از سری چالش‌های تمام‌ نشدنی شارمین

  • ۲۳:۰۴

به عنوان هدیه روز مادر امسال، می‌خواستم ببرمش جاهای خالی ابروش رو میکروبلیدینگ کنه که انقدر نه آورد، کنسلش کردم ولی وقتی دیدم چند روزه از درد گردن می‌ناله و دستش بی‌حس شده؛ اعلام کردم که می‌برمش باشگاه زیر نظر مربیم که حرکات اصلاحی بلده، ورزش کنه و نه و نو نداریم! 

طبیعتا غر زد. عصبانی شد و خیلی مخالفت کرد ولی وقتی صبح پا شدم تا صبحونه بخورم و آماده بشم برای باشگاه، زودتر از من بیدار و ناهار رو آماده کرده بود و گفت بریم! 


به تاریخ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰


* به مناسب چالش پیش‌نویس شارمین.

من اصلا پست پیش‌نویس ندارم. چون پست‌هام رو توی برنامه نت می‌نویسم و وقتی قطعی شد میارم بیان. ولی خب گفتم شاید پست نیمه‌کاره‌ی نت هم قبول باشه. 

  • ۲۱۹
واران ..

فقط عنوان پستت 😂😅😅

 

 

+

خدا حفظشون کنه ❤

و تو رو برای اونا و ما 🙏

هر روز با به چالش میاد!

قربانت. خدا توی مهربون رو هم واسه ما و عزیزانت نگه داره.
x

مامان ها قربونشون برم ٫ در هر صورت باید یه منتی سر آدم بذارن 🤣

یاد اون باری افتادم که براش هدیه «جلسه ماساژ » گرفته بودی 

خیلی هدیه هات ارزشمنده . ازونایی که کلی فکر و محبت پشتش هست 🌿

بعد اینطوری شده که من همیشه تنهایی که می‌رفتم ده دقیقه دیر می‌رسیدم از وقتی مامانم میاد زود می‌رسم همش! 
اوهوووم، البته زیر بار نرفت بقیه‌ش رو بره خودم مجبور شدم برم!! 

^_* پارسال آلبوم عکساموم رو دادم. 
ن. ..

هه

سمیه

خیلی خیلی تجربه خوبی رفتن باشگاه با مامانتون منم امتحان کردم و خیلی حس خوبی گرفتیم هر جفتمون ازش 

یه تایم مادر دختریه خاصه. واقعا حس خوبی داره. نمیدونم برای سری بعدی هم میذاره اسمشو بنویسم یا نه.
شارمین امیریان

سلام.

غافلگیر شدم شرکت کردی ❤

 

تازه چند تا چالش رو هم تو دلم نگه داشتم از بس شماها غر می‌زنید 😒😂

سلام
میخواسم سورپرایز شی :-))

از کجا میاری اینا رو؟
شارمین امیریان

از چشمه‌های جاری خلاقیتم 😌

چشمه‌هایت خشک ایشالا :-)
واران ..

چشمه هایت خشک ایشالا 😂😂😂😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😁😁😁😁

از اینجا تا خود مطبت 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

+

سلام

عزیزم مرسی ❤

آخه دم به دیقه چالش میذاره و میگه همتون شرکت کنین :-)))))))) نمیذاره به زندگیمون برسیم.

قربانت
صخره نورد

فکر کنم بهترین هدیه ایه که میشه به مادرها داد، کاش مادر گرامی بنده هم قبول میکرد، چه کنیم باهاشون آخه!

خدا حفظشون کنه :)

ببین این یادداشت مال اول ماهه. پدرم رو دراورده. هرررر بار بهونه میاره و باید به زور ببرمش.
مرسی به همچنین
یاسی ترین

ای جانم 😁😁😁😍😍😍😍

 

 

شارمین عزیزکم نبینم بریزی تو خودت ☹️🥺

ایشالا باشگاه رفتن تو با دخترا

ولش کن! هی چالش چالش!
صخره نورد

خب خیالم راحت شد، داشتم غصه میخوردم که چرا مامان من انقدر مقاومت میکنه، الان فهمیدم همه مامان ها همینجورن :))

خوشش میاد ولی میخواد حرص بده :-)))) 
منم گفتم پولش رو کامل دادم دیکه نمیشه پس بگیریم. بخاطر تلف نشدن پول میاپ
یکی دو بار بتونی ببریشون، ممکنه کوتاه بیان
یاسی ترین

نه بذار خواهرا با هم راحت باشن شاید حرف خصوصی دارن 😁😁😁 من بعدا می‌رم.

حالا تو اون یکی دو ساعت حرف خصوصی نزنن! :-))
به خودت ایمان داشته باش،
تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی ؛)
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan