سلامتی همه بامراما...

  • ۱۷:۴۱

ای اونایی که ناله می کنین دوست خوب ندارم؟ الله وکیلی چقدر تلاش کردین خودتون بهترین دوست باشین برای رفیقتون؟ حواستون به حال و هواش باشه؟ گوش شنوا باشین براش و ...

عاشق دوست هامم. چه اون رفیق صمیمی هایی که با هم ندار شدیم و کوچکترین رودربایستی ازشون ندارم و از جیک و پوک زندگی هم باخبریم. چه اون هایی که توی مهمونی ها و دورهمی ها همو می بینیم و هرچند به حد صمیمی ها نزدیک نیستم باهاشون، ولی انقدر چرت و پرت می گیم و می خندیم که تمام غم دنیا رو حتی شده واسه چند ساعت فراموش می کنم در حضورشون

هدف خاصی از نوشتن این پست نداشتم فقط دوست داشتم یه جایی اینو بگم که: دنیای بی دوست، واقعا جای بدتری بود برای ادامه دادن

تا حالا دقت کرده بودین به این مسئله؟!

  • ۳۵۹
پا ییز

Vali az dust mohemtar khunevade ast

صد البته ولی من حتی با خواهرمم دوستم. 
اریانه

اقااااااااا، یعنی چی ، پس ما چی ، ما چی ها؟، دوست مجازی، خیلی بیمرامی و بی ادبی ،  واقعا متاسفم برات، برو تو اتاق راجع به رفتارت فکر کن هوپ ، تو دیگه از دست رفتی ، جای بحثی نذاشتی، برووووو

سه تا از دوست های صمیمی که اشاره کردم همه جیک و پیکم رو میدونن مجازی بودن، حقیقی شدن!
شارمین امیریان

سلام هوپ جانم.

 

اون قدر با قسمت آخر پستت موافقم که حد و حساب نداره.

 

دوست خوب یه باغ گل از باغ گلهای بهشته.

سلام شارمین عزیزم
آره خبر دارم تو هم مثل من رفیق بازی :))))
اریانه

خب اشاره کن ,ادم سه نشه،والا،جدا از بحث شوخی،من به شخصه با مسیله دوست مشکل دارم،کلا با مسیله این قدر اعتماد کردن مشکل دارم،خانواده ادم که خانوادشه ،بعضی وقتا یه کارایی میکنن ادم ناراحت میشه،حالا فرق نداره خانوادت چه مدلی باشن ،اون فرهیخته ترین هاهم ممکنه در مواقع حساس یهو ورقو برگردونن،انسانه دیگه ،هرکاری ازش بر میاد،وقتی تو حوادث میخونی برادر خواهرشو مورد ازار و اذیت قرار میده ،دیگه وای به حال دوست،منم دوستای ۱۰ساله دارم ،براشون تا جایی که بتونم و توانم اجازه بده مایه میزارم ،حتی از منافع خودم میگذرم،ولی جیک و پوک رو نمیگم هوپ،چون واهمه دارم از روزی که منافع من بر ضد اونا باشه،و از جیک و پوکم ،بد استفاده کنن،نه ضربه خاصی خوردم ،نه تاحالا اتفاق خاصی افتاده،ولی به قول معروف چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی،‌و دومین دلیل اینکه نمیخوام دوستامو از دست بدم، و برای اینکه خفه نشم از این همه راز ،با خودم و خدا درو دل میکنم،خوبم جواب میده،پیشنهاد میشه،باشد که رستگار شوید،مرسی اه

مسلما با همون دوست صمیمیه هم حد و مرضی باید رعایت بشه. من شاید به دو نفر از دوستام همهههه چیز رو بگم. بقیه دوست هام سطح بندی داره صحبتهام باهاشون.
من اصل رو روی اعتماد می ذارم. و البته به هر کسی اعتماد نمیکنم و به سختی دوست صمیمی پیدا میکنم.
خدا که عالیه ولی دوست هم عالیه
آبان ...

وجود دوست خیلی خوبه 

واسه لحظه های غم و شادی 

من دایره دوست های صمبمیم کوچیک بود روز به روز هم دارم کوچیک ترش می کنم :(

اما این روزها حوصله دوست هم ندارم ..کلا انگار تنهایی امن تر است

منم یه زمانی دایره ی دوستیم رو خیلییییی کوچیک کردم. به کسی اعتماد نمیکردم. ولی بعد دیدم خودم اذیتم. چون با ذاتم تداخل داشت. الان گذشته از خانواده، واقعا دوست هام بخش مهمی از زندگی من هستن.
آرزو ﴿ッ﴾

اصلا به قول جناب سعدی، ذوقی چنان ندارد بی دوست زندگانی. :)

واقعا همینه ها! 
:-)
سید جواد

دوست خوب شاید باشه

ولی دوست همراه نه

متوجه منظورتون نمیشم!
سید جواد

شاید خوش اخلاق و اهل حال باشه

ولی همراه که با هم‌ مطالعه کنیم

بحث کنیم

همفکر باشیم نیست

همه طور دوستی هست به نظرم! من هم خوش اخلاق و اهل حالش رو دارم هم کسی که باهاش بحث کنم و همفکری کنم.
نسیم :)

دوستای زیادی دارم در حد اینکه چرت و پرتی بگیم و غش غش بخندیم...

ولی دوست خیلی صمیمی ن...درست وقتی که فکر میکردم خیلی دوستای خوبی دارم و تنها نیستم ی جوری پشتم رو خالی کردن که خودمم نفهمیدم...از اون روز ترجیح دادم تنها باشم...راستش تنهایی یکم اذیتم می‌کنه ولی دیگه نمیتونم زیاد به کسی اعتماد کنم

اکثر آدما تو شرایط نرمال خوبن...مهم اینه که تو سختیا چیکار میکنن...

این افرادی که من به عنوان دوست صمیمی معرفیشون میکنم، اونایی بودن که تو سختی هام پشتم بودن. 
حالا که فکرشو میکنم میبینم خوش شانس بودم خداروشکر توی این زمینه.
حمید آبان

دوست

گاهی اوقات از برادر یا خواهر هم به آدم نزدیک تره

اون احساس رهایی و حرف های درگوشی رو فقط به یک دوست میشه گفت

یه دوست فقط میدونه به تو چی گذشته تو این زندگی، یه دوست خبر داره اولین بار کی عاشق شدی، یه دوست همراه لحظه های تنهایی توئه...

با حرف های این پست خیلی موافقم :)

دقیقاااا، تک تک لحظات دوست داشتنت رو دوست میدونه.
البته من بهترین دوستم خواهرمه :-)

ماریا

من 5،6 سالی میشه که دیگه با هیچ کس صمیمی دوست نشدم، چون از دوست ضربه خوردم و بهتر دیدم که همون صمیمی نشم کمتر ضربه میخورم و آرامش بیشتری دارم. بقیه فک میکنن بی احساسم ولی این دیواریه که دور خودم کشیدم.😔

خب نباید با هر کسی صمیمی شد. من ماه های اول آشنایی با دوستام دست به عصا حرکت میکنم و وقتی دیدم بهم میخوره، فازمون یکیه، قابل اعتماده، صمیمی میشم باهاش. 
من واقعا بدون دوست هام نمیتونم.
فتل فتلیان

من واسه همه همه جوره دوست بودم ، همه تلاشمم کردم ولی خب کنارم گذاشتن !!! 

اره تنها بودن و دوستی نداشتن خیلی بده

خب دوست هاتون رو خوب انتخاب نکردین. هر کسی لیاقت دوستی رو نداره. این آزمون و خطاها طبیعیه تا دوست بامرام پیدا بشه.
فتل فتلیان

یعنی بعد۲۱ سال آزمون خطا نباید حداقل یکی پیدا میشد !!!

طرف ۶ ماه یا بعضی چندسال داداش داداش میگفتن یهو غیبشون زد 

ته همشم آدم بده مثل اینکه منم 

والا چنین چیری واسم پیش نیومده! من هنوز با دوستای راهنمایی و دبیرستانم رفت و امد دارم.
اونا لیاقت نداشتن، شما تلاش خودتونو ادامه بدین.
مهربان

شعورت نمیرسه دیگه

قدرم رو نمیدونی

آقای باشعور! شما رو به جا نمیارم.
گفتین شما؟!
زهرا

همه چی خوبش خوبه اما دوست خوب طلاست در واقع یکی از نعمت های درجه یک زندگی بودن دوستای واقعیه. انتخابش زمان میبره و شناخت لازم داره اما ارزششو داره،
تنها آفت دوستی هم خودخواهیه، امیدوارم همه دوستی خوب رو تجربه کنن و دوستای خوب و باگذشتی برای همدیگه باشن.
دوستی هات ماندگار هوپ جان.

کاملا باهات اگری ام! :-)) انتخاب دوست خوب زمان بره.
توی دوستی مثل هر ارتباط دیگه ای باید ببینیم دوست داریم چطور باهامون رفتار بشه؟ همون طور عمل کنیم
مانته نیا

منم عاشق توام. جدی. بس که خوبی قشنگی

فداتم رفیق :-**
طیبه

عزیزم جای تبریک داره که در این مقوله دوست این قدر مهارت دارین. 

لطفا کمی از استراتژی های دوست یابی و حفظ آن را به ما هم یاد بدین. 

مهارت نیست. نمیدونم شاید هم باشه. ولی خوش شانسی رو هم کمی میتونم دخیل بدونم.
قدیمی ترین دوستهام دوستای راهنماییم هستن که روز اول مدرسه دیدم تنهام توی نیمکت و دوست ندارم همکلاسی های دبستانم که توی راهنماییمون بودن کنارم بشین، گفتم بیاین پیش من بشینین! به همین سادگی دوست شدیم! :-))) بعد هم اکیپ شدیم الان ٦-٨ نفره است جمعمون. از همون موقع شوخ و شنگ بودیم به ترک دیوار می خندیدیم. یکم توی دبیرستان دور شدیم از هم ولی باز از سه چهار سال پیش جمعمون جمع شد. این اکیپ هفته پیش مهمونم بودن. خیلی تفاوت داریم با هم ولی به تفاوت های اخلاقی هم احترام می ذاریم. 
یه دوست خیلی صمیمی از دوران دبیرستان دارم که واقعا یادم نیست چطوری دوست شدیم چون رشته هامون متفاوت بود و بیشتر توی اتوبوس با هم بودیم! فازمون خیلی به هم میخوره پریروز هم دیدمش از اتفاق. حرف نگفته ای ندارم باهاش اون هم همین طور. مثل خواهریم. دو تا دوست صمیمی دیگه دبیرستانی داشتم که بعد از کنکور دور شدیم از هم و چند ساله ندیدمشون و دورادور خبر دارم ازشون.
از دوران دانشگاه هم دو تا دوست خیلی صمیمی دارم. یکیشون خیلی کنار اومدن باهاش سخته، ولی قلقش دستم اومده. اون یکی شوخ و شنگه یکم از وقتی متاهل شده دور شدیم از هم. ولی خب بحثای کاری خیلی باهم داریم. غیبت همکارها هم همچنین!
از دوران طرحم سه تا دوست صمیمی پیدا کردم. کلا وقتی شبانه روز با یه عده سر کنی، فازتم از روی خوش شانسی بخوره به طرف، صمیمی میشین دیگه. با هم غر میزدیم، خاطره تعریف می کردیم گریه می کردیم و ... دلم واقعا برای این گروه تنگه! 
از فضای مجازی بین این همه دوست که پیدا کردم باز سه تا دوست صمیمی پیدا کردم! انقدر فازمون به هم میخورد با وجود تفاوت در سن و شهر و رشته که یه گروه زدیم به اسم هم فازان! قانون گروه اینطور بود رودربایستی و اینا نداریم، از انتقاد و نصیحت نباید ناراحت بشیم. دو سه باری هر کدوم رو دیدم. یکی از افراد این گروه درجه صمیمیتش باهام در حد همون دوست صمیمی دبیرستانمه که همه رازهام رو میدونه! 
بهترین دوستم هم خواهرمه. از یه وقتی تصمیم گرفتیم بهترین دوست و رفیق و پایه هم باشیم و شدیم! :-)
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan