هر کی گفت چندشه، بلاکش می کنم!

  • ۱۳:۲۱

من از اون دختراییم که به اصرار پدرجانم، کله پاچه خور شدم. البته فقط آبگوشت و زبونش رو دوست دارم. زبونش رو هم بدین صورت که اول غر می زنم تهش رو جدا کنین؛ بعد سریع تکه تکه و لِهش می کنم و نفس عمیقی می کشم که: آخیش از شکل زبون خارج شد. دیگه اپیتلیوم سنگفرشی مطبقش رو نمی بینی. الان بخور!

در آبلیمو غرقش می کنم و با لذت می خورم. 

در راستای پست سگکی مستر هیچ، از صبح که جاتون خالی، کله پاچه خوردم توی این فکرم که چطوری یه درس اخلاقی از این فرآیند دربیارم، مغزم یاری نمی کنه. نظر شما چیه؟! ببینم فیلسوفمون کیه! 


+ ٢٢ فوریه رفتی که رفتی؟! 

  • ۴۵۴
نسرین ⠀

الکی خودتو کله‌پاچه‌خور جا نزن دکتر جون، کله اصلش به جاهاییه که شما نمی‌خوری:)) زبون رو که عمه مرحوم منم دوست داره😁

نسرین هستم یک عدد کله‌پاچه دوست.

سیسسسسس! صداشو درنیار! واسه منی که فراری بودم ازش پیشرفت بزرگیه در سال های اخیر.
خدایی زبون رو کمتر کسی دوست نداره :-))
عاطفه -

از سوسک چندشت می شه؟!. من حسم به زبون و مغز گوسفند شبیه سوسکه! بهش دست نمی زنم ولی ازش بدمم نمی یاد. احتمالا خوشمزست (: ولی ترجیح می دم تجربش نکنم!.

وآی! نگوووو. صبحانه کله پاچه خوردی نامرد؟!. شهیدم کردی. دلم کشید. نامروت!. کله پاچه می خوام :( .

نوش جونت ):) .

مگه بیانم قابلیت بلاک کردن داره؟!.

امممم نگرفتم چی شد! یعنی زبون و مغز رو دوست نداری ولی بقیه اش رو میخوری؟
ببین تشبیهت خیلی بد بود، جا داره بلاکت کنم :-)))

بله، البته فقط اکانت های بیان رو می تونی بلاک کنی که کامنت ندن دیگه! توی نظرات سمت چپ بالا گزینه دست رو الان میزنم و بلاکت میکنم
نرگس بیانستان

درس فلسفی اش اینه که این بار دو تا زبون حاضر کن زنگ بزن منم بیام 

چون منم فقط آبگوشت و زبونش رو دوس دارم :))))

عه شبیه منی!
نه ما تو کرونایی مهمونی برگزار نمی کنیم :-))
sepid.v ~|

وااهاای کله پاچه ک عااالیه 

ابگوشتم ک هموووون

حقیقتا تعجب کردم همه دوست داشتین از بس دخترای اطراف من اح و پیف میکنن!
معلوم الحال

خیلی دوست داشتم بلاکم کنید ولی حیف منم دوست دارم. دقیقا سه ماهه ویار کله پاچه و آش کردم و از اقبال بلندم تمام کله پزیا و آشیای دور خونمون تعطیل کردن :/

عه؟ اینجوریه؟ خب برم که شما رو هم بلاک کنم 🚶🏻‍♀️
جدی؟ چرا اطراف ما بازن همشون؟ 
1 بنده ی خدا

من یبار با دوستم ماه رمضون چندسال پیش رفتم طباخی و افطار کله پاچه زدیم.از اون روز عاشقش شدم ولی نباید فرایند درست کردنشو ببینم و یه خوراک تمیز شده باید بذارن جلوم.

واسه افطار زیادی سنگینه. من هم نباید ببینم. بعد از دیدن چشم و دندون هاشم فراریم! هر بار مسخرم میکنن میگن بهتر دندونای آدمه که
یانوشکا ..

کله پاچه به این جذابی. چطور دلت میاد اخه؟!

خب میگم که آبگوشت و زبونش محشره!
ولی اعتراف میکنم تعجب کردم دوست داری
آریانه

در راستای پست چیزی ندارم که بگم،ولی در مورد اپیتلیوم بیشعور باید بگم اشک تو چشمام حلقه زد،همین نیم ساعت پیش استاد پرسید هیچی بارم نبود:-/حقیقتا تف بهش:-/

با تشکر:-/

+دارم مامانمو راضی میکنم کلپچ بپزه تو خونه،امتحانش کنم!از فانتزیام اینه چشم بخورم!:-/

ازت بعیده نتونی فلسفه بافی کنی.
اممم... گفتی چی بود رشته ات؟ یادمه پیچوندی.
از بیرونم میشه بگیرین و گرمش کنین. نه چشم رو نمی تونم بخورم. مور مورم میشه.
نیمچه مهندس ...

اینکه اگه چیزا رو از یک زاویه دیگه ببینی قابل تحمل تر میشه.

آفرین احسنت
چه عجب یک نفر تونست ربط پیدا کنه.
فیلسوف شماره یک
پلڪــــ شیشـہ اے

😋😻👌

منم فقط یه بخش هایی از کله پاچه رو میخورم.

نوش جان.

 

 

نکته فلسفی هم من به ذهنم نیومد. :))

به قول نسرین پس ما کله پاچه خور حرفه ای نیستیم! 

ای بابا
آریانه

نکته فلسفی یک،سر کلاس بافتنی نبافید تا درس یاد بگیرید!

نکته فلسفی دو،نگاه به لایه‌ی ظاهری بیریخت و چندشش نکن،اون لایه رو با صبر و حوصله بزن کنار تا ببینی چه جیگر خوشمزه‌ای زیرشه!لایه بیرونی شاید بیشعور باشه،ولی زیرش دوست داشتنیه!

در رابطه با رشته ام،پست اماده نوشتن دارم واسش،ولی یه نگاه به ارشیوت بکن ببین خودتم ملتو کن سرکار نذاشتی،چند ماه طول کشیده بود تا بگی رشته ات چیه،و اینجا نکته فلسفی سه،انچه بر خود نمیپسندی بر دیگران نیز نپسند:دی

+ده ماهه از بیرون غذا نگرفتم!:-/

یک رو تعجبیدم باز چه هنرمند!
نکته دومت رو پسندیدم فیلسوف شماره دو! قابل تامله.

دلیل داشت. من قبلا جای دیگه ای وبلاگ داشتم و نمیخواستم دوستای سابقم پیدام کنن، کم کم از غارم بیرون اومدم و بهشون ادرس دادم!

ما گرفتیم و داغ کردیم چیزی نشده. 
آبان ...

ولی من از مریدان کله پاچه هستم . 

البته فقط اب گوشت و گوشت و زبان و مغز ...

دانشگاه دوران لیسانس ،تریا دانشگاه یه مدت کله پاچه میاورد ...

خب دیگه همه رو تقریبا دوست داری غیر سیراب و چشم!
افرین به تو هم نمیومد! تریا؟ کله پاچه؟ :-)))
یه نفر(Arezooo)

کله پاچه:))) چطور میشه این بزرگوار رو دوست نداشت؟:////

کله پاچه فقط مغزش با نون سنگک تازه و آبلیمو و نمک:)))

حقیقتا نتونستم کله پاچه رو به فلسفه و مسائل اخلاقی پیوند بزنم. از نظر من کله پاچه رو فقط باید زندگی کرد:////

شاید باورت نشه ولی از دو سه تا از پسرا اخیرا پرسیدم و هیچ کدوم دوست نداشتن!
مغز و چشم رو هر کار کردم نتونستم خودم رو قانع کنم بخورم! خیلی چربه.
اخ اخ صبح هم با نون سنگک تازه بود جات خالی. خیلیییی تند بود معده ام سوخت

به به. کله پاچه را باید زیست... جمله قصار
سین دال

خب من نمیخوام بلاک شم پس سکوت پیشه میکنم :/

آفرین دختر خوب که سکوت پیشه کردی :-)))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)

حالا زبونش هم خیلی شبیه زبون نیست:-)))

من تا حالا چشم نخوردم-_- البته از نزدیک هم ندیدم. تصورم یه چشم واقعیه-_- 

می‌تونی مثلا بگی گول اسم و ظاهر رو نخورین^_^ کله پاچه به اون خوشمزگیD:

چرا دیگه خیلی شبیهه! باید پوست روییش رو بکنی تا به گوشتش برسی.
منم نخوردم. تو خونه ما مامان بابام میخورن فقط. دقیقا خود چشمه. خود خودش :-)))

هوم آره، گول قیافه زشت افراد رو نخورین، بهشون فرصت بدین خوشمزگی هاشون رو نشونتون بدن.
فیلسوف شماره ٣
تسنیم ‌‌

چند روز پیش، خواهرم و شوهرش کله‌پاچه گرفته بودن آورده بودن خونه‌ی ما. من که دیدم، صبحانه‌مو برداشتم بردم تو اتاق خوردم. حالا به نظرت منم بلاک میشم؟ =))

نه دیگه فقط توصیف کردی چیکار کردی کلمات قبیحه به کار نبردی. کم کم صبحونه رو کنارشون بخور عادت میکنی در اخر همسفره شی باهاشون
صخره نورد

شما که خودت این همه ادا در میاری برای کله پاچه میخوای ما رو بلاک کنی؟!! عجب :))))

من هیچوقت نمیخورم، خوشم نمیاد ازش!

خیلی خوب بود :-))))))) ادا درمیارم ولی اخر سر میخورم دیگه! 
چرا اخه؟ بیا و از آبگوشت و زبون از شکل افتاده شروع کن، مشتری میشی!
عاطفه -

آره! فقط زبون و مغزشو نمی خورم. و آریانه!؟ :/ چشمو یادم نبود! چشمم نمی خورم خداییش این مورد چندشه. 

عه؟! خب باور کن موقعی که داشتم به زبون فکر می کردم یاد حسم به سوسک افتادم آخه به من چه سوسکه اومد تو ذهنم!؟.  جا داره بزرگواری کنی و بلاک و بی خیال بشی.

((-:  . 

خب تو که بناگوش رو میخوری، زبون که خیلیییی لذیذتره! دونه ای ٤٠ تومن شده بزرگوار!!
من سعی میکنم نگاهش نکنم که این لغت زشت رو به کار نبرم!
عه بازم تکرار کرد! فقط به حرمت آبگوشت مشترکی که دوست داریم بلاک نمیکنم :-)))
آقای آبی

من تا حالا نخوردم  که بگم چندشه یا نه ، دی:))

نکته فلسفیش گرچه تو فلسفیدن داغونم خیلی میتونه این باشه که بعضی مواقع کارها و یا ادم هایی هستند که ارزش اینو دارن براشون تلاش کنیم و راه و روش خودشون را در مصاحبت دارن که ممکنه اول به مذاقمون. خوش نیاد ولی می ارزه یکم بهشون محبت بزنیم و یخشون رو اب کنیم مثل همون زبون که بهش آبلیمو زدین و لهش کردین. و ماهیت واقعیشو با لذت خوردین. درباره کار و هدف  هم صدق میکنه. 

 

 

چطور ممکنه؟ همون طور که واسم تا حدی قابل قبوله دخترا دوست نداشته باشن، کاملا عجیبه آقایون نخورن کله پاچه رو! 

خیلی خوب بود فیلسوف شماره ٤! از توصیفتون بیشتر از بقیه توصیفات راضی بودم.
واران ..

با این عنوان پستت  منتظر هر چی بودم الی کله پاچه :دی

گفتم دندونی چیزی میخوای نشون بدی ترسیدم حتی وارد وبلاگت بشم 😀😀

نترسون ملت رو الکی ؛)))

 

 

سلام 

از کله پاچه بهتر مگه سراغ داری که میگی ؟!:))

من زبونش رو نه ولی همه چیزش رو دوس دارم آبگوشتش که با کشک قاطی میشه و خیلی خوشمزه تر میشه :))

انصافا کله پاچه خیلی خوشمزه است :)

 

 

نوش جان ❤😘

 

 

 

 

یه بار شیشه دندون گذاشته بودم، یادت نیست؟! بعد از یه مدت پاک کردم عکسش رو :-)))
سلام
اره خدایی پیتزا خوشمزه تره! :-))) ولی ما چون عرق ملی داریم میگیم فقط کله پاچه! 
اقا مگه امکان داره همه چیزشو دوست داشته باشی ولی زبون نه؟ این تحفه بهشتی رو به عنوان ساندویچ جداگونه میفروشن که!
قربونت :-*
ربولی حسن کور

سلام

نوش جان

کله پاچه غذای مورد علاقه من نیست اما ازش بدم هم نمیاد اما الان سالهاست که چون رئیس دوست نداره و درست نمیکنه نخوردم!

 

سلام
ایشالا قسمت همگی به زودی
خب من هم شاید سالی یکی دو بار بخورم ولی دوست دارم! ^_^
واقعا اگه زنی غذایی رو دوست نداشته باشه و درست نکنه، بقیه اعضای خانواده هم کم کم زده میشن!
هیـ ‌‌‌ـچ

به به چه خبره این‌جا، چه بوهای خوبی میاد :))

من به جز مغز، همه چیزِ کله‌پاچه و سیرابی و اینا رو می‌خورم، خیلی خوبن همگی ^_^

یه سری زبون رو ساندویچ کن و ببلع، ببین چه چیز بر حقی می‌شه :))

فلسفه از این بالاتر که خود اون گوسفنده هم فکرشو نمی‌کرد یه روزی افتخار داشته باشه توسط هوپ ما خورده بشه؟ اصلاً مگه داریم بالاتر از این؟ :))

نوش جان :)

درگوشی بگم: از بوش موقع پختن، خیلی بدم میاد! :-)))
مثل پدرمین پس! ایشونم همه چیز رو دوست دارن مغز رو چون چربه نمیگیرن اصلا.

وای وای زبون محشره محشررررر...
با اغماض فیلسوف شماره ٥ لقب میگیرین. من یه توصیف در حد مستر آبی مدنظرم بود که به سگک شما بخوره! :-))
ممنونم
جنگل کوچک

حقیقتا بوی گوسفند رو هیچ جوره نمی تونم تحمل کنم. یعنی پدر من معتقده فقط گوشت گوسفند خوبه و هر دفعه که خریده تا من رو باهاش آشتی بده نتونسته.

تا به این سن، کلا نتونستم با بوی گوسفند کنار بیام به خاطر همین هر غذایی که با گوسفند(!) درست شه رو نمی تونم بخورم.

خب من هم گوشت قرمز چندان دوست ندارم. یعنی گوشت خورشت و گوشت چرخ کرده رو نمیخورم. فقط اگه همون گوشت چرخ کرده به هر نحوی ( قلقلی! یا کوبیده) کباب بشه، دوست دارم. 
آهان یعنی گوشت گوساله رو دوست دارین؟ خب زبون گوساله بخورین! 
واران ..

پیتزا 😀😀😀

آبگوشت هم هست 

حالا که گفتی :دی

 

 

 

+

دیده بودم ولی بهش نزدیک نشدم :دی

ساندویچ شو نخوردم :))

 

 

++

شاید با این پستت یه پست نوشتم در مورد کله پاچه و خاطرات بچگیم :)

خدا رو چه دیدی ؟!؛))

 

عزیز دل منی ❤

نه آبگوشت زیاد دوست ندارم. بدم نمیاد ولی موردعلاقم نیست. 
ببین ساندویچ لاکچریشو بخور و زندگیت رو به دو قسمت تقسیم کن :-)))

بنویس بخونیم عزیزم ♥️♥️
1 بنده ی خدا

نه خیلی هم سنگین نبود.
@هیچ و هوپ
مغزشم امتحان کنین.خوشمزس.منم قبلا دوست نداشتم.اخیرا یبار خوردم خوشم اومد

خب شاید چون من سال های اخیر نمیتونم افطار غذای سنگین بخورم و حالم بد میشه اینطور به نظرم اومد.
یک بار باید امتحان کنم ولی میترسم یه چیزی بگم خودمو بلاک کنم :-)))
x

جوووون من عاشق بنا گوشم 

آب کله پاچه هم که اووووف عالی 

 

می‌دونی ؟ من فقط از پاچه اش بدم میاد ... اونم چون ساق پاشو گوسفند مهربانمون لیزر نکرده و بعضاً مو دیده میشه :)) نتیجه اخلاقی این که النظافه من الایمان :)))

 

 

 

 

نمی دونم چرا بقیشو امتحان نکردم! در واقع خانواده از نظر خودشون لذیذترینش زبون بود که تونستن منو راضی کنن امتحان کنم و مریدش بشم. قول میدم سری بعدی امتحان کنم همشو :-))

من کلا باید هر چیزیشو میخورم تمیز شده باشه. دندونش رو نبینم، چشمش رو نبینم احتمالا پاچه هم موهاشو نبینم :-))
هیـ ‌‌‌ـچ

باورت می‌شه موردش بوده که من با بوی سیرابی و ایضاً کله پاچه، پاهام سست شده و وا رفتم؟ :)) در این حد دوستش دارم :))

آقای آبی چه هنری خرج کردن، دمشون گرم :))

واقعا؟ یادمه وقتی طفلی سه ساله بودم عشق سیرابی بودم. ولی بزرگتر که شدم نگاهش هم نمیتونم بکنم، چون یکی بهم گفت جای چیه! :-)))
خیلی خوب بود
رویای نیمه شب پاییز

اگر قرار بر این بود که کله و پاچه جزو خوردنی‌ها نباشند، خداوند، کله و پاچه‌ی گوسفندی که برای حضرت ابراهیم می‌فرستاد را قبلاً برمی‌داشت!!! :) و خداوند، مطمئناً آدم و حوا را به خاطر کله و پاچه خوردن از بهشت بیرون نکرده است!

بابا گوسفنده زنده رفته سمت حضرت ابراهیم! کله و پاچه نداشته باشه :-))))
این قانع کردن خودت رو دوست داشتم. شما بیست امتیاز مثبت
حامد سپهر

از خودش که هیچ از بوش هم بدم میاد

بلاکم؟؟؟!!:))

یه بار توی چین به عنوان عجیب ترین غذای دنیا انتخاب شده!

بهتون اصلا نمیومد! :-///
نه دیگه فقط گفتین دوست ندارین! حرف زشت نزدین.
خودشون خیلی غذاهاشون خوبه؟ یک ساله دنیا رو کن فیکون کردن با رژیم غذایی منحوسشون
خانوم لبخند

من دو هفته پیش به طرز عجیبی کله پاچه خور شدم

زبونش و گوشت بناگوشش خوب بود ولی خوب بقیه شو به غیر از سیرابی با چشم بسته خوردم وااهااییی :/

واقعا همینطوره آدم یهویی اون سد ذهنیش رو دور میندازه و کله پاچه خور میشه! 
همه رو هم امتحان کردی؟ ایولا، تو هم ٢٠ امتیاز مثبت
ماوی.

من کلا یه بار کله پاچه خوردم فلذا نمی‌تونم زیاد تعیین موضع کنم.

اون یه بارم به اصرار خانواده کله‌ی سحر رفتیم کله‌پزی‌، کله‌ی مبارک رو برامون آوردن و نکته‌ی رقت آمیز ماجرا خود کله نبود برای من بلکه این بود که کنار کله نمک‌دون‌هایی گوگولی به شکل کله‌ی گوسفند آوردن! به نظرم خیلی عجیب و خنده‌دار و در عین حال غمناک بود که با اون نمکدونا نمک بپاشی رو کله‌ی گوسفند و بخوریش :)) تا چند دقیقه واقعا هنگ بودم از نمکدونا و بقیه‌ی اعضای خانواده هم فکر می‌کردن نکته‌ی جالبی نیست. خوب نمک‌دونه دیگه :/

ولی به نظرم یه جور بی رحمیِ خاصی داشت!

بعد خواستم احساساتی شم نخورم با خودم گفتم تو که رون و راسته و ... این بدبختو می‌خوری الآن کله‌شو دیدی احساساتت جوشان شد؟ اگه زَنی کلا نخور! 

البته آخرشم کله نخوردم و به پاچه اکتفا کردم. و از مزش بدم نیومد ولی خیلی هم طرفدارش نشدم. خنثی.

راستی میدونستی خارجیا کله‌ی خوک می‌خورن؟ من فکر می‌کردم آیین کله‌خوری مخصوص خودمونه تا اینکه یه دوستی تو آمریکا عکس از کله‌ی سیاه خوکی که تناول کرده بود بهم نشون داد.  

ترسناک بود :/

آره غمناک بوده ولی من بودم غمش رو با خوردن ساندویچ زبون فرو میدادم. آخ آخ یادم افتاد یکی دو سال پیش خانوادگی کله سحر رفتیم کله پزی... خودمون هم نون سنگک تازه برده بودیم با ترشی. چه روزی بود! 
اره دیگه بخوای فاز دلسوزی برداری کلا باید گیاه خوار شی! 
کله خوک؟ نشنیده بودم. نه دیگه ما دوست نداریم ولی منطقی به نظر میرسه اونا که خوک میخورن همه چیزشو رو تناول کنن!
شارمین امیریان

سلام.

منو حتما حتما باید بلاک کنی.

چون از اعماق قلبم از کله پاچه متنفرم؛ اون قدر که نه تنها سر سفره ای که کله پاچه میخورن نمیشینم، بلکه الان هم دو تا کامنتها رو خوندم چندشم شد.

تازه به نظرم چندشترین قسمتش زبونه.

اصلا زبون کلا چندشه.

من به زبون توی دهن خودمم اگه فکر کنم چندشم میشه.

الان از هیچ شکلکی استفاده نکردم که عمق فاجعه رو نشون ندم یه کم کمتر بلاکم کنی...

ولی به نظرم شما ایرانیا واقعا تروریستید😟 

 

😏

شارمین....
عزیزدلم
تو دیگه چرا...
میتونستی بگی دوست نداری...
نمیخواستم تو رو
بلاک کنم...
هعییییی

+دوستان این آخرین کامنتیه که از شارمین اینجا می بینین. نقطه پایان عشق من و شارمین اقا
مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

چندشه😁

😒😒😒😒 
اولین کامنت و تلاش برای بلاک شدن؟
هیـ ‌‌‌ـچ

چه جوری می‌تونید موقع غذا خوردن به این‌که «اون چیه؟» فکر کنید؟ :))

من همین الان که اسمش رو توی کامنتم نوشتم پاهام وا رفت دوباره :))

#یک_بندهٔ_شکم D:

خب من کمی تا قسمتی ادا دارم تو غذا خوردنم. دارم بهتر میشم سال های اخیر و دیدم چه غذاهای خوشمزه ای رو از دست دادم! :-))
وای :-)) بیاین و واسه فردا صبح برین کله پزی
شارمین امیریان

اون شارمین «آقا» انتقام سختی بود! :/

عه باز که تونستی کامنت بذاری.

(دلش نمی اید بلاک کند 🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️)
مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

نه خب،واقعا خوشمزه هست.

منتها بخش بد کله پاچه همون موهاش هست وگرنه بد هم نیست ،خصوصا بچه‌ها باید تو سن رشد بخورن تا استخوان هاشون قوی بشه.

نوش‌جان دکتر.

خب شما کاری به موهاش نداشته باشین که چندشتون نشه. 
ممنونم
جنگل کوچک

بله منم خیلی گوشت خور نیستم. رابطم با کباب خیلی خوبه ولی مثل شما با گوشت توی خورشت و گوشت چرخ کرده میونه خوبی ندارم:| مگر بعضی غذاها.

بله من مشکلم با "بو"ی اعضا و جوارح و ذات گوسفنده!! :)))

با گوشت گوساله از این نظر مشکل خاصی ندارم.

قبول دارم. بوی چربی داره اکثرا. گوشت گوساله خشکه و بدون چربی و بیشتر به مزاق ما خوش میاد.
حالا گوسفند خوبه، یه بار گوشت بز خوردم و تا چند وقت یادم میوفتاد حالم بد میشد.
یانوشکا ..

وای من عاشق کله‌پاچه‌ام. همه‌ی اجزائش واقعا😂😂

بنظرم چشم و مغزو امتحان کن.

انقدر تعجب کردم هی رفتم چک کنم ببینم خودتی؟ :-))
چون تو و یکی دو نفر دیگه گفتین، ایشالا سری بعدی یه لقمه میزنم!
آقای آبی

هوپ شما دیگه چرا، سلیقه غذایی که جنسیت نمیشناسه دی :))

خودم رو که راضی نکرد ولی مرسی :))

🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️

خب آره نمی شناسه ولی کلیشه های جنسیتی میگه مرد ایرانی باید دوست داشته باشه! 

خوب بود :-)
بانوچـه ⠀

برای جلوگیری از بلاک‌شدن با لبخندی ملیح از کادر خارج می‌شم :دی

لبخند ملیح دوست :-)))

اقا من واقعا یادم رفت پست رو بنویسم! شرمنده ات شدم فهمیدم تایمش گذشت. :-(
بانوچـه ⠀

دشمنت شرمنده عزیزم فدای سرت :*

یادمه هی چند روز فکر کردم کدوم کتابام رو کنار هم بذارم، بعد به نظرم سخت بود. بعد هی امروز فردا کردم کلا یادم رفت.
شرمنده ات شدم
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan