زندگی میگن برای زنده هاست، اما خدایا! بسکه ما دنبال زندگی دویدیم بریدیم که!

  • ۱۸:۰۵

اخیرا درگیر مسئله ای شدم که واقعا مستاصلم کرده و اون اینه که شب هایی که فردای اون روز بیمار کامپلیکِیتِد (پیچیده) از نظر خودم دارم، برای نماز صبح که بیدار می شم از استرس و فکر و خیال که دندون طرف چی میشه؟ خواب از سرم می پره یا به زور نیم ساعت قبل اینکه با هشدار موبایل بیدار شم، خوابم می بره و خسته و کوفته میرم کلینیک. مثل دیشب که دیگه از ترسم هشدار نماز رو خاموش کردم و به خدا گفتم: تقصیر خودته نمازم قضا شه! می خواستی کمک کنی بخوابم

ولی این طور شد که بدنِ مرض دارم، نیم ساعت قبل اذان بیدارم کرد و تا یک ساعت بعد از نماز خوابم نبرد

امروز که بشه پنجشنبه و آخر هفته جلوی آینه ایستادم و به خودِ خُرد و خمیر و خسته ام نگاه کردم؛ دور قهوه ایِ چشم هام قرمز قرمز بودن. اخیرا فشار کاریم به شدت زیاد شده، طوری که بعضی روز ها انقدر لِه ام که دوست دارم همه مریض ها رو رد کنم و بگم به جهنم!! ولی در عمل این طور میشه که وقتی مرد التماس می کنه درد بیچارم کرده هر سه تا دندونم رو با هم عصب کشی کن، با ناچاری قبول می کنم و مچ دردناک دست چپم رو ماساژ می دم و شروع به کار می کنم

خیلی خیلی خسته ام ولی شُکر...


* عنوان از خانوم هایده

  • ۳۳۹
کیمیا

عنوان خیلی خوب بود، دلم برای این آهنگ تنگ شده بود...

خیلی خوبه که از کنار درد آدما بی تفاوت رد نمیشین....

من عاشق خوانندشم.
همیشه اینطور نیست. امروز انقدر داغون بودم اخر شیفت و دیرم شده بود که مردی که اصرار داشت دندونش رو بکشه ندید رد کردم.
دچارِ فیش‌نگار

اینکه خسته از کاری خیلی خوبه

مثل بعضیا که خسته از بیکاری اند نیستی

واقعا خسته بیکاری بودن خیلی بدتره
آبان ...

چه عنوان قشنگه ..من نشنیده بودمش 

استرس ..خیلی خیلی حس بدی است ...منم تجربه می کنم این بی خوابی را ...

ولی هوپ جان با دستت این کار نکن ..اولویت تویی ...شاید یه دانپزشک دیگه بتونه به اون فرد کمک کنه ولی اسیبی که دست تو میبینه تو طول زمان جبران ناپذیره 

مواظب خودت باش دکتر هوپ :)

برو گوش کن اهنگشو حالشو ببر
نمیدونم تا کی قراره برای کارم استرس داشته باشم؟ 
تو نمیدونی بعضی وقت ها انقدر اصرار میکنن که میخوای فقط دهانشون رو باز کنن دستت رو بکنی توش و صداشون بسته بشه!! :-)))
ولی راست میگی بیشتر باید حواسم به سلامتیم باشه.
قربونت :-***
گندم بانو

تو چرا همیشه جاهایی کار میکنی که قانون وقت قبلی نداره؟! :)))

ببین از این چند جایی که میرم فقط یه جاست که نوبت قبلی به معنای واقعی کلمه داره و من با خیال راحت کار میکنم. 
بقیه جاها واقعا هردمبیله. مثلا به سه نفر نوبت دفتری دادن، چند نفر صبح اومدن نشستن، چند نفرم پذیرش زبونی نوبت داده! اصلا یه وضعیه ها! هی هم میگم معاینه میکنم برین هر وقت نوبتتون شد بیاین، یه جا قبول میکنن مثلا برن عصر یا فردا بیان، اون یکی جا چون تعرفه اش پایینه و از جاهای دور میان واسش، واقعا نمیشه ردشون کرد! :-///

پا ییز

کامنت جناب دچار 

هوم
نرگس بیانستان

جیگر جان سلام

اون عنوان یه " ما " کم داره . بسکه ما دنبال زندگی دویدیم

به سلامتیت اهمیت بده هوپ. اول یه خاطر خودت دوم یه خاطر بیمارات 

می تونی یکی دو روز مرخصی بگیری؟

سلام عزیزم
عه الان درستش میکنم مرسی
تنها کاری که میتونم بکنم اینه که با تمام وجودم ورزش کنم که قوی تر بشم. 
کار ما راحت میشه مرخصی بگیری ولی از یه هفته قبل باید بگی. ولی فرقی نداره مرخصی تموم بشه دوباره همون وضعیته
راستی ازت پرسیده بودم اون قضیه رو کی بهت گفته نگفتی!
گندم بانو

این تویی که قانونای خودتو تعیین میکنی. وقتی یه بار حتی اوکی بدی دیگه تا ابد باید با همه راه بیای. سفت وایسا سر حرفت یکی دو ماه بعد ببین چجوری همه با قانون تو راه میان.

کم کم دارم قانون هام رو میذارم. اگه این کارو نکنم سال تموم نشده بریدم!
علی علوی

خدا قوت

شما انسان معتقدی هستی  ، همون مریضای پیچیده ات رو هم با توکل به خدا درمان میکنی .

ما همه وسیله ایم ، کار اصلی رو خودش میکنه ، استرس نداشته باشید .

 

ممنون
همین اعتقاد نیم بندم به خدا و نماز و روزه فقط برام مونده! :-(

نرگس بیانستان

حقیقتش نمیخوام بگم کی گفته 

چون اونی که گفت هم خودش مطمئن نبود و از یکی دیگه شنیده بود  و کلا ماجرا خیلی پیچ در پیچ بود 😂

 

خب از الان بگو برای مرخصی برای روحیه ات هم بهتره

ورزش هم خوبه که انجام میدی

ببین مسئله مهمی نیست اصلا ولی دوست ندارم پخش بشه. میدونم که درک میکنی.

دارم تلاش میکنم شیفت هام رو جا به جا کنم که از فشارش کمتر بشه فعلا.
نرگس بیانستان

اگه یه ذره منو میشناختی نگران پخش شدن ماجرا نبودی :))

ماچ به ریختت دکتر

نگران نباش 😉😉

نیستم فقط خواستم یاداوری کنم عزیزم :-**
بانوچـه ⠀

خداقوت عزیزم. کار سختی دارین. خدا به دستات قوت بده.

مرسی بانوچه :-*
هر کاری سختی خودش رو داره واقعا
حامد سپهر

یه مدت البته زیر نظر یه مربی با دمبلهای سبک ورزش کن عضلات مچ و بازوت قویتر بشه اونوقت کمتر اذیت میشی

تو پیلاتس دمبل می زنیم. اوایل سبک تر بود الان تا ٤ کیلو هم پیش می ریم! :-)) 
مانته نیا

آخجون. اصلا کل نت قطع شه فقط وبلاگ تو باز باشه:****

 

 

نه دیگه! وبلاگ تو هم باز باشه! 
ریرا

سلام بهتون. ببخشید چون در وبلاگ نویسى با سابقه هستید مى خوام ازتون در مورد این فرم عضویت در بیان سوال بپرسم. ببخشید مى شه یکم در موردش توضیح بدید؟ باید اطلاعات حقیقى وارد بشه؟ شما اسم و فامیل حقیقیتونن رو نوشتید؟ 

جیمیل دارم اما نمى تونم چکش کنم. فقط در همین حد که تو فرم واردش کنم کافیه؟

خیلى خیلى ممنونم ازتون.

 

سلام راستش من بعد از ٤-٥ سال یادم نیست دقیقا ولی نه من اطلاعات حقیقی وارد نکردم. فکر نمیکنم کافی باشه چون کد تایید و اینا بخواد احتمالا یادم نیست. میخواین امتحان کنین ببینین چطوریه.
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan