تو دلم رخت می شورن انگار!

  • ۱۷:۰۱

حالا نه به این شدت ولی یه استرس خفیفی دارم!

البته دلیل داره. یک اینکه مریضی رو قبول کردم تا طرح لبخندش رو تغییر بدم؛ ولی شرط کردم فقط طبیعی کار میکنم و خداروشکر خودش هم رنگ طبیعی می خواست، نه سوپربلیچ! کل شیفت فردا رو اختصاص دادم بهش. گفته بودم بعد از اصرار زیادِ خواهرم، شکل دو تا از دندون های جلوش رو تغییر دادم و خیلی خوب شد و وقتی لبخند می زنه من با شیفتگی زل می زنم تو دهنش؟!

دو اینکه دو روز دیگه قراره تعدادی از دوستام رو مهمون کنم خونمون و برای اولین بار از صفر تا صد غذا و دسر رو خودم درست کنم! یه لیست از خریدها تهیه کردم و هی هر کدوم رو انجام میدم، جلوش تیک می زنم

کاش جفت این کارها به خیر و خوشی بگذره و جمعه نفسی از راحتی بکشم


+ یکی از کلینیک هایی که میرم، اصلا مریض نداره. میرم میشینم چند ساعت  به در و دیوار خیره میشم و برمیگردم! سه ماهه بهم قول دادن که: خانم دکتر کلینیکمون رو شلوغ میکنیم، داریم قرارداد می بندیم با ارگان ها به ما زمان بدین. دیروز زنگ زدن گفتن: فردا کی میاین؟ گفتم: مریض گذاشتین؟ گفتن: نه

-پس نمیام. مهلتی که بهتون داده بودم تموم شد.

تعجب کردن ولی حقشونه! هر چی مریض میاد میذارن واسه دکترای باسابقه شون و به من میگن بشین تا مریض بیاد برات و ویزیتش کنی. صبرم تموم شده دیگه. ترجیح میدم برم سراغ کلینیک های شهرهای اطراف که حتی اگه مریض هم نداشته باشه، لااقل بتونم امتیاز مطب جمع کنم! :-/


  • ۳۴۰
نسیم :)

سلام⁦☺️⁩

ایشالا هر دوش به خوبی میگذره😊میشه بعدش عکس قبل و بعد مریضو برامون بذاری؟🤩

سلام 
واقعا ایشالا :-))
اممم ببین اگه از کارم راضی بودم می ذارم ولی اگه نه، نه! :-)))
دچارِ فیش‌نگار

درسته دکتری ولی درباره غذا! دیگه خارجی حرف نزن :| منیج کنی؟ :)

ربطی به دکتر بودن نداره!
باشه الان درست میکنم
ایش
آبان ...

ابتدای کار واقعا سخته ...

خوب کاری کردی نرفتی ...

بعدم کلینیک شهرهای اطراف هم  مردم اش نیاز به دندانپزشک خوب دارند ...نباید همه چیزهای خوب متمرکز تو شهر باشه 

مطمنم این جوری برکت هم میاد :)

استرس کارم و آینده اش خیلی زیاده آبان، انقدر که حواسم به کارمه این چند ماه خداروشکر چیزای دیگه زیاد ذهنم رو درگیر نمیکنن.
نظرت واقعا درسته. فقط یکم میخواستم بعد از طرحم استراحت کنم و تو شهر خودم باشم. ولی دیدم فایده نداره. دارم تحقیق می کنم ببینم شرایط شهرای اطراف چطوریه تا پروانه مطبشون رو بگیرم و توی کلینیک هاش مشغول بشم اگه خدا بخواد. فقط مسئله رفت و آمدش سخته که عادت می کنم.
دچارِ فیش‌نگار

:))) از اونایی که با ایش میگن چشم خوشم میاد

-_-
دچارِ فیش‌نگار

قدر دوستتو بدون که تو رو آورد جزو دندونپزشکای خوب :)

گفته بودم خیلی بدین؟! :-/
و البته که من قدر دوستای خوبم رو میدونم.
صبورا کرمی🦄

😂😂😂😂😂😂😂

کامنت دچار و جوابت  خیلی خوبه

 

امیدوارم این یکی بیمار هم عالی بشه و حسابی حالت خوب بشه بابتش. غذا هم میتونم آرزو کنم مهمون هات انگشت هاشون رو بخورن😁 

چه دعایی کنمت بهتر از این خوااااهر😂

تو همیشه عالی ای. بودی و هستی

و درمورد وقت ندادن کار خوبی کردی. والا. حالا برای نفر بعدی دیگه انقدر تنبل بازی در نمیارن😏 واسه تو ام شاید این به نفعته. با آبان هم موافقم همه چیزای خوب نباید برای مرکز شهر و شهرای شلوغ باشه که. 

وای هوپ چقده دوستت دارم 😍 

اصلا هم خوب نیست :-))))
عزیزم گفته بودم عاشق کامنت های پرانرژیتم؟ :-**
بهترین دعا رو کردی برام 
من هنوز با اون دندونپزشک ایده آلی که توی ذهنمه خیییییلی فاصله دارم. ولی برای رسیدن به ایده آل ذهنیم نیاز به کسب تجربه دارم. واقعا فایده نداره توی کلینیک های شهرمون بمونم وقتی مریض نیست! فقط وقتم تلف میشه.
من بیشتر :-*
نیــ روانا

پس بالاخره تن دادی به طرح لبخند و اینا

نمیشه خانوم دکتر

موج که اومد آدم خواه ناخواه باهاش همراه میشه

ولی باز خوبه که طبیعی کار میکنید

خدا رو شکر ما لبخندمون طبیعی ژکوندیه :دی

 

درباره مهمونی نظری ندارم

چون وژدانا سخته صفر تا صد با خودت باشه

من که از این سلیقه ملیقه ها ندارم و دسر و ... رو از بیرون می گیرم بیشتر

خدا قوت پهلوان 

من با کامپوزیت ونیر و کار زیبایی اصلا مخالف نیستم مگر اینکه طبیعی کار بشه و واقعا بیمار نیاز داشته باشه. متاسفانه رنگ های سفید یخچالی و دندون های بسیار درشت و خرگوشی مد شده که من واقعا بدم میاد! ولی شاید اگر مریضی اصرار داشته باشه، روزی مجبور بشم من هم انجام بدم:-///
توی طرحم و این چند ماه تک و توک دندون ونیر کردم. ولی اینکه کل فک رو کار کنم نه! واسه همین استرس دارم. 
لبخند زیبای خدادادی یکی از موهبت های الهیه قدرشو بدون :-)

البته یک بخشی از غذا رو قراره از بیرون بخرم! :-))) ولی خب دسر رو سرچ کردم و خودم میخوام درست کنم، کاش خوب دربیاد :-)))
اسماعیل اصلانی دیرانلو

عالی

صبورا کرمی🦄

کامنت های پر انرژی ام هم عاشق توعه 😉😍

 

چی قراره واسه مهمونی درست کنی؟ مهمونات چند نفرن؟ کیا هستن؟ 

مرررسی *_^
واسه عصرونه است در واقع، در کنار شیرینی و شربت و میوه و این بند و بساطا می خوام سالاد الویه و بندری و ژله خرده شیشه و سالاد فصل درست کنم. فلافل هم از بیرون اگه گیرم بیاد می خرم. 
٦-٧ نفر از دوستای دوران مدرسه ام :-)
اریانه

میدونی ، به شخصه سلاح مخفیم بیخیالیه ، تا حدی که پیش اومده شبه یکی از مهم ترین امتحانای زندگیم تا 4 صبح کتاب داستان بخونم ، بله ، من همچین ادمیم، نمیدونم خوبه یا نه ، ولی به درد روزای استرس بد جور میخوره ، وقتی که رخت تو دلت میشورن ، دقیقا همون موقعست که مثل یه ماشین لباسشویی اتومات کامل به دادت میرسه ، در مورد مریض ، تو سعیتو صد درصد خواهی کرد ، اصلا تو ذاتته ، هر چیم بشه ، وقتی تو تمام سعیتو کردی ، فرقی نخواهد داشت، اگرم بر فرض محال بد شد ، صد در صد از نظر توا ، از اولش که بالاخره بهتر میشه ، چون  تو دوست داری بهترین خودت باشی، فقط ممکنه مورد قبول تو نباشه ، وگرنه مراجعه کننده صد در صد راضی از یونیت تو بلند میشه ، و البته با لبخند بسیار زیبا تر چند ساعت قبلش ،، دوستاتم، که دوستاتن، خوب یه چیزی دور هم میخورین ، اگرم بد شد ، خاطره میشه ، اگرم مثل من جز اون دسته از کمال طلب های لج دربیاری ، که بازم دوحالت بیشتر نداره ، یا وسط راه از کسی کمک میخوای، یا خودت اینقدر واسش زحمت میکشی ، که اخر شب در حالی که از کمر و پا درد در حال گریه ای و از مزه غذا هیچی نفهمیدی  و اس ام اس های تشکر رو میخونی، میگی خدا رو شکر با برنامه درست پیش رفت، ولی جدا از اینا، مطمین باش ، وقتی با نیت خوب و تمام سعی و  تلاش ،در حد خودت، میری جلو ، بی نتیجه نمیمونه، ممکنه نتیجه دلخواه خودت نباشه ، ولی تهش خوبه، ، چون خدا بد جور حواسش ، به کسایی که تلاش میکنن هست ، میدونی ارزو موفقیت واسه ادمایی مثل تو به درد نمیخوره، چون موفق خواهی شد بدون شک ، پس به جای روز جمعه ، همین الان بهت خسته نباشی و تبریک میگم که خوب از پسشون بر میای

منم تلاش می کنم حواسم رو پرت کنم. الان رسیدم به دویست صفحه پایانی شادکامان دره قره سو و شادم کلی! 
آره با همین حرف ها خودم رو آروم می کنم. البته که همیشه میگم دو هفته بعد و دو ماه بعد بیان تا اگه به چشمم جاییش مشکل داره رو درست کنم. 
خوشبختانه یا متاسفانه از کسی کمک نمی تونم بگیرم. مامانم که ناراحتی گردن دارن و خدا رو خوش نمیاد بهشون فشار اضافی بیارم. خواهرم هم از شانس من که قرار بود کمکم کنه لازانیا بپزه، به شدت سرما خورده و افتاده گوشه خونه :-// صبح تا ظهرم کلینیکم. باشگاه رو نباید برم. ژله رو فردا درست کنم. اووووف... به خیر میگذره ایشالا
ولی میگم خوشبختانه ازین جهت که عیار خودم رو که هی میگم میخوام مستقل بشم رو می سنجم؟ هوم؟ 
می دونستی کامنت تو هم پر بود از حس خوب؟ 
مرسی ازت
ایشالااااا
اریانه

میدونی ، به شخصه سلاح مخفیم بیخیالیه ، تا حدی که پیش اومده شبه یکی از مهم ترین امتحانای زندگیم تا 4 صبح کتاب داستان بخونم ، بله ، من همچین ادمیم، نمیدونم خوبه یا نه ، ولی به درد روزای استرس بد جور میخوره ، وقتی که رخت تو دلت میشورن ، دقیقا همون موقعست که مثل یه ماشین لباسشویی اتومات کامل به دادت میرسه ، در مورد مریض ، تو سعیتو صد درصد خواهی کرد ، اصلا تو ذاتته ، هر چیم بشه ، وقتی تو تمام سعیتو کردی ، فرقی نخواهد داشت، اگرم بر فرض محال بد شد ، صد در صد از نظر توا ، از اولش که بالاخره بهتر میشه ، چون  تو دوست داری بهترین خودت باشی، فقط ممکنه مورد قبول تو نباشه ، وگرنه مراجعه کننده صد در صد راضی از یونیت تو بلند میشه ، و البته با لبخند بسیار زیبا تر چند ساعت قبلش ،، دوستاتم، که دوستاتن، خوب یه چیزی دور هم میخورین ، اگرم بد شد ، خاطره میشه ، اگرم مثل من جز اون دسته از کمال طلب های لج دربیاری ، که بازم دوحالت بیشتر نداره ، یا وسط راه از کسی کمک میخوای، یا خودت اینقدر واسش زحمت میکشی ، که اخر شب در حالی که از کمر و پا درد در حال گریه ای و از مزه غذا هیچی نفهمیدی  و اس ام اس های تشکر رو میخونی، میگی خدا رو شکر با برنامه درست پیش رفت، ولی جدا از اینا، مطمین باش ، وقتی با نیت خوب و تمام سعی و  تلاش ،در حد خودت، میری جلو ، بی نتیجه نمیمونه، ممکنه نتیجه دلخواه خودت نباشه ، ولی تهش خوبه، ، چون خدا بد جور حواسش ، به کسایی که تلاش میکنن هست ، میدونی ارزو موفقیت واسه ادمایی مثل تو به درد نمیخوره، چون موفق خواهی شد بدون شک ، پس به جای روز جمعه ، همین الان بهت خسته نباشی و تبریک میگم که خوب از پسشون بر میای

او ته آ رویای واقعی

چرا این بلا رو سر دندونپزشک های تازه کار میارن؟ (با بغض)

بجز کسانی ک آشنا و پارتی دارن واسه کار بقیه وضعشون همینه:/

تازه کارم ک بدن خیلیا پول طرفو میخورن

اصن یه وضع بدجوریه ها! اکثر جاها پروانه می خوان که ندارم، اونجاهاییم که نمی خوان درصدت رو ٤٠ و حتی کمتر میدن. اگه نخوان بخورن کلش رو! :-/ قشنگ استثمارو با تمام وجودت حس میکنی.
اونایی که توی مطب مامان باباشون کار میکنن که دیگه محشره وضعشون! 
گندم بانو

دیگه بری شهرای اطراف میتونی به آرزوی خونه مجردی داشتنت هم برسی :)

نه دیگه! شهرهای اطراف منظورم تا فاصله زیر یک ساعتن. بعد از اتمام شیفت برمیگردم خونه. اگه دور باشه مجبور میشم خونه بگیرم.
اریانه

تو خیلی سختیت بالا تر از عیار سنجته، رسما روش خط و خش میندازی:/  بعدشم ، منو حس خوب؟ .........اصلا، (این چه نوع (و)هست؟.......بله.........)

یه سوال ریز میپرسم ، ایا فلافل و بندری ، مال خطه خاصی از کشور نیستن؟ ایا ما میتوانیم حدس بزنیم شما در کجا میزییی؟ این عبارات کاملات در پرانتز بود.

میدونم به احتمال زیاد الان تدارکات لازمو برای عصرونه دادی، ولی از اونجایی که من اشپزیم بدک نیست ، گفتم  بگم نظرمو هرچند شاید فایده خاصی نداشته باشه، و اما در باب اشپزی:

به شخصه یه کیک خونگی سبک  با یه چایی دارچین حسابی واسه عصرونه تو اولویت میزارم ، هیچی جای یه کیک خوش عطر و نمیگیره ببه جای سالاد الویه هم که حس تولدو تداعی میکنه، کیک مرغو ترجیح میدم ، همیچین یکم جنگیل مستون ترم هست ، سلاد فصلم میشه به ججاش با توجه به تابستون میشه یه سالاد میوه حسابی کار گذاشت ، ولی با ژله موافقم ، میچسبه ، بندریم دیگه خودت میدونی ، به نظرم سخته واسه اون تعداد درستش کردن، من بودم به جای فلافل از این فینگر فود گوگولیای کاله میگرفتم، این منو منه، تازه همشونم میشه از قبل اماده کرد ، بله من به فکر تاظهر کیلینیک بودنت هم هستم (البتهدر مورد سالاد میوه ، خب اگه از قبل اماده کنی همیچین رنگشون دلچسب نمیشه):))))))))

ولی بازم به قول تو ادم باید برنامه ذهنیش از قبل تعیین شده باشه ، و به نظرات یکی از خواننده های بلاگش ، که ساعت 1 بعد از نصفه شب گذاشته توجه خاصی نکنه ، پس فقط،امیدوارم خوش بگذره:))))))

نه دیگه در این حد بابا!
خیر چون اصلا ربطی نداره! ما همه جور غذایی می خوریم. :-)))
کدبانویی ها! ولی راستش کیک رو نمیرسم. تصمیم دارم بخرم. کیک مرغ هم با اینکه یه بار درست کردم و خواهرم خیلی دوست دلشت به نظرم توش ماهر نیستم، ممکنه گند بزنم!  واسه همین از لیستم خارجش کردم. 
سالاد فصلم واسه اینه که با ساندویچشون بخورن. با میوه که نمیشه. راستشو بخوای به نظرم با میوه های الان که پرتقال نداره سالاد میوه خیلی خوب نمیشه، میوه های پاییزی عالین واسه این کار. میوه شون رو به صورت درسته! میدم بهشون! :-)))
ببین درسته اسمش عصرونه اس، ولی در واقع میشه ساعت هشت و اینا به احتمال زیاد. با فینگر فود که سیر نمیشن :-)))))
نترس! با اینکه عالیی بودن پبشنهادت ولی همشون رو رد کردم :-))))))))))) 
ولی مرسی
معلوم الحال

سلام سلام

باز من اومدم :) یه سوال فوق فنی خانم دکتر: مطب زدن چقد امتیار میخواد؟ :) این امتیاز به چیا ربط دارن؟ تعداد مریض (کمیت)؟ کارایی که رو مریضا میکنید (کیفیت)؟ یا چی؟ 

 

(اگه حوصله جواب ندارین در حد 2.5 نمره جواب بدین. 10 میدم بهتون)

بستگی به شهرش داره. یک سری شهرها اصلا امتیاز نمیخواد. یک سری از مراکز استان هم بین ٢٤٠-٣٦٠ امتیاز. 
به همه چی! تاهل، سهمیه، اینکه چند سال منطقه محروم کار کرده باشی و ... . 
زهرا

کار طبیعی برای زیبایی هیچ وقت بد نخواهد شد، شاید خیلی خاص و تو چشم نباشه اما حداقل خود شخص ازش رضایت نسبی داره و وقتی هوپ جان انجام دهنده باشه حتما اون کار راضی کننده اس:-)
با پیشنهادات غذاییت خیلی موافقم همه عالی ان، قطعا دوستات خیلی لذت میبرن از این عصرونه دلچسب، دل ما هم خواست ولی خب نوش جووونتون:-):-)

چرا زهرا، فراوان دیدم کیس هایی که از نظر من دندونپزشک فاجعه بوده 
مرسی عزیزم، جای همتون رو خالی میکنم :-*
او ته آ رویای واقعی

مورد داشتیم فارغ التحصیل نبودن مطب داشتن

اونوقت دوست من بعد ۲ سال ک از فارغ التحصیلیش میگذره همینجوری درگیر کلینیکاس ک براش مریض نمیذارن!

ان شالله مطب خودت خانوم دکتر

۴۰درصد عالیه تازه

چطور اینطوری پارتی دارن؟
 منم دو ساله فارغ التحصیل شدم و درگیر کلینیک خوب پیدا کردنم. خیلی سخته :-(
ایشالا ولی مطب توی شهر خودم نمیگیره. اشباعه. مگر اینکه برم شهر طرحی مطب بزنم! طرفدار دارم اونجا
وقتی کار میکنی کلی و هر چی کار کردی ضرب در ٤٠ و حتی کمتر میشه، یه آن خستگی توی وجودت میمونه. ولی بازم شکر
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan