارِ فیش‌نگار
غخی :) دلم سوخد
سوخد :-))))

حامد سپهر
آدما زود دل میبندن و این کارو سختتر میکنه
ایشالا که خاطرات خوبی بهمراه خودت ببری
جشن پتو برگزار کنید با خنده خداحافظی کنین
باید بیشتر ازینا روی خودم کار کنم...
ممنونم
یه جورایی برگزارش کردیم :-))
نسر ین
بالاخره برگشتن به شهر زادگاه یه سری خوبی ها داره که می‌تونه غم این جدایی رو کم کنه.
مهاجرت حتی مقطعی، یه سری دلتنگی ها داره که انگار هیچ وقت قرار نیست رفع بشه. 
تبریک بابت تموم شدن طرح خانوم دکتر هوپی😍
طبیعتا مزایاش بیشتره و من هم به امید این مزایاست که میخوام تحمل کنم این هجران رو...
خیلی ممنونم نسرین جان :-)
آقای سر به هوا ...
من هم همینطوریم ولی گذراست و درست میشه نگران نباش 
مرسی
باید زود سرم رو توی شهر خودم گرم کنم وگرنه حالا حالاها درست نمیشه...
جناب قدح
سلام
خیلی سخته
سخته...
خیلی :-(
Reyhane R
به سلامتی و دل خوش❤
بعد از طرح برنامه ات چیه؟ یعنی باید چیکار کنی؟
سلامت باشی عزیزم❤️
برنامه ی خاصی جز کار و زندگی ندارم دیگه! :-)))
دکتر محیصا
وای منم همینطور بودم تا یکی دو ماه همش دلتنگ بودم و هر ماه یه سر به محل طرحم می زدم و با بچه ها در ارتباط بودم الان که اومدم تخصص حالا دلبسته ی اینجام ... فقط این دلبستگیا با گذشت زمان حل میشه برید خونه دوباره بهتر میشید 😍
مشکل اینه دوست ندارم برگردم ولی میدونم دلم تنگ میشه حسابی :-(
گذر زمان دوای هر دردیه
دکتر محیصا
یادم رفت بگم، پایان طرحتونو تبریک می گم و بازم تبریک می گم که این تجربه رو داشتید، تجربه ای که قسمت هر کسی نمیشه و حتی اگر هم قسمت بعضیا بشه اینطور درست استفاده کردن ازشو بلد نیستن ... اینکه بتونی ادما رو درک کنی و در فرصتی که خداوند بهتون داده از علمتون برای کم کردن درد ادما استفاده کنید نصیب همه نمیشه ... تبریک می گم که طبیب بودن واقعی رو درک کردید ... ان شا الله در آینده هم همینطور یک دکتر خوب و متعهد باشید 😍😍
خیلی ممنون خانم دکتر دوست داشتنی ❤️❤️
به هم چنین شما
خودم
بیا بغل خودم عزیزم🙂هرچقدرم میخوای گریه کنی بکن من یه جعبه دستمال کاغذی کنار دستم میذارم برات😘
نمیتونم که! باید بدونم شما کی هستین تا بیام بغلتون :-)))
خودم
خودم جان هستم دیگه🤗
چی بگم والا، به عنوان یک خواننده قابل احترام هستین برای من
مهربانو
ای نااازنین ... 
" هوپی جاااااااان خااااصم ":))
مهربونیت قشنگه مهربانوی دوست داشتنی :-*
نگار
گریه
گریه همیشه جواب میده
موافقم
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan