دلمو جا نذار، کادوی تولدته...

  • ۱۱:۰۹

این روزها کارم اینه که هی به عکس پنج نفرمون نگاه کنم. زوم کنم روی تک تکشون و قربون صدقه شون برم. انقدر این عکس رو دوست دارم که  می خوام برم بدم با فوتوشاپ شاخی که برادرجان روی سرم گذاشته رو بردارن و چاپش کنن روی شاسی تا بزنم توی اتاقم

نکته ای که توی این عکس بارزه اینه که من درست مثل یه نقطه اتصال وسط بقیه هستم، چون به تک تکشون شباهت دارم. والدین گرامم دو طرفم نشستن و خواهر و برادرم بالای سرمون ایستادن. برادرم به پدرم شبیهه و خواهرم به مادرجانم و من به هر دو نفر

از ته دلم از خدا می خوام خودش مراقب این قاب های دوست داشتنی برای همه باشه.

دیروز به مادرجانم با چاشنی لوس بازی می گفتم: من قلب خانواده هستما، حواستون به من باشه

بعد الان دارم فکر می کنم پدر مادر دوستم که قلب خانواده شون خیلی ناگهانی و توی اوج جوونی رفته، الان چه حسی دارن و چطور با اینکه دیگه صدای خنده های بلندش رو نمی شنون، کنار میان؟ 


*عنوان باید رفت از رستاک

  • ۵۳۳
شارمین امیریان

سلام بر قلب تپنده خانواده😍

بازم تولدت مبارک با اون شمع باشعورت 😂

 

ولی به نظر من بذار شاخی که داداش جان برات گذاشته تو عکس بمونه. این مسخره بازیها بخشی از عشق برادرانه به خواهره! چطور دلت میاد عشقش رو پاک کنی؟!😉

 

الان که فکر می کنم می بینم فقط عکس بابات رو ندیدم! 🙄 به مامانت شبیهی. به خواهرتم خیلی شبیهی. ولی به داداشت نه زیاد.

 

خدا برا همدیگه حفظتون کنه خونواده دوست داشتنی 😘

باید بگی سلاااام بر اعتماد به سقف خانواده! :-)))
حال کردی؟ :-)))
خودمم هی میگم بذار یادگاری بمونه، بامزس ولی نبود بهتر بود!
بابام رو هم باید دیده باشی، خیلی زیاد شبیهشم. بعد داداشم کپی بابامه. اصلا بچگیاش کپی بچگیای من بود! خواهرم این اواخر هی داره شبیهم میشه، قبلش نبود. داداشم هی داره مردونه میشه قیافش واسه همین شباهتش کم میشه. بعد خواهرم اصلا به پدر و برادرم شبیه نیست داداشمم هم کوچکترین شباهتی به مامانم ندارن!
خدا عزیزان تو رو هم برات نگه داره دکتر جان
نباتِ خدا

خدا حواسش به پدر و مادر دوستتون هست :(

ای وای که چقدر باید صبور باشن در این غم :-((
دچارِ فیش‌نگار

 

 

دیشب یادم افتاد که بیام تبریک بگم / ببخشید

وقتی پست رو باز کردم لایکاش 5 بود دلم نیومد بزنم 6 بشه :))

منم یادم رفت تبریک بگم. تولدتون پساپس مبارک
الان که بیشتر شد!
پا ییز

چه عجب خانم از این ورا :) 

باورت میشه سوژه واسه نوشتن ندارم؟
Reyhane R

ای جااااانم.

بمونید برای هم❤

مرسیییی خانواده شما هم ❤️
پلڪــــ شیشـہ اے

سلام هوپ عزیز

 

خدا رحمتشون کنه ...

ان شاءالله جمع تون همیشه جمع جمع

 

سلام
واقعا خدا رحمت کنه دوستم رو... :-(
ان شاالله
آبان ...

تولدت مبارک هوپ جان :)

ایشاالله پاییز امسال برات پر از شادی باشه 

مرگ جوان واسه خانواده اس خیلی سخته ..من این روزها به خانواده دوستم و حال بد خواهرش فکر می کنم ...ادمی که فوت می کنه راحت میشه از این دنیا ولی به قول این شعره طفلکی مادرم بعد من حتما افسرده میشه ..

 

ممنونم آبانم :-**
ایشالا برای تو هم پر از خوبی ها باشه
خیلی خیلی سخته. انقدر که می ترسم برای مراسمش برم و بی تابی خانوادش رو ببینم
نیــ روانا

تولدت مبارک قلب نازنین خانواده

ایشالا همیشه سرشار از انرژی باشی و به خانواده انرژی بدی

 

 

خدا به خانواده دوستت هم صبر بده

هرچند مطمئنا هیچ چیزی نمیتونه تا ابد جای خالیش رو پر کنه :(

مرسی نیروانا جان :-)
ایشالا انرژیم بیشتر بشه و به خانوادم بیشتر از این بها بدم. 

با اینکه آخرین بار چند سال پیش دیدمش، ولی هنوز باورم نمیشه دیگه هیچ وقت نمی بینمش...
گل نرگس

سلام 

تولدتون مبارررک 

ان شاءالله همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید 

 

داغ جوون سخته خدا صبر بده 

سلام ممنونم گل نرگس عزیز :-)
ایشالا
مخصوصا اگه ناگهانی این داغ بهشون تحمیل شده باشه :-(
مهدی ­­­­

خدارحمتشون کنه و به خونوادشون صبر بده خیلی درد سختی باید باشه

اینکه مرگ جوونت رو ببینی، به نظرم دردناک ترین درد ممکن باشه.
پا ییز

:) منم چند وقته همینطوری شدم 

دیگه به چرت و پرت نویسی رسیدم :)))

تولدته مگه? کجای پست نوشتی? 

من ساکت شدم تا چرت و پرتام کمتر بشن :-))))
عنوان! بچه ها از قبل میدونستن
فهیم

تولدت مبارک خانم دکتر دهه هفتادی....مرگ جوون خیییییلی سخته دردیه که شش ماهه اوار شده رو تمام لحظه های زندگیمون......انگار دیگه شدی یه بغض به همون راحتی میشکنی...به همون سرعت بارون میشی و میریزی روی گونه.......این تازه من خواهرم وااااااااااااااای به حال دل مادرم که امیدش رو از دست داده

 

ممنونم خیلی :-)
خیلی خیلی سخته. من هنوز باورم نمیشه. انقدر که می ترسم توی مراسمش شرکت کنم و ببینم حقیقت داره :-(
خدا صبرتون رو بیشتر کنه :-(((
مصطفی فتاحی اردکانی

ضمن تبریک. نظر منم اینه که بذارید شاخه باشه. 

مرسی.
آره دارم فکر میکنم حذف بشه یه بخشی از خاطرم هم از دست میره.
پا ییز

والا عنوان بیشتر به تولد کسی دیگر اشاره می نماید! 

تولدت مبارک باشه حاج خانم 

در کل نشونه تولده و همچنین دقت کرده باشی عکسی که توصیف کردم و وسط نشستم عکس تولدمه دیگه!
مرسی پاییز جان پاییز رو دوست دارم :-)
پا ییز

خوب من فکر کردم یه عکس خانوادگی داری پیش خودت و اونو نگاه می کنی

خواسم نبود خونه خودتون هستی، هنوز تو ذهنم اینه که یجای دیگه ای 

خب آره عکس خانوادگی دارم تو گوشیم هی نگاش میکنم. :-)))
دوره اسارتم بگی نگی تموم شده دیگه
سالار سپهری

خانواده خوب و مطلوب؛یکی از بزرگترین و شاید بی بدیلترین نعمات خدای منان باشه که از سر لطف و بنده نوازی خدای متعال،روزی و قسمت یه بنده خوشبخت میشه...

خانواده همه انسان ها مستدام و پایدار باد...

ان شاالله :-)
حامد سپهر

تولدت رو از صمیم قلب تبریک میگم و برات بهترینهارو آرزو میکنم

باااابا قلب خانواده:)))

ایشالا همیشه برای خانواده بطپی:)

مرسی جناب سپهر، با اون بالایی نسبت ندارین؟ :-))
دیگه کاریه که از دستم برمیاد، ایشالا
میس تیچر

از دست دادن ادما ک فقط با مرگشون نیست...

الان دوساله میگذره دوسالی ک هیچیش یادم نرفته و هنوز همه چیش بامنه همه روزا و خاطرات و هنوز اشکهاش ... دوسالم هست ک داداشم هنوز با من قهره! چند وقت پیشا بهش پیام دادم نوشت لطفا دیگه ب من پیام ندید! 

ازغریبه غریبه تر! 

خیلی دلم میخاد بیام بیان بخونم حالم بهترشه خیلی دلم مبخاد کامنت مثبت بزارم ولی انگار هرحرفی اینجا یه چیز یادم میاره ببخش هوپ جان منو ....پ

نه نیست ولی مرگ بدترینشه.
تا خودت نخوای هیچ چیز یادت نمیره عزیزم.
عزیزم! :-)


@zar: خب تو نمیگی کامنت خصوصی میدی وبلاگم نداری من چطوری تولد پیشاپیش یا پساپست رو تبریک بگم؟! 
واران ..

سلام 

با تاخیر ۵ روزه و با عرض پوزش فراوان

 تولدت مبارک خانوممم دکتر عزیزم هوپ جانِ جانان 💙💙💙

ایشالا عمرت با برکت و در صحت و سلامت باشی و همیشه نقش یه تپنده رو  اساسا داشته باشی 💚💚💚

سلام عزیزم 
خواهش میکنم مرسی ازت :-**
ایشالا تو هم همین طور مهربون❤️❤️
نل

تولدت مبارک دوست من.خوشحالم از خوندنت و ازت یاد میگیرم.

ممنون که مینویسی و ممنون که هستی.

ایشالا بهترین برکتها سمت زندگیت روانه بشه.برکت سلامتی.مالی.شادی.خنده.دورهم بودن...زندگی.

از این ایموجیها نداره

قلب

بوس

بغل

جیغ

هورا

 

خیلی ممنون نل جان، لطف داری به من :-***
چه دعاهای خوبی ایشالا خوبی ها برای خودت اتفاق بیوفته
سالار سپهری

سلام و خدا قوت

راستی یادم رفت،زاد روز تون رو تبریک بگم؛

به امیدی خدا عمری عزتمندانه داشته باشید

و به آرزوهای ریزو درشتی که در لابه لای ذهن تون تزئین کردید؛هر چه زودتر نایل شوید(یه دسته گل رز)

 

سلام سلامت باشین و ممنون از شما، چه آرزوی قشنگی ایشالا :-)
Zar
دیگه به اونجاش فکر نکرده بودم[میخندد و بالا را مینگرد] پیشاپیش رو پذیراییم^_°
چه مثل مهربان توی کروشه ایموجی میسازی :-))))
همون پیشاپیش مبارک زرمهر :-)
Zar
جناب مهربان رو نمیدونم ولی این ایموجی درست کردن تو کروشه خیلی ژذابتر و حال بیان کننده تر تا اون زردکا[به عینک خود به نشانه غرور و فخر دست میکشد][نکته قابل توجه اینکه من رو چه به غرور:|] دیدی بعضی رفیق های آدم با چه چیزهای کوچکی به یاد میان؟!:[[[[ تشکرات فراوان مهر هوپ جانم[قلب آبی] ماچ به لپت:*
آره اینطوری منم دوست دارم ولی حال تایپش رو ندارم اکثرا، ایموجی گذلشتن راحت تره :-))
آره دیدم :-)
ماچ:-***
نسیم :)

تولدت با تاخیر مبارک عزیزممم😍

انشاالله به آرزوهای قشنگت برسی و بهترین ها قسمتت بشه قشنگ جان😘🥰

مرسی نسیم جان، ایشالا برای خودت هم ❤️
گندم بانو

تولدت مبارک ای قلب! ای جگر! ^__^

ای شفتالو ای پامادور :-))))
مرسی گندمی
کاکتوس

ای که زاده ی خزونی تولدت مبااااااااااااااااااارک...تو چه خوب و مهربونی تولدت مبااااااااااااارک

 

http://goo.gl/vvFpme

انشالله که لینکش برات بازبشه نشد هم نیت مهمه :)

باز شد کاکتوس جون، مرسیییییی ازت :-****
بانوچـه ⠀

خدا حفظتون کنه برای هم‌دیگه :)

خدا عزیزای شما رو هم نگه دار باشه ثریا جان :-**
ètoile

سلام ☺

تولدت مبارک هوپ عزیز🌹🌹🌹🌹

سلام مرسی دوست عزیز :-)
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan