اینجا همه چی درهمه! (١١)

  • ۱۴:۴۶

یکی بیاد به من بگه تا وقتی این قرنطینه تموم بشه، چطوری ذوقم رو خالی کنم با این گیوه های قشنگم که نمی تونم بپوشم برم بیرون؟ 

آیا باید مثل بچه ها تو خونه بپوشم و قِر بدم و منتظر لحظه ی تحویل سال بمونم، بعد با کفشام( ببخشین گیوه هام) بشینم سر سفره هفت سین؟!  

کرونای خر برو دیگه... اح


(عکس حذف شد!)


پ.ن١: دقت کردین کلا لنگه به لنگه پسندم؟! اون از  جورابام این از این!

پ.ن٢: یه سوال دیگه! چرا منی که هیچ جایی قرار نیست برم و بَست نشستم توی خونه، وقتی مادرجان شکوهم داشت ابروهاش رو رنگ می کرد، پریدم و گفتم: منم میقام، منم میقام؟! :-/

پ.ن٣: وان مور کوسشن! چرا بیمه ها انقدر گرون شده؟! می خواستم تمدید نکنم بیمه ماشینو با این توجیه که تا دو ماه دیگه نمی رم از خونه بیرون. بعد گفتم اگه کار اضطراری پیش اومد و سوارش شدم و خدای ناکرده تصادف کردم، چی؟

پ.ن٤: بیشتر از یک ساله اینطوری درهم برهم ننوشته بودم.

پ.ن آخر: هموطن تو رو به ارواح خاک عزیزانت، بشین تو خونه. :-/



  • ۳۷۹
من ...

سلام عکس داره؟ چرا لنگه به لنگه نمیبینیم؟

سلام
هر کار می کنم عکسم آپلود نمیشه! :-/ به سختی این پست رو گذاشتم!
Reyhane R .

چه خوشکلن هوپ.

مبارکت باشه😊

توخونه بپوش.

به شادی😊

مرررسی.
امیدوارم اونقدری طولانی نشه قرنطینه که من تیکه پارش کنم از بس بپوشم تو خونه!
علی متین فر

همه اش تقصیر این کورونای خره!

 

دعوت می کنم از داستان کوتاه طنز ماجرای قرنطینه تو وبلاگم دیدن کنید. 

 

بمیره الهی :-//
 ممنون
شارمین امیریان

سلام.

به به ... چه زیبا... مبارک باشه... منم عاشق گیوه م. اتفاقا مامانم بلده فقط سر طرح روش به توافق نمیرسیم! من یه تا به تای تابلو میخوام، مامان میگه یه طرح سرسنگین انتخاب کن!😄

برای کفی زدنش هم باید بریم میدون امام که فعلا نمیشه رفت 😐

اقلا تو میتونی شبا بغلشون کنی و بخوابی 😍😀

 

پ.ن.۲: من که دیگه الان شدم عین داداشام 🤦‍♀️😂 ولی خب از اونجایی تک تک اعضای خونواده ما (به غیر از شارمینمون) از هر انگشتشون دست کم یه هنر میباره، قراره خواهرم بیاد بعد از شستشو و ضدعفونی و ماسک زدن برامون بند بندازه! فقط اگه منم ماسک بذارم، بعد اصلاح، یه پروفسوری قشنگی رو صورتم دیده میشه 😂😂😂

 

 

 

ان شالله همیشه خودت و عزیزانت سالم باشید. بالاخره روزهای کرونایی از بین میرن و امیدوارم خودمون رو با بی احتیاطیهامون، مدیون کسی نکرده باشیم.

سلام
من پیجش رو توی تبلیغات رایگان روز جمعه ژوله پیدا کردم و دلم رفت! 
اگه بدونی مامانم چقدر غر زد سرم، که این چیه؟ چرا گلدار؟ چرا تا به تا؟ چرا بیرون میخوای بپوشی؟ :-)))
آرههههه از امشب تنها نمیخوابم :-)))

منم خیلی پشمالو شده بودم، دیگه از خودم بدم اومد یکم تمیزکاری کردم صورتمو! تو عوضش درس خوندی عشقم :-)))) پروفسوری دارم تصورت میکنم غش میکنم :-)))

ان شاالله به هم چنین
یکم التماس تفکر برای مردم به خدا
بیست و دو

سلام چه قشنگه مبارکه اگر اینترنتی خریدی بگو از کجا منم بخرم خوشم اومد:دی

سلااام مقسی ^_^
آره دیگه از خونه بیرون نرفتم که. اینترنتی سفارش دادم:

پا ییز

یعنی تیپ خانم دکترها اینجوریه؟ 

چجوری میشه لنگه به لنگه خرید؟

اگه بیرون بارون بیاد پاهات خیس میشه؟

پس چطوریه؟ :-)) 
من یکم دوز قرتی و جینگیلیاتیم زیاده. ببخشیندم! :-))

لنگه به لنگه سفارش دادم. طرحش همین بود. 
تو بارون نمی پوشم دیگه. خراب میشه
پا ییز

نمی دونم چجوریه 

منظورم اینه که چه راحت انتخاب می کنی و نمی ترسی از حرف مردم 

 

 

 

بهار که بارونهاش خبر نمی کنن 

از قدیم گفتن در دهان مردمو نمیشه بست دیگه. وقتی واسه خودت و خوشحالی خودت زندگی کنی و اجازه ندی توی زندگیت دخالت کنن، کم کم یاد می گیرن بقیه سرشون تو زندگی خودشون باشه. :-)

بابا تا وقتی قرنطینه تموم بشه بارون بهاریم رفته! :-))
Twinkle

واااهاای هوپ چیقد خوشگلن😍😍😍😍

اصن دلم رفت براش

مبارکت باشههه😍😍

فعلا تو قرنطینه بپوش تو خونه هی نگا کن ذوق کن

توخونه راحت تر هم میشه تیپای ژیگولی زد باش🤩🤩

خعلی خوبن، من هی میبینمشون هی چشام قلب قلبی میشن! 
مرسی
باشه، آره دوگانه است گیوه ام. یادم افتادم اسم پسر ویشکا آسایش "گیو" ه!
اریانه

گیوه ات که هیچ!!!

خلخالت منو کشته بانوووو:))ژوووون به این ست !!

اقااا نگو که دلم خونه قشنگ!!فهمیدم هرچی پول ارایشگاه دادم بیخود بوده!!!خودم اریانه بد اندازم اصلا،یه ابرو ساختم باقلواااا://///

جهت سفارش به دایرکت مراجعه کنید://

یعنی هر دفعه که بحث جورابای توا،نیشم باز میشه!!اون لحظه ای رو تصور میکنم که پاتو اوردی بالا تا به بچه نشون بدی😂😂😂😂😂محشره اصلا😂😂

*_^ دیدیش؟! 
خب خوبه دیگه، این حبس خونگی استعدادها رو شکوفا کرده. دیگه نرو آرایشگاه. من چند روز پیش به خودم آمپول زدم! خعلیم دستم سبک بود و درد نداشت :-)))

باور کن بچه ها چشاشون چارتا میشه میگن این دکتره خله!
یه نفر

لنگه به لنگه قشنگ تره یه جور خاص متفاوت از بقیه. ولی این گیوه ها کلا روفرشی هستن فکر کنم.

من خودم خیلی به این بیمه ها اعتقاد ندارم هربار پول میدم هیچ استفاده ای هم نمی کنم ولی بابام میگه اتفاق یه بار میفته و هربار منو با کلی جنگ و دعوا می فرسته ماشینمو بیمه کنم(الان مشخصه چقدر ناراحتم تصادف نمی کنم)

ما که به لطف این کرونای خر سفره هفت سین نداریم. نه سبزه نه ماهی گلی نه سنبل می ترسیم بخریم والا. همه ی لذت سال تحویل به عیدیش بود که امسال نمی شه پول ردوبدل کرد😭😭😭

شرمنده کامنتم طولانی شد...

 

همین خاص بودنش رو من دوست داشتم. اینکه لنگه به لنگه ولی مکملن. کاربریشون دوگانه است به نظرم ولی من مجبووم فعلا تو خونه بپوشم.
آخه هر بار هم تصادف مختصری بکنی، میگن از بیمه ات استفاده نکن خودت درست کن یا خسارتشو بده که سال بعد بیمه ات زیادتر نشه. بابای من هم به زور راضیم کردن بیمه کنم! :-/
ما سبزه رو که هر سال خودمون می اندازیم. ماهی رو گفتم نخرن خطریه. سمنو نداریم که اشکال نداره جاش ساعت می ذاریم. بقیه اش رو هم از سال قبل داریم.
پول هم ما به پدر گرام گفتیم عیدی رو بریزن به حساب :-))
اختیار داری، کامنتای طولانی اینجا رو ندیدی پس
فاطمه دخت

چه قشنگه گیوه ها

مچکرم :-)
یه نفر

ولی شما که خواهر دارین خرید اینجور چیزا یه خورده سخته. من اگه خواهر داشتم و یه همچین چیز قشنگی می خرید برای من سفارش نمی داد خونش پای خودش بود. 

بعععلهههههه......

با هم انتخاب کردیم، میگفت خیلی خوشگله ولی نخواست واسه خودش. الانم پوشید و راه رفت گفت چقدر خوبه همه سایزامون مث همه! -_-
فامس

 😍😍😍 اگه خونتون  حیاط  داره  یه چرخ تو ش بزن  بعد  تصور کن  بیرونی..  بابا.. اشکال  نداره  ادم  تو خونم  بپوش خیلی خوبه  مهم اینکه ذوق کنه  راحت  ذوق کن   دورت  بگردم:)

سلیقت خوشگله...:)

 چون  ادم گاهی دلش میخواد تنوع داشته باشه  ..خوبه استعداد ارایشگری دارید  من  صفر:) 

 

بیمه  کار نکردم  میخوای تخصصی بپرسم  بیام بگم:)

 

با  پی نوشت اخر دلم  خواست  هزار تا فوحش بدم  ولی از اونجا  اینجا  محیط فرهنگیه  نمیشه..:)

ان  شا الله  هممون  سالم و سلامت  از این بحران  بیرون  بیایم....  خدا خودش رحم کنه...:)

اینم پیشنهاد خوبیه. ^_*
مرسی
استعداد کجا بوده، اماده و حاضر بود زدم به ابروهام :-))
خیلی رو مخمه میگن به خاطر گرون شدن دیه بیمه گرون شده.

کاش وقتی به خودشون نیان که پشیمونیشون فایده نداشته باشه.
ان شاالله
صنما ‌ ‌

من دلم کتاب جدید می‌خواد :( کی تموم می‌شه این روزهای درهم آخه :((

اگه با فیدیبو و طاقچه راحت نیستی، هستن کتاب فروشی هایی که کتاب واست بفرستن ها.
مسـ ـتور

و صبر پیشه کنید که خداوند صبرکنندگان را دوست می‌دارد... درست میشه ان شاء الله و یه روزی میاد که با این گیوه‌های خوشگل می‌رید بیرون و چشماتون از ذوق پوشیدنشون قلب قلب میشه ^^_^^

 

از آخرین باری که من یادم میاد بین بلاگرا بودم، این درهم برهم نویسی بود اینجا... و چقدر زمان زود گذشت، انگار همین دیروز بود... ولی همین درهم برهم نویسی‌هاتون رو دوست *:

ببین اگه همه واقعا می نشستن تو خونه هاشون مشکلی نبود. مسئله اینه من با هر کی در ارتباطم میبینم قرنطینه است ولی هنوز شهرم شلوغه. این من رو اذیت میکنه. که تا این حد به حق الناس کم محلی میکنن. 
ایشالاااا 
خیلی وقته نبودی پس. یادمه کنکوری بودی. 
مررررسی
فتل فتلیان

چه خوشکلن ،خ خوبه که به حرف دیگران اهمیت نمیدین 

هموطنان عزیزم نمی تمرگن تو خونه هاشون😡

یه سری هم که مسافرت رفتنشون گل کرده 😑😑😑😑😑😑😑

بخوای به حرف مردم گوش کنی در مورد هر چیز کوچیکی از زندگیت نظر میدن. 
من دیشب با صدای ترقه و نارنجک هایی که می شنیدم امیدم رو کامل از دست دادم. 
فتل فتلیان

اوهوم 👌

نمیدونم مردم فکرشون چیه اخه ، یا نمیفهمن یا در برابر فهمیدن مقاومت میکنن ، چطور نمیفهمن همین الانشم وضع اونقدرا خوب نیست و چقدر می تونه بد تر بشه 

توی یکی از تحلیل ها دیدم نوشته بود با این وضع شاید اواسط خرداد بتونن جمعش کنن 

دلم میسوزه برا اون کادر درمانی ها که کلییی خسته ان ، برای اونایی که کارشون تعطبله و راه درامدی ندارن ، بخدا زندگیه همه مختل شده ولی یه سری چجور فکر میکنن نمیدونم

نمی دونم این وضع تا کجا باید بد بشه که یه عده باورشون بشه توی بحرانیم؟
من از بس غصه و حرص خوردم نایی واسم نمونده
x

خیلی قشنگه مبارک باشه 

 

منم عاشق چیزای لنگه به لنگه ام :دی

تازه مال تو که لنگه به لنگه نیستیه جورایی مکمل همدیگه اس 

چند سال قبل از یه مدل کفش اسپرت یه صورتی کمرنگ خریدمیه سبز ابی -لنگه به لنگه می پوشیدم ای حال میداد :)))) بماند که چقدر سوژه می شدم 

 

 

مچکرات :*
آره بابا مکملن، وقتی بپوشی و راه بری خیلی بامزه میشه. 
خیلی از اخلاق هات شبیه به منه :)))
Tamana .....

خیلی قشنگنننن مبارک باشه

سپااااس :)
x

خیلی طرح های پیجش رو  پسندیدم 

منتها من یه مشکلی دارم پام بین دو تا سایز 39-40 متغیره نمیتونم راجع به کفش و گیوه و ... ریسک کنم رو سایزش 

دختر خالم یه روز در حال کشت و گذار بوده توشهر مون ظاهرا یه جا رو پیدا کرده بود از همین گیوه ها داشت منتها اون  بلد بود دوختن طرح روش رو می خواست ساده بخره خودش طرح بزنه 

خیلی خوب کاری کردی زمینه تیره گرفتی همش حس می کنم سفید این جنسی کثیف شه تمیز کردنش خیلی سخت تر از مشکی ... قبول دارم مشکی زودتر خاک می گیره ولی راحت تر هم تمیز میشه 

من سایزم رو گفتم ولی محض اطمینان از نوک شصت پام اندازه گرفتم و گفتم بهش. جالبی قضیه اینه که سایز پای مامانم یه سایز کمتر از منه و پوشید و اندازه اش بود. میخوام بگم جای نگرانی نداره گیوه. 
مثل مامان شارمین. :) مردم هنرمندن دختر. یاد بگیر!

اره بابا سفید و ساده اش رو همکارم داشت، اولا که شبیه گیوه های مردای کُرد بود، بعدشم کثیف شده بود. البته مال من سرمه ایه.
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan