لطفا آدمای تنبل و شکم گنده نیان تو پیج من، مرسی!

  • ۱۶:۲۳

اونی که از بازگشایی باشگاه ها ناامید شد و امروز با دانلود اپ و ورزش در منزل، عرق خودشو درآورد؛ آنلاین شد.

انگار مجبور بودم بزنم رو برنامه هارد! ولی خیلی خوب بود. امتحان کنین.

+ 30day workout challenge

  • ۴۸۸
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

ما همینجوری نرمش و درجا و درازنشست میریم که خشک نشیم تو خونهD:

نمیدونم چرا یاد این جمله مجله گل اقا افتادم: اگه نگیم و نخندیم/ پیاز میشیم و می گندیم!
فاطمه م_

سلام هوپ

منم از دیروز شروع کردم و فعلا با ویدیوهای یوتیوب دارم میرم جلو :))

چه اپی استفاده می‌کنی؟ برنامه‌ی ایزی هم داشته باشه لطفا😅

سلام، منم از امروز شروع کردم. اسم اپش رو زدم پایین پست دیگه دخترخوب.
خیلی جالبه هم قسمت بندی داره که روی کجای بدنت دوست داری کار بشه که من فول بادی زدم و هم گزینه سطح بندی داره. 
شارمین امیریان

منم کلی کلیپ ایروبیک دانلود کردم تنهایی ورزش کنم🙄

مجبوریم شارمین وگرنه داغون میشیم با این وضع تو خونه
فتل فتلیان

واییی برنامه هاش عالیه 

من برنامه هاردش رو همراه باشگاهم یک ماه پیش تموم کردم ، باز می خوام شروع کنم 💪💪

خیلی جالب بود. البته ٩٠ درصد حرکاتش رو من توی باشگاه میزدم واسه همین یه دور مدیوم رفتم دیدم سبکه رفتم روی هارد.
فاطمه م_

حدس زدم ولی بیشتر بهش میومد اسم چالش باشه تا اسم اپ :)) برا همین پرسیدم که مطمئن بشم، مرسی :)

اسم اپ رو چالش برانگیز انتخاب کردن. :-)
خواهش میکنم
نیــ روانا

منم رفتم دو تا دی وی دی گرفتم برای پیلاتس

مال ترکیه س

ولی فعلا اصلا فرصت نشده ببینم 

این اپ برنامه اش روزانه ده دقیقه ورزشه. خیلی خوبه
نیمچه مهندس ...

من میتونم برم دوچرخه سواری و پیاده روی،تو خونه هم چند روزه درازنشست میرم.

دانلود کنم ببینم فول بادی بدون دستگاه چطوریه دقیقا.

مگه قرنطینه نیسی دختر؟ 
خیلی از حرکات قدرتیش رو ما توی پیلاتس انجام میدیم.
اریانه

ژله و کیک ها رو سوزوندی؟؟؟؟ خوش هیکل کی بودی تو ساعت شنی ؟؟؟؟؟

فوران انرژیت تو مطلب موج میزنه:)))))

من یکم قاطی کردم،مسواک زدن با اب گرم و داغ باعث از بین رفتن مخاط قسمت بالایی حلق و مری میشه و احتمال سرطان معده رو زیاد میکنه■_■بعد من داشتم فکر میکردم ،یه انسان چطوری مسواک بزنه اب داغ به بالای مری برسه!!!گفتم یه چک بکنیم°_°

مرسی دکتر ،توصیه هات خیلی خوب بود،ولی حیف هیچی جلو مرگمو نمیتونه بگیره!!!!!

ولی من دلشوره دارم،لعنتی عادت نمیکنم●_●

 

 

:-))) واسه سوزوندن نیست، واسه اینه که پیاز نشم بگندم :-))
ساعت شنی :-))))) جایی گفتم این حرفو؟
ببین داغ رو که گفتم نزن مشخصه که هم مخاط دهانت میسوزه هم مسواکت به فنا میره. گفتم اگه لثه ات حساسه میتونی ولرم رو به گرم بزنی. من خودم با اب یخ میزنم همیشه.
به کرونا عادت نمیکنی؟
پا ییز

والا دقیق و جمله به جمله ی متنت رو نفهمیدم 

 

ولی من ورزشکار نیستم 

دقیقا کجاشو نگرفتی پاییز؟ 
بهت این فرصتو میدم که بزنی تو کار ورزش :-))
پا ییز

خودت باش یعنی چی دقیقا؟ 

پستش رو که گذاشتم چند وقت پیش.
اریانه

به خونه نشینی،تو این حالت که کارای روزانه مو نمیتونم انجام بدم و سکون این دوران ،دلشوره داره واسم •_•ولش کن فاز منفیه کلا:((

ساعت شنیو که من گفتم،تو هم کف بر شدی:))))

به اون زیاد واکنش نشون نده،از بیکاری اینقدر مطلبو مقاله های مختلف خوندم،همه چی قاطی پاتی شده،مطلب فیک زیاد داشت :///منم با اب سرد اوکی ترم*-*

 

خب همین طوری استرس داریم بخوایم فاز منفیشو زیادتر هم بکنیم که کلاهمون پس معرکه است
د آخه تلاشم در راستای بیشتر نزدیک شدن به این مدله، واسه همین تعجب کردم.
اوکی
پا ییز

کی آنلاین شد؟ 

انگار مجبور بودم بزنم رو برنامه هارد 

این دو تا رو نفهمیدم 

یعنی من! کلا یه مدل شروع کردنه مثل این: اونی که براش میمیرین انلاین شد! اونی که هفت روزه قرنطینس تو خونه انلاین شد.
برنامه سطح بندی داشت زدم روی سطح مشکل:هارد
آبان ...

چه برنامه باحالی ..خوش ام ..

اره اینکه زمان داره و هی حینش نکته میگه حس باشگاه رو زنده کرد واسم
اریانه

عزیزم ،خودتم که میگی بیشتر نزدیک شدن!!!!!

تو عکس انگشترت ،میشه یکم دقت کرد ،منم تیری در تاریکی (بیشتر خاکستری بود)زدم:))))))))

اره بابا ،بیخیالش ،فاز خودتو عشقه؛ )))ورزشکار ،گلدون،ساعت شنی،فیتنس،پیلاتس،و......

حرف گوش کن کی بودی تو؟؟؟؟؟

هیس ^_*
خودم
پا ییز

یعنی میگی دانلود کنم؟ 

 

 

اون پست رو هم کاش لینک میذاشتی برام 

نمی دونم خودت باش yourself باش نخواه شبیه کسی باشی و اینا یعنی چی 

به نظرم برنامه خوبی برای ورزش در خونه است. فعلا از سطح ساده شروع کن.
یه نفر

ایروبیک که می رفتم عاشق حال خوبی بودم که بعدش میومد سراغم. با اینکه سانس صبح بودم و همش شیطونه می گفت بگیر بخواب ولی وقتی شروع می کردم گذر زمان حس نمی شد. هیچی مثل ورزش حالمو خوب نمی کنه. این چند روز خونه نشینی بدجور اعصابمو خط خطی کرده....

من که اصلا تو خونه نمی تونم ورزش کنم یه همچین کوآلایی هستم. فقط می تونم دست به دعا بشم ایشالا هرکی لاغرتر از منه خدا چاقش کنه🙏🙏🙏🙏🙏🙏 

هر چقدرم که ورزش کنید با اون کیک و دسرایی که می خورید فایده نداره که نداره 😉😉😉😉(ستاد از بین بردن انگیزه کسایی که برای کاهش وزن تلاش می کنن)

اعتیاد به ورزش و حال خوبی که آدم بهش دست میده ثابت شده است. درسته قرنطینه ایم ولی اگه باشگاه باز بود من نمیتونستم جلوی خودمو بگیرم و نرم!
خب من الان فیتنسم! :-)) فوقش چاق بشم بعد حبس خونگی با انگیزه بیشتر ورزش میکنم بعلههه! 
x

ای کاش عکس اپلیکیشنتو میذاشتی خیلی مشابهش هست اما هیچ کدوم دقیقا با این اسم نیست 

ببین اگه گوشیت آیفونه دقیقا این اپی که گفتم رو دانلود کن ولی اگه اندرویده این رو دان کن.
جفت فیتنس و ورک اوت یه اپلیکیشنه. 
صخره نورد

اصلا میدونید چرا باشگاه ها تعطیل شدن؟ کرونا بهونه است، فهمیدن میخوام برم باشگاه این بازیا رو درآوردن!

 

شکم گنده کجا بود! شکمم چسبیده به پشت :))

ورزش تو خونه هم که خوراکمه!

حله؟ :دی

تو که ملکه ورزش در خونه ای خبرشو دارم ^_*
ètoile

دو تا کار رو من هیچوقت نتونستم انجام بدم:

۱. یاد گرفتن زبان با اپلیکیشن (های بیشماری که تو گوشیم نصب کردم)😑

۲. ورزش کردن با این اپلیکیشن ها ( دو سه تا هم از اینا دارم 😑) 

کلی هم اپلیکیشن پزشکی و اینا دارم 😐 که بعضی شونو تا حالا باز هم نکردم حتی 

منم فکر میکردم با اپلیکیشن نمیشه، ولی آدم وقتی مجبور باشه و از طرفی ببینی ما هم داریم ورزش میکنیم، شاید انگیزت بیشتر بشه برای ورزش در منزل
نیمچه مهندس ...

قرنطینه؟

نچ

وقتی ته دنیا و به دور از جمعیت باشی نیازی بهش نیست.تصور کن الان تبتم.آخه کی اون بیرون هست که بخواد مریضی بهم منتقل کنه.

+خوب شد لینک اپ رو تو کامنت ها گذاشتی.دقیقا منم همون مشکل رو داشتم.

*من قبلا با یه اپ کار می کردم به اسم شکم شش تیکه در سی روز.البته در حقیقت سه تا سی روزه.ماه اول رو فقط رفتم و بعد ول کردم.الان انگیزه شد دوباره نصب کنم.

د آخه الان کل ایران خطریه خارج از اینجا که نیستی! :-))
بذار لینکشو توی پست هم بذارم پس. 
راستش شاید اون برنامهه شکمت رو تخت و خوشگل بکنه ولی تا هورمون نخوری شش تکه نمیشه. بدن خانما اینطوریه. 
سالار سپهری

این ایام بهترین فرصت است برای :-نوشتن خاطرات تلخ و شیرین - خواندن کتاب هایی که از چند سال و یا چند ماه پیش خریداری شده و زینت ویترین قفسه کتاب شده اند - خواندن شعر - تماشای فیلم های ندیده - خونه تکونی و آرایش دوباره اتاق خود - خواندن مجلات - گفتگو با اعضای خانواده و انجام بازی های گروهی با آنان - تمرین آشپزی به خصوص غذاهایی که تبحر پخت و پز درست آنان وجود ندارد - پرداختن به آرایش خود( هر هفته یه مدل) - پردازش وبلاگ - و خیلی از موارد دیگر...

کامنتتون مربوط به پست قبلی نه قبل تره احتمالا
کیمیا

اونیکه فقط تو قحطی و قرنطینه کامنت میزاره آنلاین شد(!)

منم با یکی از این اپ ها شروع کردم و الان در دوره لهیدگی عضلانی بسر میبرم🤦‍♀️😑

@ètoile

Duolingo رو امتحان کردی عایا؟؟

خیلی خوبه به نظرم....

خعلی کار زشتی میکنی، از یارهای باوفا یاد بگیر.
خیلیم خوبه میبخشمت بخاطر این لهیدگی عضلاتت :-))

اریانه

فدا نن جون که کامنت هارو دوس داره*_*

گیر ندم؟؟من کامنت میذارم که گیر بدم!!!!•_•

بانو xخبر از خصوصی نداری:))))

من وقت و حوصله ام واسه چیزایی که دوست دارم باور نکردنیه^_*

کامنت دوست کی بودی تو؟؟؟

عه عه! گفتم کامنتای پست قبلی رو نمیبینی دیگه :-/
سالار سپهری

بله به دو پست قبلی مرتبط تره ولی با این پست هم همسویی داره...

بله ممنون
Twinkle

این اپ عاااالیه واقعا من ی مدت ب شدت معتادش بودم

حالا ورزش در خانه هیچی 

دلم لک زده واسه دوییدن

قبلش ک زمستون بود و سرددد الانم ک هوا بهتره کرونا :|

وقت اعتیاد دوباره است، من امروز برنامه butt workoutاش رو هم در کنار فول بادی شروع کردم! ^_*
خب فکر کنم بتونی جاهای خلوت بدوی. 
نیمچه مهندس ...

نمیدونستم.البته من روکین میخورم اونم هورمونه دیگه:)

هورمون های مردانه منظورمه تستوسترون اینا. روکین اینطور که سرچ کردم استروژن پروژسترون داره
🌌🌙 Callisto

من شکم‌گنده نیستم ولی درجه‌ی پهناوریم یکم زیاده شده متاسفانه😐⁦🤦🏻‍♀️⁩

اپ ورزشم خیلی وقته دارم ولی مداوم استفاده نمیکنم😭

دچار سندروم گ**یسم شدین پس! :-))
برای ورزش کردن باید اوایل خودتونو مجبور کنین تا عادت کنین بعد معتادش میشین.
فامس
:)
لبخند به؟
اریانه

فدا مدا ...:))))

 

بگو عمو ببینه خوب یاد گرفتی!!!افرین بگو.....*_^

 

 

نوچ چون هیچ وقت نمیگم الانم نمیگم ^_^
آرزو ﴿ッ﴾

این‌قدر که هم خودتون و هم بچه‌ها با هیجان ازش ازش تعریف کردین، شدیدا وسوسه شدم زودتر شروع کنم :)))

من که خیلی دارم باهاش حال میکنم، شروع کن به نظرم آرزو :-)
اریانه

از  بس بی احساسو بی عاطفه ای:///

خب عادت کن بگو•_•طرف میگه فلانت میرم،تو میگی اره برو،کار خوبی میکنی:////

من که میدونم تو رو دستمون میمونی،حالا ببین(شیطون بنفش)

اییشش•_•برو ،یه مدت اینورا نمیام://نیاز دارم روحیم ترمیم شه•-•

تو تایپ نمیگم خب! تو مثلا میگی قربانت منم میگم فدامدا! واسه جبران اهنگ شمع و شب نازنین رو گوش کن *_* 
نترسسس به اونی که باید خوب بلدم بگم اینا رو سر وقتش! :-پیییی
به سلامت، نامه بنویس
موژان

#دندون_پزشکای_سانتر_کرونا_ندیده_ورزشکار

#دندون_پزشکا_دکتر_نیستن😂😂

 

باشه باشه! همه این روزا به مای خونه نشین تیکه می ندازن تو هم روش موژان، باشه :-)))
Twinkle

اوهوم ^_^

تو خیلی ورزشکاری خب براوو

واقعا با این اوضاع رعایت کردن ملت :/ ریسک بزرگیه

دیگه چیکار کنیم از معدود سرگرمی های این روزهاست :-))
خب پس همون اپ رو دوباره شروع کن
میس تیچر

اینجا چرااین ریختی شده

حس غریبی بهم دس داد :/

 

وقتی چند ماه یه بار سر میزنی همین میشه!! بعله
اریانه

نگاه نگاه،چه بلدم بلدم راه انداخته!!!،دختره سرتقو نگاه کن،دورون ما حرف از خواستگار میشد ،میشدیم رنگ خوووون،تا بنا گوش سرخ میشدیم ،تو 7 تا اتاق قایم میشدیم!!!!(ایکن لبشو تا چونه میگزه)

چپ و راست که بلدم بلدم راه انداختی،دیگه چیااااا بلدی عشقم(شیطون بنفش)

مامانتو که نمیبوسی،قربون صدقه مجازیتم این جوریه،هیم بلدم بلدم ،خب پسر بیچاره با این حجم از محبت قلمبه شده ،2 روزه فرار میکنه هوپ!!!

یکم پخش کن ،فوران نکنه احساساتت بلد جون (شیطوووون بننننفففش)

لینک بده ،پیداش نکردم

مبدا این ورا:///،مقصد وبلاگ خودت باش رفیق:///

دوستدار تو اریانه:///

به امید دیدار ●_●

آب نیست وگرنه که ما شناگر ماهری هستیم! :-)
نخیرم! با قسط بندی بهش محبت میکنم! نگران نباش
والا دوستم واسم فرستاد توی تلگرام. توی گوکل پیداش نکردم. نمیدونم لهجه اش دقیقا چیه: ای شمع مسوز شب درازه هنوز/ ...
خدافظ :-))
انه

من تنبلم ولی شکم گنده نه😁

و داره بین کلمات نه یا! پس باید تنبلی رو کنار بذاری :-))
اشکان ارشادی

سلام 

لایک و....

مطالب جالبی داری.

میس تیچر

تا اخر تابستون بیکارم در خدمتتم خواهر غصه نخور :)))

خدمت از ماست، احتمالا ما هم همینطور باشیم. 
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan